Σελίδες

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

ΧΑΜΟΣ ΣΤΟ 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ!

 Κόντρα και -ενίοτε- τσακωμός μεταξύ γονέων, μαθητών και δασκάλων, προέκυψε σήμερα το πρωί, αναφορικά με την κλήρωση που όρισε το σημαιοφόρο και τους παραστάτες στο 1ο Δημοτικό σχολείο Χολαργού, για την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου!
Αιτία, η βαθμολογία των μαθητών!!! Τα ...κομπιουτεράκια πήραν φωτιά για το ποιος είχε μεγαλύτερο μέσον όρο, ώστε να δικαιούται να είναι ο σημαιοφόρος του σχολείου! 
Τα ονόματα των μαθητών-μαθητριών μπήκαν στην κληρωτίδα απ'όπου και προέκυψε το όνομα μιας μαθήτριας. Τι πιο φυσιολογικό;
Έλα όμως που οι γονείς... κίνησαν γη και ουρανό, αμφισβητώντας το αποτέλεσμα! Έβαλαν μπρος τις ...αριθμομηχανές  τους απ'όπου προέκυψε μέγας καβγάς! Ανατολικό ζήτημα!
"Το παιδί σου έβγαλε μέσον όρο 9,5 και το δικό μου έβγαλε μέσον όρο 9,99 άρα κακώς μπήκε το δικό σου παιδί στην κληρωτίδα και βγήκε σημαιοφόρος"!!!
Όπως πληροφορούμαστε σε αυτό το επίπεδο κυμάνθηκαν οι καβγάδες, σε σημείο που ο ανταγωνισμός και ο διαγκωνισμός πέρασε ως άποψη και  στα παιδιά, τα οποία άρχισαν να ψιλο-τσακώνονται  μεταξύ τους!!!
"Άδικα βγήκες εσύ σημαιοφόρος, έπρεπε να ήμουν εγώ", "δεν έπρεπε να ήσουν εσύ στην κλήρωση. Γιατί δεν με έβαλαν εμένα και προτίμησαν εσένα;", και άλλοι παρόμοιοι ήταν οι διάλογοι μεταξύ των μαθητών-μαθητριών.
Η υπόθεση έφτασε στον...διευθυντή του σχολείου τον κο Γαμβρινό, ο οποίος έδωσε απάντηση επί του...τεραστίου προβλήματος!
"Στο μητρώο, είναι καταγεγραμμένη η πραγματική βαθμολογία και η πρόοδος μαθητών και μαθητριών. Είναι αλήθεια ότι σε κάποιους ελέγχους υπήρξε ασυμφωνία με το μητρώο, με συνέπεια οι γονείς να διαμαρτυρηθούν δικαιολογημένα. Ήταν όμως λάθος του δασκάλου ή των δασκάλων που αντέγραψαν λανθασμένα τη βαθμολογία στον έλεγχο προόδου των μαθητών, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί όλη αυτή η σύγχυση.Δεν αδικώ τους γονείς", επισήμανε ο κ. Γαμβρινός.

Το ζήτημα όμως έγινε...Ανατολικό, από την επιμονή μερικών γονιών να...διϋλύσουν τον κώνωπα, απαιτώντας να ξαναγίνει η ψηφοφορία!
Αν είναι δυνατόν! Και πείτε ότι ξαναγινόταν ψηφοφορία. Και έβγαινε άλλος μαθητής σημαιοφόρος και άλλοι παραστάτες. Θα λυνόταν το πρόβλημα ή θα ήταν μεγαλύτερο; Τι θα λέγατε ρε παιδιά, στη μαθήτρια και στους μαθητές από τους οποίους θα στερούσατε τη χαρά του σημαιοφόρου και του παραστάτη; Ότι,..."επειδή  η πρώτη διαδικασία ήταν εσφαλμένη, επειδή ο ένας μαθητής έβγαλε μέσον όρο 9,96 και ο άλλος 9,97 έγινε λάθος και κακώς βγήκε παραστάτης αυτός που πήρε 9,96"!!!
Αυτά θα λέγατε;
Ή μήπως τελικά, τα τραύματα και τα συμπλέγματα που ενδεχομένως να αποκτήσουν τα παιδιά είναι περισσότερα από την πρόσκαιρη χαρά που θα πάρουν ως σημαιοφόροι ή παραστάτες;

3 σχόλια:

  1. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΔΑΣΚΑΛΟΣ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν υπάρχουν δάσκαλοι που βάζουν σε όλους 10 λογικό να δημιουργηθεί τέτοια αναστάτωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή