Σελίδες

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

ΒΟΜΒΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΝΑ ΑΚΡΙΤΑ:ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤH ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΙΝΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ!


Την ώρα που η αγωνία για τον αγνοούμενο Βαγγέλη Γιακουμάκη κορυφώνεται και οι έρευνες συνεχίζονται τόσο στα Γιάννενα όσο και στην πρωτεύουσα, η Έλενα Ακρίτα στέλνει επιστολή στον αναπληρωτή υπουργό Δημόσιας Τάξης, με τίτλο «Το παιδί από τα Γιάννενα, κύριε Πανούση».

Η Έλενα Ακρίτα αναφέρεται στις επιθέσεις που δεχόταν ο 20χρονος από ομάδα συμφοιτητών του και τονίζει πως τους τελευταίους κάλυπτε ...

πασίγνωστος βουλευτής. «Οι βασανιστές του παλικαριού μιλάνε για πλάκες, καψόνια κι άλλα χαλαρά. Μετατρέψανε ένα ευαίσθητο, τρομαγμένο, ευάλωτο παιδί σε ανθρώπινο τζουκ μποξ (του πετάγανε κέρματα για να τραγουδάει και να το ξεκλειδώσουν από τη ντουλάπα που το φυλακίζανε).
Το βασανίσανε, το διαπομπεύσανε, το ξεφτιλίσανε, το οδηγήσανε στους δρόμους να εκλιπαρεί για μια μπουκιά ψωμί, για ένα εισιτήριο να φύγει όσο πιο μακριά μπορεί, για ένα χέρι βοήθειας που δεν απλώθηκε ποτέ. Στην υπόθεση αυτή εμπλέκεται γνωστός πολιτικός άνδρας. Ένας “πρωτοκλασάτος’ Κρητικός βουλευτής ο οποίος συγκάλυπτε τη συμμορία, μεσολάβησε για να μην διώξουν τα παιδιά από τη Σχολή και κουκούλωνε την τραγωδία.
Τι θα γίνει με αυτόν τον τύπο; Γιατί κανείς δεν τον κατονομάζει; Ποιος τον καλύπτει και γιατί; Προσωπικά - μετά από δημοσιογραφική έρευνα - είμαι 90% βέβαιη για την ταυτότητα του: Το υπόλοιπο 10% δυστυχώς με εμποδίζει να το δημοσιοποιήσω. Θα βγει στη σέντρα ο κύριος αυτός; Και το πιο σημαντικό: Αν -ο μη γένοιτο- έχει συμβεί κάτι στο παλικαράκι – έχει ποινικές ευθύνες ως ηθικός αυτουργός ή όπως αλλιώς το λέτε εσείς οι νομικοί, τέλος πάντων;».
Ολόκληρη η επιστολή που έγραψε η Ελενα Ακρίτα
Κύριε Υπουργέ Δημόσιας Τάξης,
Τον Βαγγέλη Γιακουμάκη και τα μάτια σας! Απευθύνομαι σε σας γιατί:
• Είστε υπεύθυνος για τις έρευνες, ως υπουργός Δημόσιας Τάξης.
• Είστε πανεπιστημιακός δάσκαλος. Πρύτανης και καθηγητής Εγκληματολογίας – συνεπώς άριστος γνώστης του αντικειμένου.
• Είστε γονιός.
• Έχετε εντρυφήσει στο θέμα. Στο άρθρο σας “Ενδοσχολική βία: Χωρίς όρια και χωρίς ορίζοντα;” επισημαίνετε:
«Στη χώρα μας το πρόβλημα της σχολικής βίας αναζωπυρώθηκε τόσο με την τραγική υπόθεση του Άλεξ όσο και με την βιντεοσκόπηση 'βιασμού' μαθητρίας στην Αμάρυνθο."
Σήμερα μοιράζομαι μαζί σας κάποιες σκέψεις που αφορούν στην τραγωδία του νεαρού Βαγγέλη Γιακουμάκη, με άγνωστο – μέχρι την στιγμή που γράφονται αυτές οι αράδες – τέλος:
1. Θέλω να πιστεύω πως οι έρευνες δεν έχουν αφεθεί μόνο στην άξια συνάδελφο μου Αγγελική Νικολούλη, ούτε μόνο στις αξιέπαινες πρωτοβουλίες των πολιτών.
2. Έχει κινητοποιηθεί και σε ποιον βαθμό η Αστυνομία; Αλήθεια, όοοολοι αυτοί οι ένστολοι που ανά δεκάδες φυλάνε τα σπίτια του κάθε απίθανου πολιτικού και δημοσιογράφου (πολλοί εκ των οποίων μια χαρά μπορούν να πληρώσουν φρουρούς απ’ την τσέπη τους) έχουν ΗΔΗ αποσπαστεί για να επιστρέψουν στην υπηρεσία του πολίτη; Και εν προκειμένω, στην διαλεύκανση της υπόθεσης;
3. Οι βασανιστές του παλικαριού μιλάνε για ‘πλάκες’, ‘καψόνια’ κι άλλα χαλαρά. Μετατρέψανε ένα ευαίσθητο, τρομαγμένο, ευάλωτο παιδί σε ανθρώπινο τζουκ μποξ (του πετάγανε κέρματα για να τραγουδάει και να το ξεκλειδώσουν από τη ντουλάπα που το φυλακίζανε). Το βασανίσανε, το διαπομπεύσανε, το ξεφτιλίσανε, το οδηγήσανε στους δρόμους να εκλιπαρεί για μια μπουκιά ψωμί, για ένα εισιτήριο να φύγει όσο πιο μακριά μπορεί, για ένα χέρι βοήθειας που δεν απλώθηκε ποτέ.
4. Τι προβλέπει ο Νόμος για τους βασανιστές του, κύριε Υπουργέ; Ποια η ποινή τους αν βρεθεί το παιδί – και ποια η ποινή τους αν κάτι τραγικό (ούτε να το ξεστομίσω δεν μπορώ) προκύψει;
5. Ενώ η ΕΔΕ είναι ακόμα σε εξέλιξη, ο Αστυνομικός Διευθυντής Ηπείρου κ. Κώστας Τρομπούκης δήλωσε: “Δεν με πείθει το σενάριο bullying. Κανένας δεν έχει καταθέσει επίσημα ότι ο Βαγγέλης είχε Πέσει θύμα bullying. Όλοι μιλάνε με γενικότητες». Θα ερευνηθούν σε βάθος τα στοιχεία που οδηγούν τον κ. Τρομπούκη σε αυτό το συμπέρασμα;
6. Όλοι όσοι «μιλάνε με γενικότητες» και δεν καταθέτουν ευθέως εναντίον των βασανιστών - βάσει νόμου είναι συνεργοί; Οι ‘μάρτυρες’ που δεν ‘μαρτυρούν’ - γιατί φοβούνται - έχουν μερίδιο ευθύνης; Η ερώτηση μου δεν είναι ρητορική. Ειλικρινά προσπαθώ να διακρίνω τα όρια ανάμεσα στην παθητικότητα και την ‘δια της σιωπής’ ενεργή συμμετοχή.
Και τέλος – ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:
7. Στην υπόθεση αυτή εμπλέκεται γνωστός πολιτικός άνδρας. Ένας “πρωτοκλασάτος’ Κρητικός βουλευτής ο οποίος συγκάλυπτε τη συμμορία, μεσολάβησε για να μην διώξουν ‘τα παιδιά’ από τη Σχολή και κουκούλωνε την τραγωδία.
Τι θα γίνει με αυτόν τον τύπο; Γιατί κανείς δεν τον κατονομάζει; Ποιος τον καλύπτει και γιατί; Προσωπικά - μετά από δημοσιογραφική έρευνα - είμαι 90% βέβαιη για την ταυτότητα του: Το υπόλοιπο 10% δυστυχώς με εμποδίζει να το δημοσιοποιήσω.
Θα βγει στη σέντρα ο κύριος αυτός; Και το πιο σημαντικό: Αν – ο μη γένοιτο – έχει συμβεί κάτι στο παλικαράκι – έχει ποινικές ευθύνες ως ηθικός αυτουργός ή όπως αλλιώς το λέτε εσείς οι νομικοί, τέλος πάντων;
Αφήνω τους γονείς απ’ έξω και διατυπώνω όσο μπορώ πιο προσεχτικά την επόμενη πρότασή μου, γιατί πολλά ακούγονται και γράφονται: Ίσως – ΙΣΩΣ - στο οικογενειακό περιβάλλον κρύβεται η εξήγηση γιατί το παιδί δεν στράφηκε στο σπίτι του να ζητήσει βοήθεια. Αλλά ας μην το προχωρήσω άλλο: Δεν παύουν να είναι γονείς και σέβομαι τον πόνο και την αγωνία τους. Τις όποιες ευθύνες – Αν - ΑΝ – υπάρχουν, ας τις βρουν εκείνοι με την συνείδησή τους.
Κύριε Υπουργέ Δημόσιας Τάξης, οι απαντήσεις στα ερωτήματα αφορούν ολόκληρο τον ελληνικό λαό. Γιατί ο Βαγγέλης είναι το παιδί όλων μας. Το δικό μου παιδί. Το δικό σας παιδί. Κι όπως εσείς γράψατε στο άρθρο σας:
“Υποβαθμισμένη ζωή, υποβαθμισμένο σχολείο, υποβαθμισμένα όνειρα, κοινωνικός αποκλεισμός, ανασφαλής ζωτικός χώρος επιβίωσης, πανοπτική κοινωνία γενικής και ειδικής παρακολούθησης όλα αυτά και όλοι αυτοί τους κρύβουν τον ήλιο του μέλλοντός τους.
Και –ως γνωστόν– χωρίς φως (ή προσδοκία φωτός) χάνει την αξία του οποιοσδήποτε αγώνας (στην τάξη ή και στη ζωή).”
Εν αναμονή της απάντησής σας
Έλενα Ακρίτα
Τα Νέα 28/02/2015
Η αγωνία της Ελενας Ακρίτα
Η δημοσιογράφος και σεναριογράφος, Έλενα Ακρίτα, και με παλιότερο κείμενο της, στην προσωπική της σελίδα στο facebook, αναφέρεται στην εξαφάνιση του φοιτητή Βαγγέλη Γιακουμάκη που έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο.
«Κάτι να κάνουμε, ρε γαμώτο, κάτι να κάνουμε πια! Δεν ξέρω τι...μη με ρωτάτε, δεν έχω ούτε λύσεις ούτε απαντήσεις. Όμως αυτή τη φορά τα διαδικτυακά ευχολόγια (ο Θεός να βοηθήσει το παλικάρι) κι οι κατάρες (να τους ξεσκίσουμε τους αλήτες) δεν φτάνουνε. Καταδικάσαμε το bullying και καθαρίσαμε; Το πουλάκι μου το μετατρέψανε σε ανθρώπινο τζουκ μποξ, το ξεφτίλισαν, το διαπόμπευσαν. Δεν αντέχεται πια, μα την Παναγία! Κάτι να κάνουμε πια, ρε παιδιά, κάτι, ΚΑΤΙ, ρε γαμώτο»!
iefimerida.gr, ,katohika.gr

10 σχόλια:

  1. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΡΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ . ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΒΟΛΕΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΝΔ ΤΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΚΟΜΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ . ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΦΤΥΣΙΜΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν υπάρχει Δικαιοσύνη δυστυχώς . Όλοι αυτοί οι αλήτες έχουν ασυλία νσ κάνουν ότι θέλουν . Δυστυχώς το σκότωσαν το Ελληνόπουλο οι γενίτσαροι . Μόνο του ς χρυσαυγίτες ήξεραν να βσλλουν φυλακη με ανύπαρκτες κατηγορίες . Αυτός θα την γλιτώση . Αλήτες είναι όλοι τους . Έχουν κσι τον Πανσθηναικάκια μσζί τους νσ καθαρίσει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΙΧΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΕΔΩ . ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ . . ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΕΝΟΧΟΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ . ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΝΟΧΟΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μην περιμένετε από τα κομματόσκυλα να ενδιαφερθούν για τον Βαγγέλη . Ποιός από αυτούς θα ενδιαφερθεί . Ο χαρούλης η ο χοντρόπετσος ο Κανελόπουλος . Τον Ζήκα ξεχάστε τον ΞΕΣΚΟΝΊΖΕΙ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΔΟΥΡΟΥ . Μακάρι να βρεθεί ζωντανό το παλληκάρι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λούστρος ο Ζήκος;;;Α πα,πα...δεν το πιστεύω!!!Είχα την εντύπωση ότι είναι υπάλληλος στο ''ταχυδρομείο'' της ΚουμουνΔούρου,με ειδικότητα στο ''σάλιωμα των... γραμματόσημων''. [Ροζ Πάνθηρας]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΤΟ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ .ΚΑΙ ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ . ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΟΥΝ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έλενα Ακρίτα:Τι θα γίνει με αυτόν τον τύπο; Γιατί κανείς δεν τον κατονομάζει; Ποιος τον καλύπτει και γιατί; Προσωπικά - μετά από δημοσιογραφική έρευνα - είμαι 90% βέβαιη για την ταυτότητα του:

    Έλενα Ακρίτα: ΙΣΩΣ - στο οικογενειακό περιβάλλον κρύβεται η εξήγηση γιατί το παιδί δεν στράφηκε στο σπίτι του να ζητήσει βοήθεια

    Να σας απαντήσω εγώ που περνώ τα ίδια κ χειρότερα με τις εκάστοτε εξουσίες που χρησιμοποιούν άτομα να βασανίζουν εμένα κ τη μητέρα μου.
    Αν σας πω ότι έχουν εξαγοραστεί τα αδέλφια μου ώστε να είναι στο κόλπο κ αυτά για τα μαρτύρια καθώς κ για την τύφλωσή της?τι θα λέγατε?
    Είναι άγρια συμμορία με τεράστιες ακριβοπληρωμένες προεκτάσεις, κ θα τη συγκαλύπτουν πάντοτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δηλαδή βρίσκει άλλοθι επικαλούμενος τον διευθυντή της σχολής. Μα με τους διευθυντές είναι η διαπλοκή, οι οποίοι όπως στην περίπτωση μου, στο σχολείο οι διευθυντές είναι αυτοί που ασκούν βία απέναντί μου κ βάζουν τα παιδιά να με βασανίζουν καθώς και οι ίδιοι κατ εντολή πολιτικών. Εύχομαι ο κόσμος να το πιστέψει αυτό που γράφω, γιατί είναι πολύ σάπιος ο μηχανισμός κ τα σχέδια που φτιάχνουν και τι να πουν για να γλιτώσουν. Ποτέ κανένας διευθυντής δεν θα ομολογήσει αλλά ούτε κ παιδιά, γιατί όλοι είναι στο κόλπο, όπως συμβαίνει σας λέω με την περίπτωσή μου. Να ληφθεί πάρα πολύ σοβαρά υπόψη ό,τι γράφω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. στα σχολεία γίνεται βιασμός ανθρώπων στοχευμένος. Σας το δηλώνω με απόλυτη σιγουριά. Δολοφονίες αρχής γενομένης από Γρηγορόπουλο, αποτυπώνουν και τη σχέση εκπαιδευτικών, μαθητών και αστυνομικών. Να είστε σίγουροι. Οποιον θέλουν τρώνε, τους κάνουν κ σεμινάρια πως θα απαντήσει αν ερωτηθεί, και έχουν φάει τα καλύτερα και πιο άξια άτομα μικρούς κ μεγάλους. Σχολεία αποφασίζουν σε συνελεύσεις ποιος θα ζήσει κ ποιος θα πεθάνει. Δεν έχουν κανένα άλλο παιδαγωγικό θέμα.. Τα τυπικά τα τηρούν ώστε να είναι νόμιμοι, και η βία στους στόχους τους είναι πληρωμένη κ στηριζόμενη από πολιτικά πρόσωπα. Σιχαμένοι που έχουν μετατρέψει τα παιδιά σαν τη σιχαμερή οντότητά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή