Σελίδες

Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΙΟΔΟΣΙΑ Η ΠΩΛΗΣΗ ΤΩΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ



Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου
Επικεφαλής “Ελλήνων Πολιτεία”

Όταν το αριστερό νεοφιλελεύθερο συνονθύλευμα του ΣΥΡΙΖΑ ήταν στην....

αντιπολίτευση, αντιδρούσε σε όποιο νεοταξικό μέτρο προωθούσε η κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου, προς όφελος των δανειστών – τοκογλύφων “εταίρων” μας και εις βάρος της Πατρίδος και του λαού της. Ένα μέτρο από αυτά που για χάρη του κόντεψαν να “στηθούν οδοφράγματα” στη Βουλή, ήταν το θέμα της παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας μας.

Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ αντιδρούσε για τα αεροδρόμια

Το Νοέμβριο του 2014 ο σημερινός Υπουργός Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης, σήκωνε το λάβαρο της Επαναστάσεως για τα αεροδρόμια και χαρακτήριζε τις συμβάσεις παραχώρησης ως εξαιρετικά αρνητική εξέλιξη για τις προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας…
Στη συζήτηση δε, στην Βουλή, η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ευγενία Ουζουνίδου στη συζήτηση του νομοσχεδίου “Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών, τηλεπικοινωνιών και δημοσίων έργων”, είπε: “…η κυβέρνηση δεν θα προλάβει να προχωρήσει τους σχεδιασμούς της για την παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα αφήσει την κυβέρνηση να κάνει real estate τις εθνικές υποδομές…”. Και η τότε κυβέρνηση της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ εκπλησσόταν με την στάση του ΣΥΡΙΖΑ και δήλωνε πως δεν μπορεί να κατανοήσει πως ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να συμφωνήσει με τα αυτονόητα…
Ωστόσο, σήμερα που ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε κυβέρνηση, με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (για τις οποίες ΠΝΠ κατηγορούσε την προηγούμενη κυβέρνηση) εκποιεί τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ρόδου, Κω, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σάμου, Σαντορίνης, Σκιάθου, Ακτίου και Καβάλας (ΦΕΚ 138 – 3 Νοεμβρίου 2015)…

Αίτηση ακύρωσης της απόφασης από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων

Που αφορούν τη σύμβαση παραχώρησης, αναβάθμισης συντήρησης, διαχείρισης και λειτουργίας των περιφερειακών αεροδρομίων – στα αεροδρόμια που σχετίζονται με τα Ιόνια Νησιά – κατέθεσε στο Συμβούλιο Επικρατείας η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.
Η οποία επισημαίνει πως “η παραχώρηση της διαχείρισης και εκμετάλλευσης των περιφερειακών αεροδρομίων, για 42 χρόνια, στην κοινοπραξία FraportSlentel παραβιάζει τη συνταγματική προστασία των δημοσίων ιδιοχρήστων πραγμάτων, τα οποία βρίσκονται εντός των αερολιμένων, επί των οποίων η μεταβίβαση κυριότητας, αλλά και η μακροχρόνια παραχώρηση δικαιωμάτων διαχείρισης και εκμετάλλευσης είναι ανεπίτρεπτη. Το ίδιο ισχύει και για τους αερολιμένες συνολικά ως συστήματα δημοσίων ιδιοχρήστων πραγμάτων”.
Και όπως έχει δηλώσει ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Θεόδωρος Γαλιατσάτος (από το 2011 μέλος της γραμματείας του τμήματος αυτοδιοίκησης του ΣΥΡΙΖΑ): “…η παραχώρηση συνιστά υποβάθμιση, αλλοίωση και άρση του δημοσίου σκοπού και της δημόσιας περιουσίας της αερομεταφοράς εμπορευμάτων και επιβατών, έναντι του καθαρά κερδοσκοπικού χαρακτήρα που θα αποκτήσει η αερομεταφορά…”.   

Μια ορθή άποψη για τον επερχόμενο όλεθρο

Από πλευράς μας να δώσουμε συγχαρητήρια στον Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων για την προσφυγή ακυρότητας που έχει καταθέσει στο Συμβούλιο Επικρατείας. Και μας εκπλήσσει το γεγονός πως, δεν έχουν συνταχθεί μαζί του και οι άλλοι Περιφερειάρχες στων οποίων την Περιφέρεια ανήκουν τα υπόλοιπα αεροδρόμια.
Όμως, το ζήτημα της παραχώρησης των αεροδρομίων, είναι πολύ πιο σοβαρό από ότι φαίνεται και δεν παρουσιάζεται από όλα τα ΜΜΕ!!
Αυτό λοιπόν, που δεν παρουσιάζουν τα ΜΜΕ, σας το καταγράφω παρακάτω, παραθέτοντας ακριβώς τα όσα μου είπε ο πολύ καλός μου φίλος Μιχάλης Βάρδας, πρώην Γενικός Γραμματέας του ΛΑ.Ο.Σ.:
«Συμπληρωματικά αλλά και σε συνάφεια των όσων λέγονται και γράφονται τον τελευταίο καιρό σχετικά με τo ξεπούλημα 14 Ελληνικών αεροδρομίων, μερικά από τα οποία ευρίσκονται πολύ κοντά σε  Ελληνικά σύνορα, επιθυμώ  να συμπληρώσω και να εμπλουτίσω την μέχρι σήμερα κρατούσα άποψη: Τα 14 Ελληνικά αεροδρόμια, μερικά από τα οποία ευρίσκονται πολύ κοντά στην ηπειρωτική Τουρκία, εκποιήθηκαν στο Γερμανικό κράτος, αφού ο κύριος μέτοχος του κοινοπρακτικού σχήματος που τα αγόρασε για…40 χρόνια έναντι ευτελούς τιμήματος είναι η κρατική Γερμανική εταιρία Fraport AG. Δεν πρόκειται, δηλαδή, περί ιδιωτικοποίησης, όπως αφελώς ή ιδιοτελώς υποστηρίζουν κάποιοι αλλά περί  μεταβίβασης περιουσιακών στοιχείων του Ελληνικού λαού στην Ομοσπονδιακή Γερμανία!
Αν κάποιοι κυβερνητικοί θεωρούν ότι το τίμημα της πώλησης - εκποίησης είναι λογικό, αυτό ελάχιστα μας αφορά αφού τα όποια χρήματα   καταβληθούν δεν θα πάνε στα ταμεία του Ελληνικού Δημοσίου αλλά στον ειδικό λογαριασμό για την μείωση του Ελληνικού δημόσιου χρέους που τηρείται, ως γνωστόν, στο Λουξεμβούργο.
Το συγκεκριμένο όμως ξεπούλημα δεν είναι ούτε μπορεί να είναι αντικείμενο οικονομικό, όπως μερικοί αφελείς και ιδιοτελείς πολιτικοί μας ταγοί φαίνεται να νομίζουν.
Με την αγορά αυτή, η Γερμανία αποκτά αεροπορικά αλλά – κυρίως – χερσαία σύνορα με την Ελλάδα! Τα  14 αυτά πρώην Ελληνικά αεροδρόμια θα χρησιμοποιηθούν αύριο ή μεθαύριο από την Γερμανική κυβέρνηση για την μεταφορά Γερμανικής αστυνομίας ή πολιτοφυλακής, Γερμανικού στρατού, βαρέων όπλων πεζικού, στοιχείων πυροβολικού και ελαφρών αρμάτων μάχης, ΤΟΜΑ κλπ στην Ελλάδα, για την καταστολή  των πολύ πιθανών κοινωνικών εκρήξεων και ταραχών στο Εσωτερικό της Χώρας μας, που αναμφίβολα θα επισυμβούν ως αποτέλεσμα της προϊούσας εξαθλίωσης  πολυπληθών ομάδων του Ελληνικού λαού, τις οποίες η Ελληνική Αστυνομία δεν θα μπορεί να ελέγξει και να καταστείλει.  Η παρουσία Γερμανών ενόπλων στον Ελλαδικό χώρο θα σημάνει ασφαλώς και το τέλος της οποιασδήποτε φαντασίωσης σχετικής με την ανάκτηση της εθνικής μας κυριαρχίας, την οποίαν υποθηκεύσαμε “αυτοβούλως” και “αμετακλήτως” με τα πρώτα  2  Μνημόνια!
Αλλά ακόμη και αν δεν επαληθευθεί το εφιαλτικό αυτό σενάριο, θα μπορεί η Γερμανία, σε περίπτωση της προσεχούς Ελληνοτουρκικής κρίσης στο Αιγαίο, στην Θράκη ή και στο σύμπλεγμα του Καστελόριζου, να “κλείνει” τα 14 αυτά Ελληνικά αεροδρόμια, εμποδίζοντας την χρήση τους από την Πολεμική μας Αεροπορία, με επίκληση …ίσων αποστάσεων από τις εμπλεκόμενες Χώρες,  ακόμη και να επιτρέψει  την μυστική χρήση τους από την Τουρκική Πολεμική Αεροπορία.  Ποιος θα την εμποδίσει άραγε να πράξει αυτό που επιτάσσει  το Γερμανικό εθνικό συμφέρον;

Περαίνοντας την πολύ κρίσιμη αυτή διευκρίνιση  θα ήθελα να εκφράσω την γνώμη ότι επιβάλλεται από τις παρούσες περιστάσεις, να παρέμβουν υπέρ της προσφυγής που έχει καταθέσει  στο Συμβούλιο της Επικρατείας  ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων και άλλοι συμπολίτες μας, κατά της εκποίησης των αεροδρομίων μας, που πρόκειται  να συζητηθεί  στις   8  Ιανουαρίου  2016.  Οι λόγοι της παρέμβασης είναι εθνικοί  και δευτερευόντως  πολιτικοί».

1 σχόλιο:

  1. Η απογοήτευση αυξάνεται μέρα με τη μέρα.
    Η μεταπολίτευση ήταν μεγάλο ατύχημα για την Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή