Σελίδες

Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Ο ΑΥΓΟΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ





Η τοποθέτηση του Δημοτ. Συμβούλου Θαν. Αυγουρόπουλου έγινε κατά τη συνεδρίαση του Δ.Σ.

Στον περσινό απολογισμό που αφορούσε το 2011 για τον σοβαρότατο τομέα της καθαριότητας η διοίκηση αφιέρωσε μόνον 4 λέξεις: «Έγινε ικανοποιητική αποκομιδή απορριμμάτων».
Φέτος για την καθαριότητα δεν έκανε απολύτως καμία αναφορά, ούτε μια λέξη.
Ξεκαθαρίζω πως, προσωπικά για τα χάλια της καθαριότητας δεν θα επιρρίψω τις ευθύνες στην αρμόδια Αντιδήμαρχο, διότι όπως αποδεικνύεται για τη σημερινή διοίκηση η παντελής εγκατάλειψη του συγκεκριμένου τομέα, ειδικά για το Χολαργό, είναι πολιτική επιλογή.
Επειδή το θέμα το γνωρίζω πολύ καλά και το παρακολουθώ σε καθημερινή βάση από κοντά, σας διαβεβαιώνω πως  το μοναδικό κομμάτι της καθαριότητας που λειτουργεί σε υποφερτό επίπεδο είναι αυτό της αποκομιδής των απορριμμάτων και αυτό οφείλεται αποκλειστικά στον πατριωτισμό των εργαζομένων που ασχολούνται στο συγκεκριμένο τομέα.
Κλαδιά και ογκώδη αντικείμενα συνεχίζουν για πολλές ημέρες να παραμένουν στη θέση τους. Οι περισσότεροι δρόμοι, πεζοδρόμια, πάρκα και κοινόχρηστοι χώροι σε πλήρη εγκατάλειψη.
Χρηματικό υπόλοιπο: 3.087.440,00 ευρώ. Σίγουρα θετικό.
Δεν μπορώ όμως να μην επισημάνω για άλλη μια φορά την απόφαση της διοίκησης να μην δίνει ούτε τις ελάχιστες προβλεπόμενες νόμιμες υπερωρίες στους πεζοπόρους εργάτες καθαριότητας για να βγούνε τα Σάββατα ή ακόμη και τα απογεύματα να καθαρίσουν τουλάχιστον τις πλατείες, περιβόλους εκκλησιών και κάποιους άλλους κεντρικούς δρόμους.
Όπως αποδεικνύεται για κάποιες άλλες απ΄ευθείας αναθέσεις εργασιών λεφτά υπάρχουν, για την καθαριότητα ΟΧΙ.
Τον Δεκέμβριο/2012 στη συζήτηση για τον πρ/σμό  επισήμανα πως το κονδύλι που προϋπολογίσατε για την πρόσληψη συμβασιούχων δεν επαρκεί ούτε για την πυροπροστασία και πρότεινα να αυξηθεί, διότι αλλιώς θα έχουμε μεγάλο πρόβλημα στην καθαριότητα, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Τότε απορρίψατε την πρότασή μου.
Έστω εκ των υστέρων και συγκεκριμένα στις 26/3/2013 καταλάβατε το λάθος σας και ζητήσατε έγκριση από το Δ.Σ. για 30 άτομα 8μηνης διάρκειας για την καθαριότητα.
Και ενώ στις 29/3/2013 η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής και η αρμόδια εξ Υπουργών Επιτροπή ενέκρινε τις συγκεκριμένες προσλήψεις, προφανώς όμως για λόγους οικονομίας, αποφασίσατε μονομερώς να μειώσετε τα 30 άτομα σε 14, με αποτέλεσμα να μην δίνεται η απαιτούμενη έγκριση από το ΑΣΕΠ. Και έρχεστε τώρα, με καθυστέρηση 6 μηνών και ζητάτε έγκριση για 16 άτομα.
Αποτέλεσμα θα φτάσουμε τέλος Ιουλίου και σίγουρα δεν υπάρχει, αφενός η δυνατότητα χορήγησης αδειών στους εργαζόμενους και αφετέρου η κάκιστη εικόνα στην καθαριότητα θα επιδεινωθεί ακόμη περισσότερο.
Προσωπικά όλα αυτά τα χαρακτηρίζω: Προχειρότητες και δουλειές στο γόνατο.
Το 2012 δώσαμε 28.350,00 ευρώ για καθαρισμό και αποψίλωση χώρων πρασίνου. Φέτος θα δώσουμε περίπου το ίδιο ποσό πάλι σε ιδιώτη ο οποίος ξεκίνησε, όπως και το 2012, με καθυστέρηση και συγκεκριμένα στις 21 Ιουνίου, ενώ θα μπορούσατε, τουλάχιστον στο Χολαργό, να δώσετε τις προβλεπόμενες υπερωρίες στους εργαζόμενους για να κάνουν την ίδια δουλειά έγκαιρα και με ελάχιστο κόστος. Πέρυσι σας είχα ενημερώσει ότι ο εργολάβος χρησιμοποιούσε ανασφάλιστους αλλοδαπούς. Τουλάχιστον φέτος κάνατε σχετικό έλεγχο;
Μολονότι στους ελάχιστους εναπομείναντες κηπουρούς δεν δίνετε ούτε μια ώρα υπερωρία, αυτά τα παιδιά προσπαθούν υπερβάλλοντες εαυτούς να κρατάνε τους κοινόχρηστους χώρους πρασίνου σε αξιοπρεπέστατο επίπεδο.
Το πλυντήριο των κάδων το 2012 λειτούργησε μόνον ένα μήνα τον Ιούνιο και ένα μήνα τον Σεπτέμβριο. Δηλαδή έχει να βγεί  στους δρόμους και να πλύνει τους κάδους εννέα μήνες.
Πρέπει να γίνει κατανοητό πως, το συχνό πλύσιμο των κάδων απορριμμάτων εκτός από τους αυτονόητους λόγους πολιτισμού και αισθητικής, επιβάλλεται πρωτίστως για λόγους υγιεινής, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες.
Σιντριβάνια Χολαργού: Πλήρης εγκατάλειψη. Τουλάχιστον κάντε κάτι να λειτουργούν  έστω τους καλοκαιρινούς μήνες.
Θα επαναλάβω μια παρατήρηση για τα έσοδα από την ενοικίαση του Κηποθεάτρου. Το 2012 μαζί με τους άλλους χώρους που μισθώνουμε σε τρίτους εισπράξαμε 31.652,00 ευρώ, σε σύγκριση με το 2011 που εισπράξαμε 26.619,00 ευρώ, δηλαδή αύξηση 19%.
Αστείο το ποσό, μολονότι και αυτό είναι πλασματικό διότι για το κηποθέατρο δεν υπολογίζετε στα έξοδα τα 15.000 ευρώ για αμοιβή του καλλιτεχνικού δ/ντή, το ρεύμα, το νερό την καθαριότητα και τις ταξιθέτριες που πληρώνονται από το Δήμο.
Προσωπικά εκτιμώ πως, το Κηποθέατρο είναι μέγιστο περιουσιακό στοιχείο, και μπορεί με καλύτερη οργάνωση να αποτελέσει μια σοβαρότατη πηγή εσόδων, ανάλογης του VERDE.
Σήμα Δήμου: Πολύ κουβέντα, μεγάλη φασαρία. Αποφασίστηκε, έστω και κατά πλειοψηφία, ένα συγκεκριμένο σήμα.
Εντελώς ξαφνικά αρχές του 2013 διαπιστώσαμε ότι το συγκεκριμένο σήμα το αλλάξατε χωρίς καμία σχετική απόφαση του Δ.Σ., ούτε καν ενημέρωση και προσθέσατε στο εγκεκριμένο τον Αλέξανδρο Παπάγο και τον Περικλή.
Προσωπικά δεν διαφωνώ καθόλου με τη συγκεκριμένη προσθήκη, αλλά για όνομα του Θεού, κρατήστε τουλάχιστον τα αυτονόητα προσχήματα, σεβασμού του ανώτερου οργάνου του Δήμου που λέγεται Δημοτικό Συμβούλιο.
Τέλος θα αναφερθώ για άλλη μια φορά σε κάτι το οποίο το θεωρώ σοβαρότατο.
Ενοποίηση των δύο πρώην Δήμων: Δυστυχώς έχει γίνει μόνον στα χαρτιά και όχι ουσιαστική.  Όπως έχει αποδεχθεί στην πράξη σίγουρα δεν την επιθυμείτε και απλά την ανέχεστε. Παραδείγματα ουκ ολίγα.
                                                                                      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου