Σελίδες
▼
Σάββατο 21 Αυγούστου 2010
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ: ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ!!!
Το Γερμανικό περιοδικό SPIEGEL στην τελευταία του έκδοση είχε ειδικό αφιέρωμα στην Ελλάδα και την μεγάλη οικονομική κρίση την οποία περνά η χώρα, με τίτλο «Η Ελλάδα σε σπιράλ θανάτου». Πρόκειται για την βέβαιη τροχιά προς την καταστροφή την οποία έχει πάρει η χώρα εδώ και έξι μήνες, μετά τα σκληρά, αντικοινωνικά οικονομικά μέτρα και την είσοδό της στο ΔΝΤ. Παρά τα βάρβαρα μέτρα με την οικονομική αφαίμαξη κυρίως των μισθωτών των συνταξιούχων και των μικρομεσαίων επαγγελματιών, με την άνοδο του Φ.Π.Α στο 21 και 23% , το δημόσιο χρέος της χώρας έχει εκτοξευθεί από τα 300 δις ευρώ στα 318 δις ευρώ!!! Με άλλα λόγια, τα χρήματα που εισπράττει η Πολιτεία από τις περικοπές μισθών, συντάξεων, επιδομάτων κ.λ.π. πηγαίνουν προς τους διεθνείς τοκογλύφους, χωρίς όμως να συγκρατούν κατ’ ελάχιστο το δημόσιο χρέος. Αντιθέτως, αυτό πυροδοτείται αλματωδώς, με άμεση συνέπεια να ληφθούν νέα στυγνά οικονομικά μέτρα από την Κυβέρνηση σε βάρος του λαού, όπως άλλωστε μας προετοίμασαν οι επιτελείς του ΔΝΤ και της Κομισιόν. Η σημαντική υστέρηση που παρουσιάζει η Κυβέρνηση στα έσοδα, υστέρηση που κυμαίνεται στο 1,5 δις ευρώ (αν και η Κυβέρνηση διατείνεται ότι είναι 800 εκατομ. Ευρώ), οδηγεί αναπόφευκτα το ΔΝΤ στην επιβολή πρόσθετων σκληρών μέτρων. Η χώρα βρίσκεται μαθηματικά με το ένα πόδι στον τάφο, με το δημόσιο χρέος να αγγίζει ήδη το 139% του ΑΕΠ, ενώ όπως εκτιμούν έγκυροι αναλυτές, σε λιγότερο από 2 χρόνια, το δημόσιο χρέος θα έχει φτάσει στο 149% του ΑΕΠ! Χωρίς καμία αναπτυξιακή πολιτική, ο Υπουργός Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου προσπαθεί επικοινωνιακά να κερδίσει τις όποιες εντυπώσεις, λέγοντας ψέματα, αλλά αποδεικνύοντας τελικά ότι πρόκειται για ερασιτέχνη. Αύξησε μέσα σε λιγότερο από έξι μήνες δύο φορές τον Φ.Π.Α. προκαλώντας ασφυξία στην αγορά, με συνέπεια οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις να βάζουν λουκέτο η μία μετά την άλλη! Η Ένωση Επαγγελματιών-Βιοτεχνών Ελλάδος υπολόγιζε ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα έκλειναν 65.000 επιχειρήσεις, ενώ σύμφωνα με νεότερες εκτιμήσεις και μετά τα δυσβάσταχτα μέτρα, ο αριθμός προσεγγίζει τις 100.000 επιχειρήσεις, με πρόβλεψη οι άνεργοι να ξεπεράσουν τους 100.000 !!! Ο κ. Παπακωνσταντίνου υπολόγιζε ότι με την άνοδο του Φ.Π.Α. θα αυξήσει τα έσοδά της Κυβέρνησης αλλά πρακτικά μείωσε δραματικά τα προσδοκόμενα έσοδα με την ασφυξία που προκάλεσε στην αγορά, εξαιτίας αυτής της ανόδου του Φ.Π.Α!!! Σήμερα μάλιστα οι πληροφορίες λένε ότι θα αυξήσει σε 23% τον Φ.Π.Α και σε όσα είδη βρίσκονται ακόμη στο 11%!!! Κάτι αντίστοιχο έχει γίνει και με την οικοδομική δραστηριότητα. Αντί να δώσει κίνητρα ανάκαμψης της νεκρωμένης αγοράς των οικοδομών, προέβη στην αύξηση των αντικειμενικών αξιών αυτών, δίνοντας ουσιαστικά την χαριστική βολή στην οικοδομή, με αύξηση της ανεργίας και σε αυτό τον τομέα!!! Αναρωτιέται κανείς∙ Χρειάστηκε να σπουδάσει σε ξένα Πανεπιστήμια ο κ. Παπακωνσταντίνου για να σκεφτεί όλες αυτές τις ανοησίες, οι οποίες κυριολεκτικά ρίχνουν στον καιάδα την ελληνική οικονομία; Και έναν άσχετο με γνώσεις νηπιαγωγείου να έβαζες, μπορούσε να επιφέρει αυτή την καταστροφή! Οι …διαβεβαιώσεις των επιτελών της τρόϊκας και της Κομισιόν ότι τα μέτρα της Κυβέρνησης είναι προς την σωστή κατεύθυνση και ότι η Ελλάδα έχει «επιτύχει εντυπωσιακή δημοσιονομική εξυγίανση», είναι η…παρηγοριά στον άρρωστο, το χάπι που κοιμίζει τον Έλληνα για να εξουδετερωθούν οι όποιες αντιδράσεις του μπροστά στη νέα θύελλα δυσβάσταχτων μέτρων που αναμένονται σε βάρος των φορολογούμενων, μέσα στο 2010! Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ
Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010
ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ-ΝΕΤΑΝΙΑΧΟΥ
Η συνάντηση του Έλληνα Πρωθυπουργού με τον Ισραηλινό ομόλογό του κ. Νετανιάχου στις 16 Αυγούστου, δημιουργεί νέες προοπτικές και θετικά δεδομένα για την εξωτερική μας πολιτική. Την ίδια ώρα που η Αμερική διά του Προέδρου της κ. Ομπάμα εξέφραζε την έντονη δυσφορία της, στέλνοντας τελεσίγραφο προς την Τουρκία για διακοπή της στρατιωτικής συνεργασίας των ΗΠΑ με την γείτονα χώρα, ήρθε η επίσκεψη του Ισραηλινού Πρωθυπουργού στην Αθήνα για να δώσει το δικό της μήνυμα: Πρόκειται για το νέο status quo που επιδιώκει να δημιουργήσει η χώρα μας στην νοτιοανατολική Μεσόγειο σε συνεργασία με το Ισραήλ.
Στρατιωτική συνεργασία και από κοινού ασκήσεις ελληνικών και ισραηλινών αεροσκαφών πάνω από το Αιγαίο αλλά και μελλοντική συνεργασία στην οριοθέτηση και χρήση των ΑΟΖ (Αποκλειστικών Οικονομικών Ζωνών) στο Αιγαίο, κάτι που η χώρα μας δεν έχει πράξει έως τώρα, φοβούμενη την Τουρκία. Την ώρα που η γείτονα χώρα αμφισβητεί εμπράκτως τα ελληνικά δικαιώματα στο Αιγαίο, τόσο με τις συνεχείς παραβιάσεις και παραβάσεις του εθνικού εναέριου χώρου μας, με προκλητικές πτήσεις των οπλισμένων αεροσκαφών της πάνω από ελληνικά νησιά (Φαρμακονήσι, Φούρνοι ακόμη και Άνδρος), όσο και με πλοία που κάνουν έρευνες στα ελληνικά ύδατα, έρχεται η υπογραφή συνεργασίας Ελλάδος-Ισραήλ να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην περιοχή.
Οι πάντες γνωρίζουν ότι το Ισραήλ είναι μια πολεμική μηχανή η οποία αυτό τον καιρό βρίσκεται σε έντονη αντιπαράθεση με την Τουρκία. Όταν λοιπόν συνάπτεις συνεργασία με έναν τέτοιο ισχυρό παίκτη, του οποίου οι σχέσεις με την Τουρκία βρίσκονται σε κρίση, μια Τουρκία η οποία αμφισβητεί έντονα και εμπράκτως την κυριαρχία της Ελλάδος στο Αιγαίο, μόνον θετικά αποτελέσματα μπορεί να ελπίζεις για την χώρα μας. Ας μην λησμονούμε ότι η Ελλάδα έχει να επιλύσει και το μεγάλο θέμα με την Κύπρο, με την διχοτόμηση να προβάλλει ως σοβαρό ενδεχόμενο. Την ώρα που ο Ομπάμα δηλώνει ότι η Τουρκία δεν είναι αξιόπιστος σύμμαχος των ΗΠΑ, οι προϋποθέσεις για ευνοϊκή λύση του Κυπριακού, μοιάζουν θετικές για την χώρα μας και την Κύπρο. Συνεπώς η συνεργασία της Ελλάδος με το Ισραήλ, η οποία επεκτάθηκε και σε θέματα τουρισμού και οικονομίας, ήταν κίνηση ματ από την πλευρά του Γιώργου Παπανδρέου.
Όλα τα παραπάνω ισχύουν υπό την απαραίτητη προϋπόθεση ότι αποτελούν συγκεκριμένη στρατηγική του Παπανδρέου και όχι σπασμωδική κίνηση η οποία ενδεχομένως να υπαγορεύεται από τις ΗΠΑ προκειμένου να χρησιμοποιήσει την Ελλάδα ως δόλωμα ή μοχλό για …εκβιάσει την Τουρκία και αύριο-μεθαύριο η χώρα μας επανέλθει στον ρόλο του… καρπαζοεισπράκτορα.
Το Κ.Κ.Ε και ο Συνασπισμός που έστερξαν αμέσως να κραυγάσουν διαμαρτυρόμενα για την συνάντηση του Έλληνα Πρωθυπουργού με τον…σφαγέα Νετανιάχου, απέδειξαν για μια ακόμη φορά ότι ως κόμματα ανήκουν στην εποχή… Νεάτερνταλ! Δογματικά, με παρωπίδες, δεν βλέπουν πέρα από την μύτη τους και το πώς μπορούν να αναβαθμιστούν τα συμφέροντα της Ελλάδος με την συνεργασία με το Ισραήλ. Εξασφαλίζονται προοπτικές θωράκισης για το Αιγαίο, ενώ η χώρα μας μπορεί να διεκδικήσει πολλά περισσότερα και στο θέμα της Κύπρου και ενδεχομένως σε αυτό των Σκοπίων.
Το ότι η χώρα μας έχει παραδοσιακά πολύ καλές σχέσεις με τους Παλαιστινίους αυτό μπορεί να λειτουργήσει ευεργετικά. Ο Παπανδρέου μπορεί να αναλάβει ρόλο διαμεσολαβητού και να αγωνιστεί για τον τερματισμό του αποκλεισμού της λωρίδας της Γάζας, προγραμματίζοντας στην χώρα μας, συνάντηση σε υψηλό επίπεδο μεταξύ Ισραήλ και Παλαιστινίων. Οι αφορισμοί, με διαμαρτυρίες από την πλευρά των αριστερών κομμάτων, της συνάντησης Παπανδρέου – Νετανιάχου, αν μη τι άλλο φαναερώνει τα πολιτικά…κλισέ με τα οποία λειτουργούν Κ.Κ.Ε και Συνασπισμός.
Κάποια αριστερά κόμματα βρίσκονται προσκολλημένα σε μονολιθικούς δογματισμούς, του τύπου έξω από την ΕΟΚ και το ΝΑΤΟ!
Την ώρα που η ζωή έχει αλλάξει άρδην εδώ και 40 χρόνια, τα κόμματα αυτά ...πιπιλάνε την ίδια καραμέλα!
Περισσότερα ενδιαφέροντα ρεπορτάζ για το θέμα, μπορείτε να βρείτε στην pressbank.blogspot.com
Στρατιωτική συνεργασία και από κοινού ασκήσεις ελληνικών και ισραηλινών αεροσκαφών πάνω από το Αιγαίο αλλά και μελλοντική συνεργασία στην οριοθέτηση και χρήση των ΑΟΖ (Αποκλειστικών Οικονομικών Ζωνών) στο Αιγαίο, κάτι που η χώρα μας δεν έχει πράξει έως τώρα, φοβούμενη την Τουρκία. Την ώρα που η γείτονα χώρα αμφισβητεί εμπράκτως τα ελληνικά δικαιώματα στο Αιγαίο, τόσο με τις συνεχείς παραβιάσεις και παραβάσεις του εθνικού εναέριου χώρου μας, με προκλητικές πτήσεις των οπλισμένων αεροσκαφών της πάνω από ελληνικά νησιά (Φαρμακονήσι, Φούρνοι ακόμη και Άνδρος), όσο και με πλοία που κάνουν έρευνες στα ελληνικά ύδατα, έρχεται η υπογραφή συνεργασίας Ελλάδος-Ισραήλ να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην περιοχή.
Οι πάντες γνωρίζουν ότι το Ισραήλ είναι μια πολεμική μηχανή η οποία αυτό τον καιρό βρίσκεται σε έντονη αντιπαράθεση με την Τουρκία. Όταν λοιπόν συνάπτεις συνεργασία με έναν τέτοιο ισχυρό παίκτη, του οποίου οι σχέσεις με την Τουρκία βρίσκονται σε κρίση, μια Τουρκία η οποία αμφισβητεί έντονα και εμπράκτως την κυριαρχία της Ελλάδος στο Αιγαίο, μόνον θετικά αποτελέσματα μπορεί να ελπίζεις για την χώρα μας. Ας μην λησμονούμε ότι η Ελλάδα έχει να επιλύσει και το μεγάλο θέμα με την Κύπρο, με την διχοτόμηση να προβάλλει ως σοβαρό ενδεχόμενο. Την ώρα που ο Ομπάμα δηλώνει ότι η Τουρκία δεν είναι αξιόπιστος σύμμαχος των ΗΠΑ, οι προϋποθέσεις για ευνοϊκή λύση του Κυπριακού, μοιάζουν θετικές για την χώρα μας και την Κύπρο. Συνεπώς η συνεργασία της Ελλάδος με το Ισραήλ, η οποία επεκτάθηκε και σε θέματα τουρισμού και οικονομίας, ήταν κίνηση ματ από την πλευρά του Γιώργου Παπανδρέου.
Όλα τα παραπάνω ισχύουν υπό την απαραίτητη προϋπόθεση ότι αποτελούν συγκεκριμένη στρατηγική του Παπανδρέου και όχι σπασμωδική κίνηση η οποία ενδεχομένως να υπαγορεύεται από τις ΗΠΑ προκειμένου να χρησιμοποιήσει την Ελλάδα ως δόλωμα ή μοχλό για …εκβιάσει την Τουρκία και αύριο-μεθαύριο η χώρα μας επανέλθει στον ρόλο του… καρπαζοεισπράκτορα.
Το Κ.Κ.Ε και ο Συνασπισμός που έστερξαν αμέσως να κραυγάσουν διαμαρτυρόμενα για την συνάντηση του Έλληνα Πρωθυπουργού με τον…σφαγέα Νετανιάχου, απέδειξαν για μια ακόμη φορά ότι ως κόμματα ανήκουν στην εποχή… Νεάτερνταλ! Δογματικά, με παρωπίδες, δεν βλέπουν πέρα από την μύτη τους και το πώς μπορούν να αναβαθμιστούν τα συμφέροντα της Ελλάδος με την συνεργασία με το Ισραήλ. Εξασφαλίζονται προοπτικές θωράκισης για το Αιγαίο, ενώ η χώρα μας μπορεί να διεκδικήσει πολλά περισσότερα και στο θέμα της Κύπρου και ενδεχομένως σε αυτό των Σκοπίων.
Το ότι η χώρα μας έχει παραδοσιακά πολύ καλές σχέσεις με τους Παλαιστινίους αυτό μπορεί να λειτουργήσει ευεργετικά. Ο Παπανδρέου μπορεί να αναλάβει ρόλο διαμεσολαβητού και να αγωνιστεί για τον τερματισμό του αποκλεισμού της λωρίδας της Γάζας, προγραμματίζοντας στην χώρα μας, συνάντηση σε υψηλό επίπεδο μεταξύ Ισραήλ και Παλαιστινίων. Οι αφορισμοί, με διαμαρτυρίες από την πλευρά των αριστερών κομμάτων, της συνάντησης Παπανδρέου – Νετανιάχου, αν μη τι άλλο φαναερώνει τα πολιτικά…κλισέ με τα οποία λειτουργούν Κ.Κ.Ε και Συνασπισμός.
Κάποια αριστερά κόμματα βρίσκονται προσκολλημένα σε μονολιθικούς δογματισμούς, του τύπου έξω από την ΕΟΚ και το ΝΑΤΟ!
Την ώρα που η ζωή έχει αλλάξει άρδην εδώ και 40 χρόνια, τα κόμματα αυτά ...πιπιλάνε την ίδια καραμέλα!
Περισσότερα ενδιαφέροντα ρεπορτάζ για το θέμα, μπορείτε να βρείτε στην pressbank.blogspot.com
Τρίτη 17 Αυγούστου 2010
Η…ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΗΣ …ΣΥΜΦΟΡΑΣ! Πώς τα 3.40 μέτρα πεζοδρόμιο έγιναν… 20 έως 40 πόντοι!!!
Αυτή είναι η …ανάπλαση της οδού Φανερωμένης στον Χολαργό, η οποία στοιχίζει 2.700.000 €!!! Τα πεζοδρόμια τα οποία είχαν πλάτος 3,40 μέτρα περιορίζονται σε πλάτος 20 πόντων ή 40 εκατοστών!!! Σε πολλά σημεία του δρόμου, τα δένδρα έχουν θυσιαστεί ενώ σε όλο το μήκος της, η οδός Φανερωμένης …αποκτά πεζοδρόμια συρρικνωμένα χάρη των αυτοκινήτων, τα οποία και έχουν την …τιμητική τους, από τις νέες θέσεις στάθμευσης που τους εξασφαλίζει η…ανάπλαση.
Οι φωτογραφίες που δημοσιεύουμε αποτελούν αδιάψευστο μάρτυρα της θλιβερής εικόνας που αποκτά η οδός Φανερωμένης, με τα επικίνδυνα πια για την σωματική ακεραιότητα των περαστικών, πεζοδρόμια. Δείτε λοιπόν, βγάλτε τα συμπεράσματά σας και προσοχή στα… πεζοδρόμια!
ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΕΙΚΟΣΙ ΠΟΝΤΩΝ!
Η κολώνα της ΔΕΗ είναι στην μέση, χωρίζοντας το πεζοδρόμιο σε δύο τμήματα των 20 πόντων! Φανταστείτε να θέλει να περάσει άνθρωπος από αυτό το σημείο. Είναι αδύνατον. Αλλά και η κολώνα να μεταφερθεί σε άλλο σημείο, το δημιουργούμενο πεζοδρόμιο των 40 πόντων είναι εξαιρετικά επικίνδυνο για οποιονδήποτε. Φανταστείτε να περνάει από το σημείο μία μάνα με το μωρό της στο καροτσάκι και να συναντάται με κύριο με μια σακούλα στο χέρι! Θα είναι αδύνατη οποιαδήποτε διέλευση! Ο κύριος θα πρέπει να βγει έξω στον δρόμο με ό,τι κινδύνους για την σωματική του ακεραιότητα συνεπάγεται κάτι τέτοιο ή να ανέβει στο παρτέρι με τα δένδρα, περιμένοντας να περάσει η μητέρα με το μωρό!!! Αλαλούμ!
ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΘΑΝΑΤΟΥ!
Και όμως η μελέτη της ανάπλασης προβλέπει πώς μπορεί να… σκοτωθεί πιο εύκολα ένας πεζός!!! Δείτε πώς το πεζοδρόμιο που έχει κλίση, στενεύει στους 30 πόντους εξαιτίας της εξώθυρας του γηπέδου Χολαργού!!! Ο περαστικός, ειδικά αν είναι βράδυ, θα πρέπει να επιστρατεύσει όλες του τις ακροβατικές ικανότητες προκειμένου να μπορέσει να περάσει από το σημείο χωρίς να πέσει το πόδι του στο λούκι και το σπάσει! Αυτή η ανάπλαση στοίχισε στο φορολογούμενο πολίτη 2.700.000 €!
ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ!
Σαράντα (40) πόντοι, το μέγιστο πλάτος του νέου πεζοδρομίου της οδού Φανερωμένης! Δύο πεζοί είναι αδύνατον να περάσουν ταυτόχρονα από το ίδιο σημείο, όταν κινούνται σε αντίθετη κατεύθυνση. Ο ένας πρέπει να ανέβει στο παρτέρι με τα δένδρα ή να βγει στον δρόμο. Ο άλλος, που θα περνάει έξω από το συγκεκριμένο γκαράζ, πρέπει να κάνει τον σταυρό του μην τυχόν και βρεθεί μπροστά στις ρόδες του αυτοκινήτου που θα εξέρχεται από αυτό. Αυτή η ανάπλαση στοίχισε στο φορολογούμενο πολίτη 2.700.000 €!
ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΖΙΚ-ΖΑΚ
Για να περάσει ένα πεζός από τα νέα πεζοδρόμια της οδού Φανερωμένης πρέπει να κάνει συχνά ζικ-ζακ. Δείτε στην φωτογραφία, τα παρτέρια πηγαίνουν στραβά, ο περαστικός βρίσκεται μπροστά σε κολώνα της ΔΕΗ όπου χρειάζεται να στρίψει δεξιά, πάλι αριστερά και να κάνει τον σταυρό του.
Αυτή η ανάπλαση στοίχισε στο φορολογούμενο πολίτη 2.700.000 €!
ΛΟΥΚΙ…ΓΚΑΡΑΖ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ…ΣΚΑΛΕΣ!
Ένας πεζός που θα περνάει από το ύψος της οδού Φανερωμένης 54, με το πεζοδρόμιο των 40 πόντων να είναι το μόνο όριο που διαθέτει, θα βρεθεί μπροστά σε λούκι της μονοκατοικίας, με τα νερά που θα αδειάζουν από αυτό, να τον μουσκέβουν, με το γκαράζ μπροστά του αλλά και στο βάθος σκάλες!!! Αυτή η ανάπλαση στοίχισε στο φορολογούμενο πολίτη 2.700.000 €!
Οι φωτογραφίες που δημοσιεύουμε αποτελούν αδιάψευστο μάρτυρα της θλιβερής εικόνας που αποκτά η οδός Φανερωμένης, με τα επικίνδυνα πια για την σωματική ακεραιότητα των περαστικών, πεζοδρόμια. Δείτε λοιπόν, βγάλτε τα συμπεράσματά σας και προσοχή στα… πεζοδρόμια!
ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΕΙΚΟΣΙ ΠΟΝΤΩΝ!
Η κολώνα της ΔΕΗ είναι στην μέση, χωρίζοντας το πεζοδρόμιο σε δύο τμήματα των 20 πόντων! Φανταστείτε να θέλει να περάσει άνθρωπος από αυτό το σημείο. Είναι αδύνατον. Αλλά και η κολώνα να μεταφερθεί σε άλλο σημείο, το δημιουργούμενο πεζοδρόμιο των 40 πόντων είναι εξαιρετικά επικίνδυνο για οποιονδήποτε. Φανταστείτε να περνάει από το σημείο μία μάνα με το μωρό της στο καροτσάκι και να συναντάται με κύριο με μια σακούλα στο χέρι! Θα είναι αδύνατη οποιαδήποτε διέλευση! Ο κύριος θα πρέπει να βγει έξω στον δρόμο με ό,τι κινδύνους για την σωματική του ακεραιότητα συνεπάγεται κάτι τέτοιο ή να ανέβει στο παρτέρι με τα δένδρα, περιμένοντας να περάσει η μητέρα με το μωρό!!! Αλαλούμ!
ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΘΑΝΑΤΟΥ!
Και όμως η μελέτη της ανάπλασης προβλέπει πώς μπορεί να… σκοτωθεί πιο εύκολα ένας πεζός!!! Δείτε πώς το πεζοδρόμιο που έχει κλίση, στενεύει στους 30 πόντους εξαιτίας της εξώθυρας του γηπέδου Χολαργού!!! Ο περαστικός, ειδικά αν είναι βράδυ, θα πρέπει να επιστρατεύσει όλες του τις ακροβατικές ικανότητες προκειμένου να μπορέσει να περάσει από το σημείο χωρίς να πέσει το πόδι του στο λούκι και το σπάσει! Αυτή η ανάπλαση στοίχισε στο φορολογούμενο πολίτη 2.700.000 €!
ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ!
Σαράντα (40) πόντοι, το μέγιστο πλάτος του νέου πεζοδρομίου της οδού Φανερωμένης! Δύο πεζοί είναι αδύνατον να περάσουν ταυτόχρονα από το ίδιο σημείο, όταν κινούνται σε αντίθετη κατεύθυνση. Ο ένας πρέπει να ανέβει στο παρτέρι με τα δένδρα ή να βγει στον δρόμο. Ο άλλος, που θα περνάει έξω από το συγκεκριμένο γκαράζ, πρέπει να κάνει τον σταυρό του μην τυχόν και βρεθεί μπροστά στις ρόδες του αυτοκινήτου που θα εξέρχεται από αυτό. Αυτή η ανάπλαση στοίχισε στο φορολογούμενο πολίτη 2.700.000 €!
ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΖΙΚ-ΖΑΚ
Για να περάσει ένα πεζός από τα νέα πεζοδρόμια της οδού Φανερωμένης πρέπει να κάνει συχνά ζικ-ζακ. Δείτε στην φωτογραφία, τα παρτέρια πηγαίνουν στραβά, ο περαστικός βρίσκεται μπροστά σε κολώνα της ΔΕΗ όπου χρειάζεται να στρίψει δεξιά, πάλι αριστερά και να κάνει τον σταυρό του.
Αυτή η ανάπλαση στοίχισε στο φορολογούμενο πολίτη 2.700.000 €!
ΛΟΥΚΙ…ΓΚΑΡΑΖ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ…ΣΚΑΛΕΣ!
Ένας πεζός που θα περνάει από το ύψος της οδού Φανερωμένης 54, με το πεζοδρόμιο των 40 πόντων να είναι το μόνο όριο που διαθέτει, θα βρεθεί μπροστά σε λούκι της μονοκατοικίας, με τα νερά που θα αδειάζουν από αυτό, να τον μουσκέβουν, με το γκαράζ μπροστά του αλλά και στο βάθος σκάλες!!! Αυτή η ανάπλαση στοίχισε στο φορολογούμενο πολίτη 2.700.000 €!
Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010
Ο ΔΗΜΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ BOYTAEI
ΤΑ ΚΑΡΟΤΣΙΑ ΤΟΥ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ!!!
Το ρεπορτάζ που είχαμε δημοσιεύσει προ μηνών, για τα καρότσια του Σκλαβενίτη με τα οποία έχουν «εφοδιαστεί» οι δημόσιες υπηρεσίες, όπου και φιλοξενήσαμε δηλώσεις στελέχους του Super Market με τις οποίες κατήγγειλε ότι πολλοί κλέβουν ασυστόλως τα καρότσια του Σκλαβενίτη προκειμένου να τα χρησιμοποιήσουν για δικό τους όφελος, παρεκίνησε τους αρμοδίους του Δήμου Παπάγου να πράξουν το ίδιο.
Ιδού λοιπόν∙ ο Δήμος Παπάγου έχει …βουτήξει καρότσι ή καρότσια του Σκλαβενίτη, τα οποία και χρησιμοποιεί για να φορτώνει τους διάφορους φακέλους των υπηρεσιών του!!! Η φωτογραφία, είναι αδιάψευστος μάρτυρας αυτής της απαράδεκτης κατάστασης. Από το ισόγειο έως τον δεύτερο όροφο (απ’ όπου τραβήχτηκε η συγκεκριμένη φωτογραφία), κυριαρχεί αυτή η θλιβερή πραγματικότητα για όποιον επισκέπτεται το Δημαρχείο. Ξεχειλισμένο με φακέλους και έγγραφα το καρότσι του Σκλαβενίτη. Ποιος ξέρει, μπορεί να έχει και δικογραφίες μέσα! Διόλου απίθανο με τόσες δίκες που έχει ο Δήμαρχος Παπάγου.
Πάντως, είναι να απορεί κανείς πώς βούτηξαν καρότσια του Σκλαβενίτη, την ώρα που ο Δήμος δεν διαθέτει Super Market Σκλαβενίτη! Μα τόσο …μακρύ χέρι έχουν ορισμένοι;
Και τι μήνυμα είναι αυτό που περνούν προς τα έξω και ειδικά στους νέους και τις νέες που επισκέπτονται το Δημοτικό Μέγαρο;
Ότι …μπορείτε να βουτήξετε και σεις ό,τι σας αρέσει και λογαριασμό να μην δίνετε;
ΙΔΟΥ ΠΩΣ ΠΕΤΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ:
ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΘΑ ΞΟΔΕΨΟΥΝ ΟΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΜΙΑ …ΓΕΦΥΡΑ!!!
Το πεζοδρόμιο της Λ. Μεσογείων το οποίο, λίγο μετά την παράδοση του νέου σταθμού ΜΕΤΡΟ Χολαργού, διαμορφώνεται μαζί με τον παράδρομο, έχει φορτωθεί με τόσο μπετόν, που παρόμοιό του χρησιμοποιείται σε γέφυρες μέχρι 40 μέτρα!!! Με μπετά περίπου σαν αυτά, στα οχυρά Ρούπελ, Ιστίμπεη, Λύσσε κ.λ.π.!!!
Σύμφωνα με όσα μας είπε έμπειρος πολιτικός μηχανικός, «το μπετόν που επιστρώθηκε στο πεζοδρόμιο της Λ. Μεσογείων είναι υπερυψηλής αντοχής 30/35, το παλιό B 600 με τσιμέντο Z 425 το οποίο χρησιμοποιείται στις προεντεταμένες κατασκευές. Στο μικρό αυτό πεζοδρόμιο, θα έπρεπε να βάλουν gro μπετόν C 12 ή Β160 όπως ήταν η παλαιότερη ονομασία του. Παρόμοιες κατασκευές με αυτή που διαμορφώσανε στο πεζοδρόμιο της Λ. Μεσογείων και από την μια πλευρά όπως και στην απέναντι της λεωφόρου, κάνουν σε γέφυρες μέχρι 40 μέτρα» !!!
Έχουν βάλει στο πεζοδρόμιο αυτή την πολυδάπανη κατασκευή ενισχυμένη με χαλύβδινο πλέγμα και με μπετόν 30/35 λες και πρόκειται να περνάνε πάνω σε αυτό, νταλίκες φορτωμένες!!!
Το θέμα είναι πώς και γιατί η μελέτη του έργου προέβλεψε ακριβό μπετόν υπερυψηλής αντοχής που δεν ήταν καθόλου απαραίτητο! Γιατί, η μόνη που ωφελείται από αυτή την ιστορία, είναι η κατασκευάστρια εταιρεία, η οποία βρίσκεται στα πρόθυρα πτώχευσης. Ψυχικό έκανε ο μελετητής του έργου;
ΤΑ ΚΑΡΟΤΣΙΑ ΤΟΥ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ!!!
Το ρεπορτάζ που είχαμε δημοσιεύσει προ μηνών, για τα καρότσια του Σκλαβενίτη με τα οποία έχουν «εφοδιαστεί» οι δημόσιες υπηρεσίες, όπου και φιλοξενήσαμε δηλώσεις στελέχους του Super Market με τις οποίες κατήγγειλε ότι πολλοί κλέβουν ασυστόλως τα καρότσια του Σκλαβενίτη προκειμένου να τα χρησιμοποιήσουν για δικό τους όφελος, παρεκίνησε τους αρμοδίους του Δήμου Παπάγου να πράξουν το ίδιο.
Ιδού λοιπόν∙ ο Δήμος Παπάγου έχει …βουτήξει καρότσι ή καρότσια του Σκλαβενίτη, τα οποία και χρησιμοποιεί για να φορτώνει τους διάφορους φακέλους των υπηρεσιών του!!! Η φωτογραφία, είναι αδιάψευστος μάρτυρας αυτής της απαράδεκτης κατάστασης. Από το ισόγειο έως τον δεύτερο όροφο (απ’ όπου τραβήχτηκε η συγκεκριμένη φωτογραφία), κυριαρχεί αυτή η θλιβερή πραγματικότητα για όποιον επισκέπτεται το Δημαρχείο. Ξεχειλισμένο με φακέλους και έγγραφα το καρότσι του Σκλαβενίτη. Ποιος ξέρει, μπορεί να έχει και δικογραφίες μέσα! Διόλου απίθανο με τόσες δίκες που έχει ο Δήμαρχος Παπάγου.
Πάντως, είναι να απορεί κανείς πώς βούτηξαν καρότσια του Σκλαβενίτη, την ώρα που ο Δήμος δεν διαθέτει Super Market Σκλαβενίτη! Μα τόσο …μακρύ χέρι έχουν ορισμένοι;
Και τι μήνυμα είναι αυτό που περνούν προς τα έξω και ειδικά στους νέους και τις νέες που επισκέπτονται το Δημοτικό Μέγαρο;
Ότι …μπορείτε να βουτήξετε και σεις ό,τι σας αρέσει και λογαριασμό να μην δίνετε;
ΙΔΟΥ ΠΩΣ ΠΕΤΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ:
ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΘΑ ΞΟΔΕΨΟΥΝ ΟΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΜΙΑ …ΓΕΦΥΡΑ!!!
Το πεζοδρόμιο της Λ. Μεσογείων το οποίο, λίγο μετά την παράδοση του νέου σταθμού ΜΕΤΡΟ Χολαργού, διαμορφώνεται μαζί με τον παράδρομο, έχει φορτωθεί με τόσο μπετόν, που παρόμοιό του χρησιμοποιείται σε γέφυρες μέχρι 40 μέτρα!!! Με μπετά περίπου σαν αυτά, στα οχυρά Ρούπελ, Ιστίμπεη, Λύσσε κ.λ.π.!!!
Σύμφωνα με όσα μας είπε έμπειρος πολιτικός μηχανικός, «το μπετόν που επιστρώθηκε στο πεζοδρόμιο της Λ. Μεσογείων είναι υπερυψηλής αντοχής 30/35, το παλιό B 600 με τσιμέντο Z 425 το οποίο χρησιμοποιείται στις προεντεταμένες κατασκευές. Στο μικρό αυτό πεζοδρόμιο, θα έπρεπε να βάλουν gro μπετόν C 12 ή Β160 όπως ήταν η παλαιότερη ονομασία του. Παρόμοιες κατασκευές με αυτή που διαμορφώσανε στο πεζοδρόμιο της Λ. Μεσογείων και από την μια πλευρά όπως και στην απέναντι της λεωφόρου, κάνουν σε γέφυρες μέχρι 40 μέτρα» !!!
Έχουν βάλει στο πεζοδρόμιο αυτή την πολυδάπανη κατασκευή ενισχυμένη με χαλύβδινο πλέγμα και με μπετόν 30/35 λες και πρόκειται να περνάνε πάνω σε αυτό, νταλίκες φορτωμένες!!!
Το θέμα είναι πώς και γιατί η μελέτη του έργου προέβλεψε ακριβό μπετόν υπερυψηλής αντοχής που δεν ήταν καθόλου απαραίτητο! Γιατί, η μόνη που ωφελείται από αυτή την ιστορία, είναι η κατασκευάστρια εταιρεία, η οποία βρίσκεται στα πρόθυρα πτώχευσης. Ψυχικό έκανε ο μελετητής του έργου;