Σελίδες

Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ! Ο πατήρ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗ "ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΑ": ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΡΑΞΗ, ΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΣΥΓΧΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ! ΔΕΙΤΕ ΟΣΑ ΛΕΕΙ Ο ΙΕΡΕΑΣ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΧΟΛΑΡΓΟΥ!

Από το κύρυγμα του πατρός Βασίλειου Κοκολάκη στον Τίμιο Σταυρό Χολαργού. Είναι συγκλονιστικά όσα λέει. Ξυπνήστε Χριστιανοί! 

Σύμφωνα με τα πορίσματα ημερίδος  της 23/9/ 2016 ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ στο Μαρούσι, με αφορμή την πρωτοφανή, όχι απλώς πιλοτική, αλλά θεσμική απόπειρα μεταλλάξεως του χαρακτήρα του εν λόγω...

μαθήματος σε διαθρησκειακό. Μία απόπειρα προσηλυτισμού, δια της απροκάλυπτης εισαγωγής της  νεοβουδιστικής οργανώσεως Arigatou μέσα στην ελληνορθόδοξη παιδεία μας.
1. Το νέο πρόγραμμα του μαθήματος των θρησκευτικών καταργεί την μοναδικότητα της εν Χριστώ διδασκαλίας και σωτηρίας συγχέοντας ή εξισώνοντας την ορθόδοξη διδασκαλία με τις ιδέες ετερόκλητων θρησκειακών χώρων. Πρόκειται επομένως για ένα πρόγραμμα αλώσεως της ορθόδοξης Εκκλησίας και της παγκοσμίου παιδείας, πού ομοιάζει με την μέθοδο του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (ΠΣΕ). Όπως στο ΠΣΕ δια των διαθρησκειακών συναντήσεων και συμπροσευχών αλλοιώνουν και αλώνουν το ορθόδοξο φρόνημα των πιστών της Εκκλησίας μας, έτσι και στην παιδεία μας μάς  ΑΛΛΟΙΩΝΟΥΝ και αλώνουν  το ορθόδοξο φρόνημα των Ελλήνων   μαθητών μέσα   από   το  συγκεκριμένο  διαθρησκειακό  συγκρητιστικό   πρόγραμμα   σπουδών,   με   μοιραίο   αποτέλεσμα   τον πνευματικό αποπροσανατολισμό και την θρησκευτική σύγχυση, με σκοπό την διάλυση του κοινωνικού ιστού της χώρας μας. Δηλαδή, ενώ μέχρι τώρα, όλα τα χρόνια που διδάσκονται τα θρησκευτικά, η λογική σειρά ήταν Παλαιά Διαθήκη, Καινή Διαθήκη, Εκκλησιαστική Ιστορία, Λειτουργική προβολή της αλήθειας της Ορθοδοξίας, Ηθική, τώρα όλα έχουν γίνει ταραμοσαλάτα!
2. Βεβαίως όλη αυτή η προσπάθεια αποτελεί πράξη αντίθετη με το Σύνταγμα, το όποιο υποχρεώνει την πολιτεία να προσφέρει ελληνορθόδοξη εκπαίδευση στους Έλληνες ορθοδόξους μαθητές. Ως εκ τούτου και η Διαρκής Ιερά Σύνοδος και η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος απεδοκίμασε το εν λόγω πρόγραμμα ως παράνομο. Υϊικώς επαινούμε και συγχαίρουμε τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπό μας κ. Ιερώνυμο που τοποθετήθηκε ξεκάθαρα ως προς το εν λόγω πρόγραμμα διακηρύσσοντας ότι «αυτά τα πράγματα είναι απαράδεκτα και επικίνδυνα. Είναι πράγματα που δεν θα αποδώσουν καρπούς αλλά μεγάλη ζημιά στην παιδεία γενικότερα, στην κοινωνία και ρήξη στις σχέσεις Εκκλησίας-Πολιτείας».
3. Το νέο θρησκειολογικό Πρόγραμμα των Θρησκευτικών επιβάλλεται ρατσιστικά από τούς πολέμιους του ρατσισμού (!), μόνο στους ορθοδόξους μαθητές. Ενώ δηλαδή οι Εβραίοι, οι Μουσουλμάνοι και οι Ρωμαιοκαθολικοί Έλληνες μαθητές απολαμβάνουν από το Υπουργείο Παιδείας το δικαίωμα να διδάσκονται αποκλειστικά την δική τους πίστη, από αντιστοίχους διδάσκοντες και αντίστοιχη ύλη, που οι θρησκευτικές τους κοινότητες επιλέγουν και εγκρίνουν, οι ορθόδοξοι μαθητές δεν διδάσκονται την δική τους πίστη, αλλά ένα κράμα χριστιανισμού και άλλων θρησκειών, κάτι που ολοφάνερα αντίκειται στο Σύνταγμα, στον εκπαιδευτικό Νόμο και στην ισχύουσα νομολογία.
Επαινούμε βεβαίως και συγχαίρουμε και όλους τους υπόλοιπους Ιεράρχες τής Εκκλησίας της Ελλάδος που ποικιλοτρόπως καυτηρίασαν το επαίσχυντο νέο πρόγραμμα του μαθήματος των θρησκευτικών.
4. Καλούνται μαθητές και γονείς να αντιδράσουν δυναμικά έναντι όλων αυτών πού επιβουλεύονται την ορθόδοξη πνευματική καλλιέργεια στην παιδική-νεανική ψυχή. Ή προάσπιση του ορθοδόξου χαρακτήρα του μαθήματος των θρησκευτικών αποτελεί ανάχωμα και για άλλες εχθρικές απόπειρες μηδενισμού του μοναδικού χριστιανικού μηνύματος στην πατρίδα μας· αντιστεκόμενοι έτσι, στο ευρύτερο σχέδιο τής πνευματικής μας και όχι μόνο γενοκτονίας καί τής εντάξεως μας σε μια μελλοντική αντίχριστη ομογενοποιημένη πανθρησκεία.
Όλοι οι Θεολόγοι καθηγητές, ως υπάλληλοι του κράτους, σύμφωνα με έγκυρες γνωμοδοτήσεις έγκριτων νομικών, έχοντας καθήκον αλλά και δικαίωμα να τηρούν το Σύνταγμα, δύνανται, καλούνται και υποχρεούνται νομικώς να μην εφαρμόσουν τις απροκάλυπτες, αντισυνταγματικές και παράνομες αποφάσεις τής διοικήσεως της υπηρεσίας τους (ν.3528/2007, αρθρ. 24 και 25 παρ. 3 εδάφιο 1ον και Ποινικός Κώδικας, αρθρ. 21). Ή αποτελεσματικότερη μορφή αντιδράσεως από πλευράς μαθητών δεν είναι ή απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών. Αυτός είναι ό στόχος τής Νέας Εποχής. Δέν θα τούς κάνουμε την χάρη. Ή απαλλαγή ταυτίζεται με άρνηση πίστεως. Αντιθέτως, οι μαθητές έχουν κάθε έννομο συμφέρον να ελέγχουν και να διεκδικούν την διατήρηση τού ομολογιακού και κατηχητικού χαρακτήρα του μαθήματος. Το νέο πρόγραμμα είναι αντισυνταγματικό, αντιπαιδαγωγικό και αντορθόδοξο. Σαφέστατα   επιτακτική   καθίσταται ή   άμεση   απόσυρση   των  νέων Προγραμμάτων Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών. Ήδη έχουν ξεκινήσει επιστροφές των βιβλίων στο Υπουργείο ή στους διευθυντές των σχολείων. Κυκλοφορεί στο διαδίκτυο σχετικό κείμενο πού υπογράφει ό κηδεμόνας. Με δυο λόγια λέει ότι ό «Φάκελος Μαθητή» περιέχει υλικό από διδασκαλίες πολλών θρησκειών, και επιφέρει σύγχυση στη Ορθόδοξη θρησκευτική διαπαιδαγώγηση του παιδιού μου, την οποία επιθυμώ να του παρέχεται.
5. Ο «Φάκελος Μαθητή» παρουσιάζει μονόπλευρα άλλες θρησκείες ή θρησκευτικές ομάδες, αποκρύπτοντας επιμελημένα διδασκαλίες τους που περιέχουν φανατισμό, ρατσισμό και μίσος. Επομένως δεν είναι αληθής. Εξάλλου, η Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα δικαιώματα του Ανθρώπου, ρητά ορίζει ότι κάθε κράτος οφείλει να παρέχει στους μαθητές του Παιδεία σύμφωνη με τις θρησκευτικές και φιλοσοφικές τους πεποιθήσεις των γονέων τους, και βάση αυτής ασκώ την παρούσα Δήλωση. Εκτός αυτού όμως, είναι επιτακτική η ανάγκη να γίνουν και αγρυπνίες, πού σκοπό να έχουν την προστασία της Ελλάδας από το όλο γενικότερα αντίχριστο δαιμονικό πνεύμα της εποχής μας και κυρίως για την διατήρηση της ορθοδόξου μοναδικής αληθινής πίστεως. Ακόμη και ειρηνικές πορείες διαμαρτυρίας θα μπορούσαν να οργανωθούν από Μητροπόλεις, ώστε να δηλώνεται ή σοβαρότητα του προβλήματος αλλά και η άρνηση της παραλαβής του νέου βιβλίου θρησκευτικών. Αν ένας άγιος Παίσιος τότε στην περίπτωση του Καζαντζάκη με τον τελευταίο πειρασμό είχε κατέβει προσευχητικά σε πορεία, πόσο μάλλον τώρα θα ‘πρεπε να διαμαρτυρόμασταν που μας δηλητηριάζουν τα παιδιά μας; 
Τελειώνοντας, να μην πούμε "ευτυχώς εγώ δεν έχω παιδιά στο σχολείο"• πρέπει να μας πονά και να μας καίει ότι αλλοιώνουν και διαστρέφουν το ορθόδοξο φρόνημα των αυριανών πολιτών της πατρίδας μας.

Ας προσθέσουμε επιπλέον κάθε μέρα και ένα κομποσκοίνι προσευχής προς τον παντοδύναμο έν Τριάδι Θεό μας για να μην αφήσει να εισδύσει μέσα στη Παιδεία μας αυτό το μόλυσμα της διαθρησκειακής διδασκαλίας του μαθήματος των θρησκευτικών.
Ας ευχηθούμε η αγία Σκέπη της Μητέρας μας Παναγίας να μας προστατέψει από τα όποια φανερά ή κρυτφά χτυπήματα. 
Ας είναι ο Χριστόας μας Αυτός που θα μας αναστήσει από το νεοποχίτικο τάφο που μας ετοιμάζουν! 

1 σχόλιο:

  1. Πολύ σωστά τα λες παπά μου, αλλά η Παγκοσμιοποίηση της ΝΤΠ που προσκυνούν όλα τα κόμματα της βουλής των Ελλήνων(;;) -άραγε είναι "ελληνικό" το κοινοβούλιο- επιβάλλει την αποχαλίνωση των κοινωνιών και την ένταξή τους σε μία μάζα-αχταρμά, για να προωθήσει απρόσκοπτα τα σατανικά σχέδιά της...!
    Ήμαστε στο..."παρά πέντε", αν δεν αντιδράσει η κοινωνία, εμείς οι ίδιοι ούτε και τώρα, σε λίγο χρόνο θα μας έχουν "αλυσοδέσει" πλήρως και θα ζήσουμε εμείς και τα παιδιά των παιδιών μας τον πιο "σκοτεινό μεσαίωνα" της Ανθρωπότητας!!!

    Της Ανθρωπότητας που πνέει τα λοίσθια και...
    "οδεύει προς το Τέλος του δρόμου της!!!"

    ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή