Στον αέρα η αυριανή εκλογή του Συμπαραστάτη του Δημότη στον Παπάγου-Χολαργό! Τα πράγματα αλλάζουν άρδην! Η υποψηφιότητα του Παναγιώτη Κανελλόπουλου εφόσον αυτή κατατεθεί είναι παράνομη! Και βεβαίως είναι άκυρη...
εφόσον αύριο γίνει νέα διαδικασία εκλογής του Συμπαραστάτη του Δημότη! Αυτό δεν το λέμε εμείς. Το λέει τόσο το Υπουργείο Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης όσο και ο Καλλικρατικός Νόμος!
Κάποιοι στον Δήμο Παπάγου-Χολαργού είναι αδιάβαστοι και κρίνονται μεταξεταστέοι! Με τον κηδεμόνα σας κυρίες και κύριοι! Δεν γνωρίζουν τι λέει ο νόμος!
Ο Νόμος λοιπόν προβλέπει πρώτα να γίνει και 2η ψηφοφορία εκλογής του Συμπαραστάτη του Δημότη (κάτι που δεν έγινε) και εφόσον από αυτή τη 2η ψηφοφορία δεν εκλεγεί Συμπαραστάτης του Δημότη, τότε προκηρύσσεται νέος διαγωνισμός!
Ο Δήμος όμως έχει ήδη προκηρύξει νέο διαγωνισμό για την ανάδειξη του Συμπαραστάτη του Δημότη, χωρίς να έχει διεξαχθεί καν η 2η ψηφοφορία! Κατά συνέπεια, πρέπει πρώτα να διεξαχθεί η 2η ψηφοφορία, χωρίς την υποψηφιότητα του Κανελλόπουλου και μόνον εάν δεν εκλεγεί Συμπαραστάτης του Δημότη από την 2η αυτή ψηφοφορία, τότε θα προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός.
Τι σημαίνει αυτό; Ότι εφόσον συμφωνηθεί αύριο από το δημοτικό συμβούλιο, θα διεξαχθεί πρώτα η 2η ψηφοφορία με συμμετέχοντες τους αρχικούς υποψηφίους (εκτός και αν κάποιος ή κάποιοι παραιτηθούν) και αν δεν προκύψει Συμπαραστάτης του Δημότη, τότε θα γίνει νέα προκήρυξη διαγωνισμού!
Δείτε τι αναφέρει το Υπουργείο Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
εφόσον αύριο γίνει νέα διαδικασία εκλογής του Συμπαραστάτη του Δημότη! Αυτό δεν το λέμε εμείς. Το λέει τόσο το Υπουργείο Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης όσο και ο Καλλικρατικός Νόμος!
Κάποιοι στον Δήμο Παπάγου-Χολαργού είναι αδιάβαστοι και κρίνονται μεταξεταστέοι! Με τον κηδεμόνα σας κυρίες και κύριοι! Δεν γνωρίζουν τι λέει ο νόμος!
Ο Νόμος λοιπόν προβλέπει πρώτα να γίνει και 2η ψηφοφορία εκλογής του Συμπαραστάτη του Δημότη (κάτι που δεν έγινε) και εφόσον από αυτή τη 2η ψηφοφορία δεν εκλεγεί Συμπαραστάτης του Δημότη, τότε προκηρύσσεται νέος διαγωνισμός!
Ο Δήμος όμως έχει ήδη προκηρύξει νέο διαγωνισμό για την ανάδειξη του Συμπαραστάτη του Δημότη, χωρίς να έχει διεξαχθεί καν η 2η ψηφοφορία! Κατά συνέπεια, πρέπει πρώτα να διεξαχθεί η 2η ψηφοφορία, χωρίς την υποψηφιότητα του Κανελλόπουλου και μόνον εάν δεν εκλεγεί Συμπαραστάτης του Δημότη από την 2η αυτή ψηφοφορία, τότε θα προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός.
Τι σημαίνει αυτό; Ότι εφόσον συμφωνηθεί αύριο από το δημοτικό συμβούλιο, θα διεξαχθεί πρώτα η 2η ψηφοφορία με συμμετέχοντες τους αρχικούς υποψηφίους (εκτός και αν κάποιος ή κάποιοι παραιτηθούν) και αν δεν προκύψει Συμπαραστάτης του Δημότη, τότε θα γίνει νέα προκήρυξη διαγωνισμού!
Δείτε τι αναφέρει το Υπουργείο Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Επίσης, από τις διατάξεις των άρθρων 77 και 179 του Ν.
3852/ 2010, υφίσταται υποχρέωση των δήμων άνω των 20.000 κατοίκων και των περιφερειών
να προβούν σε προκήρυξη για την κάλυψη της θέσης αυτής, η οποία αναρτάται στο
Διαδίκτυο.
Η διαδικασία για την επιλογή του Συμπαραστάτη αρχίζει με
την έκδοση προκήρυξης για την πλήρωση της θέσης. Η προκήρυξη μπορεί να
εκδίδεται, κάθε φορά, και μετά το πέρας της δεύτερης ανεπιτυχούς εκλογής του
Συμπαραστάτη. Εφόσον, δηλαδή, μετά από δύο ψηφοφορίες, οι οποίες μπορεί να
διενεργούνται στην ίδια ή σε επομένη συνεδρίαση του δημοτικού ή περιφερειακού συμβουλίου,
δεν επιτυγχάνεται η εκλογή του Συμπαραστάτη, τότε πριν τη διενέργεια νέας
ψηφοφορίας εκδίδεται προκήρυξη για την πλήρωση της θέσης, στην οποία μπορούν να
θέσουν υποψηφιότητα τα ίδια ή άλλα πρόσωπα ή να αποσύρουν το ενδιαφέρον τους πρόσωπα
που είχαν θέσει υποψηφιότητα με την προηγούμενη προκήρυξη.
Άρθρο :77, του Ν.3852/2010
(ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ)
Συμπαραστάτης του δημότη και της επιχείρησης
1. Στους δήμους άνω των είκοσι χιλιάδων (20.000) κατοίκων, με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, επιλέγεται, κατόπιν προκηρύξεως που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του δήμου, πρόσωπο εγνωσμένου κύρους και εμπειρίας, ως Συμπαραστάτης του δημότη και της επιχείρησης. Υποψηφιότητες υποβάλλονται με δήλωση που κατατίθεται στο προεδρείο του δημοτικού συμβουλίου κατά την έναρξη της διαδικασίας επιλογής. Ως Συμπαραστάτης του δημότη και της επιχείρησης δεν μπορεί να επιλεγεί αιρετός δήμου, περιφέρειας ή βουλευτής. Ως προς το αξίωμα του συμπαραστάτη του δημότη ισχύουν τα κωλύματα και τα ασυμβίβαστα που προβλέπονται στο άρθρο 14 του παρόντος. Η Θητεία του συμπαραστάτη ακολουθεί τη Θητεία των δημοτικών αρχών.
2. «Η διαδικασία για την επιλογή του συμπαραστάτη γίνεται εντός έξι (6) μηνών από την εγκατάσταση των αρχών»
Ο Συμπαραστάτης του δημότη και της επιχείρησης επιλέγεται με απόφαση η οποία λαμβάνεται με μυστική ψηφοφορία και με πλειοψηφία των δύο τρίτων (2/3) του συνόλου των μελών του δημοτικού συμβουλίου.
Αν δεν επιτευχθεί η επιλογή, η ψηφοφορία επα-ναλαμβάνεται κατά την ίδια ή μεταγενέστερη συνεδρίαση με την ίδια πλειοψηφία. Είναι επιτρεπτή με την ίδια πλειοψηφία και την αυτή διαδικασία η ανάκληση του συμπαραστάτη για πλημμελή εκτέλεση των καθηκόντων του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου.
*** Το πρώτο εδάφιο της παρ.2 ,όπως είχε τροποποιηθεί με το άρθρο 58 Ν.3966/2011, ΦΕΚ Α 118, αντικαταστάθηκε με το άρθρο 4 Ν.4257/2014,ΦΕΚ Α 93/14.7.2014.
3. Ο συμπαραστάτης υποστηρίζεται διοικητικά από τις υπηρεσίες του δήμου, δέχεται καταγγελίες άμεσα θιγόμενων πολιτών και επιχειρήσεων για κακοδιοίκηση των υπηρεσιών του δήμου, των νομικών του προσώπων και των επιχειρήσεων του και διαμεσολαβεί προκειμένου να επιλυθούν τα σχετικά προβλήματα, ενώ είναι υποχρεωμένος να απαντά εγγράφως ή ηλεκτρονικά εντός τριάντα (30) ημερών στους ενδιαφερόμενους.
4. Η υποβολή καταγγελίας ή αναφοράς στο συμπαραστάτη του δημότη και της επιχείρησης δεν αναιρεί τη σχετική αρμοδιότητα του Συνηγόρου του Πολίτη ως ανεξάρτητης αρχής, ούτε τις αρμοδιότητες άλλων ελεγκτικών οργάνων και αρχών, καθώς και του Ελεγκτή Νομιμότητας.
5. Ο Συμπαραστάτης του δημότη και της επιχείρησης συντάσσει ετήσια έκθεση. Η ετήσια έκθεση παρουσιάζεται από τον ίδιο και συζητείται στην ειδική δημόσια συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για τον απολογισμό της δημοτικής αρχής κατά τις διατάξεις του άρθρου 217 του Κ.Δ.Κ., εντός τριάντα (30) ημερών από την υποβολή της. Ο συμπαραστάτης μπορεί επίσης να προβαίνει στη διατύπωση προτάσεων βελτίωσης της δημοτικής Διοίκησης και των σχέσεων της με το κοινό, τόσο στο πλαίσιο της ετήσιας έκθεσης του, όσο και επ’ ευκαιρία σημαντικών προβλημάτων κακοδιοίκησης που ο ίδιος εντοπίζει. Στην τελευταία αυτή περίπτωση, οι ειδικές προτάσεις του συμπαραστάτη υποβάλλονται στον δήμαρχο και κοινοποιούνται στο δημοτικό συμβούλιο και στον γενικό γραμματέα του δήμου. Τόσο η ετήσια έκθεση όσο και οι ειδικές προτάσεις του συμπαραστάτη αναρτώνται υποχρεωτικά στην ιστοσελίδα του δήμου με φροντίδα των δημοτικών υπηρεσιών.
6. Ο Συμπαραστάτης του δημότη και της επιχείρησης λαμβάνει Αντιμισθία ισόποση με την Αντιμισθία του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου. Ως προς την καταστατική θέση και τις ευθύνες του συμπαραστάτη και της επιχείρησης ισχύουν οι σχετικές διατάξεις για τους δημοτικούς συμβούλους.
Μπραβο κ.Αποστολοπουλε που τιματε την συνεργασια με τους Δημοτικους Συμβουλους του ΠΑΣΟΚ και τους κανετε δωρο τον Κανελλοπουλο. Ψηφιστε τον !!
ΑπάντησηΔιαγραφή