Σελίδες

Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010

Ο ΔΗΜΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ BOYTAEI



ΤΑ ΚΑΡΟΤΣΙΑ ΤΟΥ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ!!!

Το ρεπορτάζ που είχαμε δημοσιεύσει προ μηνών, για τα καρότσια του Σκλαβενίτη με τα οποία έχουν «εφοδιαστεί» οι δημόσιες υπηρεσίες, όπου και φιλοξενήσαμε δηλώσεις στελέχους του Super Market με τις οποίες κατήγγειλε ότι πολλοί κλέβουν ασυστόλως τα καρότσια του Σκλαβενίτη προκειμένου να τα χρησιμοποιήσουν για δικό τους όφελος, παρεκίνησε τους αρμοδίους του Δήμου Παπάγου να πράξουν το ίδιο.

Ιδού λοιπόν∙ ο Δήμος Παπάγου έχει …βουτήξει καρότσι ή καρότσια του Σκλαβενίτη, τα οποία και χρησιμοποιεί για να φορτώνει τους διάφορους φακέλους των υπηρεσιών του!!! Η φωτογραφία, είναι αδιάψευστος μάρτυρας αυτής της απαράδεκτης κατάστασης. Από το ισόγειο έως τον δεύτερο όροφο (απ’ όπου τραβήχτηκε η συγκεκριμένη φωτογραφία), κυριαρχεί αυτή η θλιβερή πραγματικότητα για όποιον επισκέπτεται το Δημαρχείο. Ξεχειλισμένο με φακέλους και έγγραφα το καρότσι του Σκλαβενίτη. Ποιος ξέρει, μπορεί να έχει και δικογραφίες μέσα! Διόλου απίθανο με τόσες δίκες που έχει ο Δήμαρχος Παπάγου.

Πάντως, είναι να απορεί κανείς πώς βούτηξαν καρότσια του Σκλαβενίτη, την ώρα που ο Δήμος δεν διαθέτει Super Market Σκλαβενίτη! Μα τόσο …μακρύ χέρι έχουν ορισμένοι;

Και τι μήνυμα είναι αυτό που περνούν προς τα έξω και ειδικά στους νέους και τις νέες που επισκέπτονται το Δημοτικό Μέγαρο;

Ότι …μπορείτε να βουτήξετε και σεις ό,τι σας αρέσει και λογαριασμό να μην δίνετε;



ΙΔΟΥ ΠΩΣ ΠΕΤΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ:

ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΘΑ ΞΟΔΕΨΟΥΝ ΟΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΜΙΑ …ΓΕΦΥΡΑ!!!



Το πεζοδρόμιο της Λ. Μεσογείων το οποίο, λίγο μετά την παράδοση του νέου σταθμού ΜΕΤΡΟ Χολαργού, διαμορφώνεται μαζί με τον παράδρομο, έχει φορτωθεί με τόσο μπετόν, που παρόμοιό του χρησιμοποιείται σε γέφυρες μέχρι 40 μέτρα!!! Με μπετά περίπου σαν αυτά, στα οχυρά Ρούπελ, Ιστίμπεη, Λύσσε κ.λ.π.!!!

Σύμφωνα με όσα μας είπε έμπειρος πολιτικός μηχανικός, «το μπετόν που επιστρώθηκε στο πεζοδρόμιο της Λ. Μεσογείων είναι υπερυψηλής αντοχής 30/35, το παλιό B 600 με τσιμέντο Z 425 το οποίο χρησιμοποιείται στις προεντεταμένες κατασκευές. Στο μικρό αυτό πεζοδρόμιο, θα έπρεπε να βάλουν gro μπετόν C 12 ή Β160 όπως ήταν η παλαιότερη ονομασία του. Παρόμοιες κατασκευές με αυτή που διαμορφώσανε στο πεζοδρόμιο της Λ. Μεσογείων και από την μια πλευρά όπως και στην απέναντι της λεωφόρου, κάνουν σε γέφυρες μέχρι 40 μέτρα» !!!

Έχουν βάλει στο πεζοδρόμιο αυτή την πολυδάπανη κατασκευή ενισχυμένη με χαλύβδινο πλέγμα και με μπετόν 30/35 λες και πρόκειται να περνάνε πάνω σε αυτό, νταλίκες φορτωμένες!!!

Το θέμα είναι πώς και γιατί η μελέτη του έργου προέβλεψε ακριβό μπετόν υπερυψηλής αντοχής που δεν ήταν καθόλου απαραίτητο! Γιατί, η μόνη που ωφελείται από αυτή την ιστορία, είναι η κατασκευάστρια εταιρεία, η οποία βρίσκεται στα πρόθυρα πτώχευσης. Ψυχικό έκανε ο μελετητής του έργου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου