"Προσέξτε το υπ΄αριθ. 6", μας επσημαίνει η Μαρία και συνεχίζει "Σημαίνει ότι θα αυξηθούν τα δημοτικά τέλη...; Eγώ πάντως, αυτό καταλαβαίνω. Διότι, μέχρι τώρα ποιός προσέφερε τις υπηρεσίες καθαριότητας, πρασίνου, κ.λπ. στις εθνικές οδούς; Κανείς; Ή συνεργεία των παραχωρησιούχων;
Αν ίσχυε το "κανείς" τότε μπράβο στον Αλεξάκη... που μας φόρτωσε ένα τέλος ακόμη!
Αν ίσχυε το "συνεργεία των παραχωρησιούχων" τότε γιατί δεν συνεχίζουν...
Αν ίσχυε το "κανείς" τότε μπράβο στον Αλεξάκη... που μας φόρτωσε ένα τέλος ακόμη!
Αν ίσχυε το "συνεργεία των παραχωρησιούχων" τότε γιατί δεν συνεχίζουν...
τα ίδια συνεργεία;
Εύχομαι να κάνω λάθος και να μην έχω καταλάβει καλά το ευφυές πλάνο της πρώτης φοράς Αριστερά"!
Εύχομαι να κάνω λάθος και να μην έχω καταλάβει καλά το ευφυές πλάνο της πρώτης φοράς Αριστερά"!
Διαβάστε το δημοσίευμα απο το defencenet.gr και τι ακριβώς επισημαίνει η Μαρία: Ελκυστικότερη πολιτική διοδίων για δύο από τις πέντε συμβάσεις παραχώρησης της Ιονίας Οδού και του Ε-65, ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών κ. Χρήστης Σπίρτζης, παρουσία του πρωθυπουργού, κ. Αλέξη Τσίπρα. Σύμφωνα με το σχεδιασμό που ανακοινώθηκε, η συμφωνία η οποία εξασφαλίστηκε με τον ομιλο της ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ που κατασκευάζει τα δύο έργα, περιλαμβάνει της εξής ενέργειες (προσέξτε το Νο 6 όπως μας λέει η Μαρία):
1. Δωρεάν διελεύσεις από πλευρικούς σταθμούς διοδίων, για ενδοδημοτικές μετακινήσεις, οι οποίες δεν έχουν εναλλακτικές διαδρομές. Σύμφωνα με τα όσα είπε ο κ. Σπίρτζης μόνο στα όρια του δήμου Ωρωπού υπάρχουν επτά σταθμοί διοδίων, χωρίς να υπάρχουν εναλλακτικές οδεύσεις. Γι' αυτές τις περιπτώσεις συμφωνήθηκε η δωρεάν διέλευση των κατοίκων στα όρια των δήμων. Οι δήμοι που εντάσσονται σ' αυτή την κατηγορία είναι: Ωρωπού, Θηβαίων και Ορχομενού.
2. Δωρεάν διελεύσεις από όλους τους σταθμούς του Εθνικού Οδικού δικτύου, σε οχήματα που ανήκουν ή μεταφέρουν άτομα με ειδικές ανάγκες.
3. Επιπλέον εκπτώσεις σε εργαζόμενους που χρησιμοποιούν διόδια. Η συμφωνία αφορά εργαζομένους με σχέσεις εξαρτημένης εργασίας που χρησιμοποιούν καθημερινά τον αυτοκινητόδρομο. Στις 40 διελεύσεις προβλέπονται τουλάχιστον 5 δωρεάν το μήνα, δηλαδή το 12,5 % των μετακινήσεων των χρηστών.
4. Για το αναλογικό σύστημα διοδίων χιλιομετρικής χρέωσης όπως δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, θα εκπονηθεί άμεσα μελέτη εφαρμογής, πλήρως αναλογικών χρεώσεων, η οποία θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται με την ολοκλήρωση της κατασκευής των οδικών έργων.
5. Έναρξη λειτουργίας των πλευρικών σταθμών Βαρυμπόμπης και Αγ. Στεφάνου για το τέλος της περιόδου ολοκλήρωσης των έργων και συγκεκριμένα για το τέλος του 2018. Για τους δημότες που είναι μόνιμοι κάτοικοι των δήμων Αχαρνών, Κηφισιάς και Διονύσου, προβλέπεται να διέρχονται δωρεάν ακόμα και όταν θα λειτουργήσουν οι σταθμοί το 2018.
6. Υποχρέωση καταβολής δημοτικών τελών αν οι Δήμοι παρέχουν τις αντίστοιχες υπηρεσίες στα έργα παραχώρησης, δηλαδή υπηρεσίες αποκομιδής απορριμάτων, ηλεκτροφωτισμού, πρασίνου κ.α.
7. Θα επιταχυνθούν οι διαδικασίες για να επιλυθούν θέματα που αποτελούν τις βασικές πληγές καθυστερήσεων των δημόσιων έργων, όπως απαλλοτριώσεις, περιβαλλοντικές ρυθμίσεις, αρχαιολογικές έρευνες. Για το λόγο αυτό συμφωνήθηκε η χρονική παράταση της περιόδου κατασκευών να είναι 17 μήνες για την Ιόνια Οδό (Αντίρριο-Γιάννενα και Μεταμόρφωση-Σκάρφεια) και 18 μήνες για τον άξονα Κεντρικής Ελλάδος (Λαμία-Ξυνιάδα - Ε65).
Ο κ. Σπίρτζης ανακοίνωσε επίσης ότι οι παραχωρησιούχοι θα ανακαλέσουν τις ποινικές διώξεις και τις αγωγές κατά των κοινωνικών δικτύων πολιτών οι οποίοι είχαν κινητοποιηθεί το προηγούμενο διάστημα κατά της πληρωμής διοδίων.
Τμήμα ειδήσεων pronews.gr
Τσίπρα ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ! Μόνο Χρυσή Αυγή για να ξεβρωμίσει ο τόπος από τους μνημονιακούς νταβατζήδες και από τους λαθρομετανάστες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτη φορά "αριστερά": στην υπηρεσία των τραπεζιτών, των τοκογλύφων και του κεφαλαίου.
ΑπάντησηΔιαγραφή