Μια νέα κυκλοφοριακή γραμμή «417» από τα μέσα Νοεμβρίου 2015 θα ενώσει συγκοινωνιακά την πόλη μας με το γειτονικό Χαλάνδρι και τους...
σταθμούς του Μετρό όπως ανακοίνωσε στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που πραγματοποιήθηκε στις 27 Οκτωβρίου 2015 ο δήμαρχος Γιάννης Σταθόπουλος.
Συγκεκριμένα η νέα λεωφορειακή αυτή γραμμή θα ακολουθεί της εξής διαδρομή:
«Νομισματοκοπείο-Μεσογείων-Ηπείρου-Ελ. Βενιζέλου-Πατρ. Γρηγορίου-Πελοποννήσου-Ειρήνης- Ελβετίας- Αγίου Ιωάννου – Χαλανδρίου- σταθμός Μετρό οδού Αγίας Παρασκευής- Πλ. Κένεντυ- σταθμός Μετρό οδού Αγίας Παρασκευής – Χαλανδρίου –Κεντρική πλατεία – Αγίου Ιωάννου –Τασοπούλου-Ειρήνης- Πελοποννήσου-Πατρ. Γρηγορίου - Ελ. Βενιζέλου- Ηπείρου- Μεσογείων- Νομισματοκοπείο».
Η ουσιαστική αντικατάσταση της λεωφορειακής γραμμής Β5- η οποία δεν διέρχεται πλέον μέσα από της δρόμους της πόλης αλλά κινείται αποκλειστικά στον άξονα της Λεωφόρου Μεσογείων από την πλατεία μέχρι το κέντρο της Αθήνας- από τη νέα γραμμή 417, βρήκε εντελώς αντίθετο τον πρώην δήμαρχο Βασίλη Γιαννακόπουλο, ο οποίος διατύπωσε σχετικές ενστάσεις.
Απαντώντας στις αιτιάσεις αυτές ο δήμαρχος είπε ότι ο νέος σχεδιασμός του καθ’ ύλην αρμόδιου φορέα δηλαδή του ΟΑΣΑ, προβλέπει τη διακοπή της διέλευσης όλων των «γραμμών κορμού» (όπως του Β5) μέσα από τις πόλεις κι ότι το Β5 από τα μέσα του Νοέμβρη δεν θα εξυπηρετεί τους Αγιοπαρασκευιώτες, εντός των δρόμων της πόλης αλλά θα ανεβαίνει τη Λεωφόρο Μεσογείων μέχρι την Κεντρική Πλατεία της Αγίας Παρασκευής και θα επιστρέφει πάλι στο κέντρο από τη Λεωφόρο Μεσογείων.
Ο κ. Σταθόπουλος είπε επίσης, ότι στην συνάντηση που είχε με τον διευθυντή του ΟΑΣΑ κ. Αποστολίδη με σκοπό να ασκήσει «βέτο»… ενημερώθηκε για το νέο σχεδιασμό του Οργανισμού ο οποίος περιλαμβάνει τη νέα γραμμή 417 η οποία θα ξεκινά από το Νομισματοκοπείο, θα διασχίζει τις περιοχές του Τσακού και Αη Γιάννη, θα περνάει από το σταθμό του μετρό «Αγία Παρασκευή», θα φτάνει στην πλατεία Κένεντυ στο Χαλάνδρι και θα γυρίζει πάλι πίσω ακολουθώντας την ίδια διαδρομή.
Η συγκεκριμένη αλλαγή μεγέθους των λεωφορείων, όπως επεσήμανε ο κ. Σταθόπουλος, θα βελτιώσει συγκοινωνιακά την πόλη, διότι το μέγεθος των λεωφορείων του Β5 σε συνδυασμό με παράνομα σταθμευμένα αμάξια προκαλούσε πάρα πολλές φορές συγκοινωνιακή συμφόρηση που επηρέαζε σημαντικές οδούς της πόλης, κι ότι τα «ευέλικτα» λεωφορεία της νέας γραμμής 417, θα μπορούν ν’ ανεβοκατεβαίνουν ευκολότερα την Αγίου Ιωάννου το οδόστρωμα της οποίας , μετά την ολοκλήρωση της επέκτασης των πεζοδρομίων, επί δημαρχίας Βασίλη Ζορμπάς, έχει στενέψει σημαντικά.
Σε ότι αφορά τις λεωφορειακές γραμμές 407 και 406, ο κ. Σταθόπουλος διευκρίνισε ότι η μεν πρώτη θα παραμείνει ως έχει με χρόνο διέλευσης ανά 20 λεπτά, ενώ η δεύτερη θα είναι όπως σήμερα με τη διαφορά ότι όταν φτάνει στην πλατεία Αϊ Γιάννη θα στρίβει δεξιά στην οδό Τασοπούλου, δεξιά την οδό Ελβετίας, θα κατεβαίνει την Αγίου Ιωάννου και θα συνεχίζει όπως σήμερα στις περιοχές του Κοντοπεύκου και Πευκακίων με χρόνο διέλευσης ανά 30 λεπτά, ενώ ο χρόνος αναμονής της νέας γραμμής του 417 εκτιμάταιπερίπου στα 15 λεπτά.
Θα πρέπει να σημειώσουμε, ότι το ίδιο ζήτημα είχε αποτελέσει θέμα συζήτησης λίγες μέρες αργότερα, στην τρίτη Συνέλευση Γειτονιάς που πραγματοποίησε ο Δήμος στις 2 Νοεμβρίου 2015, στην περιοχή του Τσακού, όπου ο πρώην δήμαρχος κ. Γιαννακόπουλος κατηγόρησε τον κ. Σταθόπουλο ότι δεν διεκδικεί με γνώμονα το καλό της πόλης και δήλωσε ότι αν καταργηθεί το Β5 «θα γίνει επανάσταση»! Επιπλέον μέλη του συλλόγου κατοίκων Τσακού με τις τοποθετήσεις τους στάθηκαν ενάντια της απόφασης του ΟΑΣΑ θεωρώντας αρχικά ότι ο χρόνος αναμονής δεν θα είναι τα 15 λεπτά όπως εκτιμά η Δημοτική Αρχή και επιπλέον ότι συνέπεια της αλλαγής αυτής θα είναι η αναμονή δύο λεωφορείων, και συγκεκριμένα όσοι θα επιβιβάζονται στο Β5 θα πρέπει να αποβιβάζονται στα όρια της λεωφόρου Μεσογείων για να περιμένουν το 417.
Αντιδράσεις εξέφρασε και η παράταξη του Βασίλη Ζορμπά με τον πρώην Δήμαρχο να θεωρεί κι αυτός με τη σειρά του ότι ο κ. Σταθόπουλος δεν διεκδικεί, ως οφείλει, για το συμφέρον της πόλης, ενώ η παράταξη του «Αγία Παρασκευή η πόλη μας», εξέδωσε ανακοίνωση κατηγορώντας τη δημοτική αρχή ότι αποδεικνύεται πολύ «λίγη» στις διεκδικήσεις»…ότι έχει χαθεί η «επαναστατική» διάθεση που είχεαπό τότε που ανέλαβε τη διοίκηση του Δήμου κι ότι ο Δήμαρχος απλά αποδέχτηκε την αλλαγή του ΟΑΣΑ… και τέλος τον κάλεσε σε συμπόρευση όλωντων παρατάξεων με στόχο να μην καταργηθεί η λεωφορειακή γραμμή του Β5.
Σημείωση Σχολιαστή: Είναι σαφές ότι τα σχέδια του ΟΑΣΑ δεν είναι τυχαία, ούτε ξαφνικά. Οι πολιτικές των μνημονίων και των περικοπών που έχουν επιβληθεί την τελευταία εξαετία θα αρχίσουν να φαίνονται και σε άλλα επίπεδα, εκτός της μείωσης των μισθών και συντάξεων. Μερικά από αυτά τα επίπεδα αφορούν την υγεία, την παιδεία, την κατάργηση της δημοτικής αστυνομίας και ούτω κάθε εξής. Πλέον οι πολιτικές που εφαρμόστηκαν επηρεάζουν και τη δημόσια συγκοινωνία. Από τη στιγμή κατά την οποία ο ΟΑΣΑ δεν έχει τη δυνατότητα να αντικαταστήσει τους οδηγούς που συνταξιοδοτούνται, γιατί πολύ απλά απαγορεύονται νέες προσλήψεις, είναι εκ των ων ουκ άνευ ότι όχι μόνο «αντικαταστάσεις» λεωφορειακών γραμμών θα δούμε αλλά και οι πραγματικές καταργήσεις δεν θα αργήσουν να έρθουν.
Αντιδράσεις εξέφρασε και η παράταξη του Βασίλη Ζορμπά με τον πρώην Δήμαρχο να θεωρεί κι αυτός με τη σειρά του ότι ο κ. Σταθόπουλος δεν διεκδικεί, ως οφείλει, για το συμφέρον της πόλης, ενώ η παράταξη του «Αγία Παρασκευή η πόλη μας», εξέδωσε ανακοίνωση κατηγορώντας τη δημοτική αρχή ότι αποδεικνύεται πολύ «λίγη» στις διεκδικήσεις»…ότι έχει χαθεί η «επαναστατική» διάθεση που είχεαπό τότε που ανέλαβε τη διοίκηση του Δήμου κι ότι ο Δήμαρχος απλά αποδέχτηκε την αλλαγή του ΟΑΣΑ… και τέλος τον κάλεσε σε συμπόρευση όλωντων παρατάξεων με στόχο να μην καταργηθεί η λεωφορειακή γραμμή του Β5.
Σημείωση Σχολιαστή: Είναι σαφές ότι τα σχέδια του ΟΑΣΑ δεν είναι τυχαία, ούτε ξαφνικά. Οι πολιτικές των μνημονίων και των περικοπών που έχουν επιβληθεί την τελευταία εξαετία θα αρχίσουν να φαίνονται και σε άλλα επίπεδα, εκτός της μείωσης των μισθών και συντάξεων. Μερικά από αυτά τα επίπεδα αφορούν την υγεία, την παιδεία, την κατάργηση της δημοτικής αστυνομίας και ούτω κάθε εξής. Πλέον οι πολιτικές που εφαρμόστηκαν επηρεάζουν και τη δημόσια συγκοινωνία. Από τη στιγμή κατά την οποία ο ΟΑΣΑ δεν έχει τη δυνατότητα να αντικαταστήσει τους οδηγούς που συνταξιοδοτούνται, γιατί πολύ απλά απαγορεύονται νέες προσλήψεις, είναι εκ των ων ουκ άνευ ότι όχι μόνο «αντικαταστάσεις» λεωφορειακών γραμμών θα δούμε αλλά και οι πραγματικές καταργήσεις δεν θα αργήσουν να έρθουν.
Στο μεταξύ ὁ Σύλλογος Κοατοίκων Τσακοῦ προβαίνει σε νέα ἀνακοίνωση και καλεῖ τον κόσμο σε κοινητοποιήσεις για την μη κατάργηση τῆς λεωφορειακῆς γραμμῆς Β5
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΣΑΚΟΥ
Μετά την απόφαση του ΟΑΣΑ να σταματήσει την γραμμή Β5
μέσα στη πόλη,
το ΔΣ ΤΟΥ Συλλόγου των κατοίκων Τσακού εκφράζει την αντίθεση του σε αυτή την απόφαση γιατί υποβαθμίζει ακόμα περισσότερο την ήδη βεβαρυμμένη ποιότητα της ζωής των κατοίκων της πόλης μας προσθέτοντας ένα ακόμα πρόβλημα σε αυτά που ήδη υπάρχουν.
Η απόφαση αυτή δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες του επιβατικού κοινού της πόλης μας, στερεί από τους συμπολίτες μας ακόμα και το δικαίωμα στην μετακίνηση.
Η απόφαση αυτή επιβεβαιώνει τις ανησυχίες μας ότι στις αστικές συγκοινωνίες εφαρμόζουν πρόχειρα και αμφισβητούμενης αποτελεσματικότητας μέτρα.
Καλούμε το Δημοτικό συμβούλιο της πόλης μας στην πρώτη του συνεδρίαση να συζητήσει εκτός ημερησίας διάταξης το θέμα.
Να πάρει απόφαση και να εκφράσει την αντίθεση του σε αυτό το μέτρο.
Να διεκδικήσουμε όλοι μαζί(Δήμος- μαζικοί φορείς-κάτοικοι) ασφαλείς και φθηνές συγκοινωνίες(Δωρεάν μετακίνηση τις πρωινές ώρες που πάνε οι εργαζόμενοι στις δουλείες τους.)
Δωρεάν μετακίνηση σε ΑΜΕΑ ,Συνταξιούχους, Φοιτητές, Μαθητές όλη την ήμερα.
Είναι ώριμο σε αυτές τις δύσκολες για τους κατοίκους μας οικονομικές συνθήκες η δημιουργία Δημοτικής Συγκοινωνίας με δωρεάν μετακίνηση μέσα στην πόλη.
Καλούμε τους κατοίκους της πόλης μας να παραβρεθούν την Τετάρτη στις 11/11/15 στο Δημαρχείο στις 7 το απόγευμα για να ζητήσουν από το δημοτικό συμβούλιο να γίνει συζήτηση και λήψη απόφασης
Το ΔΣ
Συλλόγου κατοίκων Τσακου
Μετά την απόφαση του ΟΑΣΑ να σταματήσει την γραμμή Β5
μέσα στη πόλη,
το ΔΣ ΤΟΥ Συλλόγου των κατοίκων Τσακού εκφράζει την αντίθεση του σε αυτή την απόφαση γιατί υποβαθμίζει ακόμα περισσότερο την ήδη βεβαρυμμένη ποιότητα της ζωής των κατοίκων της πόλης μας προσθέτοντας ένα ακόμα πρόβλημα σε αυτά που ήδη υπάρχουν.
Η απόφαση αυτή δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες του επιβατικού κοινού της πόλης μας, στερεί από τους συμπολίτες μας ακόμα και το δικαίωμα στην μετακίνηση.
Η απόφαση αυτή επιβεβαιώνει τις ανησυχίες μας ότι στις αστικές συγκοινωνίες εφαρμόζουν πρόχειρα και αμφισβητούμενης αποτελεσματικότητας μέτρα.
Καλούμε το Δημοτικό συμβούλιο της πόλης μας στην πρώτη του συνεδρίαση να συζητήσει εκτός ημερησίας διάταξης το θέμα.
Να πάρει απόφαση και να εκφράσει την αντίθεση του σε αυτό το μέτρο.
Να διεκδικήσουμε όλοι μαζί(Δήμος- μαζικοί φορείς-κάτοικοι) ασφαλείς και φθηνές συγκοινωνίες(Δωρεάν μετακίνηση τις πρωινές ώρες που πάνε οι εργαζόμενοι στις δουλείες τους.)
Δωρεάν μετακίνηση σε ΑΜΕΑ ,Συνταξιούχους, Φοιτητές, Μαθητές όλη την ήμερα.
Είναι ώριμο σε αυτές τις δύσκολες για τους κατοίκους μας οικονομικές συνθήκες η δημιουργία Δημοτικής Συγκοινωνίας με δωρεάν μετακίνηση μέσα στην πόλη.
Καλούμε τους κατοίκους της πόλης μας να παραβρεθούν την Τετάρτη στις 11/11/15 στο Δημαρχείο στις 7 το απόγευμα για να ζητήσουν από το δημοτικό συμβούλιο να γίνει συζήτηση και λήψη απόφασης
Το ΔΣ
Συλλόγου κατοίκων Τσακου
Πηγή: www.guide-gr το είδαμε στο aganargyroi.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου