Σελίδες

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΤΡΙΣΑΘΛΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ 25η ΜΑΡΤΙΟΥ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ Ο ΣΑΠΙΟΚΟΙΛΙΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΦΙΛΗΣ! ΑΙΣΧΟΣ!

Ο ανεκδιήγητος υπουργός Παιδείας μάλλον δεν γνωρίζει ότι η Ελλάδα...


ήταν σκλαβωμένη για 400 ολόκληρα χρόνια στους Τούρκους. Διαβάστε το σημερινό τρισάθλιο μήνυμά του προς τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές για την Επέτειο της Επανάστασης του 1821 και αν καταλάβετε ποιον πολεμήσαμε τότε, πείτε το και σε μας.
ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ
Η 25η Μαρτίου συμβολίζει τα γενέθλια της σύγχρονης Ελλάδας. Γι αυτό και τα γιορτάζουμε με δυναμισμό κάθε χρόνο, ανανεώνοντας τη ματιά μας στην Επανάσταση του 1821, καθώς τη στοχαζόμαστε μέσα σε νέες κάθε φορά συνθήκες.
Επίκεντρο της γιορτής, διαχρονικά, είναι το σχολείο, όχι μόνο γιατί τα παιδιά, ως οι νέοι πολίτες πρέπει να μάθουν να τιμούν και να σέβονται την πατρίδα τους, αλλά και γιατί η παιδεία έπαιξε τον αποφασιστικό ρόλο στη γέννηση και στη δημιουργία της εθνικής μας συλλογικότητας.
Στα χρόνια πριν από την Επανάσταση υπήρξε μια έκρηξη ενδιαφέροντος για το σχολείο και για το βιβλίο. Ακόμη και μικρές, απομονωμένες, ορεινές ή νησιωτικές κοινότητες, με τους πενιχρούς οικονομικούς τους πόρους, αναζήτησαν δασκάλους, συντήρησαν σχολεία, δημιούργησαν βιβλιοθήκες.
Αλλά και αυτοί που έδωσαν το περιεχόμενο ιδεών του καινούργιου έθνους, από τον Κοραή έως τον Καποδίστρια - και παρά τις ιδεολογικές και πολιτικές τους διαφορές - στην ανάπτυξη της παιδείας συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον τους και αφιέρωσαν τις δραστηριότητές τους. Η εκπαίδευση υπήρξε ο μοχλός με τον οποίο η κοινωνία μας αναδύθηκε στη χορεία των εθνών της σύγχρονης Ευρώπης. Μοχλός και κινητήρια δύναμη, τόσο πριν, όσο και έπειτα από την Επανάσταση.
Θα πρέπει κάποτε να τιμήσουμε τις χιλιάδες αφανείς δασκάλες και δασκάλους, που τον 19οαιώνα και ως τα μέσα του 20ου αιώνα, πήγαν στα πιο απρόσιτα μέρη, όπου δεν υπήρχε ακόμη συγκοινωνία, για να χτίσουν με τα χέρια τους σχολεία, να διδάξουν γενιές γενεών, να οργανώσουν μαθητικές κοινότητες, να γίνουν τα στηρίγματα των τοπικών κοινωνιών.
Θα πρέπει επίσης να ξανασκύψουμε στο έργο των εκπαιδευτικών μεταρρυθμιστών, που συνέδεσαν την γλωσσική με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, παρά τους διωγμούς και τις λοιδορίες που υπέστησαν. Όλοι αυτοί αφιέρωσαν τις διανοητικές τους δυνάμεις, για να ξαναδώσουν σε μια εκπαίδευση αποστεωμένων γνώσεων το φιλί της σύγχρονης ζωής, για να συνδέσουν τη μάθηση με την απόλαυση του πολιτισμού.
Οι δημοτικιστές εκπαιδευτικοί ήταν επίσης ανάμεσα στους πιο δραστήριους οργανωτές της Αντίστασης στο φασισμό, στα χρόνια της Κατοχής, και πολλοί πλήρωσαν με χρόνια φυλακής, εξορίας, διώξεων. Μέσα από αυτούς τους αγώνες το αίτημα της Παιδείας, έγινε κεντρικό στους λαϊκούς και νεολαιίστικους αγώνες στη δεκαετία του '60, και το σύνθημα Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία κυριαρχούσε στην εξέγερση του Πολυτεχνείου.
Και στα δύσκολα χρόνια της κρίσης, με τις τεράστιες περικοπές στην εκπαίδευση, αλλά και τη δυσφήμιση που υπέστησαν, οι δασκάλες και οι δάσκαλοι, οι καθηγητές και οι καθηγήτριες συμμετείχαν σε έναν άθλο που δεν τους έχει αναγνωριστεί: Ενώ είδαμε γύρω μας το κράτος να αποδιοργανώνεται και τους περισσότερους θεσμούς να καταρρέουν, αυτοί κράτησαν το σχολείο όρθιο. Μπόρεσαν επίσης, σε μεγάλο βαθμό, ακαθοδήγητοι και χωρίς θεσμική στήριξη, να απορροφήσουν και να ενσωματώσουν στο σχολείο τα παιδιά των μεταναστευτικών κυμάτων κατά τα τελευταία 25 χρόνια.
Αν λοιπόν στους δύο αιώνες της ελληνικής ανεξαρτησίας, η εκπαίδευση υπήρξε ο κεντρικός άξονας της εθνικής χειραφέτησης και της κοινωνικής προόδου, μπορεί σήμερα η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση να αποτελέσει τη δύναμη εκείνη που θα βγάλει την ελληνική κοινωνία από τη βαθειά κρίση, που θα τη βοηθήσει να ανταπεξέλθει με ανθρωπισμό και αξιοπρέπεια στις νέες κρίσιμες συνθήκες που ορίζει η προσφυγική κρίση;
Πώς θέλουμε το σχολείο, τί πρέπει να κάνουμε για την εκπαίδευσή μας σήμερα;
Ποιό μέλλον θέλουμε για την κοινωνία μας και τι μπορεί να κάνει το σχολείο για να το προετοιμάσει;
Αυτά είναι τα ερωτήματα μέσα από τα οποία θα πρέπει να αναστοχαστούμε την επέτειο της Επανάστασης του 21, και τον ρόλο της εκπαίδευσης στην ιστορία μας, συνδέοντας κριτικά το παρόν με το παρελθόν, αλλά και με το μέλλον. Γιατί αν μια κοινωνία χάσει την εμπιστοσύνη στο μέλλον της, χάνει επίσης την εκτίμησή της στο παρελθόν της.
***
Τουτέστιν:
Άρες μάρες κουκουνάρες, κουταμάρες και... αγγινάρες.
Τα συριζά ξεβρακώθηκαν εντελώς στους Τούρκους!
Συνάδελφοι, πετάξτε τo στο καλάθι των αχρήστων (μη πω κάπου αλλού) και πείτε την ιστορική αλήθεια στα Ελληνόπουλα! Δικαιολογήστε και τον υπουργό, που ίσα ίσα το Λύκειο τελείωσε. Ούτε για Γενοκτονία γνωρίζει ούτε για τούρκικη σκλαβιά!
Καραϊσκάκης χρειάζεται να γυρίσει και.. 

http://pekp.gr/

4 σχόλια:

  1. Μέχρι και την πρώτη φορά που βγήκε ο ΣΦΥΡΙΖΑ ΑΔΙΑΦΟΡΑ, πίστευα ότι οι Έλληνες δεν ήξεραν. Και επειδή δεν ήξεραν, τους δικαιολογούσα. Από κει και μετά, ό,τι γίνεται σε αυτή τη χώρα έχει τη σφραγίδα και την ψήφο των Ελλήνων. Ίσως όχι όλων, αφού το μεγαλύτερο ποσοστό απείχε, οπότε μας κυβερνά το 20%.
    Πού θέλω να καταλήξω; ότι για τίποτε δεν φταίει ούτε ο Φίλης ούτε η Τασία. Για όλα φταίνε αυτοί που τους ψήφισαν. Και για να τους ψηφίσουν, σημαίνει ότι τους ήθελαν. Και αφού τους ήθελαν, τώρα... γιατί να διαμαρτυρηθούν; επειδή θα ισοπεδωθούν τα πάντα; αφού αυτό ήθελαν και αυτοί που τους ψήφισαν. Ισοπέδωση. Ελευθερία. Πολυπολιτισμό. Ανοιχτά σύνορα. Ανοιχτές αγκαλιές. Ανοιχτά όλα.
    Ακούς κανέναν να μιλάει; σύλλογοι; παιδιά; κανείς! Όλοι είναι μια χαρά. Χαίρονται που και καλά φεύγει πια το κατεστημένο και έρχεται η ελευθερία.

    Εύγε λοιπόν! Χαρείτε την ελευθερία και την ισοπέδωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΥΣΤ ΡΕ ΓΕΛΟΙΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΧΟΝΤΡΟΜΠΟΥΧΕΣΑ ΝΙΚΟ ΦΙΛΗ! ΝΑ ΑΠΕΛΑΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΛ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΧΡΟΝΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προτιμώ να ακούσω το ελληνικό χέβι μέταλ συγκρότημα Μarauder που κυκλοφορήσαν τότε το 2000 το φοβερό CD "1821" που εξυμνεί την Ελληνική Επανάσταση του 1821.

    Αυτά που να τα καταλάβουν οι αμόρφωτοι αστοιχείωτοι μνημονιακοί συριζοανελέοι και λοιποί μνημονιακοί που μουγκρίζουν σαν τα βόδια, είναι για τα μπάζα και για πολλές απελάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έστω και σατυρικά οι σκατόφατσές τους λερώνουν και προσβάλλουν τις περήφανες και τιμημένες ελληνικές φορεσιές. Μάλλον τους ταίριαζε σε φωτομοντάζ οι φωτογραφίες του Αλή πασά και του Βεληγκέκα αντίστοιχα. Ρωτήστε τον παρα-μορφωμένο υπουργό μας τα χρόνια της τουρκοκρατίας, τα ελληνόπουλα που μαθαίνανε γράμματα μιας και κατά αυτούς τα κρυφά σχολειά αμφισβητούνται; Αλλά άλλο τόσο Έλληνες και πατριώτες είναι οι περισσότεροι σημερινοί εκπαιδευτικοί πλην μερικών εξαιρέσεων και δέχονται και πράττουν ότι τους πουν αυτά τα ζώα. Δυστυχώς είναι λίγοι οι Έλληνες που καταλαβαίνουν ότι αυτή την στιγμή σκάβουμε οι ίδιοι των λάκκο μας που δεχόμαστε αυτά τα κτήνη και τα έργα τους και δεν ξεσηκωνόμαστε, και λείαν συντόμως θα πέσουμε μέσα μόνοι μας, εκτός και κατά τας προρρήσεις των γερόντων μας και προφητών μας τους προλάβουν άλλα γεγονότα και απελευθερωθούμε από αυτή την μάστιγα που μας ταλανίζει τόσα χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή