H ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΗ,IΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟ 1969
-EΦΗΜΕΡΙΔΑ Β.ΠΡΟΑΣΤΙΩΝ: ΧΟΛΑΡΓΟΣ-ΠΑΠΑΓΟΣ-ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
e-mail: ind.observer@gmail.com -ΤΟ ΠΡΩΤΟ site ME TΟΥΣ ΠΙΟ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ
Σελίδες
▼
Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015
ΣΕ ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΝ ΠΑΙΔΙΑΤΡΟ-ΠΟΙΗΤΗ ΚΟΥΡΑΚΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΕΛΑΣΕΩΝ!
γράφει ο γιατρός Κυπριανός Χριστοδουλίδης Αυτός είναι ο νέος αναπληρωτής υπουργός Παιδείας. Το όνομα αυτού Τάσος, ή Αναστάσιος, Κουράκης. Να θυμίσουμε στους νυν προοδευτικούς, τότε επί αποστασίας του γνωστού και ως "γέρου της Δημοκρατίας", τον μακαρίτη Γεώργιο Αθανασιάδη-Νόβα και το ποιηματάκι του με το "γαργάλατα-γαργάλατα". Τότε, όλη η Ελλάδα, η δημοκρατική Ελλάδα, χλεύαζε τον υπουργό - ήταν Πρόεδρος της Βουλής - με τα γάλατα και τα γαργάλατα. Ήταν αποστάτης ! Σήμερα, όλη η Ελλάδα επιχαίρει με τον δημοκράτη κ. Κουράκη και το ποιητικό ταλέντο του, ώστε του ανέθεσε καθήκοντα αναπληρωτή υπουργού Παιδείας. Η "δια βίου μάθηση" πάλι άλλαξε όνομα και ο αναπληρωτής υπουργός, θα της... αλλάξει κι αυτός τα φώτα. Παιδίατρος είναι, με παιδιά ασχολείται, κάτι θα γνωρίζει από Παιδεία. Τόσα, ώστε να μετονομάσει την Παιδεία σε Παιδοία.
Η φωτό και η αφορμή από :report24.gr
Οι ποιητικές συλλογές του γιατρού και αναπληρωτή καθηγητή στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και νέου Υπουργού Παιδείας είναι πάνω από μία.
Σημεία των ποιημάτων του..
«Εγώ σκυφτός -κάθε μπρούμυτα- δαχτυλοαφώ το σώμα της στη μαύρη κάμαρη / Λευκό μπαστούνι ο φαλλός μου χτυπάει την πόρτα του αμετάκλητου / Τυφλώνομαι από το φως του / Ορώ»… γράφει το πρώτο ποίημα που εισάγει το τρίτο μέρος της ποιητικής συλλογής.
Σε άλλο σημείο αναφέρει…
«(Αυτή) – Τι είναι ο κόλπος μου; (Αυτός) – Είναι μια σύριγγα χωρίς το έμβολο που καλεί το φαλλό να τρυπηθούν μαζί από την πρέζα του έρωτα (Αυτή) – Σύριγγα, ή σήραγγα; (Αυτός) – Σήραγγα που ανακαλεί κεκοιμημένους κωδωνοκρούστες (Αυτή) – Κεκοιμημένους ή ταριχευμένους; (Αυτός) – Ολοι οι φαλλοί είναι ταριχευμένα ξόανα που νοτίζονται απ’ το νόστο της μήτρας (Αυτή) – Της δικής μου μήτρας; (Αυτός) – Της δικής σου. Εσύ γεννήθηκες απ’ τη δική σου μήτρα (Αυτή) – Εγώ γεννήθηκα απ’ τη δική μου μήτρα.»
Ενώ συνεχίζει…
«Δεν είναι ότι κόβω τα στήθη μου / για να συναντηθώ / μαζί του / είναι ότι εκείνος ξεριζώνει το αιδοίο του / και γίνεται ένα μαζί μου / σε παραλληλία αφής».
Η ποίηση περιλαμβάνεται αυτούσια στην τελευταία συλλογή του Τάσου Κουράκη με τον τίτλο «Ιερωτικόν» (από τις εκδόσεις Ιανός).
Κλείνοντας αναφέρει…
«Ενώναμε τα αιδοία μας καταργώντας την εσοχή της και την εξοχή μου / κατακτώντας την παλινόρθωση του ανδρόγυνου / όπου ο άνδρας αποκτά αιδοίο χωρίς εξοχή και η γυναίκα εσοχή με πλήρωση / Ετσι που ο άνδρας γράφεται πλέον με Αλφα κεφαλαίο και η γυναίκα με Θήτα κεφαλαίο».
Επίσης σε συνέδριο στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης με θέμα «Εκκλησία και Αριστερά», ο κ. Κουράκης είχε τονίσει να φορολογηθούν οι Χριστιανοί και να πληρώνουν τους ιερείς.
«Προτείνουμε να καταργηθεί η μισθοδοσία των ιερέων από το κράτος. Είναι προφανές ότι, όταν ζητούμε τον διαχωρισμό Κράτους – Εκκλησίας, δεν νοείται μισθοδοσία ιερέων οποιασδήποτε θρησκείας ή δόγματος από την Πολιτεία. Θα έλεγα ότι εάν αυτό είναι δύσκολο να γίνει, θα μπορούσαμε να συζητήσουμε μια εναλλακτική πρόταση. Η εναλλακτική πρόταση είναι να επιβληθεί ειδικός φόρος σε όσους πολίτες δηλώνουν κατά την υποβολή της φορολογικής τους δήλωσης ότι είναι χριστιανοί ορθόδοξοι και ο οποίος θα αποδίδεται στην Εκκλησία. Σε αυτή την περίπτωση οι πολίτες θα πρέπει να είναι απολύτως ενημερωμένοι ότι η δήλωσή τους ότι είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι συνεπάγεται την επιβολή αυτού του φόρου»
Τέλος είχε επίσης σημειώσει σε άλλη τοποθέτησή του ότι όταν γίνει κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ θα καταργήσει τις παρελάσεις.
ΠΟΥΘΕΝΑ ,ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ , ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ . ΟΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑΝ ΝΟΗΜΑ. ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΟΤΑΝ
1) ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΠΑΨΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ .
2) ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΝΤΥΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΣΑΝ ΤΙΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ Ή ΣΑΝ ΤΙΣ ΞΕΚΩΛΕΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΑΓΡΑΝ ΠΕΟΥΣ ΣΤΟ ΜΠΑΡΑΚΙ
3) ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ
4) ΟΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΕΛΑΣΗ
&
5) ΟΤΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΕΛΑΦΡΟΜΥΑΛΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΚΤΙΚΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΡΕΣΤΟΙ .
Ο ΡΟΛΟΣ ΜΟΥ ΩΣ ΓΟΝΕΑΣ ΔΕΝ ΕΝΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΚΤΙΚΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΕΛΑΥΝΕΙ ΣΑΝ ΞΕΧΑΡΒΑΛΩΜΕΝΗ ΑΔΕΛΦΗ Ή ΝΤΥΜΕΝΗ ΣΑΝ ΚΑΥΛΩΜΕΝΟ ΠΟΥΤΑΝΟΚΑΡΙΟΛΟ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΘΥΓΑΤΕΡΑ .
ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΩΣΤΑ,ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΒΡΙΖΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΠΡΙΝ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ , ΘΑ ΕΧΩ ΕΠΙΤΕΛΕΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟ ΈΡΓΟ ΜΑΣ ΩΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Ανώνυμος 29 Ιανουαρίου 2015 - 3:27 μ.μ. Μακάρι να μπορούσα να καταλάβω τα λεγόμενά σου. Διαβάζω, ξαναδιαβαζω και δεν καταλαβαίνω γρι.
κχ Για τα δικά μου, ίσως και τα προηγηθέντα του Ανώνυμου (ΑΝΩΝΥΜΟΥ). Αυτό σημαίνει, Ανώνυμε 29 Ιανουαρίου, ότι η "δια βίου μάθηση", παρότι παλαιότερα κάποια μικρή μόνο σχέση είχε με την Εθνική Παιδεία - αναφέρομαι στην μεταπολιτευτική περίοδο - έκανε καλά τη δουλειά της. Αγράμματοι έμπαιναν στα σχολειά, ντουβάρια έβγαιναν. Όσο για τα Πανεπιστήμια, εκεί μάθαιναν ότι η λέξη "Άσυλο" δεν έχει ουδεμία σχέση με τα ιερά άσυλα της αρχαιότητας. Η λέξη "ιερό" εξαφανίστηκε από το νύν πανεπιστημιακό "άσυλο ανιάτων".
ΠΟΥΘΕΝΑ ,ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ , ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑΝ ΝΟΗΜΑ.
ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΟΤΑΝ
1) ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΠΑΨΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ .
2) ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΝΤΥΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΣΑΝ ΤΙΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ Ή ΣΑΝ ΤΙΣ ΞΕΚΩΛΕΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΑΓΡΑΝ ΠΕΟΥΣ ΣΤΟ ΜΠΑΡΑΚΙ
3) ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ
4) ΟΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΕΛΑΣΗ
&
5) ΟΤΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΕΛΑΦΡΟΜΥΑΛΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΚΤΙΚΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΡΕΣΤΟΙ .
Ο ΡΟΛΟΣ ΜΟΥ ΩΣ ΓΟΝΕΑΣ ΔΕΝ ΕΝΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΚΤΙΚΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΕΛΑΥΝΕΙ ΣΑΝ ΞΕΧΑΡΒΑΛΩΜΕΝΗ ΑΔΕΛΦΗ Ή ΝΤΥΜΕΝΗ ΣΑΝ ΚΑΥΛΩΜΕΝΟ ΠΟΥΤΑΝΟΚΑΡΙΟΛΟ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΘΥΓΑΤΕΡΑ .
.............ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ !
ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΩΣΤΑ,ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΒΡΙΖΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΠΡΙΝ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΕΧΩ ΕΠΙΤΕΛΕΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟ ΈΡΓΟ ΜΑΣ ΩΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Μακάρι να μπορούσα να καταλάβω τα λεγόμενά σου.
ΔιαγραφήΔιαβάζω, ξαναδιαβαζω και δεν καταλαβαίνω γρι.
Ανώνυμος 29 Ιανουαρίου 2015 - 3:27 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι να μπορούσα να καταλάβω τα λεγόμενά σου. Διαβάζω, ξαναδιαβαζω και δεν καταλαβαίνω γρι.
κχ
Για τα δικά μου, ίσως και τα προηγηθέντα του Ανώνυμου (ΑΝΩΝΥΜΟΥ). Αυτό σημαίνει, Ανώνυμε 29 Ιανουαρίου, ότι η "δια βίου μάθηση", παρότι παλαιότερα κάποια μικρή μόνο σχέση είχε με την Εθνική Παιδεία - αναφέρομαι στην μεταπολιτευτική περίοδο - έκανε καλά τη δουλειά της. Αγράμματοι έμπαιναν στα σχολειά, ντουβάρια έβγαιναν. Όσο για τα Πανεπιστήμια, εκεί μάθαιναν ότι η λέξη "Άσυλο" δεν έχει ουδεμία σχέση με τα ιερά άσυλα της αρχαιότητας. Η λέξη "ιερό" εξαφανίστηκε από το νύν πανεπιστημιακό "άσυλο ανιάτων".