Σελίδες

Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

ΚΩΣΤΑΣ ΤΙΓΚΑΣ: Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ!

Δελτίο Τύπου 80
                                                     7 Σεπτεμβρίου 2015
Δημοτική Συγκοινωνία
Υπηρεσίες κάτω του Μηδενός.

Οι Προτάσεις μας

Στις δύσκολες μέρες που περνάει η πατρίδα και η κοινωνία μας, η παροχή υπηρεσιών του Δήμου στους πολίτες αποτελεί χρέος του και πρέπει συνεχώς να προσπαθούμε να τις βελτιώνουμε προς όφελος όλων...

των συνδημοτών μας. Η μάχη αυτή είναι καθημερινή και πρέπει να συνεχίσουμε να την δίνουμε, με στόχο την εξασφάλιση ενός αξιοπρεπούς επιπέδου ζωής για όλους τους συμπολίτες μας.     
Στο Δήμο μας υπάρχουν έξι λεωφορεία διαφόρων τύπων ήτοι, δύο Μερσεντές Υπερσύγχρονα που πέρυσι τα αγόρασε ο Δήμος αντί του τρομακτικού ποσού των 380.000Ε, δύο λίγο παλαιότερα σε πολύ καλή  κατάσταση και τέλος ακόμη δύο πιο παλιά. Όμως είναι όλα «εν κινήσει».
        Τα λεωφορεία αυτά κινούνται σε μία γραμμή και συνδέουν Χολαργό και Παπάγο. Ειδικότερα με αφετηρία και τέρμα την πλατεία Κονίτσης κινούνται στους ακόλουθους  βασικούς δρόμους Αργυροκάστρου, Εθνικής Αμύνης, Περικλέους, Μεσογείων, Φανερωμένης και αντίστροφα προς τέρμα.
        Το δρομολόγιο εκτελείται ΜΟΝΟ με ένα λεωφορείο από τις 08:00 έως 13:00 καθημερινά από Δευτέρα έως και Παρασκευή και Σάββατο 09:00 έως 13:00, με συχνότητα διέλευσης την οποία μετρήσαμε ανά 1,5 έως 2 ώρες. Χρόνος απελπιστικά μεγάλος για να το περιμένει κανείς. Επιπλέον για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς ένα μικρό λεωφορείο συνδέει καθημερινά σε δύο δρομολόγια το Χολαργό και τον Παπάγο με τα αντίστοιχα Κοιμητήρια.
        Διαβάζοντας το πρόγραμμα της Δημοτικής Αρχής και πιο συγκεκριμένα στη σελίδα 26 αναγράφετε:
« Σχεδιάζουμε ολοκληρωμένο σύστημα επέκτασης της Δημοτικής Συγκοινωνίας, καλύπτοντας το σύνολο του διευρυμένου Δήμου.
Συνδέουμε περιοχές του Δήμου με τα σχολεία, τις δημόσιες και δημοτικές συγκοινωνίες, την τοπική αγορά και τις στάσεις του μετρό.
Με ευρωπαϊκά κονδύλια εγκαθιστούμε στις στάσεις ηλεκτρονικούς πίνακες αναγραφής του ακριβή χρόνου αναμονής για κάθε δρομολόγιο(ευφυείς στάσεις), όπως συμβαίνει σε κάθε σύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη.»
Η δικαιολογία που προβάλει η Δημοτική Αρχή ότι δεν έχουμε οδηγούς, δεν ευσταθεί και δεν ευσταθεί γιατί λύσεις υπάρχουν και με αυτό το προσωπικό. Αν περιμένουμε να προσλάβουμε οδηγούς για να φτιάξουμε τη δημοτική συγκοινωνία μάλλον κοροϊδεύουμε τους δημότες μας. Στις μέρες που έρχονται είναι αδύνατο να δούμε το προσωπικό του Δήμου να αυξάνεται.
 Να βρει λύση λοιπόν ο Δήμαρχος όπως έγινε και με το προσωπικό καθαριότητας στους οποίους πολύ σωστά έδωσε υπερωριακή απασχόληση. Είναι βέβαιο ότι με τον ίδιο τρόπο χρήματα μπορούν να βρεθούν, χρήματα υπάρχουν. Εκτιμώμενο ύψος δαπάνης 24000-25000Ε/ετησίως. Χρήματα πολύ λίγα σε σχέση με τον προϋπολογισμό και τα ταμειακά διαθέσιμα του Δήμου και πάνω απ΄όλα είναι λίγα γιατί διατίθενται για την εξυπηρέτηση του δημότη.
Οι Προτάσεις μας :
α. Να υπάρξουν δύο λεωφορειακές γραμμές που να συνδέουν Χολαργό και Παπάγο αντίστοιχα με το εμπορικό κέντρο του Δήμου (Περικλέους) και τους σταθμούς μετρό.
β. Δρομολόγια κάθε γραμμής ενδεικτικά.
   Παπάγου: Πλατεία Κονίτσης, Αργυροκάστρου, Εθνικής Αμύνης, Αναστάσεως, Σταθμός Μετρό, Μεσογείων, Περικλέους, 25ης Μαρτίου, κίνηση προς Πλατεία Κονίτσης.
   Χολαργού:Πλατεία Εθνικής Αντίστασης (τέρμα 17 Νοέμβρη), 17 Νοέμβρη, Μεσογείων, Σταθμός Μετρό, Περικλέους, 25ης Μαρτίου, Αναστάσεως, Ανατολής, Ναυαρίνου, Καραολή και Δημητρίου, Πλατεία Εθνικής Αντίστασης.
γ. Ωράριο Λειτουργίας καθημερινά από Δευτέρα- Παρασκευή από 0700-2000ω και το Σάββατο από 0700-1500ω.
δ. Αριθμός λεωφορείων ανά γραμμή:Δύο.
ε. Χρόνος διέλευσης από 40΄ έως 60΄λεπτά.
στ.Τοποθέτηση ηλεκτρονικών πινακίδων στις στάσεις με τον ακριβή χρόνο διέλευσης και αναμονής για κάθε δρομολόγιο.
ζ. Συνέχιση λειτουργίας της γραμμής προς τα δύο κοιμητήρια, με δύο δρομολόγια κάθε μέρα.
η. Να λειτουργήσει γραμμή με δύο δρομολόγια, ένα πρωί για μετακίνηση και ένα το απόγευμα για επάνοδο, των φοιτητών στην Πανεπιστημιούπολη. Λεπτομέρειες να καθορισθούν σε συνεννόηση με τα Τοπικά Συμβούλια Νέων.
Ο Δήμαρχος και η Δημοτική Αρχή μέχρι τώρα δεν έχει κάνει απολύτως τίποτε για τη δημοτική συγκοινωνία. Συνεχίζει να είναι ανύπαρκτη, παρά τις μεγάλες εξαγγελίες που έκανε προεκλογικά για να υφαρπάξει την ψήφο των συνδημοτών μας. Και σε αυτό τον τομέα όπως και πολλούς άλλους  θυμάμαι«ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ».
        Ο επικεφαλής της παράταξης Κώστας-Πολυχρόνης Τίγκας και τα στελέχη της ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ πιστεύουμε πολύ στην παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου μέσω της δημοτικής μας συγκοινωνίας για το συμφέρον των δημοτών μας.

Τελειώνοντας δηλώνω ότι μπορούμε να συζητήσουμε οτιδήποτε πάνω σε αυτές τις προτάσεις, αρκεί να τις φέρει για συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο ο Δήμαρχος. Πιστεύω ότι αυτή τη φορά θα το κάνει γιατί μέχρι σήμερα δεν έφερε ούτε μια πρόταση της αντιπολίτευσης για συζήτηση. Δεν ξέρω τι να υποθέσω είναι αδιαφορία, αδυναμία, ανεπάρκεια, υποβάθμιση ή κάτι άλλο. Οι δημότες σας ψήφισαν για να κάνετε κάτι και σεις μέχρι σήμερα δεν έχετε κάνει απολύτως τίποτε. ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.      

5 σχόλια:

  1. ΚΩΣΤΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΚΗ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΕΔΩ ΜΗ ΜΕ ΞΕΧΝΑΤΕ ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΔΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ. Ο ΗΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΡΧΩΝ ΠΑΡΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ. ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ. ΕΠΙ ΞΥΔΗ ΥΠΗΡΧΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ. Ο ΧΟΛΑΡΓΟΣ ΠΑΛΙ ΒΡΩΜΑΕΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ. ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ. ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ. ΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο ΞΥΔΗΣ. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΜΕ ΓΚΟΜΕΝΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΒΑΛΗΣΕΙ ΤΡΙΑΞΟΝΙΚΟ ΚΑΛΑΜΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΩΣ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟΣ. ΑΛΛΑ 4 ΕΜΕΙΝΑΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΝΕΙΡΑ ΚΩΣΤΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ. ΕΣΥ ΤΟΧΑΣΕΣ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ.ΑΛΛΟΣ ΕΧΕΙ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι γνωστό οτι τις αντιδράσεις κατά Ξύδη υποκινούσε ο Ηλίας και κάποιοι δικοί του σήκωναν και το δάχτυλο στον πρώην--νυν επίτιμο.Ο ίδιος το γνώριζε όπως γνώριζε από πού προερχόταν η φήμη οτι ο Παπαγιώτης Δήμαρχος είχε παραμελήσει το Χολαργό.Στήριξε τον Ηλία μόνο για να έχει την ψευθαίσθηση οτι η παράταξή του συνεχίζεται.Ας πρόσεχαν οι δημότες.

      Διαγραφή
  2. ΤΙΓΚΑΣ ΔΑΓΚΩΤΟ !!!!! ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΟΛΤΕΣ ΑΦΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά δεν μας λες συμφωνείς ή διαφωνείς με τα χάλια της δημοτικής συγκοινωνίας. Για την ταμπακιέρα τίποτε.
    Ο Τίγκας φίλε μου τα θέματα τα φέρνει στο Δημοτικό Συμβούλιο για να ενημερώνονται οι Δημοτικοί Σύμβουλοι και φυσικά και ο Αποστολόπουλος που βέβαια δεν κάνει τίποτε. Ο κόσμος του Χολαργού ξέρει ότι ο Αποστολόπουλος μόνο φωτογραφιούλες είναι και τίποτε άλλο δεν πρόκειται να κάνει για τους δημότες.
    Δεν μας λες όμως ποιος είναι αυτός που μιλάει στο Δημοτικό Συμβούλιο και που όπως φαίνεται θα τον ψηφίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΕΛΙΚΑ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙ. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΑΚΟΥΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ. ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΘΑ ΗΞΕΡΕΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΧΑΣΟΔΙΚΗ ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑΕΙ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή