Σελίδες

Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

ΚΑΙ Η ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΑ; ΓΝΩΡΙΖΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΚΟΜΠΙΝΑ ΤΗΣ VOLKSWAGEN ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ...ΠΛΑΤΕΣ (;)

Αξιωματούχοι της ΕΕ είχαν προειδοποιήσει για τις αντιρυπαντικές συσκευές τις λεγόμενες defeat devices δύο ολόκληρα χρόνια προτού ξεσπάσει το σκάνδαλο ρύπων της Volkswagen εκθέτοντας την Κομισιόν η...

οποία ήταν ενήμερη για το λογισμικό που παραποιούσε τις τιμές εκπομπής ρύπων στους κινητήρες, και δεν έκανε τίποτα για να προστατέψει την κείμενη ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Αξιωματούχοι της Κομισιόν είχαν προειδοποιήσει από το 2013 για τους κινδύνους των συστημάτων αναστολής (defeat devices) αλλά προφανώς χτύπαγαν στου "κουφού" την πόρτα, και έπρεπε να ασχοληθούν οι Αμερικανοί (για τους δικούς τους λόγους) για να υποστεί το Βερολίνο μια ήττα που θα αποφέρει πολύ πόνο στη γερμανική οικονομία, και ακόμα περισσότερο στην "αυτοκρατορική" της εικόνα.
Η έκθεση είχε συνταχθεί από το Κοινό Κέντρο Ελέγχου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και σημείων το γεγονός ότι τα συστήματα αναστολής ήταν σε θέση να παραποιήσουν αποτελέσματα στις μετρήσεις για πετρελαιοκίνητα οχήματα, όπως και γινόταν.
Ωστόσο οι ρυθμιστικές αρχές, σε αντίθεση με τις αμερικανικές δεν ασχολήθηκαν περαιτέρω παρά το γεγονός ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία είχε κηρυχθεί παράνομη στην Ευρώπη ήδη από το 2007!
Αξιωματούχοι της Ε.Ε. ανέφεραν πως δεν πραγματοποίησαν καμία έρευνα για τον εντοπισμό μιας τέτοιας συσκευής και εξ'οσων γνώριζαν ούτε σε εθνικό επίπεδο είχε γίνει από τα κράτη-μέλη.
Σύμφωνα με την έκθεση τα πετρελαιοκίνητα οχήματα πρέπει να ελέγχονται στον δρόμο και όχι σε εργαστήρια, για να μειώνεται ο κίνδυνος παραποίησης. Σημειώνεται δε ότι το 53% των νέων πωλήσεων αφορά ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα και όχι βενζινικίνητα. Για να γίνει κατανοητή η αύξηση του μεριδίου στις αρχές της δεκαετίας του 90' ήταν μόλις το 10%!
«Οι αισθητήρες και ηλεκτρονικά εξαρτήματα στα σημερινά αυτοκίνητα μπορούν να διαγνώσουν την έναρξη ενός τεστ ρύπων στο εργαστήριο» ανέφερε η έκθεση. Οι συσκευές μπορούσαν ακόμα να«ενεργοποιήσουν, να τροποποιήσουν, να καθυστερήσουν ή να απενεργοποιήσουν συστήματα ελέγχου των ρύπων» προειδοποιούσε η έκθεση.
Η μετάβαση σε τεστ στους δρόμους θα διασφάλιζε «ότι η χρήση συστημάτων αναστολής θα περιοριστεί όσο το δυνατόν περισσότερο».
Άρα η απάτη της VW που έγινε λέτε ότι είναι δύσκολο να πραγματοποιηθεί (ρωτάει ο δημοσιογράφος του thetakeaway.org);
"Σωστά είναι πολύ δύσκολη με την έννοια ότι πρέπει να αισθανθείς, να εντοπίσεις, να προγραμματίσεις και να αλλάζεις τον αλγόριθμο, αλλά και να μεταβαίνεις από αλγόριθμο σε αλγόριθμο, χωρίς να γίνεται αυτό αντιληπτό ούτε από τον οδηγό και φυσικά ούτε από την EPA, ή άλλες κυβερνητικές υπηρεσίες"
Δηλαδή επιβεβαιώνεται η ευρωπαϊκή έκθεση για την ύπαρξη "νοημοσύνης" ικανής να παραπλανά τα τεστ ρύπων!
Επιστρέφουμε τώρα΄στη περιβόητη έκθεση της Κομισιόν και  διαβάζουμε ότι "Τεστ δείχνουν ότι οι εκπομπές διοξειδίων του αζώτου ξεπερνούσαν σημαντικά τα κριτήρια των ρυθμιστικών αρχών" προσέθετε η έρευνα της Κομισιόν. "Τα υφιστάμενα τεστ που διενεργήθηκαν στο δρόμο καταδεικνύουν τις αδυναμίες της τρέχουσας διαδικασίας".
Στην έκθεση του Οκτωβρίου του 2014 της  International Council on Clean Transportation  χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι "σε δοκιμές που έγιναν σε 15 οχήματα το δηλητηριώδες αέριο ήταν επτά φορές πάνω από το επιτρεπτό όριο, ενώ σε ένα όχημα ήταν 25!"
Από την πλευρά της πάντως η Κομισιόν προσπαθεί να ενοχοποιήσει τις εκάστοτε εθνικές ρυθμιστικές αρχές, τονίζοντας ότι«η αστυνόμευση αναφορικά με το εάν οι εταιρείες τηρούν την ευρωπαϊκή νομοθεσία και η έρευνα είναι θέμα των εθνικών αρχών. Καλούμε όλα τα κράτη μέλη να κάνουν έρευνες. Ο ρόλος της Κομισιόν είναι να δράσει ως πλατφόρμα που διευκολύνει την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των εθνικών αρχών».
Μήπως όμως άλλος ήταν ο λόγος; Μήπως δεν ήθελαν να θιχτεί η Γερμανία η οποία ως ηγεμόνας στην ΕΕ θεωρεί ότι είναι "υπεράνω του νόμου"; Το να τους επιβάλλεις στους άλλους όταν είσαι ισχυρός είναι εύκολο, να τους εφαρμόζεις όμως (για να μείνεις ισχυρός) είναι μια άλλη ιστορία.
pronews.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου