Σελίδες

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

ΤΙ ΑΠΑΝΤΑΕΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟΝ ΔΟΛΙΟ ΦΙΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΩΡΙΣΜΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ-ΚΡΑΤΟΥΣ! "ΜΙΑ ΘΛΙΒΕΡΗ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ, ΣΟΣΙΑΛΜΑΡΞΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗΣ-ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΣΚΕΨΗΣ..." ΒΙΝΤΕΟ.

Απάντηση στα όσα δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης
έδωσε ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού κόμματος Ελλάδος Νίκος Νικολόπουλος.
Ο κ. Φίλης σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Αγορά» επέμεινε στο θέμα διαχωρισμού Κράτους –Εκκλησίας. παρά την  προσωρινή «εκτόνωση» της κρίσης μετά την πρόσφατη συνάντηση, που είχαν ο πρωθυπουργός με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο  στο Μέγαρο Μαξίμου.
Τα τελευταία χρόνια έχει προσλάβει μόνιμα χαρακτηριστικά, μια αρνητική...


πραγματικότητα. Μια μικρή μειονότητα -μέσα στην οποία κινείται και ο Νίκος Φίλης- αυτοαποκαλούμενων "διανοούμενων" και "προοδευτικών", έχει επιτύχει, κατά τρόπο ακατανόητο και ύποπτο την εγγραφή ζητημάτων στην "ατζέντα" του δημόσιου διαλόγου, που δεν αφορούν και δεν αγγίζουν την κοινωνία. Νεοκουμουνιστές και νεοφιλελεύθεροι απαρτίζουν ένα ετερόκλητο συνονθύλευμα δογματικών παλαιομαρξιστών, όψιμων νεοσοσιαλιστών και φονταμενταλιστών νεοφιλελεύθερων.
Απαιτούν δε, οι παραδοξότητες μιας μειοψηφίας να γίνονται αποδεκτές χωρίς αντίλογο, χωρίς αντίρρηση και για τούτο είναι ενοχλητικό και δημοκρατικά ανορθόδοξο και μάλιστα παραμονές ανασχηματισμού πολύ.... "ύποπτο".
Πιθανόν ο Ν. Φίλης να βλέπει την  έξοδο του από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και να επιθυμεί να αποκτήσει το "άλλοθι Τρίτση".
Οι περισσότεροι ομοϊδεάτες του αντικληρικιστές, έχουν θητεία στην μεγάλη, κατά την προσφιλή έκφραση του Ινιάτσιο Σιλόνε, "Σχολή των Δικτατόρων" της ποικιλώνυμης σοσιαλμαρξιστικής ολοκληρωτικής καθώς και εκείνης της νεοταξικής, νεοφιλελεύθερης σκέψης.
 Οι υπόλοιποι νεοφιλελεύθεροι είναι οι γνωστοί τρόφιμοι των σουπερμάρκετ τυποποιημένων ιδεολογημάτων της παγκοσμιοποίησης, που υιοθετούν άκριτα επείσακτες ιδεολογίες.
Μαϊμουδίζουν αναφομοίωτες δήθεν κοσμοπολίτικες αντιλήψεις. Βάλουν ανιστόρητα απέναντι σε καθετί παραδοσιακό, διαχρονικά καταξιωμένο και αυθεντικά ελληνικό. Κατ' όνομα φιλολαϊκοί και κατά ρητορεία δημοκράτες, όμως απεχθάνονται κατά βάθος καθετί γνήσια λαϊκό.
Το θέμα του χωρισμού Κράτους – Εκκλησίας, τίθεται δεκαετίες και επαναφέρεται με κάθε πραγματική ή νομίζουμε  ευνοϊκή συγκυρία ή όπως τώρα από τον Ν. Φίλη για να σκεπάσει τα πραγματικά και μείζονα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο φτωχοποιημένος ελληνικός λαός από την εφαρμοζόμενη μνημονιακή πολιτική.
Το ζήτημα, όμως, των σχέσεων κράτους και εκκλησίας είναι μια πάρα πολύ σοβαρή υπόθεση για να τημ προσεγγίσει ο Ν. Φίλης είτε με όρους τρέχουσας επικαιρότητας είτε με όρους εφήμερης σκοπιμότητας. Ενέχει σύνθετες ιστορικές,  πνευματικές πολιτιστικές θεσμικές αλλά και πολιτικές παραμέτρους.
Είναι πεποίθησή μου, η οποία νομίζω απηχεί τη θέση της μεγάλης πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού,  πως ο χωρισμός Κράτους και Εκκλησίας,  όσο κι αν ισχυρίζονται οι θιασώτες του το αντίθετο, ούτε την Εκκλησία θα εξυγιάνει, ούτε το κράτος. Θα ήταν εφόσον θεσπιζόταν, ένα ακόμη βήμα προς την απώλεια της ιστορικής μνήμης και εγκλεισμός του Έθνους στην ματαιότητα ενός χρόνου χωρίς μνήμη και χωρίς ιστορία.
Οι οπαδοί του χωρισμού Κράτους και  Εκκλησίας θέλουν τον αποχρωματισμό της κοινωνίας.
Ας κατανοήσουν επιτέλους  ότι η Εκκλησία σε όλο τον κόσμο είναι οργανικά δεμένη με την κοινωνία αλλού στενότερα και αλλού χαλαρότερα, ανάλογα με τις ιστορικές και εθνικές  συνθήκες της κάθε χώρας. Ιδιαίτερα, λοιπόν, στη δική μας την χώρα, αν δεν θέλουν οι ίδιοι να αποδεχθούν το ρόλο της, οφείλουν τουλάχιστον να τον σεβαστούν.
Απόσπασμα από την παρέμβαση του Ν. Νικολόπουλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου