Σάββατο 4 Μαΐου 2013

ΚΑΥΣΗ ΝΕΚΡΩΝ. ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΑΓΙΔΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΜΑΣ

ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΟΥ ΞΕΣΚΕΠΑΖΕΙ ΤΟΥΣ...ΚΑΛΟΘΕΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ
 Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΕΣΠΕΥΣΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΗ ΜΠΙΖΝΑ ΤΩΝ ΚΡΕΜΑΤΟΡΙΩΝ...
Ο θάνατος αποτελεί «προαγωγή» ύπνο και κοίμηση για την Ορθόδοξη Εκκλησία. Ο Ιερός Χρυσόστομος σημειώνει σχετικά ότι: «επειδή... ήλθεν Χριστός, και υπέρ ζωής του κόσμου απέθανεν, ουκέτι θάνατος καλείται ο θάνατος, αλλά ύπνος και κοίμησις» και συνεχίζει: «δια τούτο και αυτός ο τόπος (εννοεί το νεκροταφείο) κοιμητήριον ωνόμασται, ίνα μάθης ότι οι τετελευτηκότες και ενταύθα κείμενοι, ου τεθνήκασιν, αλλά κοιμώνται και καθεύδουσιν». Στην αγγλική το νεκροταφείο αντί graveyard ονομάζεται πλέον cemetery (κοιμητήριο). Η θεώρηση αυτή του θανάτου, αποτελεί -κατά την κρίση μας- ένα επίσης λόγο που ωθεί την Ορθόδοξη Εκκλησία στην αποδοχή του ενταφιασμού και στην «απόκρουση» της καύσης.
Η ταφή των νεκρών δεν είναι απλή συνήθεια και έθος, αλλά μια χριστιανική αλήθεια, την οποία εστήριζε ο ίδιος ο θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός με το παράδειγμά του, οι Απόστολοι και οι άγιοι πατέρες. Η καύση αποτελεί κορυφαίο σύμβολο μηδενισμού, πράξη που θρυμματίζει την πίστη στην Ανάσταση.
Οι υποστηρικτές της καύσης νεκρών είναι είτε μη καλά πληροφορημένοι, αφελείς και εύπιστοι είτε συνειδητοί αρνητές και εχθρικά προσκείμενοι της Ορθοδόξου Χριστιανικής Πίστεως προερχόμενοι από χώρους αθεϊστών, πολυθεϊστών, νεοπαγανιστών, κλπ. Τα δε επιχειρήματα τους δεν είναι ισχυρά και καταρίπτονται ακόμη και εάν εξεταστούν από την χρηστική τους διάσταση που συχνά επικαλούνται για να τεκμηριώσουν τις απόψεις τους. Πόσο δε μάλλον εάν εξεταστεί η υποστήριξη τους από την ηθικο-κοινωνική, θεολογική και πολιτισμική διάσταση.
Τα περι ελευθερίας και τήρησης του νόμου
Οι βουλευτές, που τάχθηκαν υπέρ και κατέθεσαν την πρόταση νόμου και γενικότερα οι υποστηρικτές της καύσης των νεκρών, βρίσκουν έρεισμα στη μη ρητή απαγόρευσή της με νόμο από το Συνταγματικό Δίκαιο. Συγκεκριμένα, επικαλούνται τα άρθρα 5 παρ. 1 και 13 παρ. 1 του Συντάγματος, όπου αναφέρονται στην ελευθερία ανάπτυξης της προσωπικότητας και στην απαραβίαστη ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης. Είναι ξεκάθαρο ότι η κατά αυτόν τον τρόπο, προάσπιση των ανωτέρω αξιών ερμηνεύεται μονόπλευρα με γνώμωνα την αλλόθρησκη μειοψηφία αντί της πλειοψηφίας του πληθυσμού και συνηγορεί στην απαξίωση του Ελληνορθόδοξου φρονήματος του λαού.
Κάποια συνήθη επιχειρήματα που επικαλούνται τα άτομα και οι οργανώσεις υπεράσπισης της καύσης των νεκρών, είναι τα ακόλουθα:
Επικαλώντας την αρχαία Ελληνική παράδοση.
Στοχεύοντας στην πατριωτική ευαισθησία του λαού για ιστορική συνέχεια, αν και μονίμως παραβλέπουν την πάνω από χίλια έτη Ελληνική ιστορική συνέχεια των Βυζαντινών χρόνων,  επικαλούνται ότι στους αρχαίους χρόνους και δη την εποχή του Ομήρου οι έλληνες έκαιγαν τους νεκρούς τους. Όμως ακόμη και οι αρχαίοι Έλληνες, που ήταν οπαδοί του δωδεκαθεϊσμού, έθαβαν τους νεκρούς τους, εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις, όπως ήταν οι περίοδοι του πολέμου (Ομηρικά έπη), αφού πίστευαν ότι η ψυχή του άταφου νεκρού δεν αναπαύεται ποτέ, αλλά περιπλανιέται για πάντα στη γη. Εκείνα τα χρόνια, μάλιστα, στις περιπτώσεις που εφαρμοζόταν η καύση των νεκρών, οι διαδικασίες γίνονταν με θρησκευτική κατάνυξη και τα εναπομείναντα οστά τοποθετούνταν σε πολυτελείς λάρνακες, που θάβονταν στη συνέχεια σε ειδικούς τάφους.

 
Πρόσχημα η έλλειψη χώρου.
Ένα από τα βασικότερα επιχειρήματα τους, είναι η έλλειψη χώρου, ιδίως σε μεγάλες πόλεις όπως είναι η Αθήνα, που διαθέτει μικρής εκτάσεως κοιμητήρια, σε σχέση με τον διογκωμένο πληθυσμό της. Η έλλειψη χώρων για κοιμητήρια, όμως, δεν είναι ακλόνητο επιχείρημα, αφού για κάθε άλλη δραστηριότητα των κατοίκων (χώροι στάθμευσης, εμπορικά κέντρα, γήπεδα ποδοσφαίρου, πάρκα διασκέδασης κ.α.), βρίσκονται τελικά οι κατάλληλοι χώροι, όσο μεγάλοι και αν είναι. Γιατί, άραγε, είναι δύσκολο να βρεθούν χώροι για να τιμηθούν και να αναπαυθούν οι ψυχές των αγαπημένων μας προσώπων, όταν εγκαταλείπουν αυτόν τον κόσμο, ενώ σε άλλες πόλεις στο εξωτερικό, με πολλαπλάσιο πληθυσμό, δεν αντιμετωπίζουν το συγκεκριμένο πρόβλημα; Αξίζει να σημειωθεί, ως συγκριτικό παράδειγμα, ότι στις Μουσουλμανικές χώρες που απαγορεύεται τόσο η εκταφή, όσο και η κατακόρυφη ταφή, τα κοιμητήρια επαρκούν για τις ανάγκες των κατοίκων των ιδιαίτερα μεγάλων και πολυπληθών πόλεών τους.


Η δήθεν προάσπιση της δημόσιας υγείας
Θεωρούν ότι συντρέχουν λόγοι προσβολής της δημόσιας υγείας, από τα μικρόβια που αποσυνθέτουν τους νεκρούς  και ότι έτσι μολύνεται το έδαφος, το υπέδαφος και η ατμόσφαιρα. Όμως γνωρίζουν πολύ καλά ότι από οικολογικής πλευράς η ταφή των νεκρών ακολουθεί τον φυσικό κύκλο της ζωής σε αντίθεση με την καύση.

Η ζωή ξεκινά από τη δέσμευση της ηλιακής ακτινοβολίας από τα φυτά που παράγουν τους φυτικούς ιστούς για να χρησιμοποιηθούν στη συνέχεια ως τροφή από τα φυτοφάγα έντομα και ζώα και στη συνέχεια αυτά να αποτελέσουν την τροφή για τα σαρκοφάγα ζώα στηρίζοντας έτσι όλες τις τροφικές αλυσίδες που ως κορύφωση έχουν τον ίδιο τον άνθρωπο. Ο κύκλος κλείνει όταν φυτά και ζώα ολοκληρώσουν τον κύκλο της ζωής τους, βραχύβιας ή μη, οπότε αναλαμβάνουν το ρόλο τους οι σαπροφυτικοί οργανισμοί για να αποικοδομήσουν τους φυτικούς και ζωϊκούς ιστούς.  Η αποικοδόμηση των οργανικών ουσιών επαναφέρει στο έδαφος θρεπτικά στοιχεία τα οποία θα παραλάβουν τα νέα φυτά και θα ξεκινήσει ένας νέος κύκλος ζωής. Ο θάνατος κυριολεκτικά γίνεται η απαρχή μιας καινούργιας ζωής. Αυτοί λοιπόν οι οργανισμοί, πολλοί από τους οποίους δεν είναι ορατοί στο γυμνό μάτι, δεν πρέπει να συγχέονται με τα παθογόνα μικρόβια των ασθενειών.

Χωματερές, ο αληθινός κίνδυνος της υγείας
Οι αρνητές της ταφή των νεκρών μιλάνε μέσα από ένα κόσμο, που ο αριθμός των μικροβίων προσεγγίζει τα μερικά δισεκατομμύρια σε κάθε γωνιά της γης, που το περιβάλλον μολύνεται καθημερινά από χιλιάδες επιβλαβείς δραστηριότητες, που τα σκουπίδια είναι πολύ περισσότερα από τα χρηστικά είδη, που η ατμόσφαιρα στις μεγαλουπόλεις είναι σκοτεινή από το χημικό νέφος, που οι υδροφόροι ορίζοντες μετατρέπονται σε διαλύματα τοξικών ουσιών.

Δεν μιλάνε για την μεγάλη και διαρκή απειλή για τη δημόσια υγεία που αποτελούν οι περισσότερες από 1.500 ανεξέλεγκτες χωματερές που υπάρχουν σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια. Ποιος μιλάει για τις εφιαλτικές  επιπτώσεις, οι οποίες και δεν γίνονται άμεσα αντιληπτές, στην υγεία μας από την ανεξέλεγκτη διάθεση των σκουπιδιών στις πάνω από 1.500 χωματερές που υπάρχουν σε όλη την Eλλάδα;

Oι επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι η ύπαρξη των χωματερών και η μόλυνση που παράγουν όχι μόνο σκοτώνουν αργά τους κατοίκους που βρίσκονται κοντά σε αυτές άλλα η απειλή φτάνει ακόμα και στα ράφια των σούπερ μάρκετ και φυσικά στο πιάτο μας. Mια από τις άγνωστες σε μεγάλο βαθμό μέχρι τώρα απειλές των χωματερών είναι η παραγωγή διοξινών αρκούν σε μικρές ποσότητες για να είναι θανατηφόρες. Aυτό γίνεται με την ανεξέλεγκτη καύση (που είναι ο κανόνας σε όλες σχεδόν τις χωματερές) οργανικών υλικών και χλωρίου που υπάρχει στα περισσότερα και κυρίως στα πλαστικά οικιακά απορρίμματα.  Ακόμη τεράστιοι κίνδυνοι δημιουργούνται περαιτέρω καθώς οι χωματερές δέχονται ανεξέλεγκτα και νοσοκομειακά απόβλητα και τα απόβλητα των σφαγείων. Όλα αυτά περιέχουν μολυσματικούς παράγοντες που θα πολλαπλασιαστούν μέσα στη χωματερή και που το νερό της βροχής θα μεταφέρει στον υδροφόρο ορίζοντα ο οποίος θα τροφοδοτήσει τις βρύσες μας και θα ποτίσει τα χωράφια, τα πουλιά και τα ζώα θα μεταφέρουν έξω από τα σπίτια μας κλπ. Δεδομένο είναι βέβαια ότι οι χωματερές μολύνουν και το υπόγειο ή το επιφανειακό νερό που θα καταλήξει στις βρύσες μας. Oι χωματερές όμως δεν ρυπαίνουν μόνο το έδαφος άλλα και τον αέρα. Τα κύρια συστατικά των αέριων αποβλήτων μιας χωματερής είναι το μεθάνιο και το διοξείδιο του άνθρακα ενώ στο πολύ συχνό φαινόμενο χωματερών που καίγονται ανεξέλεγκτα παράγονται ακόμα διοξίνες και μονοξείδιο του άνθρακα. Aυτή η ανεξέλεγκτη έκκληση αερίων προκαλεί σοβαρές επιπτώσεις στην κλιματική αλλαγή αφού το μεθάνιο είναι 21 φορές πιο επιβαρυντικό για το φαινόμενο του θερμοκηπίου σε σχέση με το διοξείδιο του άνθρακα. Eκλύονται επίσης διοξίνες. Όλα αυτά τα αέρια τα αναπνέουμε ενώ «κάθονται» πάνω σε σπαρτά και δέντρα που οι καρποί τους θα καταλήξουν είτε άμεσα είτε έμμεσα μέσω του γάλακτος και του κρέατος στο τραπέζι μας. Eπί πλέον, μια πυρκαγιά που θα προκληθεί από μια χωματερή, όπως η πλειονότητα των πυρκαγιών που κατέκαψαν την Eλλάδα πέρυσι, δεν θα επιβαρύνει μόνο το περιβάλλον μιας συγκεκριμένης περιοχής άλλα μέσω του ανέμου που θα στείλει μακριά τον καπνό, η ρύπανση θα καλύψει μια τεράστια περιοχή.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι ο χώρος της Αττικής και μόνον μέσα στην επόμενη δεκαετία θα βρεθεί στην ανάγκη για τη διαχείριση 35-40 εκ. τόνων Αστικών Στερεών Απορριμάτων. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι υπάρχει άμεση ανάγκη για 7-8 ΧΥΤΑ (χώρους υγειονομικής ταφής απορριμμάτων) με επιφάνεια 500.000 m2. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το περιβάλλον θα εξακολουθήσει να επιβαρύνεται, όπως και η Δημόσια Υγεία από τη δράση ανεξέλεγκτων χωματερών, που αποτελούν προσβολή στον πολιτισμό και τη χώρα μας.
Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, που δεν αξιοποιεί την καύση προς παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας παρότι θεωρείται και από την Ε.Ε. «πράσινη», φιλική προς το περιβάλλον ενέργεια. Η Ε.Ε. έχει θέσει το 2020 ως την καταληκτική ημερομηνία για τη χρήση υγειονομικής ταφής (ούτε καν λόγος για την ανεξέλεγκτη ταφή. Η καύση από ό,τι αφήνεται να διαρεύσει και από ό,τι συζητείται δεν προβλέπεται.  Είναι δυνατόν ένα ολοκληρωμένο σχέδιο να αγνοεί και να αποκλείει τεχνολογίες, που αποδεδειγμένα είναι επιτυχημένες, εφαρμόζονται και δίνουν αποτελεσματικές λύσεις σε ένα καυτό πρόβλημα;
Γιατί οι υπέρμαχοι καύσης νεκρών, που στην πλειοψηφία τους ισχυρίζονται ότι είναι υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος, δεν ασχολούνται με την προοπτική μιας σωστής καύσης απορριμάτων;  Πως βρίσκονται επίδοξοι μελλοντικόι επιχειρηματίες για να στήσουν βιομηχανία καύσης νεκρών και όχι για να επενδύσουν σε βιομηχανία κάυσης απορριμάτων; Είναι θέμα καθαρά οικονομικό ή περιέχει και θέση πολεμικής κατά της Ελληνο-ορθόδοξης Χριστιανικής θρησκείας;
Απαρχή πραγματικής οικονομικής εκμετάλευσης.

Οι προασπιστές της καύσης νεκρών, καυτηριάζουν το υψηλό κοστολόγιο και την εμπορευματοποίηση των τελετών και πιστεύουν ότι η καύση θα αποτελέσει το κίνητρο για την καταπολέμηση της παραοικονομίας και αισχροκέρδειας.
Φαίνεται δεν έχουν διαβάσει αγγελία Ελληνικού γραφείου τελετών που επικαλείται εικοσαετή συνεργασία του με κρεματόρια Γερμανίας (!) και αναλαμβάνει καύση - αποτέφρωση νεκρών στη Σόφια, Βουλγαρίας με κόστος μόνο 2300 Ευρώ ! Αυτό είναι η αρχή μιας κερδοσκοπικής επιχείρησης κρεματορίων, πλέον της δυνατότητας για επιλογή μνήματος και διεξαγωγής θρησκευτικής τελετής και δεν περιλαμβάνονται έξοδα μνήματος και θρησκευτικής τελετής, παρά μόνο για την παραλαβή ένός δοχείου με τέφρα.

Υπάρχει και το υποθετικό ερώτημα, μήπως στον βωμό του κέρδους, τμήμα από την τέφρα του νεκρού θα συλλέγεται κρυφά για να αποτελέσει μέρος οικοδομικής πρώτης ύλης, όπως τσιμέντα, κάτι που γίνεται τώρα με την τέφρα από τους θερμικούς σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας;
Για ποιες αξιόποινες πράξεις μιλάνε;
Οι υπέρμαχοι της καύσης νεκρών επισημαίνουν πως η ύπαρξη των νεκροταφείων δίδει αιτίες και αφορμές για φαινόμενα τυμβωρυχίας και μαγείας.
Μήπως σκοπίμως παραβλέπουν ότι τα υπολλείματα νεκρών έχουν πάψει να είναι αντικείμενα μαγείας, εφόσον τα σχετικά βιβλία και τεχνητά αντικείμενα άσκησης μαγείας υπάρχουν πλέον ελεύθερα και παντού στο εμπόριο; Ας είναι καλά και τα μέσα ενημέρωσης και οι παραθρησκευτικές οργανώσεις που προωθούν τα φαινόμενα αυτά.
Τέλος, μιλώντας για αξιόποινες πράξεις, πρέπει να γνωρίζουν ότι εκφράζεται επιφύλαξη από τους ιατροδικαστικούς κύκλους αναφορικά με την αποτέφρωση, ως μέσο συγκάλυψης δολοφονικών ενεργειών.

Πηγές:
http://www.myriobiblos.gr/texts/greek/tafi_i_kaysi_mantzaridis.html
http://www.apostolikidiakonia.gr/gr_main/agiavarvara/periodiko/Teuxos2/KausiNekrwn.htm
http://www.imml.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=290:apotefrosi-nekrwn&catid=19:2012-01-29-11-12-07
http://www.egolpion.com/kafsis_nekrwn.el.aspx#ixzz2RJNyRayp
http://www.pame.gr/ekklisia-thriskeies/orthodoxia/taphe-kai-okhi-kause-ton-nekron.html#.UXbSdsrWP2Q
http://www.greek-health.gr/2008/10/blog-post_13.html
http://www.grafeia-teleton-kyriakidis.gr/apotefrosi-kaush-nekron.html
http://www.ecocity.gr
http://www.econews.gr
http://www.e-telescope.gr/el/energy-and-environment/247-waste-incineration
http://www.new-deal.gr
http://sikam.wordpress.com
http://forza-grecia.pblogs.gr
pentapostagma.gr
Ιόλαος/2-5-13

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: "ΘΑ ΜΑΡΤΥΡΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΟΥΜΕ. ΝΑ ΜΙΜΗΘΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ"


Ο Αγιορείτης Μοναχός Παΐσιος στέλνει το δικό του επίκαιρο πασχαλινό μήνυμα στο "Αγιορείτικο Βήμα".
Αγαπητοί μου χριστιανοί, συγχωρέστε με που τολμώ να γράψω μήνυμα για τη Μεγάλη Εβδομάδα και για το Άγιο Πάσχα, διότι εγώ είμαι στην πραγματικότητα, όπως λέει η Αγία Γραφή, "σκώληξ και ουκ άνθρωπος", αλλά θα σηκώσω λίγο το κεφάλι μου να πω λίγα λόγια στην αγάπη σας.
Δεν θέλω να γράψω θεολογικά, διότι υπάρχουν άλλοι ειδικοί, αλλά θέλω να παρομοιάσω τα Πάθη και την Ανάσταση του Χριστού με την τωρινή δοκιμασία, αλλά και με τη δόξα της Ελλάδος που ο καλός μας Θεός, μας ετοιμάζει. Γι' αυτό εύχομαι να νιώσουμε τα Πάθη Του και την Ανάσταση Του.

Πως, όμως, θα γίνει αυτό; Να μιλήσουμε μαζί Του, να επικοινωνήσουμε, να αναλογιστούμε τι υπέμεινε για μας, εκτός τις μαστιγώσεις, τους κολαφισμούς, τα εμπτύσματα, τις ύβρεις, τους χλευασμούς, τις συκοφαντίες, την Σταύρωση Του, αλλά και τη μεγάλη πίκρα και τη θλίψη από την κακία, το μίσος, την αχαριστία των ανθρώπων και ιδίως του δικού του λαού των Εβραίων και όλα αυτά τα δέχθηκε και τα πέρασε μέχρι τέλους για τη δική μας αγάπη.

Να πάμε κάτω από το Σταυρό Του και να του πούμε: "Χριστέ μου, Εσύ για μένα είσαι καρφωμένος επάνω στο Σταυρό, εγώ όμως τι μπορώ να κάνω για Σένα; To μόνο που μπορώ είναι να σου πω: σ' ευχαριστώ γλυκειά μου Αγάπη, ήμαρτον συγχώρεσε με και δέξου με στην αγάπη Σου".

Ο Χριστός έπαθε και σταυρώθηκε, έτσι και η χώρα μας με το λαό της τώρα παθαίνει και σταυρώνεται. Να μιμηθούμε και εμείς το Χριστό. Ο Χριστός τα δέχθηκε όλα για να μας ξεπλύνει από τις αμαρτίες μας κι εμείς να τα υπομείνουμε για να ξεπλυθούμε από τις αμαρτίες μας. Θα μαρτυρήσουμε, αλλά δεν θα προσκυνήσουμε. Και αν πεθάνουμε, όμως με ψηλά το κεφάλι, για την αγάπη του Χριστού.
Θέλουν να μας κάνουν σκουλήκια να σερνόμαστε και να τους παρακαλάμε να μας ταΐσουν, όμως εμείς και πάλι θα μιμηθούμε το Χριστό, που τα έβαλε με τους Φαρισαίους και τους νομικούς, τους ήλεγξε και τους εφανέρωσε.
Μπορεί να σταυρώθηκε και να πέθανε στο Σταυρό, αλλά έτσι δοξάστηκε και νίκησε το Διάβολο, την αμαρτία, το θάνατο, την κόλαση. Γι' αυτόν που Τον πιστεύει, όλα αυτά δεν έχουν καμία σημασία. Ο Χριστός είναι ο Σωτήρας, είναι ο Παντοκράτωρ και δεν φοβούμαστε τίποτα.

Όπως δοξάστηκε ο Χριστός, μετά τη μεγάλη ατιμία των αγίων Παθών Του, έτσι και η Ελλάδα με τους Έλληνες θα δοξασθούν μετά τη μεγάλη ατιμία που περνούν τώρα.

Ο Χριστός ανέστη και η Ελλάδα θα αναστηθεί, "πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικά μας θα 'ναι".

"Προσκυνούμεν σου τα Πάθη Χριστέ, δείξον ημίν και την ένδοξον σου Ανάστασιν".

της Στέλλας Μεϊμάρη (agioritikovima)

ΕΠΩΝΥΜΟΣ BLOGGER, ΘΥΜΑ ΑΝΩΝΥΜΩΝ-"ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΩΝ" ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ!


Τα παρασιτικά φαινόμενα των "κουκουλοφόρων" του διαδικτύου υπάρχουν παντού. Από τον Χολαργό-Παπάγου μέχρι και την Θράκη!

THANASIS-ZOGRAFOS
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Διαχειριστή του Επώνυμου Ενημερωτικού blog Thraki Life News
Παρακολουθώντας την ενημέρωση των τελευταίων ημερών, διάβασα στο blog Piazza del Popolo για κύκλωμα παιδεραστών και παιδοφιλία στο διαδίκτυο.
Αυτό από μόνο του είναι σοκαριστικό!!!
Στον βαρύγδουπο τίτλο της δημοσίευσης, η οποία αναφέρεται σε μορφή κακουργηματικού χαρακτήρα, φιγουράρει "Αλεξανδρουπολίτης".
Αυτό είναι απίστευτα ανησυχητικό για την τοπική και όχι μόνο κοινωνία, οπότε σίγουρα του πρέπει άμεση και παραδειγματικά σκληρή τιμωρία!!!
Ως κάτοικος αυτής της πόλης και πατέρας πολύτεκνης οικογένειας, της οποίας τα μέλη στο παρελθόν θυσίασαν ατέλειωτες εργατοώρες, αμέτρητα 18ωρα, μόχθο και ελπίδες σε καντίνα που δυστυχώς κάηκε...
Ως θερμός υποστηρικτής κάθε σοβαρής και νόμιμης επένδυσης που θα δώσει θέσεις εργασίας, θα συμβάλει στην ανάκαμψη της περιοχής και θα ανακουφίσει τους πολίτες.
Ως ο μοναδικός που με τα δύο συγκεκριμένα χαρακτηριστικά γνωρίσματα φωτογραφίζεται στο εν λόγω δημοσίευμα.
Ως δημοσιογράφος του διαδικτύου που πάντα υπογράφει τα άρθρα του αρνούμενος να στηρίξει την ανωνυμία και τους κουκουλοφόρους
Ως πολίτης που θεωρεί ότι το συγκεκριμένο δημοσίευμα είναι σταθμός στα δημοσιογραφικά και διαδικτυακά χρονικά της Ελλάδας.
Ως άνθρωπος που ασχολείται με την ενημέρωση και εν τέλει ως Έλληνας χρήστης του διαδικτύου, παρακαλώ θερμά: Τους διαχειριστές του συγκεκριμένου blog να δημοσιεύσουν άμεσα το όνομα και το φωτογραφικό υλικό το οποίο υπόσχονται στο άρθρο τους.
Παρακαλώ επίσης τους ιδίους, να απευθυνθούν στις αρμόδιες αρχές και να καταθέσουν όλα τα στοιχεία που έχουν στην διάθεσή τους πράττοντας έτσι, σωστά και υπεύθυνα... τόσο προς την κοινωνία όσο και προς τον εαυτό τους και τις οικογένειες τους.
Πρωτίστως όμως, παρακαλώ κάθε αρμόδια ή συναρμόδια αρχή να ερευνήσει για τα προαναφερόμενα, που σε κάθε περίπτωση δημιουργούν ανεπανόρθωτη βλάβη και ανεξίτηλες συνέπειες ή στον... αδίκως φωτογραφιζόμενο ή στα... άμοιρα θύματά του!!!
Έχω ήδη προσφύγει στην δικαιοσύνη καταθέτωντας μήνυση εναντίον του συκοφάντη και πλέον περιμένω τις ενέργειές της.
Είναι ένα Μέγα θέμα για την Ελληνική κοινωνία και μόνο με δυο τρόπους μπορεί να αντιμετωπιστεί.
Ή να τεκμηριωθούν οι καταγγελίες και να οδηγηθεί στην φυλακή ο εγκληματίας παιδεραστής (δηλαδή εγώ) ή να τεκμηριωθεί η βρώμικη συκοφαντία και η κατευθυνόμενη λάσπη των διαχειριστών του blog και να οδηγηθούν στην φυλακή.
Η άνεση με την οποία γράφουν τέτοια τερατουργήματα κάποιοι άνθρωποι αποτελεί βόμβα στα θεμέλια της κοινωνίας μας. Πρέπει η Ελληνική δικαιοσύνη να επέμβει άμεσα και να απενεργοποιήσει μια για πάντα αυτήν την βόμβα!
Θανάσης Ζωγράφος
Μέλος της Ένωσης Συντακτών Διαδικτύου
Διαχειριστής Thraki Life News
Ακολουθεί το πλήρες δημοσίευμα του blog Piazza del Popolo
"29.4.13
"Πρώην καντινιέρης από την Αλεξανδρούπολη και νυν υπάλληλος προπαγάνδας Καναδικής εταιρίας μπλεγμένος σε κύκλωμα παιδεραστίας στο διαδίκτυο!!!
piazza-del-popolo
Η Piazza del Popolo σε λίγο αποκαλύπτει το όνομα και δημοσιεύει την φωτογραφία του παιδόφιλου από την Αλεξανδρούπολη! Ο ψυχικά άρρωστος δράστης, με άσχημα παιδικά χρόνια και κατεστραμμένος οικονομικά, καθώς είχε καεί η καντίνα που διατηρούσε, βρήκε δουλειά ως προπαγανδιστής Καναδικής εταιρίας. Τα ψίχουλα που του έδιναν, τα ξόδεψε για την «αρρώστεια» του! Σε λίγο φωτογραφία και το όνομα..."

ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΦΟΝΙΚΟ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ! ΕΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑ ΚΑΙ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕ ΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ


karampina

Σύμφωνα με την αστυνομία το βράδυ της Παρασκευής, δύο γείτονες τσακώθηκαν στις 19.25 στην οδό Μάρκου Μπότσαρη. Ένας 65χρονος πήγε σπίτι του, πήρε την καραμπίνα και πυροβόλησε τον 70χρονο που έμενε σε διπλανή οικία.
Ο δράστης συνελήφθη και ο 70χρονος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο. Πολλά προβλήματα έχουν τα γερόντια και αντί να πάρουν τις καραμπίνες και να σκαγιάζουν τους πολιτικούς, σκοτώνονται μόνοι τους.

ΗΘΕΛΕ ΑΙΜΑ ΕΛΛΗΝΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Ο ΑΘΕΟΣ ΑΛΒΑΝΟΣ


lita

Ο Αλβανός ήθελε αίμα Έλληνα. Δεν εξηγείται η ευκολία με την οποία πέταξε τις χειροβομβίδες. Αντίχριστος και άθεος δεν διάλεξε τυχαία την μέρα της Χριστιανοσύνης για να σκορπίσει τον τρόμο. 
Μέσα στην αγορά του Περιστερίου πέταξε δύο χειροβομβίες για να μας κάνει Συρία. Παίρνουν εντολές αυτά τα αποβράσματα. Από κέντρο παρακρατικών. Και από αυτούς που πολιόρκησαν τις φυλακές Τρικάλων. Μιλάμε για στρατό παρακρατικών. Σήμερα, Μεγάλη Παρασκευή αντί να βγάλουμε τον επιτάφιο, θα είχαμε κηδείες. Κάποιοι αξιωματικοί της ΕΛΑΣ που μετάλαβαν χθες, φωτίστηκαν από τους αγίους. Αλλιώς σήμερα θα έτρεχαν στα νεκροτομεία και δεκάδες μανάδες θα έκλαιγαν τους νεκρούς τους.
Έχουμε πολεμο. Τα ξανάπαμε...
makeleio.gr

ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!



Τις πιο θερμές ευχές μου για 

Καλό Πάσχα.
Καλή Ανάσταση σε όλους και όλες.
Ας κρατήσουμε ζεστή στην καρδιά μας, την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο, για μια καλύτερη Ελλάδα.

Άννα-Μαρία Τσικρικώνη
Αντιδήμαρχος Καθαριότητας & Περιβάλλοντος
Παπάγου-Χολαργού

---------------------------------------------------------------------------------


Καλή Ανάσταση σε όλους και όλες.
Ας κάνουμε τον Χολαργό-Παπάγο 
καλύτερες πόλεις. 
Ας προστατέψουμε τον Υμηττό μας.
Μπορούμε...
Είμαι προσηλωμένος σε αυτό τον αγώνα
Χρόνια Πολλά
 Γιάννης Κεχρής
Ιατρός- Γενικός Χειρουργός- Εντατικολόγος
       Δημοτικός Σύμβουλος  Παπάγου-Χολαργού
---------------------------------------------------------------------------------



Χρόνια Πολλά, 
καλά κι ευλογημένα! 
Καλή Ανάσταση σε όλους και όλες. 

Η Ελλάδα μπορεί να σηκωθεί όρθια και να μεγαλουργήσει!

Δημήτρης Τούτουζας
Δημοτικός Σύμβουλος 

Παπάγου-Χολαργού π. Αντιδήμαρχος 
--------------------------------------------------------------------------------



Φίλες και φίλοι,  δημότες και κάτοικοι του όμορφου δήμου μας, σήμερα που των περισσότερων  τα χείλη δεν βγάζουν πια χαμόγελο παρά μόνο ανησυχία και άγχος για όσα συμβαίνουν στην πατρίδα μας, σας καλώ να μην σταματήσουμε  να ονειρευόμαστε. 
        Να ονειρευόμαστε έχοντας μέσα μας τον Αναστάντα Χριστό που με το δύσκολο οδοιπορικό του στη γη και την Ταφή και Ανάσταση, έδωσε νόημα, ελπίδα και προοπτική στη ζωή μας.

 Είμαι  πάντα   στη  διάθεσή   σας  με  την  ίδια  υπευθυνότητα  και συνέπεια.
«ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ» και «ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ»

Κώστας-Πολυχρόνης Τίγκας
Δημοτικός Σύμβουλος Παπάγου-Χολαργού
---------------------------------------------------------------------------------


 Καλό Πάσχα 
Καλή Ανάσταση 
σε όλους και όλες! 

Τον Χολαργό Ουκ Ελάττω Παραδώσω


              
Αλέξανδρος Ι. Νομικός
Ιατρός-Παθολογοανατόμος
Δρ. Πανεπιστημίου Αθηνών
Επιμελητής Β’ Γ.Ν.Α 
“Ασκληπιείο Βούλας”
Δημοτικός Σύμβουλος 
Παπάγου-Χολαργού
---------------------------------------------------------------------------------

Εύχομαι σε όλες και όλους 
Καλή Ανάσταση. Οι άγιες μέρες ας δώσουν φως αναστάσιμης 
ελπίδας σε όλυς μας. 
Χρόνια Πολλά και Υγιή!
Μαριλίτα Κτιστάκη-Σταυράκη 
(Ορθοδοντικός)
Δημοτική Σύμβουλος  
Παπάγου-Χολαργού
Αντιπρόεδρος ΔΟΚΜΕΠΑ, 
Έφορος Παιδικών Σταθμών


--------------------------------------------------------------------------------


Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΤΟΥΣ!


Εύχομαι από βάθους καρδιάς σε όλους τους κατοίκους, 
δημότες και 
δημότισσες του δήμου μας, Καλό Πάσχα 
και Καλή Ανάσταση.

Βασίλης Ξύδης
Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού 

------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
Τις πιο εγκάρδιες ευχές μου σε όλες και όλους 
για Καλή Ανάσταση 
Ηλίας Αποστολόπουλος
Πρόεδρος ΔΟΚΜΕΠΑ
π. Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου 
Παπάγου-Χολαργού
-------------------------------------------------------------------------------

τ. Αντιδήμαρχος Δημοτικής 
Κοινότητας Παπάγου
Αντιπρόεδρος Α' βάθμιας Επιτροπής
Σύμβουλος ΔΟΠΑΠ

Τις καλύτερες ευχές μου για
 Καλή Ανάσταση
Χρόνια Πολλά με υγεία κι ευτυχία
---------------------------------------------------------------------------------


την αγάπη, την ελπίδα για μια καλύτερη Ελλάδα και να φέρει υγεία κι ευτυχία σε όλους σας




------------------------------------------------------

Η Ανάσταση του 
Θεανθρώπου να φέρει ειρήνη, αγάπη κι ευτυχία στις καρδιές όλων. 
Να ελπίζουμε ότι μπορούμε να ξανασηκώσουμε ψηλά την Ελλάδα μας.
Ελένη Ευαγγελοπούλου 
π. Πρόεδρος Δημοτικού Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Περιβάλλοντος Παπάγου
------------------------------------------------------

Χρόνια Πολλά, Καλή Ανάσταση
Υγεία κι ευτυχία στα σπίτια σας και...
Ψηλά το κεφάλι
Βάνα Ρετσινιά
Αντιδήμαρχος Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού
------------------------------------------------------

Σε λίγο και άλλες πασχαλινές ευχές...




ΧΑΡΜΑ ΟΦΘΑΛΜΩΝ ΟΙ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΟΙ ΕΠΙΤΑΦΙΟΙ!



Χάρμα οφθαλμών είναι σε όλες τις εκκλησίες της πόλης του Πύργου, της Αμαλιάδας αλλά και άλλων περιοχών του νομού οι Επιτάφιοι.
Στολισμένοι με άνθη της εποχής όπως τριανάφυλλα, βιολέττες, χιονάκι, κάλλους, γαρύφαλα, αλλά και ορχιδέες.
Νέες και νέοι αλλά και άτομα όλων των ηλικιών βοήθησαν όλο το βράδυ χθες να στολισθούν οι επιτάφιοι των εκκλησιών του Νομού Ηλείας.
Το βράδυ οι πιστοί θα παρακολουθήσουν με κατάνυξη τον όρθρο και την ακολουθία του Επιταφίου και θα ψαλλούν τα Εγκώμια σε τρεις στάσεις: Η ζωή εν τάφω α΄ στάση, Άξιον Εστί β΄ στάση και Αί γενεαί πασαι γ΄ στάση μετά την οποία θα πραγματοποιηθεί η περιφορά των Επιταφίων στους δρόμους της πόλης.
Στον Πύργο όλοι οι Επιτάφιοι της πόλης θα συγκεντρωθούν στην κεντρική πλατεία όπου πρωτοστατούντος του Μητροπολίτη Ηλείας κκ Γερμανού θα ψαλουν τροπάρια της Μεγάλης Παρασκευής.
Ο επιτάφιος του Αγίου Νικολάου Πύργου

Ο επιτάφιος του Αγίου Διονυσίου Πύργου

Ο επιτάφιος της Αγίας Κυριακής Πύργου

Ο επιτάφιος του Αγίου Σπυρίδωνος Πύργου


Ο επιτάφιος των Αγίων Πάντων (Α νεκροταφείο)

Ο επιτάφιος του Αγίου Ελευθερίου

Ο επιτάφιος της Αγίας Τριάδας

Ο επιτάφιος του Αγίου Αθανασίου Πύργου

Ο επιτάφιος της εκκλησίας του Σωτήρος στην Σπιάτζα

Ο επιτάφιος της εκκλησίας στο Βαρθολομιό (Παναγία)

Ο επιτάφιος του Αγίου Αθανασίου Αμαλιάδας

Ο επιτάφιος του Αγίου Γεωργίου στο Χάβαρι

Ο επιτάφιος του Αγίου Γεωργίου Αμαλιάδας

iliaoikonomia.gr

ΣΟΚ ΚΑΙ ΔΕΟΣ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ! (ΒΙΝΤΕΟ)





Σοκ και Δέος προκαλεί η φωτογραφία που δείχνει τη μορφή του Χριστού στον ουρανό και έχει κάνει το γύρο του διαδικτύου! Είναι πραγματικότητα ή μήπως είναι photoshop;;; Άγνωστο μέχρι στιγμής... Και σε τέτοιες περιπτώσεις ο καθένας δίνει τη δική του απάντηση, ίσως και με βάση αυτό που του λέει η καρδιά του....
Δείτε τη φωτογραφία :

Η φωτογραφία αυτή κάνει τον γύρω του διαδικτύου

Είναι προφανές ότι μέσα στον κόκκινο κύκλο τα σύννεφα σχηματίζουν την μορφή του Χριστού, πολλοί λένε ότι είναι πολύ καλή δουλειά του photoshop.
Ότι και να είναι αλήθεια η ψέματα μια και καμία πηγή δεν αναφέρει το που έχει τραβηχτεί αυτή η φωτογραφία, είναι σημάδι των καιρών.
Σε μια ανάλογη περίπτωση στην Ουκρανία που υπάρχει βίντεο μαθητών δείτε τι ακριβώς έγινε παρακάτω...           
 pentapostagma
                            


Πατήρ Γ. ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ: «ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΙΑΠΡΑΤΤΟΥΝ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ»



patir-metallinos
«Η ΕΠΑΝΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΔΥΝΑΜΗ Ν' ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΜΦΟΡΕΣ»
• «Ακόμη και για την σωτηρία, ακόμη και για την Ανάσταση από την μεγαλύτερη πτώση εις την οποία ζούμε σήμερα, χρειάζεται η δική μας συγκατάθεση. Ο Θεός δυστυχώς, δεν μπορεί να μας κάνει τίποτε εάν δεν το θέλουμε εμείς»
• «Η Χάρις του Θεού, όταν εγώ είμαι ανίκανος να την κρατήσω μέσα μου, διότι είναι κλεισμένη τελείως η καρδιά μου, από ευλογία μεταβάλλεται σε κατάρα»
• «Οι πολιτικοί μας σκέπτονται πώς θα κρατήσουν την εξουσία ή πώς θα καταλάβουν την εξουσία. Γι' αυτό τον λόγο, μηδενός εξαιρουμένου, ενεργούν ως ξένοι στην Ελλάδα και όργανα των ξένων και όχι ως Έλληνες προς τα έξω»
• «Από τον χώρο της πολιτικής διαπράττονται τα μεγαλύτερα εγκλήματα εις βάρος του έθνους κι εμείς δεν αντιδρούμε καθόλου. Όταν θα καταλάβουμε πού πηγαίνουμε, δεν αποκλείεται να έχουμε βίαια γεγονότα κι επαναστάσεις»
• «Και ως Εκκλησία δεν στεκόμαστε πάντα στο ύψος μας. Αντί να νουθετούμε τον λαό και να συγκροτούμε την ενότητά του, τον αφήνουμε "ως πρόβατα μη έχοντα ποιμένα"»
VRACHIOLIDIS-NEWΑποκλειστική συνέντευξη στον Μάκη Βραχιολίδη
vrachiolidis@yahoo.gr
Φίλες και φίλοι, δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις και πρόλογοι για τον πατέρα Γεώργιο Μεταλληνό. Τον ορθόδοξο ιερέα και ομότιμο καθηγητή της θεολογίας, τον συγγραφέα πλέον των 40 θεολογικών βιβλίων. Ο Ορθόδοξος χριστιανικός του λόγος, αυτές τις άγιες μέρες του Θείου Δράματος, είναι περισσότερο αναγκαίος από ποτέ. Λόγος που με επιχειρήματα αδιάσειστα σε φέρνει πιο κοντά στον Χριστό και σου επεξηγεί τη σημασία που πρέπει να δώσουμε οι Έλληνες στο αναστάσιμο μήνυμα του «Χριστός Ανέστη» ώστε να μπορέσουμε να υπερβούμε τους σκοπέλους που έχουμε μπροστά μας ως έθνος.

Αιδεσιμότατε, ο ελληνικός λαός εδώ και τρία χρόνια ανεβαίνει έναν Γολγοθά που μοιάζει να μην έχει τέλος. Μοιάζει επίσης, σα να έχει χάσει την ελπίδα του στον Χριστό.
π. Γεώργιος: Ένα χωρίο των προφητών της Π. Διαθήκης, που είναι οι άγιοί μας προ των Αποστόλων και των Πατέρων, είναι χριστιανική η Παλαιά Διαθήκη στα θεολογικά της σημεία, έχει έναν στίχο εκπληκτικό σε αυτή την περίπτωση: «πάντες ηχρειώθησαν, μέχρις ενός». Δηλαδή έχουμε εξαχρειωθεί οι πάντες. Μέσα σε αυτή την κατάσταση που χάσαμε σχεδόν όλοι την πίστη μας, την σχέση μας με τον Χριστόν και από την άλλη πλευρά κάποιοι θρασείς, χρεωκοπημένοι πολιτικοί και χρεωκοπημένη είναι όλη η πολιτική τους, έχουν φέρει το έθνος μας σε αυτή την αθλιότητα. Αυτό που μας λείπει, είναι η επανασύνδεσή μας με την πηγή της ζωής μας, του δυναμισμού μας και της δυνάμεως αντιμετώπισης όλων αυτών των συμφορών. Το έχουμε δε αποδείξει κατά την περίοδο της μακράς δουλειάς που αρχίζει από τον 7ο αιώνα με την αραβοκρατία και φθάνει μέχρι τον 21ο αιώνα με την ακόμη συνεχιζόμενη αγγλική κατοχή της Κύπρου.

Πολλοί υποστηρίζουν ότι όσα υποφέρει ο ελληνικός λαός είναι αποτέλεσμα θείας παρέμβασης, θείας δοκιμασίας. Είναι πράγματι έτσι;
π. Γεώργιος: Ο Θεός χρησιμοποιεί όλες τις περιπέτειές μας, για να μας βοηθήσει να βρούμε τον σωστό εαυτό μας. Δεν προκαλεί όμως ο Θεός τίποτε. Δεν τιμωρεί ο Θεός εκδικητικά, αλλοίμονο. Ο Θεός δεν αλλάζει διαθέσεις αλλά η Χάρις του Θεού, όταν εγώ είμαι ανίκανος να την κρατήσω μέσα μου, διότι είναι κλεισμένη τελείως η καρδιά μου, από ευλογία μεταβάλλεται σε κατάρα. Το ίδιο συμβαίνει με τη Θεία Κοινωνία. Κανονικά, αυτός που κοινωνεί πρέπει να ανεβαίνει αγιοπνευματικά, επειδή όμως η κατάστασή μας είναι αθλία, μέσα στην καρδιά μας, δηλαδή μεταβάλλουμε τη ζωή της Θείας Κοινωνίας σε θάνατο. Τη ζωή σε αρρώστια. Και ο Θεός δυστυχώς, δεν μπορεί να μας κάνει τίποτε εάν δεν το θέλουμε εμείς. Λέγει στην Αποκάλυψη ο Χριστός: «Στέκομαι έξω από την πόρτα», εννοεί της καρδιάς μας «και χτυπάω. Εάν μου ανοίξει κάποιος θα μπω». Ποτέ δεν μπορεί να υπάρξει δικτατορία οιασδήποτε μορφής εις την Ορθοδοξία. Διότι ακόμη και για την σωτηρία, ακόμη και για την Ανάσταση από την μεγαλύτερη πτώση εις την οποία ζούμε σήμερα, χρειάζεται η δική μας συγκατάθεση. Και δική μας συγκατάθεση σημαίνει να καθαρίσουμε την καρδιά μας για να έχουμε τον Χριστό μέσα μας.

Το Θείο Πάθος οδηγεί στην Ανάσταση. Ο ελληνικός λαός βλέπετε ναι μπορεί να φτάσει στην Ανάσταση ή δεν είναι ακόμη έτοιμος;
π. Γεώργιος: Μόνον εφόσον έχουμε κι εμείς τις προϋποθέσεις μας, γιατί ο Χριστός ως Θεάνθρωπος είχε τις προϋποθέσεις της Ανάστασης. Ποια είναι η προϋπόθεση; Η ένωση, ασύγχυτα και αδιαίρετα, του Θεού και του ανθρώπου στον Ιησούν Χριστόν. Επομένως, ο Θεός-Χριστός νικά τον θάνατο και ανηστά τον άνθρωπο-Χριστό. Η επέκταση και η σημασία για μας είναι η εξής: εάν έχουμε κι εμείς Χριστό μέσα μας μπορούμε να πορευόμεθα στην οποιαδήποτε Ανάσταση και να νικούμε την οποιαδήποτε τραγωδία της ζωής μας. Εδώ όμως πρόκειται για κάτι βαθύτερο: τα αντανακλαστικά μας έχουν εξασθενίσει τόσο πολύ ώστε διαπράττονται από τον χώρο της πολιτικής τα μεγαλύτερα εγκλήματα εις βάρος του έθνους κι εμείς δεν αντιδρούμε καθόλου. Θα μου πείτε πώς θα αντιδράσουμε; Άμα είχαμε την κατάλληλη ηγεσία θα μπορούσαμε να αντιδράσουμε. Ο λαός είναι αδιοργάνωτος και χωρίς ηγεσία. Και δεν εννοώ βίαια γεγονότα κι επαναστάσεις. Κάποια μέρα μπορεί να γίνουν κι αυτά, δεν αποκλείεται, όταν θα καταλάβουμε πού πηγαίνουμε. Ακόμη όμως δεν το καταλάβαμε. Εννοώ να είμαστε ενωμένοι και να αντιδράσουμε όπως συμβαίνει στην Ισπανία και την Πορτογαλία. Διερωτώμαι, γιατί μόνο 500 ήσανε έξω από τη Βουλή, όταν εψηφίζετο το δολοφονικό αυτό νομοσχέδιο; Και την ίδια ώρα εις την Ισπανία και Πορτογαλία μαζεύονται μισό εκατομμύριο άνθρωποι.

Μήπως απολείπει και η ηγεσία της Εκκλησίας; Οι ιεράρχες που θα συνεγείρουν το πλήθος; Παλαιότερα υπήρχε ο Παλαιών Πατρών Γερμανός ή ο Παπαφλέσσας.
π. Γεώργιος: Είναι αλήθεια ότι και από την εκκλησιαστική πλευρά δεν στεκόμαστε πάντα στο ύψος μας. Αντί να νουθετούμε τον λαό και να συγκροτούμε την ενότητά του, τον αφήνουμε «ως πρόβατα μη έχοντα ποιμένα», που λέει κι ο Χριστός μας. Είναι η μεγάλη ευθύνη της πνευματικής ηγεσίας, αρχίζοντας από τους Μητροπολίτες μας και καταλήγοντας σε μας τους απλούς κληρικούς.

Σε τέτοιες στιγμές εθνικής κρίσεως λοιπόν, η Εκκλησία δεν θα μπορούσε να αναλάβει ποιο ενεργό ρόλο;
π. Γεώργιος: Τι θα πει ποιο ενεργό; Είναι σχετικό αυτό που λέτε. Πιο «ενεργό» σημαίνει να είμαστε μόνοι μας στον άμβωνά μας και να κηρύττουμε για την κατάσταση που υπάρχει, την ανάγκη ενώσεως όλων μας στην πίστη μας και την παράδοσή μας την ελληνορθόδοξη, για να αντιμετωπίσομε ενωμένοι τη συμφορά που μας έχει κτυπήσει. Από' κει και πέρα, όποιος δεν έχει σχέση με την Εκκλησία, το λέγω συνήθως, πώς θα με ακούσει, στην Ομόνοια; Μου λένε «δεν τα' ακούμε αυτά;» και τους απαντώ: «πού να σας τα πω, στην πλατεία Συντάγματος να τα φωνάζω;». Κυρίως ποιο είναι το πρόβλημα: ουδεμία ταύτιση του εκκλησιαστικού χώρου με οποιαδήποτε κομματική παράταξη. Εδώ δεν υπάρχουν «καλοί» και «κακοί». Έχει χρεωκοπήσει όλος ο πολιτικός μας κόσμος.

Ωστόσο τα τελευταία τρία χρόνια βλέπουμε τις εκκλησίες να είναι γεμάτες. Το Σύνταγμα μπορεί να είναι άδειο αλλά οι εκκλησιές όλο και περισσότερο γεμίζουν.
π. Γεώργιος: Αυτό είναι γεγονός μην ενθουσιαζόμεθα όμως. Μία μεγάλη ενορία όπως ο Άγιος Παντελεήμονας Αχαρνών πρέπει να έχει πάνω από 200.000 πιστούς ίσως και περισσότερους. Για να πούμε ότι οι Ορθόδοξοι της περιοχής εκκλησιάζονται, θα έπρεπε να έχουμε δέκα «Άγιους Παντελεήμονες» ή είκοσι. Επομένως σε μία εκκλησία που μαζεύονται. Επομένως σε μία εκκλησία που συγκεντρώνονται 200-300, την Κυριακή εάν πάνε 2.000, είναι ακόμη ένα μικρό ποσοστό έναντι των ορθοδόξων της περιοχής αυτής. Έρχεται κόσμος σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες που λειτουργούμε. Το λέω λοιπόν για να μην ενθουσιαζόμεθα.

Το διάστημα της κρίσης έχουν επωφεληθεί και επωφελούνται οι διάφορες αιρέσεις οι οποίες ασκούν πολύ πιο έντονο το έργο προσηλυτισμού τους. Αναφέρομαι κυρίως στους Ιεχωβάδες, οι οποίοι μάλιστα το τελευταίο διάστημα επιστρατεύουν και νέα κορίτσια.
π. Γεώργιος: Δεν είναι οι μόνοι. Οι παροιμίες, όπως ήδη ο Αριστοτέλης είχε υποστηρίξει, είναι η συμπυκνωμένη σοφία του λαού μας, του έθνους μας. Οπότε λέει ο λαός «ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται». Δεν είναι λοιπόν περίεργο όπου όλοι αυτοί προσπαθούν να εκμεταλλευθούν και αλλοίμονο σε μας όταν είμαστε τόσο ηλίθιοι, γιατί περί ηλιθιότητος πρόκειται, που δεν μπορούμε να κατανοήσουμε το γιατί ενεργούν κατ' αυτόν τον τρόπο οι διάφορες αιρέσεις.

Αυτό που «απαιτεί» η Ορθοδοξία είναι η αγνότητα της καρδιάς και η αλήθεια. Αυτή την έχουν κάνει «σκουπίδι» και την έχουν ποδοπατήσει οι πολιτικοί μας, έτσι;
π. Γεώργιος: Κοιτάξτε, αυτό που μπορώ να πω ως ιστορικός περισσότερο και λυπούμαι που το λέω αυτές τις ημέρες αλλά είναι αλήθεια, οι πολιτικοί μας σκέπτονται πώς θα κρατήσουν την εξουσία ή πώς θα καταλάβουν την εξουσία. Γι' αυτό τον λόγο, μηδενός εξαιρουμένου, ενεργούν ως ξένοι στην Ελλάδα και όργανα των ξένων και όχι ως Έλληνες προς τα έξω. Αυτή είναι η χρεωκοπία του πολιτικού μας κόσμου. Ακόμη κι εκείνοι που λένε «δεν θέλουμε εξουσία», με τη σιωπή τους και την υποτονικότητα των ενεργειών τους, ενισχύουν το έργο αυτών των πολιτικών. Και καταλαβαίνετε για ποια παράταξη μιλώ.

Αιδεσιμότατε, ο άνθρωπος όταν βρίσκεται ενώπιον του θανάτου καταλαμβάνεται από μεγάλο φόβο και τρόμο. Εάν όμως εγκολπωθεί το νόημα του «Χριστός Ανέστη», μπορεί και νικά τον φόβο αυτό. Εξηγήστε μας λοιπόν, τι νοηματοδοτεί το «Χριστός Ανέστη»;
π. Γεώργιος: Ο αναστάσιμος χαιρετισμός που διαμορφώθηκε στην ελληνική γλώσσα και μεταδόθηκε σε όλους τους Ορθοδόξους και τον υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο, είναι το «ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ». Δεν είναι λόγος ευχής αλλά χαιρετισμός και διακήρυξη της πίστεως στο γεγονός της Ανάστασης του Χριστού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον πιστό στον Χριστό άνθρωπο. Πόσοι όμως γνωρίζουμε ότι ο αναστάσιμος χαιρετισμός του Χριστού, αμέσως μετά την ανάστασή Του, είναι ο και ελληνικός λόγος «χαίρετε»! Με αυτό τον χαιρετισμό απευθύνεται ο αναστάς Χριστός στις Μυροφόρες, μόλις βγήκαν από το κενό «μνημείο». Η συνήθης αυτή ελληνική προσφώνηση, από την εποχή των Ομηρικών επών, αποκτά μίαν ιδιαίτερη πνευματική και χριστιανική σημασία. Η λέξη ανανοηματοδοτείται, εντασσόμενη σ' ένα καθαρά αγιοπνευματικό πλαίσιο και γίνεται το πρώτο «ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ» της χριστιανικής ιστορίας.
Οι Μυροφόρες βγαίνουν από το μνημείο, στο οποίο πήγαν για να τελέσουν τα συνήθη νεκρικά έθιμα στον νεκρό Χριστό, με ανάμικτα συναισθήματα «φόβου και χαράς» (Ματθ. 28,8) κάτι το φυσιολογικό στη συνταρακτική πνευματική εμπειρία, που ακούοντας από τον Άγγελο ότι ο Κύριός τους «ηγέρθη από των νεκρών» (στ.7). Ο λόγος λοιπόν του Χριστού προς αυτές «Χαίρετε» αποκτά ειδική σημασία που μπορεί να προσδιορισθεί με τα ακόλουθα λόγια: «Μη φοβείσθε, αλλά χαίρετε». Να αισθάνεστε χαρά γιατί η Ανάσταση ως έκφραση της αγάπης του Θεού, νικά τον φόβο (Α' Ιω. 1,18), αλλά και τον θάνατο, κάθε είδος θανάτου, είναι πηγή ζωής, ζωής αιωνίου. «Εκ του τάφου ανέτειλε ζωή και ελπίδα». Η Ανάσταση του Χριστού είναι έτσι, πηγή χαράς και δεν μπορεί να εκφρασθεί αποδοτικότερα με τον ελληνικό χαιρετισμό «χαίρετε». Η λέξη δέχεται χριστιανικά μιαν υπέροχη υπέρβαση.
metallinos 1ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ...
Γεννήθηκε στην Κέρκυρα το 1940 και περάτωσε εκεί την εγκύκλιο παιδεία του (1958). Σπούδασε κλασσική φιλολογία (1964-1967) στο Πανεπιστήμιο Αθηνών από όπου έλαβε τα πτυχία θεολογίας καιΦιλολογίας. Μετά την εκπλήρωση της στρατιωτικής του θητείας, (1963-1965), διορίστηκε επιστημονικός βοηθός στην έδρα Πατρολογίας και το 1969 μετέβη για μεταπτυχιακές σπουδές στην τότε Δυτική Γερμανία (Βόννη και Κολωνία), όπου έμεινε μέχρι το 1975. Ενδιάμεσα έκανε σπουδές και έρευνες αρχειακές στην Αγγλία. Το 1971 εισήλθε στις τάξεις του κλήρου στη Γερμανία και έγινε διδάκτωρ Θεολογίας (Αθήνα) και Φιλοσοφίας – Ιστορίας (Κολωνία).
Από το 1984 καθηγητής στη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών διδάσκοντας 'Ιστορία του Πνευματικού Βίου κατά την μεταβυζαντινή περίοδο', 'Ιστορία και Θεολογία της Λατρείας' και 'Βυζαντινή Ιστορία'. Διετέλεσε Κοσμήτωρ της Θεολογικής Σχολής από 1/9/2004 έως 31/8/2007, οπότε και αφυπηρέτησε, διατελών πλέον ως Ομότιμος Καθηγητής.
"Ελεύθερη Ώρα-Νέοι Άνθρωποι"