Σελίδες

Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

ΧΟΛΑΡΓΟΣ-ΠΑΠΑΓΟΥ: ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΧΑΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΜΒΟ ΝΑΥΑΡΙΝΟΥ-ΥΜΗΤΤΟΥ-ΕΘΝ. ΑΜΥΝΗΣ! ΕΠΙΣΤΟΛΗ-”ΓΡΟΘΙΑ” ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΨΕΓΟΥΝ ΟΤΙ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙ! ΖΗΤΟΥΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΑΣ...

10.000 ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΜΒΟ! 215 ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟ... ΧΑΟΣ ΚΑΤΑ 5.000 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ, ΑΛΛΑ Ο ΔΗΜΟΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ!!!

Αναδημοσίευση από τον έντυπο "Ανεξάρτητο & Διπλωματικό Παρατηρητή"
Ένα χρόνιο και πολύ σοβαρό πρόβλημα το οποίο έχει λάβει σχεδόν ...

εκρηκτικές διαστάσεις, δημιουργώντας στον κόμβο Ναυαρίνου, Υμηττού και Εθν. Αμύνης κυκλοφοριακή κόλαση σε ημερήσια βάση, με 10.000 οχήματα να “μπουκώνουν” στο σημείο, έχει ξεσηκώσει πολλούς κατοίκους. 215 από αυτούς έστειλαν προτάσεις εμπεριστατωμένες στον Δήμο, στα πλαίσια της διαβούλευσης για την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας, θεωρώντας ότι η κίνηση μπορεί να μειωθεί ακόμη και στο μισό, ωστόσο ο Δήμος δεν τους έχει απαντήσει. (Εκτός και αν απέρριψε τις προτάσεις τους). Επιτροπή των κατοίκων-δημοτών επισκέφθηκε την εφημερίδα μας και μας επέδωσε επιστολή για το θέμα, ζητώντας την παρέμβασή μας. Εμείς, ως πραγματικοί συμπαραστάτες του Δημότη, απευθύνουμε την επιστολή στη Δημοτική Αρχή παρακαλώντας την να δώσει απάντηση στο φλέγον θέμα το οποίο ουσιαστικά δεν αφορά μόνο τον Δήμο αλλά 10.000 οχήματα.
Ιδού η επιστολή των κατοίκων:

“Διυλίζουν τον κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλον !!!
Αυτό ισχύει για την υποτιθέμενη επίλυση του κυκλοφοριακού στο
Δήμο Χολαργού -Παπάγου.

Από τις αρχές 2016 ο Δήμος προσέλαβε Τεχνικό Σύμβουλο την εταιρία ΝΑΜΑ Α.Ε. για παροχή υπηρεσιών με θέμα "την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας στο Δήμο Χολ-Παπάγου"". Ο στόχος αυτός της μελέτης δεν επιτυγχάνεται για την περιοχή Ναυαρίνου-Υμηττού-Εθν.Αμύνης, μολονότι αυτή αποτελεί την διαδρομή με τον υψηλότερο κυκλοφοριακό φόρτο και είναι η πλέον επιβαρυμένη περιοχή του Δήμου με 10.000 οχήματα την ημέρα!!, δεν έγινε καμία προσπάθεια-πρόταση ανακούφισης της περιοχής από την σοβαρή κυκλοφοριακή συμφόρηση που πλήττει άμεσα την υγεία των κατοίκων. Δυστυχώς, αυτές είναι θλιβερές διαπιστώσεις, που εξάγονται από την μελέτη του Δήμου που τέθηκε σε διαβούλευση από 30 -11-2016 έως 15-1-2017.
Τάχα για την ασφάλεια, προτείνει η μελέτη να τοποθετηθεί φανάρι στην Εθν. Αμύνης με την Σαρανταπόρου! Μα αυτό θα είναι τιμωρία για τους κατοίκους, διότι θα επιδεινώσει την υπάρχουσα ατμοσφαιρική και ηχητική ρύπανση με ατέλειωτες ουρές οχημάτων μεγαλύτερες των σημερινών. Η ίδια η μελέτη αναφέρει, ότι σε κόμβο με φανάρι η καθυστέρηση ανά όχημα θα είναι περίπου 60% μεγαλύτερη δηλ. καταρρίπτει λογικά την πρόταση της !!! Πέραν αυτού σημειώνουμε, ότι ασφάλεια των πολιτών είναι η σωματική ακεραιότητά τους αλλά και η υγεία τους, που εν προκειμένω θα διασφαλιστεί μόνο με δραστική μείωση της κυκλοφορίας.
Η παντελής απουσία αντικειμενικών προτάσεων ελάφρυνσης του κυκλοφοριακού φόρτου καταδεικνύει έλλειψη βούλησης του Δήμου να λύσει το κραυγαλέο αυτό πρόβλημα!!!

Πρέπει να σημειωθεί ότι στην γωνία  Ναυαρίνου- Υμηττού καταλήγει και η οδός Πίνδου που παραμένει κλειστή   για δεκαετίες με ιδιόρρυθμο τείχος Βερολίνου (κάγκελα, δένδρα, πεζοδρόμιο, ενημερωτικό πίνακα) κατά τις επιθυμίες προηγούμενων Δημάρχων του Παπάγου, προς όφελος ορισμένων προνομιούχων και παρά τις επανειλημμένες και απόλυτα δίκαιες αντιδράσεις των θιγομένων κατοίκων της Υμηττού και Ναυαρίνου. Το τμήμα αυτό της Πίνδου, μήκους περίπου 150 μέτρων μέχρι την οδό Αναστάσεως, αν και είναι δημόσιος δρόμος, έχει γίνει ιδιωτικό parking και είναι στο απυρόβλητο από άποψη κίνησης , τέλεια αντίθεση με την γειτονική Ναυαρίνου- Υμηττού. Αληθινό σκάνδαλο τουλάχιστον ηθικό και πολιτικό!!!
Και σε όλα αυτά ο Δήμος εθελοτυφλεί. Πληρώνει όμως Τεχνικό Σύμβουλο για βιώσιμη κινητικότητα για τους εκλεκτούς και για τους λοιπούς συνεχίζεται υποβάθμιση ζωής και περιουσιών μέσα σε μια νεκρώσιμη κινητικότητα.

Στις 11-1-2017 με αρ. πρωτ. 398, 215 δημότες υπέβαλαν αίτηση -αναφορά σε όλους τους αρμοδίους του Δήμου, στο πλαίσιο της διαβούλευσης, με προτάσεις επίλυσης του προβλήματος και με κύριο αίτημα την μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου κατά 50% τουλάχιστον στην Ναυαρίνου- Υμηττού, που σημαίνει και ελάφρυνση της διαμπερούς κυκλοφορίας σε όλο το προάστιο κατά 5000 οχήματα την ημέρα τουλάχιστον δηλ. αποτελεί ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΛΟ και όχι μόνο τοπικό.
Επομένως, στοιχειώδης λογική επιβάλλει την ικανοποίηση του αιτήματος από την Δημοτική Αρχή, η οποία έχει ακόμη την ευκαιρία να διορθώσει τα κακώς κείμενα , να επιλύσει ουσιαστικά ένα χρονίζον σημαντικό πρόβλημα και να δώσει νέα πνοή και ανακούφιση σε όλο τον Δήμο !
Είναι απαράδεκτο ο Δήμος μας, που έχει χαρακτηριστεί περιοχή αμιγούς
κατοικίας, να δέχεται αυτό τον υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο, που προέρχεται από τα Μεσόγεια και οι οδοί  Ναυαρίνου- Υμηττού - Εθν. Αμύνης να λειτουργούν ανακουφιστικά για την Λεωφ. Μεσογείων και την Αττική Οδό. Η κατάσταση αυτή οπωσδήποτε πρέπει να αντιμετωπιστεί ριζικά και άμεσα με την υπο εξέλιξη μελέτη και να αποτελέσει τον πρώτιστο στόχο του Δήμου που θα υλοποιηθεί κατά προτεραιότητα, δεδομένης της πολλαπλής σημασίας της. Διαφορετικά η αμοιβή του Τεχνικού Συμβούλου αλλά και οι δαπάνες των συναφών έργων θα αναλωθούν σε έργα βιτρίνας, αφήνοντας στις επόμενες γενιές πραγματικά καρκινώματα”.

2 σχόλια:

  1. Όσο για την οδό Πίνδου(τμήμα μεταξύ Αναστάσεως έως Υμηττού)και την "φραγή της" και, εν συνεχεία σε "ιδιωτική πάροδο(!!)" αποφασίστηκε και υλοποιήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του ΄90(για την ακρίβεια το 1992-93)και δήμαρχος ήταν η Κα Λιάπη. Συνεπώς, μην χρησιμοποιείτε πληθυντικό.
    Αυτή η..."ευνοϊκή μεταχείριση" έχει "ονοματεπώνυμο"!!!
    Τώρα, γιατί ο επόμενος δήμαρχος "ανέχτηκε" και όχι μόνο, αλλά..."βελτίωσε το έργο περαιτέρω" -και θα γίνω κατανοητός στην συνέχεια- επί σειρά ετών(από το 1995 έως το 2014... και σήμερα ο νυν δήμαρχος) την "απομόνωση" του τμήματος αυτού, από το υπόλοιπο οδικό δίκτυο των οδών της περιοχής, είναι ένα εύλογο ερώτημα...!
    Για να γίνω λοιπόν περισσότερο κατανοητός, να σημειώσω ό,τι από το 1992 έως το 1995, το συγκεκριμένο τμήμα της οδού, είχε μονοδρομηθεί για την κίνηση των οχημάτων με "μέτωπο-έξοδο" από Αναστάσεως προς Υμηττού...από αυτή την χρονιά(1995)τοποθετήθηκε το ρείθρο και τα δενδρύλλια στην συμβολή των οδών Υμηττού & Πίνδου και έκτοτε το τμήμα της οδού, μετατράπηκε σε "κλειστό ιδιωτικό δρόμο κάποιων προνομιούχων..." με την ευγενική χορηγία συγκεκριμένης...Αρχής;;;

    Να πω και κάτι ακόμη, ίσως και μεγαλύτερης σημασίας, το ``τείχος του Βερολίνου(sic!)΄΄ εμποδίζει και οχήματα Εκτάκτου Ανάγκης(όπως τα πυροσβεστικά οχήματα)να μεταβούν από την πιο σύντομη διαδρομή προς το όρος του Υμηττού, σε ενδεχόμενο συμβάν πυρκαγιάς...!
    Ας εξετάσουν οι κάτοικοι και αυτό το ενδεχόμενο, ως ένα επιπλέον "όπλο" στην φαρέτρα τους, στον δίκαιο αγώνα που δίνουν για την καλύτερη ποιότητα και βιωσιμότητα της γειτονιάς τους!!!

    ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπάρχουν πολλά "ανεξήγητα" στο δήμο μας όπου όλοι οι νυν και οι πρώην δημοτικοί άρχοντες εθελοτυφλούν. Το τμήμα της Πίνδουπου αναφέρεται στην ανάρτηση , το "περίπτερο" που έγινε σουπερ αναψυκτήριο , η πολυκατοικία που κληροδοτήθηκε και άλλα πολλά. Ο νοών νοείτω και αναφέρομαι σε παλιούς δημότες όπως ο προηγούμενος σχολιαστής που φαίνεται ότι έχει πλήρη γνώση . Πιστεύω ότι θα παραμείνουν ανεξήγητα επειδή :"Είναι πολλά τα λεφτά Άρη "...

    ΑπάντησηΔιαγραφή