Σελίδες

Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΑΜΦΙΒΑΛΛΟΥΝ: ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΣΟΝΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΟΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ! "ΕΤΣΙ ΜΥΗΘΗΚΑ ΣΤΟΝ ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟ" ΛΕΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ Η "ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ"....

Παρατίθεται συνέντευξη της μεγάλης διδασκάλου που ζητήθηκε δόθηκε...


και αναρτήθηκε στο tektonismos.blogspot.gr


Μυήθηκα στην Ελβετία στην Σ. Στ. «TEPERANCE». Στην συνέχεια εντάχθηκα στην Δύναμη του Droit Humain της Ελλάδος (03-09-1995). 
ΤΙ ΣΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ;
Κατ΄ αρχήν προκάλεσε το ενδιαφέρον μου το περιεχόμενο των συζητήσεων φίλων και γνωστών, που ήσαν ήδη Τέκτονες. Με γοήτευαν τα θέματα που τους απασχολούσαν και με έλκυε η μεθοδικότητα με την οποία τα προσέγγιζαν, καθώς και η τάξη με την οποία μιλούσαν. Σταδιακά ενισχυόταν η επιθυμία μου να μαθαίνω όλο και περισσότερα για τον Tεκτονισμό, επεκτείνοντας την σχετική μου αναζήτηση σε κάθε πηγή πληροφόρησης που μπορούσα να εντοπίσω. Αποτέλεσμα ήταν, ο Tεκτονισμός να μπει στην ζωή , στην σκέψη και στην ψυχή μου, πριν εγώ μπω στον Tεκτονισμό. Tα πράγματα στην συνέχεια πήραν το δρόμο τους. Ο Tεκτονισμός έγινε το μέσον κάλυψης των εσωτερικών μου αναγκών και το μέσο έκφρασής μου σε κάθε έκφανση την καθημερινότητάς μου.


Για ποια Ελληνίδα τέκτονα δεν ήταν διακαής πόθος και σταθερό αίτημα να δημιουργηθεί μία αμιγώς Γυναικεία Μεγάλη Στοά στην πατρίδα μας ; Μαρτυρούνται μεμονωμένες σχετικές, βραχύβιες, προσπάθειες. Προσωπικά, δεν γνωρίζω να τελεσφόρησε άλλη εκτός από την δημιουργία μίας – και μόνης – Στοάς, αυτής με το όνομα «ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ», δίχως άλλη εξέλιξη. Τα χρόνια περνούσαν και όσο κάθε κοινωνικό φαινόμενο έπαιρνε διαστάσεις μέσα σε μία συνεχώς και περισσότερο διεθνοποιούμενη κοινωνία, τόσο περισσότερο γινόταν αναγκαία η ίδρυση μιας Μεγάλης Στοάς γυναικών. Οι Μικτές ΜεγΣτοές ή Ανατολές έδωσαν το υλικό και καλλιέργησαν την βάση για να μπορέσουν να εξελιχθούν τα πράγματα προς τον Αμιγή Γυναικείο Τεκτονισμό. Αυτή την πορεία των θεωρώ εξέλιξη. Έτσι, ομάδα γυναικών που μοιραζόμασταν το ίδιο όραμα και την ίδια αντίληψη της Βασιλικής Τέχνης, αποφασίσαμε και προχωρήσαμε στην Διακήρυξη του Απριλίου 2010 για την ίδρυση της Μεγάλης Αμιγούς Γυναικείας Στοάς της Ελλάδος, σύμφωνα με την παράδοση (υπενθυμίζω τις Γαλλικές Στοές «Υιοθεσίας») και τις αρχές του Σκωτικού Τύπου, που όχι μόνον είναι ο πλέον γνωστός και παλαιός στη Ελλάδα, αλλά και γιατί ανταποκρίνεται στην αντίληψη και την συναισθηματική μας συγκρότηση. Έτσι ιδρύθηκε η «ΜΕΓΑΛΗ ΑΜΙΓΗΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΣΤΟΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ του Αρχαίου και Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου» κατά την παράδοση και τον Τύπο του Σκωτικού Τεκτονισμού και έκτοτε λειτουργεί συνεχώς και αναπτύσσεται αρμονικά, με έδρα στην οδό Κοδριγκτώνος (Αθήνα).*




Φυσικά ! Κάθε αρχή έχει και τις δυσκολίες της. Αυτό όμως που μέτρησε ήταν η διάθεση που είχαμε, η αδελφοσύνη που μας συνέδεε και στήριζε και η μεθοδικότητα που επιδείξαμε, προκειμένου να υλοποιηθεί το όραμα και φυσικά να ιδρυθεί, να συντηρηθεί και να αναπτυχθεί η Μεγάλη αυτή Στοά. Στο δρόμο πολλές φορές έπρεπε να επανεξετάσουμε πρακτικές και άμεσους στόχους, ακόμα και να αναμορφώσουμε αυτούς και τις σχέσεις μας. Είναι ευτύχημα για μας το ότι υιοθετήσαμε τον Σκωτικό Τύπο, ο οποίος με την Θεσμική του οργάνωση βοηθά από μόνος του στην λειτουργία των Στοών και της Μεγάλης Στοάς που τον πρεσβεύει. Το πλούσιο υλικό των θεσμικών κειμένων της καταγεγραμμένης παράδοσής του, τον καθιστά διαφανή και προσιτό στον τέκτονα και στα όργανα της Μεγάλης Στοάς. Σπουδάζοντας και εφαρμόζοντάς τον καλοπροαίρετα, αντιλαμβάνεσαι την αξία και την σημαντική του Τύπου αυτού, δίχως βέβαια να υποτιμάται κάθε άλλος. Εύλογα, ζήσαμε και δυσάρεστες καταστάσεις, όπως την αποχώρηση ή την απομάκρυνση αδελφών που δεν θέλησαν ή δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν αυτό το πρωτοπόρο για τα ελληνικά δεδομένα εγχείρημα. Ζήσαμε και την απόπειρα καπηλείας του έργου μας από φθονερά άτομα ή φερέφωνα μισαλλόδοξων ανθρώπων. Η μεγάλη όμως πλειοψηφία των αδελφών, που συμμετείχε σ΄ αυτήν την προσπάθεια, αντιμετώπισε με ψυχή και σύνεση τα προβλήματα και έτσι έχουμε σήμερα την χαρά να βλέπουμε την καρποφόρηση της προσπάθειας με τις Στήλες μας να αναπτύσσονται σε αριθμό και ποιότητα. Αφήνουμε πίσω όλα όσα μπορούσαν να εμποδίσουν την πρόοδο της μεγάλης Αμιγούς Γυναικείας Στοάς της Ελλάδος του Αρχαίου & Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου. Οπωσδήποτε κάποια μέταλλα πάντα θα υπάρχουν. Ας ελπίσουμε όμως ότι θα έχουμε την ικανότητα να τα αντιλαμβανόμαστε έγκαιρα και την δύναμη να τα αντιμετωπίζουμε με φρόνηση και γενναιότητα. Προσωπικά, πιστεύω ότι μπορούμε.


Με πρωτοστατήσαντες αφενός τους σημερινούς Ύπατο Μεγάλο Ταξιάρχη και τον Μεγάλο Καγκελάριο του Υπάτου Συμβουλίου του Α.& Α.Σ.Τ και αφετέρου τον Μεγάλο Διδάσκαλο της Μεγάλης Στοάς του Τάγματος αυτού, τους αδ. Ι. Βασιλείου, Π. Θαλάσση και Κ. Σαμπατακάκη, θα μπορούσα να πω ότι η βοήθεια του Τάγματος του Αρχαίου & Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου της Ελλάδος ήταν – και συνεχίζει να είναι- η sine qua non συνθήκη για την ευόδωση του εγχειρήματός μας. Οι αδελφοί του Τάγματος αυτού, όχι μόνον βρέθηκαν πάντα στο πλευρό μας όποτε τους χρειαστήκαμε, δίχως υστεροβουλία, όπως τα πράγματα απέδειξαν, αλλά και ανέλαβαν ακούραστα το έργο της αναπροσαρμογής μας στις απαιτήσεις του Σκωτικού Τύπου και της σύμφωνης με τα θέσμιά του λειτουργίας μας. Μας προσέφεραν τα εργαλεία και την εμπειρία τους προκειμένου να οργανώσουμε την Μεγάλη Στοά κατά την παράδοση και τους κανόνες του Τύπου. Μας έδειξαν τον δρόμο και μας καθοδήγησαν σ΄ αυτόν τον εξαίρετο κόσμο συναισθημάτων, σκέψεων και προσδοκιών, που ο πλούτος του Σκωτικού Τύπου μπορεί να προσφέρει στους Τέκτονες. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Σκωτικός Τύπος ασκείται από την πλειονότητα του Τεκτονικού κόσμου στην Υφήλιο. Σ΄ αυτό το σημείο θα πρέπει να τονισθεί ότι σύμφωνα με την παράδοση του Τύπου, οι αδελφοί του Αρχαίου & Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου (Α.& Α.Σ.Τ.) της Ελλάδος (που εδρεύει στην οδό Κοδριγκτώνος – Αθήνα)μας έδωσαν τον Απρίλιο του 2010 – με δική τους μεν ευθύνη, σύμφωνα με την παγκόσμια πρακτική δε – την «patend» του Τύπου *, γεγονός που από μόνο του είναι ικανό να μας οδηγεί και προστατεύει από προσωποπαγείς αντιλήψεις, καταστάσεις και στρεβλώσεις, που διαφορετικά πολύ εύκολα μπορούν να παρασύρουν και τελικά να βλάψουν το όραμα, το έργο αλλά και τους ανθρώπους που εργαζόμαστε γι΄ αυτά, όπως το παρελθόν έχει δείξει. Εξάλλου αυτή η «patend» κανονικότητας, είναι που άνοιξε το δρόμο για να μπορέσει να αποκτήσει φωνή και παρουσία η Μεγάλη Στοά μας και στον διεθνή τεκτονικό χώρο, προς όφελος και της υπόστασης και της συμβολής της στην καθόλα τεκτονική δραστηριότητα και στην Εθνική προβολή. Έτσι αναμένεται, εντός του τρέχοντος έτους, η ίδρυση και των αμιγώς γυναικείων Φιλοσοφικών Εργαστηρίων μας από το ίδιο το Γυναικείο Ύπατο Συμβούλιο (του Α.& Α.Σ.Τ.) της Γαλλίας, με προφανή την σημασία ενός τέτοιου γεγονότος, στον τόπο μας και στην αλλοδαπή. Όμως για να αρθεί κάθε περίπτωση παρεξήγησης ή διαστρέβλωσης των πραγμάτων, πρέπει να τονισθεί ότι η πρακτική βοήθεια, οι συμβουλές, η ηθική συμπαράσταση, η ίδια η χορήγηση της «patend» κανονικότητας από το Τάγμα του Αρχαίου και Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου της Ελλάδος προς την Μεγάλη Αμιγή Γυναικεία Στοά μας, δεν συνοδεύτηκαν από οποιουδήποτε είδους δεσμεύσεις ή υποχρεώσεις , εκτός από την από μέρους μας και κατά την επιθυμία μας συνειδητή τήρηση του Σκωτικού Τύπου, όπως παγκοσμίως οριοθετείται με τα Συντάγματα του Μπορντώ του 1862, τα Συντάγματα του Βερολίνου του 1886 και τις αποφάσεις των οικείων Συνεδρίων που αποτυπώνονται στο Σύνταγμα της Μεγάλης Στοάς του Αρχαίου και Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου της Ελλάδος και στον Γενικό Κανονισμό του Υπάτου Συμβουλίου αυτού.



Η θέση της γυναίκας στα μυητικά συστήματα ήταν από αρχαιοτάτων χρόνων ιδιαιτέρως εξέχουσα. Παραδείγματα αποτελούν οι μυστηριακοί Θεσμοί της Αρχαίας Ελλάδος και της Αιγύπτου, όπου η γυναίκα κατείχε σημαίνουσα θέση. Π.χ. στα Ελευσίνια μυστήρια, όπου η Δήμητρα παραδίδει τις «Αρχές» και προΐσταται ενός καθαρά μυητικού συστήματος. Τα Θεσμοφόρια και τα Αρρηφόρια ήσαν γυναικείες μυητικές εορτές. Επίσης καθαρά μυητικό σύστημα αποτελούσε η ένταξη στις Πυθαγόρειες και Πλατωνικές (και νεοπλατωνικές) κοινότητες με ίσες ευκαιρίες για άνδρες και γυναίκες, όπως η φιλόσοφος Υπατία, που μεγαλούργησε κατά υπέρβαση των θεσμών της εποχής της . Ιστορικά, κατά την διάρκεια του Μεσαίωνα, τα Μυστήρια φαίνεται να σιγούν, η δάδα φαίνεται εσβεσμένη και ταυτόχρονα παρατηρείται εντατικοποιημένη προσπάθεια εξοβελισμού της γυναίκας από το κοινωνικό γίγνεσθαι και απαξίωσης της ίδιας της γυναικείας φύσης της. Για πολλούς αιώνες ουδείς μπορεί να μιλήσει για την γυναίκα των μυητικών συστημάτων. Όμως από τον 18ο αιώνα και ιδίως στην σύγχρονη κοινωνία, η γυναίκα συμμετέχει ελεύθερα σε μυητικά συστήματα και παρουσιάζει πολύπλευρο έργο. Επιδεικνύει δυναμισμό, πνευματικότητα και συναίσθημα. Εκφράζει την φύση της, την ανθρωπιά της και την αγωνία της για την κοινωνία.


Σε γενικές γραμμές δεν έχω εμπειρίες από «κακή» συμπεριφορά ανδρών Τεκτόνων απέναντι σε αδελφές. Βέβαια το διαφορετικό φύλλο οδηγεί ενίοτε και σε διαφορετικές συμπεριφορές και αντιλήψεις για τα πράγματα. Η ελληνική κοινωνία έχει αναγνωρίσει διαχρονικά στη βάση της και αποδέχεται την πλήρη συμμετοχή της γυναίκας στα τεκταινόμενα, άλλοτε φανερά και άλλοτε λιγότερα φανερά. Άλλωστε η Ελληνίδα πάντα ανέπτυσσε δραστηριότητα πέρα από την οικοκυρική και έδειχνε το ενδιαφέρον της για τον ευρύτερο κοινωνικό και εθνικό περίγυρο. Επομένως εύλογη είναι και η αποδοχή της από τους άνδρες Τέκτονες μέσα στον τεκτονικό χώρο. Αυτό προβλέπεται και από τα Θέσμια του Τεκτονισμού που ρητά αποκλείει διακρίσεις στη βάση φύλλου. Άλλο θέμα η αξίωση της παραδοσιακής αντίληψης του Σκωτικού Τύπου για τον αμιγή χαρακτήρα των Τεκτονικών σωμάτων (ανδρικών ή γυναικείων, όχι μικτών). Είναι συγκεκριμένη επιλογή. Όσοι θέλουν την ενστερνίζονται και την ακολουθούν, όπως ακριβώς επιλέξαμε και εμείς, συστήνοντας την Μεγάλη Αμιγή Γυναικεία Στοά της Ελλάδος του Αρχαίου & Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου (Α.& Α. Σ. Τ.) της Ελλάδος και οι άνδρες αδελφοί την (αμιγώς ανδρική) Μεγάλη Στοά της Ελλάδος του Αρχαίου & Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου (Α.& Α.Σ.Τ.) της Ελλάδος.

ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΙΣ ΑΜΙΓΕΙΣ ΑΝΔΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΙΚΤΕΣ ΣΤΟΕΣ ;

Εγώ και οι αδελφές της Μ. Στοάς μας δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα με αυτές. 
Ο Τεκτονισμός πρεσβεύει την ελεύθερη σκέψη και την ελεύθερη έκφραση της συνείδησης σε κάθε τομέα και δίνει το δικαίωμα της επιλογής σε κάθε άτομο. Ο ψυχισμός του κάθε ατόμου μέσα από τα βιώματα, τις κοινωνικές και τις οικογενειακές παραδόσεις, τις συνήθειες, τα εκάστοτε κοινωνικά ήθη και τις ατομικές αντιλήψεις (διαμορφούμενες υπό την επίδραση και όλων των προαναφερομένων παραγόντων) οδηγούν τον καθένα και την καθεμία σε επιλογές, στην διαδρομή που επέλεξε. Φυσικά δεν παραβλέπουμε και την συμμετοχή των συγκυριών, καθώς και αυτήν την ίδια τη παρουσία και την δράση εντός της κοινωνίας μας των διαφόρων Τεκτονικών Σωμάτων. Ας μην ξεχνάμε πάντοτε ότι σε όλα τα επίπεδα στοχασμού και δράσης, αυτά που εντέλει μετρούν και μας χαρακτηρίζουν και ως άτομα, αλλά και ως Τεκτονικά σώματα είναι τα έργα, τα λόγια και το ήθος μας.



ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΕ ΑΜΙΓΗ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΣΤΟΑ ;

Διότι σε μία αμιγώς γυναικεία στοά, εισέρχεται σε ένα πλέον οικείο για αυτήν περιβάλλον, συναντά άτομα του ιδίου φύλλου με κοινό τρόπο σκέψης και έκφρασης, κοινά ενδιαφέροντα και έχει συνεπώς τη δυνατότητα να εκφρασθεί ελεύθερα και να εργασθεί απροσχημάτιστα και απερίσπαστη για χάρη της εσωτερικής βελτίωσής της . Συναντώνται κόρες και μάνες στον ίδιο χώρο, με τις ίδιες πνευματικές αναζητήσεις. Συναντώνται νέα κορίτσια, γυναίκες εργαζόμενες, επιστήμονες, επαγγελματίες, νοικοκυρές, όλες άτομα σκεπτόμενα , που συνειδητά επιλέγουν να αφιερώσουν μέρος του ελάχιστου πλέον ελεύθερου χρόνου τους (καθώς δεν ξεχνάμε ότι η ελληνίδα γυναίκα δεν παύει ποτέ να είναι και σύζυγος, μητέρα και νοικοκυρά) για την πνευματική τους ανέλιξη και την προσφορά στον συνάνθρωπο και το όλο περιβάλλον τους. Στον αμιγή αυτό Τεκτονισμό, η γυναίκα βρίσκει το πεδίο, αλλά και το περιβάλλον που χρειάζεται για να καλλιεργήσει, να αναπτύξει και να διασώσει ανθρωπιστικές αρχές και ιδέες, που πλέον παντός άλλου ταιριάζουν στην δική της φύση και αποδεδειγμένα είναι χρήσιμες στην καθημερινή διαχείριση των προβλημάτων. Εξάλλου, η ιστορία έχει αποδείξει ότι χρειάζεται το δικό της άγγιγμα προκειμένου να αποφευχθούν εξάρσεις ή και εκρήξεις που συχνά συναντώνται και πηγάζουν από ματαιοδοξία, αρχομανία, εγωπάθεια ανδροκρατούμενων αντιλήψεων. Μην ξεχνάμε τις γυναίκες της αρχαίας και μεσαιωνικής Ιρλανδίας που στελέχωναν καθόλη την έκτασή της την ζωή της Ιρλανδίας, τις «Εκκλησιάζουσες» και την «Λυσιστράτη» του Αριστοφάνη, τις «Σουφραζέτες» των αρχών του προηγούμενου αιώνα, όπως και – στα καθ΄ ημάς – την γυναίκα του ΄40, της κατοχής, του αντιδικτατορικού αγώνα, τις επιστήμονες του σήμερα και τις αείποτε «Μητέρες» αυτού του Γένους.



ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΕΝΑ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΣΤΗΡΙΧΘΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ;

Προφανώς δεν θα πρωτοτυπήσω απαντώντας εμφαντικά με ένα «ΝΑΙ» και δεν είναι δύσκολο αυτό να τεκμηριωθεί εάν ανατρέξουμε στο 1ο άρθρο του Καταστατικού χάρτη της Μεγάλης Στοάς μας(**), που εκφράζει τις θεμελιώδεις αρχές του Σκωτικού Ελευθεροτεκτονισμού διαχρονικά. Αυτές τις αρχές πιστεύω ως αναγκαίες για να αποτελέσουν βάση οποιασδήποτε κοινωνίας και ιδιαίτερα της ελληνικής, με τις γνωστές της παθογένειες για να «άνω θρώσκη». 
ΜΙΑ ΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΥ 
Είθε να μάθουμε από το παρελθόν και χωρίς πάθη να εργασθούμε σήμερα για το μέλλον, δίχως πατερίτσες και παρωπίδες, στηριζόμενοι στην σύνεση, στη σταθερή βούληση και στην ευαισθησία, αφού καθώς έλεγε ο αδ Βολταίρος «είμαστε όλοι καμωμένοι από αδυναμίες και λάθη. Ας συγχωρήσουμε αμοιβαία τις όποιες ανοησίες μας. Διότι είναι ο πρώτος νόμος της φύσης για να μπορούμε να συνυπάρχουμε». 



Πηγή ‘Τελευταίος Αγγελος’

10 σχόλια:

  1. 'Αρα ο Μάκης δεν έκανε λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από το πρωί ξύπνησα με μια τρομερή φαγούρα στο δεξί. Μόλις διάβασα την ανάρτηση μου πέρασε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είσαι ο μόνος που αδιαφορείς ίσως για τα τεκταινόμενα ή ο μόνος που θεωρείς πολλά από εκείνα που οι άλλοι θεωρούν σημαντικά ως άνευ σημασίας.
      Κάνω λάθος;

      Διαγραφή
  3. Τα τεκταινόμενα είναι αν υπάρχουν γυναίκες η όχι στις μασονικές στοές ; ε όχι ρε φίλε έχω άλλα πολύ πιο σοβαρά προβλήματα να ασχοληθώ. Βασικά χέστηκα αν υπάρχουν η δεν υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα τεκταινόμενα είναι όλα όσα τεκνταίνονται. Το αν θα τους δώσεις σημασία σήμερα ή όχι, αν χέστηκες δηλαδή ή όχι αφορά το νοητικό σου status. Και πριν από 21 χρόνια, όταν ο Μιχάλης Χαραλαμπίδης μιλούσε για το ότι η Ελλάδα το 2010 θα έχει γίνει μια γερμανική αποικία ή τούρκικο βιλαέτι (http://indobserver.blogspot.gr/2017/06/1996-2010.html), φαντάζομαι ότι θα έλεγες "χέστηκα για το πώς θα είναι η Ελλάδα το 2010" ή μπορεί να έλεγες "είχα μια φαγούρα το πρωί που ξύπνησα..."! Εσύ και κάποιοι άλλοι σαν εσένα θα βλέπατε ως γραφικό τον Χαραλαμπίδη και όσα έλεγε τότε. Σήμερα όμως δικαιώθηκε. Και αντί να δεις πέρα από τη μύτη σου, τι μπορεί να σημαίνουν κάποιες ειδήσεις που σου...προκαλούν φαγούρα στους όρχεις, αντί να σε κάνεις να ψιλιαστείες ότι κάτι μπορεί να σημαίνει για το μέλλον αυτού του πολύπαθου τόπου το γεγονός ότι πολλές Ελληνίδες εντάσσονται στη μασονία, ασχολείσαι με τους όρχεις σου! Μπορείς να καταλάβεις ποιο είναι το νοητικό σου επίπεδο! Ασχολήσου λοιπόν... με τη φαγούρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά. Αδιάφοροι ήταν κάποιοι και για την είσοδό μας στην Ε.Ο.Κ. Τώρα χτυπάνε το κεφάλι τους στον τοίχο.

      Διαγραφή
  5. Ο Καρατζαφερηs προσκυνησε τον Σιωνισμο και την Μασονια!
    ο βαψωμαλλιαs καθετηραs το κουδουνισμενο
    για τουs εχοντεs φαγουρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάκη μου φαίνεται ότι πρέπει επειγόντως να επισκεφτείς κάποιον ειδικό η να "αδειάσεις" επειδή το μυαλό σου είναι συνέχεια στο σεξ. Που ανέδερα εγώ τη λέξη "όρχεις" φιλαράκι ; διάβασε προσεκτικά το σχόλιο : ανέφερα το δεξί . Το δεξί μπορεί να είναι αυτι χέρι πόδι μάτι. Εσύ το μυαλό σου στους όρχεις πήγε αμέσως. Τόσες γκομενούλες κυκλοφορούν φιλαράκι νέο παιδί είσαι τίποτα δεν σου λείπει κάνε κάτι να συνέλθεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το παίζεις έξυπνος, αλλά είσαι κενός περιεχομένου. Τι σημαίνει "και είχα μια φαγούρα;". Ιδού: "Ειρωνικά λοιπόν, όταν θέλουμε να δείξουμε ότι στ' αρχίδια μας ό,τι και να μας πούνε, λέμε την έκφραση αυτή. Σχολικό μεν, ωλ τάιμ κλάσικ δε" (πηγή: https://www.slang.gr/lemma/10435-eixa-mia-fagoura). Εσύ όμως μπορεί να εννοούσες το...μάτι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 10:56 π.μ.,
    Ο κ. Βραχιολίδης μίλησε με την λογική των επιχειρημάτων. Εσύ απαντάς με ''φαγούρες''. Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή