Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2016

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ: "ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΜΟΥ..."! ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΞΗΓΕΙ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ!

Με καθυστέρηση μίας ολόκληρης εβδομάδας, ο καθηγητής και σημερινός υπουεγός Παιδείας κ. Γαβρόγλου απολογείται προς τους φοιτητές του για ...

τη...σιωπή του και την ακύρωση του μαθήματος (και των προσπαθειών του φοιτητών του)! Το μάθημά του μεταφέρεται στο επόμενο εξάμηνο με νέο καθηγητή. 
Ιδού τι αναφέρει σε επιστολή του ο κ. Γαβρόγλου:

"Γεια σας,
Θα ήθελα να σας ζητήσω συγγνώμη για τη σιωπή μου. Την περασμένη Δευτέρα προσπάθησα μέχρι τελευταία στιγμή να τα καταφέρω, αλλά ήταν η μέρα της παράδοσης και παραλαβής, και τελικά δεν έγινε δυνατό.
Μου είναι εξαιρετικά δυσάρεστο να πρέπει να ακυρωθεί το μάθημα και ελπίζω το ερχόμενο εξάμηνο να είμαι σε θέση να έρθω σε κάποια, έστω, μαθήματα. 
Με βάση τα λίγα μαθήματα που κάναμε και από τις εργασίες που είχα λάβει, η αίσθηση μου είναι ότι οι συζητήσεις και εργασίες σας θα ήταν από τις καλύτερες που είχα τα τελευταία χρόνια.
Σας παρακαλώ μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για ζητήματα που, ενδεχομένως, να σας απασχολούν ως προς την ιστορία της επιστήμης.
Ελπίζω να έχω την ευκαιρία να συνεχίσουμε τις συζητήσεις μας σύντομα.
Καλή επιτυχία.
Σας χαιρετώ,
Κώστας Γαβρόγλου"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου