Σελίδες

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΠΑΡΙΣΗ! "ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΤΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Ή ΟΧΙ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΣ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ"!!! ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΟΠΟΥΛΟ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΜΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ!!!

Πρωτοφανής απάντηση από την αρμόδια για θέματα Παιδείας & Πολιτισμού κα Χρύσα Παρίση! Τέτοια απάντηση δεν έχει ξαναϋπάρξει ποτέ! 

Η κυρία Παρίση λοιπόν αντί για μια απλή απάντηση, ψέγει τον Μάκη Βραχιολίδη διότι...δημοσίευσε την επιστολή Κουγιουμτζόπουλου!!! Ναι, καλά διαβάζετε. Τον ψέγει και του κάνει μαθήματα, διότι όπως ισχυρίζεται "...σπεύσατε να την δημοσιεύσετε χωρίς να...
μεριμνήσετε για την διασταύρωση της αλήθειας των αναφερομένων στην επιστολή αυτή. Θα ήταν πολύ απλό να το κάνετε απευθυνόμενος στα αρμόδια όργανα του Δήμου. Θα αποφεύγατε έτσι την εσφαλμένη ενημέρωση των αναγνωστών σας, κάτι το οποίο είμαστε βέβαιοι ότι δεν επιθυμείτε".
Είναι να τρελαίνεσαι! Άλλη φορά κυρία Παρίση θα είμαστε καλύτερα παιδιά! Πριν δημοσιεύσουμε μια επιστολή ενός επικεφαλής παράταξης ή δημοτικού συμβούλου, θα την λογοκρίνουμε!!! Εφόσον διαπιστώνουμε ότι όσα λέει είναι βλακείες, δεν θα τη δημοσιεύουμε την επιστολή του, για να μην εκτίθεται ούτε ο ίδιος ούτε ή εφημερίδα μας!!! 
Πού μάθατε κυρία Παρίση αυτή τη...δεοντολογία; Σε ποιο σχολείο; Είναι εκπληκτική! Φαντάζομαι κι εσείς στο Δημοτικό Συμβούλιο με τέτοιες...δημοκρατικές διαδικασίες θα λετουργείτε. Πριν υποβάλλει μια ερώτηση ή ένα αίτημα ή -τέλος πάντων- διατυπώσει μια πρόταση ένας δημοτικός σύμβουλος, περνά από τον έλεγχο του Προέδρου του ΔΣ ή του Δημάρχου και εφόσον διαπιστωθεί ότι δεν λέει μακακίες, τότε του επιτρέπετε να διατυπώσει την πρότασή του! Έτσι προστατεύετε και αυτόν και το...κύρος/αξιοπιστία του Δημοτικού Συμβουλίου! 
Σε λίγο με τόσα εκπληκτικά που ακούμε από τους δημοτικούς μας άρχοντες θα αναγκαστούμε να...πηδηχτούμε από το παράθυρο! 

Ιδού η απάντηση της κας Παρίση προς τον Χάρη Κουγιουμτζόπουλο:

         
ΠΡΟΣ: Διευθυντή της Εφημερίδας                                       
          «Διπλωματικός Παρατηρητής»
κ. Μάκη Βραχιολίδη 
Αξιότιμε κ. Διευθυντά,
Με έκπληξη και απορία η Δημοτική Αρχή πληροφορήθηκε την δημοσίευση στην εφημερίδα σας της επιστολής του Δημοτικού Συμβούλου κ. Χαρ. Κουγιουμτζόπουλου, η οποία αναφέρεται στα προγράμματα του Δήμου για τις Παιδικές Κατασκηνώσεις και την Δημιουργική Απασχόληση.
Η έκπληξη οφείλεται στο περιεχόμενο της επιστολής, η οποία σε όλα της τα σημεία είναι ανακριβής, ενώ εμπεριέχει...
υπερβολές που προδήλως στοχεύουν στη δημιουργία εντυπώσεων. Εάν πράγματι ο συντάκτης της επιστολής είχε απορίες ή ερωτήσεις θα μπορούσε να πάρει απαντήσεις από τα αρμόδια όργανα του Δήμου, ώστε να μην εκτίθεται δημοσίως.
Η απορία οφείλεται στο ότι σπεύσατε να την δημοσιεύσετε χωρίς να μεριμνήσετε για την διασταύρωση της αλήθειας των αναφερομένων στην επιστολή αυτή. Θα ήταν πολύ απλό να το κάνετε απευθυνόμενος στα αρμόδια όργανα του Δήμου. Θα αποφεύγατε έτσι την εσφαλμένη ενημέρωση των αναγνωστών σας, κάτι το οποίο είμαστε βέβαιοι ότι δεν επιθυμείτε.
Εις ό,τι αφορά στην επιστολή του κ. Κουγιουμτζόπουλου, το μόνο που μπορεί να υποθέσει κανείς είναι ότι αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο ενός εντυπωσιασμού ή, ακόμα χειρότερο, σε μια στρεβλή αντίληψη αντιπολιτευτικής τακτικής. Προσέτι, το γεγονός ότι έσπευσε να την δημοσιοποιήσει δια του τύπου, πριν καν αυτή φτάσει στα χέρια της Δημοτικής Αρχής και λάβει απάντηση από αυτήν, καταδεικνύει την πρόθεση και την σκοπιμότητα.
Η Δημοτική Αρχή, δια των αρμοδίων οργάνων της, θα απαντήσει, ως οφείλει, στο έγγραφο του κ. Κουγιουμτζόπουλου. Επί του παρόντος ενημερώνουμε ότι όλες οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν και πληρούσαν τις προϋποθέσεις που τέθηκαν με την σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ικανοποιήθηκαν στο 100%. Ειδικότερα ικανοποιήθηκαν 445 αιτήσεις για την Δημιουργική Απασχόληση και 45 για τις Κατασκηνώσεις. Κανένα παιδί δεν αποκλείστηκε, παρά τα υπονοούμενα που αφήνει… στον ανεμιστήρα ο κ. Κουγιουμτζόπουλος.
Είναι πραγματικά λυπηρό που ένα στέλεχος της αυτοδιοίκησης, αναλώνεται σε στείρα αντιπολίτευση, ενώ θα ήταν πιο χρήσιμο αν έκανε τεκμηριωμένες προτάσεις οι οποίες θα συνεισέφεραν στο έργο της Δημοτικής Αρχής και κατ’ επέκταση θα ήταν προς ωφέλεια των δημοτών.
Εις ότι αφορά στις αναφορές στο έγγραφο του κ. Κουγιουμτζόπουλου, περί διαφάνειας και δημοκρατίας, καλόν θα είναι να μη μας διαφεύγει ότι πρώτιστη προϋπόθεση αμφοτέρων αποτελεί η αλήθεια. Κάθε τι που δεν είναι αληθές δεν έχει καμία σχέση ούτε με την δημοκρατία ούτε με την διαφάνεια.
                                                     
Με τιμή

Χρύσα Παρίση
Αντιδήμαρχος Παιδείας & Πολιτισμού

                                                                                                                         

14 σχόλια:

  1. Η ΚΥΡΙΑ ΠΑΡΙΣΗ ,ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΤΟ 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Ή ΟΧΙ .

    ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗ Α' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟ Ε1 ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ (ΔΗΛΩΣΗ Ε1 ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΑΠΟ GSIS -TAXISNET) ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΠΟΙΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ 5ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΟΧΙ ΔΙΟΤΙ ΜΕΝΟΥΝ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ "ΚΛΕΙΝΟΥΝ" ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΝΟΥΝ ΕΔΩ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ.

    ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ 5ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ .
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕΝΟΥΝ ΑΛΛΟΥ ΑΛΛΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ 5ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ , ΕΠΕΙΔΗ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΡΙΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΟΥΝ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ Ή ΠΕΘΕΡΙΚΑ , ΑΔΙΚΟΥΝ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

    ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΨΕΥΔΗ ΔΗΛΩΣΗ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ .

    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΓΝΩΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ "ΤΡΑΒΗΞΟΥΜΕ" ΠΟΛΛΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ .

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΕΚΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΘΑ ΠΑΕΙ ΓΥΜΝΑΣΙΟ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΕΛΦΑΚΙ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ .

    ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΚΑΛΑ , ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΟΥΜΕ ΑΛΛΆ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΜΕ .

    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ 5ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΝΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΦΥΣΙΚΑ .

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΠΑΠΑΓΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΜΕΝΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟ 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΕΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΕΘΕΡΙΚΑ.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΝΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200 ΜΕΤΡΑ , ΝΑ ΤΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΕΔΩ.

    ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΕΔΩ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. h k parissh kalon einai na krata ton typo vw antidmarxow paideias jerei poly kala ti enooymai.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η κυρία Παρίση καλό είναι να ακούει όλες τις πλευρές και να πράτει τα δέοντα τα οποία επιπροσθέτως θα πρέπει να είναι και δίκαια ,η συμπεριφορά εντός των σχολείων από προεδρους συλλόγων γονέων που ακόμα τα παιδιά τους δεν ανήκουν σε αυτά αλλά θα ανήκουν από την επόμενη σχολική χρονιά, είναι άκρως απαράδεκτη , δεν είναι τσιφλίκι κανενός το κάθε σχολείο και θα μας βρουν μπροστά τους...πλησιάζει η ώρα και να αφήσουν κατά μέρος την υπεροψία και το στυλάκι του ηγήτορα που κάνει ότ θέλει και ότι γουστάρει.
      Τα σχολεία μας είναι των εκπαιδευτικών μας και των παιδιών μας,κανενός άλλου ούτε καν ημών ,των γονέων .

      Διαγραφή
    2. etsi einai opos ta les kai esy


      Motorola Xoom T2013

      Διαγραφή
  4. 445 ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΙΒΑΧΤΕΙ ΣΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΤΟ 4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΑΞΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 100 ΠΑΙΔΙΑ.
    ΟΣΕΣ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ,100 ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ.

    ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Α',Β' ΚΑΙ Γ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ "ΤΟΥΜΠΟΥΡΛΟΥΚΙ" ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ .

    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΑΛΛΑ ΧΕΙΜΑΔΙΟ - ΜΑΝΤΡΙ ΠΡΟΒΑΤΩΝ .

    ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΗΛΑΔΗ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΔΑ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ ΜΕΡΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ,ΠΑΝΤΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ,ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ .

    Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΘΕΣΜΟΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝΑΦΕΡΩ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΑΠΑΓΟΥ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΑΕΔ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΛΗΞΕ ΚΑΙ ΒΓΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

    ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ ΓΙΑ 45 ΘΕΣΕΙΣ , Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΣΕ ΑΛΛΑ ΒΑΣΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ .

    ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΨΗ ΕΠΙ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΙ .

    ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ !

    ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ σωστές παρατηρήσεις από όλους τους παραπάνω και για το 3ο γυμνάσιο της Κλειούς που έχει καταντήσει φάντασμα και που πολλοί αναφέρουν αλλά δεν ακούει κανείς ούτε καν οι δημοσιογράφοι του προαστίου μας , έχει γίνει το ρημαδιό του προαστίου και μετά προσπαθούν και ψάχνουν όλοι ποαραθυράκια για την παρέκκλιση της νομοθεσίας ή την εφαρμογή της νομοθεσίας με πλασματικά στοιχεία.Πολύ σωστός ο κύριος ή η κυρία με τα κεφαλαία γράμματα.Σταράτα λόγια, περιεκτικά.και ουσιαστικά που περιγράφουν τα προβλήματα και δίνει και λύσεις. Χίλια μπράβο και πολλά likes .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ΠΑΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΚΔΟΤΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΜΑΚΗ ΟΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΛΟΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 55 ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗ ΣΕΒΕΣΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 55 είναι ? Μέγας είσαι Κύριε, κοίτα να δεις καλά κρατιέται....τι να πει κανείς για την επιστήμη σήμερα

      Διαγραφή
  9. ΜΑΚΗ ΞΕΧΑΣΕΣ Η ΠΑΡΙΣΗ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ!!!!!!ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΛΟΓΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΗΣ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ΠΑΡΙΣΗ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΜΗ ΕΝΑ ΛΟΓΟ ΠΑΡΑ ΠΑΝΩ !!!!!ΤΗΣ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Ο........ΝΟΝΟΣ ΤΗΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να θυμισουμε στην κ.Παρίση προεκλογικά ότι ως τ.Προεδρος της Σχολικής Επιτροπής έσταλησαν στον κ.Κουγιουμτζόπουλο 30 ΗΜΕΡΕΣ στοιχεία που αφορούσαν ανακριβειες για τη Δευτεροβάθμια Σχολική Επιτροπή και συγκεκριμένα για δύο πρώην Προέδρους .
    Βεβαίως τότε ο κ.Κουγιουμτζόπουλος ήταν καλός δημοσιογραφος και φίλος για την κ.Παρίση που τα δημοσιέυσε χωρίς να διασταυρώσει τα στοιχεία της επιστολής ...ενω σήμερα αντίπαλος και ανταγωνιστής
    οπως είναι γνωστό η κ.Παρίση σε επόμενο δημοτικό Συμβούλιο παραδεχτηκε ύστερα από ερωτήσεις Δημοτικών Συμβουλων ότι τίποτα δεν ισχυεί από αυτά που γράφηκαν στις 30 ΗΜΕΡΕΣ και δεν συντρέχει κάνενας λογος ανησυχιάς
    Ποιος έστειλε τα πρακτικά τότε με ηλεκτονικό ταχυδρομέιο στον εκδότη ???
    αν θυμόμαστε καλά οι πρωήν προέδροι της Σχολικής Επιτροπής δεν καταφέρθηκαν εναντιόν του εκδότη Χαρη Κουγιουμτζόπουλου και απήντησαν με επιστολές και εντός του Δημοτικού Συμβουλίου μέσα στα σωστά πλάισια που διέπουν τους αιρετούς .

    Αυτά τα ολίγα για να θυμίσουμε στους αναγνωστες και στην κ.Παρίση σήμερα την διαφορετική προσέγγιση από την ίδια στο ίδιο ακριβώς θέμα !!
    Αλήθεια σε τι έπραξε λάθος ο κ.Βραχιολίδης και τι διαφορετικο έκανε από αυτό που έκανε ο κ.Κουγιουμτζόπουλος πριν λίγο καιρό με τα στοιχεια-πρακτικά ΔΣ που έλαβε να δημοσιευσει από ?????
    Αλοιμονο αν ο καθε δημοσιογραφος έκανε τον ντετεκτιβ όταν λαμβανει επιστολές - στοιχεία τοπικου ενδιαφέροντος ..έλεος πια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή