|
Παραχώρηση στο Δημοτικό Κ.Ε.Κ.
Χολαργού της
|
||||
Αριθμός Απόφασης: 204
|
αξιοποίησης κοινόχρηστων χώρων για
διαφημιστική
|
||||
εκμετάλλευση.
|
Χολαργός σήμερα την 18η του μηνός Νοεμβρίου του
έτους 2008 ημέρα Τρίτη
ώρα 19:00
και στο κατάστημα του Δήμου Χολαργού, ύστερα από
έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου
αυτού που επιδόθηκε στις 12/11/2008
συνήλθε σε τακτική συνεδρίαση το Δημοτικό Συμβούλιο με παρόντες τους
Συμβούλους.
Παρόντες Απόντες
| |||||
1
|
Αυγουρόπουλος
Αθ. Πρόεδρος
|
17
|
Δεμερτζής
Παν.
|
||
2
|
Πολύδωρας
Αντ.
|
18
|
Σκούρτης
Χαρ.
|
||
3
|
Αθανασάκου
Μαρ.
|
19
|
Νικάκη
Βικ.
|
||
4
|
Λινάκης
Κυρ.
|
20
|
Δημητριάδου
Μαρ.
|
||
5
|
Καλλιοντζή
Κων.
|
21
|
Ρίζος
Λουκ.
|
||
6
|
Παπαναστασίου
Άννα.
|
22
|
Παγώνης
Παν.
|
||
7
|
Τούτουζας
Δημ.
|
23
|
Ροκόφυλλος
Ιωάν. Αντ/δρος
|
||
8
|
Κεχρής
Ιωάν.
|
24
|
Παπαζάχος
Κων.
|
||
9
|
Παντελεάκος Μιχ.
|
25
|
Αποσκίτης
Πέτ.
|
||
10
|
Γκοτσόπουλος
Ανδ.
|
26
|
Λαζαρίδης
Δημ.
|
||
11
|
Αποστολόπουλος
Ηλ. Γραμ/τέας
|
27
|
Ζαχάρος
Νικ.
|
||
12
|
Σκουτέρης
Ιωάν.
|
||||
13
|
Καραμπάσης
Ευστ.
|
||||
14
|
Ανυφαντής
Γεώρ.
|
||||
15
|
Αναγνωστόπουλος
Άγγ.
|
||||
16
|
Κουρέτας
Νικ.
|
οι οποίοι νόμιμα εκλήθησαν και δεν
προσήλθαν.
Επίσης προσκλήθηκε και παρέστη ο
Δήμαρχος Δημήτριος Νικολάου.
Ως ειδικός γραμματέας παρέστη ο
δημοτικός υπάλληλος κ. Χρίστος Πουρνάρας.
Αφού διαπιστώθηκε απαρτία, επί
συνόλου είκοσι επτά (27) Δημοτικών Συμβούλων παρίστανται 27 το Συμβούλιο εισέρχεται στη συζήτηση του με αριθμ. 21 θέματος που περιέχεται στην ημερήσια
διάταξη που κοινοποιήθηκε νόμιμα.
Κατά τη συζήτηση του θέματος
απουσίαζαν οι Δημοτικοί Σύμβουλοι κ.κ. Πολύδωρας, Λινάκης, Παντελεάκος, Νικάκη
και Αποσκίτης.
Ο κ. Πρόεδρος εισηγούμενος το
ανωτέρω θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο είπε τα κάτωθι:
Ο Δήμος μας δε διαθέτει επαρκές
υπαλληλικό προσωπικό, αλλά ούτε και την ευελιξία να εκμεταλλευθεί
αποτελεσματικά τους κοινόχρηστους χώρους που έχουν χωροθετηθεί για διαφημιστική
προβολή, με αποτέλεσμα να παρουσιάζονται έσοδα που θα μπορούσαν να επενδυθούν
στην αναβάθμιση της κοινωνικής υποδομής και την εξυπηρέτηση των δημοτών.
Το Δημοτικό Κ.Ε.Κ. Χολαργού, το
οποίο συστάθηκε το 1995 ως αμιγής Δημοτική Επιχείρηση, και στους καταστατικούς
σκοπούς του περιλαμβάνει «την ανάπτυξη κάθε είδους δραστηριοτήτων που θα
συντελούν στη γενικότερη του Χολαργού και της γύρω περιοχής», έχει τη
δυνατότητα να αξιοποιήσει τους κοινόχρηστους χώρους και να συμβάλλει στην
κοινωνική ανάπτυξη της πόλης μας.
Ως εκ τούτου προτείνεται από τη
Διοίκηση η δωρεάν παραχώρηση της χρήσης των ως άνω κοινόχρηστων χώρων, στο
Δημοτικό Κ.Ε.Κ. Χολαργού με σκοπό τη διαφημιστική εκμετάλλευση, σύμφωνα με το
άρθρο 185 παρ. 2 του . 3463/2006 Δ.Κ.Κ. και με τους κάτωθι όρους:
·
Η
παραχώρηση έχει διετή διάρκεια αρχομένης από την 1η Ιανουαρίου 2009
και δύναται να παραταθεί μετά από απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Χολαργού.
·
Οι
χώροι που παραχωρούνται βρίσκονται επί των Λ. Μεσογείων, Αναστάσεως, Ναβαρίνου,
25ης Μαρτίου, 17ης Νοεμβρίου και όλοι οι χώροι επί των
στεγάστρων στις αντίστοιχες στάσεις των μέσων μαζικής συγκοινωνίας, όπου και αν
βρίσκονται.
·
Το
Δημοτικό Κ.Ε.Κ. Χολαργού θα επενδύει τα καθαρά κέρδη που θα προκύπτουν από αυτή
τη δραστηριότητα σε κοινωφελείς σκοπούς ή έργα που αφορούν στο Δήμο Χολαργού.
·
Τέτοιες
δράσεις ή έργα είναι η υλοποίηση κοινωνικών προγραμμάτων, η χρηματοδότηση
κοινωφελών έργων, η συμβολή στην αναβάθμιση των κοινωνικών υποδομών, η στήριξη
των υπηρεσιών του Δήμου καθώς και η ανάπτυξη νέων υπηρεσιών που θα αφορούν στην
εξυπηρέτηση του πολίτη.
·
Σε
περίπτωση λύσης ή μετατροπής του Δημοτικού Κ.Ε.Κ. Χολαργού, τα δικαιώματα και
οι υποχρεώσεις που εκπορεύονται από την παραχώρηση της χρήσης των ως άνω
κοινόχρηστων χώρων θα περιέλθουν στην Κοινωφελή Δημοτική Επιχείρηση που θα
προκύψει ως διάδοχο σχήμα για την παροχή κοινωνικών υπηρεσιών.
Μετά τα ανωτέρω ο κ. Πρόεδρος
εισηγήθηκε τη λήψη σχετικής απόφασης.
ΤΟ Δ.Σ.
Αφού
άκουσε τον κ. Πρόεδρο.
Έκρινε
τη πρόταση του ορθή και νόμιμη.
Μετά
από διαλογική συζήτηση.
ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ
Εγκρίνει
την δωρεάν παραχώρηση της χρήσης των κοινόχρηστων χώρων του Δήμου Χολαργού, οι
οποίοι έχουν χωροθετηθεί για διαφημιστική προβολή, στο Δημοτικό Κ.Ε.Κ. Χολαργού
σύμφωνα με το άρθρο 185 παρ. 2 του . 3463/2006 Δ.Κ.Κ. και με τους κάτωθι όρους:
·
Η
παραχώρηση έχει διετή διάρκεια αρχομένης από την 1η Ιανουαρίου 2009
και δύναται να παραταθεί μετά από απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Χολαργού.
·
Οι
χώροι που παραχωρούνται βρίσκονται επί των Λ. Μεσογείων, Αναστάσεως, Ναβαρίνου,
25ης Μαρτίου, 17ης Νοεμβρίου και όλοι οι χώροι επί των
στεγάστρων στις αντίστοιχες στάσεις των μέσων μαζικής συγκοινωνίας, όπου και αν
βρίσκονται.
·
Το
Δημοτικό Κ.Ε.Κ. Χολαργού θα επενδύει τα καθαρά κέρδη που θα προκύπτουν από αυτή
τη δραστηριότητα σε κοινωφελείς σκοπούς ή έργα που αφορούν στο Δήμο Χολαργού.
·
Τέτοιες
δράσεις ή έργα είναι η υλοποίηση κοινωνικών προγραμμάτων, η χρηματοδότηση
κοινωφελών έργων, η συμβολή στην αναβάθμιση των κοινωνικών υποδομών, η στήριξη
των υπηρεσιών του Δήμου καθώς και η ανάπτυξη νέων υπηρεσιών που θα αφορούν στην
εξυπηρέτηση του πολίτη.
·
Σε
περίπτωση λύσης ή μετατροπής του Δημοτικού Κ.Ε.Κ. Χολαργού, τα δικαιώματα και
οι υποχρεώσεις που εκπορεύονται από την παραχώρηση της χρήσης των ως άνω
κοινόχρηστων χώρων θα περιέλθουν στην Κοινωφελή Δημοτική Επιχείρηση που θα
προκύψει ως διάδοχο σχήμα για την παροχή κοινωνικών υπηρεσιών.
Μειοψήφησαν οι Δημοτικοί Σύμβουλοι
κ.κ. Ρίζος, Παγώνης, Ροκόφυλλος, Παπαζάχος, Λαζαρίδης και Ζαχάρος.
Λευκή ψήφο «έριξαν» οι Δημοτικοί
Σύμβουλοι κ.κ. Δεμερτζής, Σκούρτης και Δημητριάδου – Καρασημοπούλου.
Η
παρούσα απόφαση έλαβε τον αριθμό 204.
Αφού
συντάχθηκε η παρούσα και υπογράφεται όπως ακολουθεί.
Ο
ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΑΥΓΟΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
|
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΤΑ ΜΕΛΗ
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Αθανασάκου
Μαρ.
|
Δεμερτζής
Παν.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Καλλιοντζή
Κων.
|
Σκούρτης
Χαρ.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Παπαναστασίου
Άννα.
|
Δημητριάδου
Μαρ.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τούτουζας
Δημ.
|
Ρίζος
Λουκ.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Κεχρής
Ιωάν.
|
Παγώνης
Παν.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Γκοτσόπουλος
Ανδ.
|
Ροκόφυλλος
Ιωάν. Αντ/δρος
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Σκουτέρης
Ιωάν.
|
Παπαζάχος
Κων.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Καραμπάσης
Ευστ.
|
Λαζαρίδης
Δημ.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ανυφαντής
Γεώρ.
|
Ζαχάρος
Νικ.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Αναγνωστόπουλος
Άγγ.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Κουρέτας
Νικ.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Χολαργός
σήμερα την 12η του μηνός Δεκεμβρίου του έτους 2006
ημέρα
Τρίτη και ώρα 19:00 και στο κατάστημα του Δήμου
Χολαργού, ύστερα
από έγγραφη πρόσκληση της Προέδρου αυτού που επιδόθηκε την
07/12/2006 συνήλθε σε τακτική συνεδρίαση το Δημοτικό
Συμβούλιο με παρόντες τους Συμβούλους.
οι
οποίοι νόμιμα εκλήθησαν και δεν προσήλθαν.
Επίσης
προσκλήθηκε και παρίσταται ο Δήμαρχος Δημήτριος
Νικολάου.
Ως
ειδικός γραμματέας παρέστη ο δημοτικός υπάλληλος κ. Πουρνάρας Χρίστος.
Αφού
διαπιστώθηκε απαρτία εφ’ όσον επί αριθμού είκοσι
πέντε (25) Δημοτικών Συμβούλων
παρίστανται 22 το Συμβούλιο
εισέρχεται στη συζήτηση του με αριθμ. 15 θέματος που περιέχεται
στην
ημερήσια διάταξη που κοινοποιήθηκε νόμιμα.
Κατά
τη συζήτηση του θέματος απουσίαζαν οι Δημοτικοί
Σύμβουλοι κκ. Πολύδωρας
Αντώνιος, Γκάργκας Χρήστος, Νικάκη Βικτωρία,
Παγώνης Παναγιώτης, Ρίζος Λουκάς,
Αγγελάκης Μιχαήλ, Γκουντούνα Δήμητρα,
Δασκαλόπουλος Χρήστος και Ζαχάρος
Νικόλαος.
Η
κα Πρόεδρος εισηγούμενη το ανωτέρω θέμα στο Δημοτικό
Συμβούλιο, δίνει το λόγο
στο Δημοτικό Σύμβουλο και Πρόεδρο του
Δημοτικού Κ.Ε.Κ. Χολαργού κο Λινάκη
Κυριάκο, ο οποίος λέει τα κάτωθι:
Ο
Δήμος μας δε διαθέτει επαρκές υπαλληλικό προσωπικό,
αλλά ούτε και την ευελιξία
να εκμεταλλευτεί αποτελεσματικά τους
κοινόχρηστους χώρους του, με αποτέλεσμα να
παρουσιάζονται
διαφυγόντα έσοδα που θα μπορούσαν να επενδυθούν στην αναβάθμιση
της κοινωνικής υποδομής και την εξυπηρέτηση των δημοτών.
Το
Δημοτικό Κ.Ε.Κ. Χολαργού, το οποίο συστάθηκε το 1995 ως αμιγής
Δημοτική
Επιχείρηση, και στους καταστατικούς σκοπούς του περιλαμβάνει
΄΄την ανάπτυξη
κάθε είδους δραστηριοτήτων που θα συντελούν
στη γενικότερη του Χολαργού και της
γύρω περιοχής΄΄ , έχει τη
δυνατότητα να αξιοποιήσει τους κοινόχρηστους χώρους
και να
συμβάλλει στην κοινωνική ανάπτυξη της πόλης μας.
Ως
εκ τούτου προτείνεται από τη Διοίκηση η δωρεάν παραχώρηση της
χρήσης των
κοινόχρηστων χώρων, με σκοπό τη διαφημιστική εκμετάλλευση,
στο Δημοτικό Κ.Ε.Κ.
Χολαργού.
Η
κα Πρόεδρος μετά τα ανωτέρω εισηγείται τη λήψη σχετικής απόφασης.
ΤΟ
Δ.Σ.
Αφού
άκουσε το Δημοτικό Σύμβουλο και Πρόεδρο του Δημοτικού Κ.Ε.Κ.
Χολαργού, κο
Λινάκη Κυριάκο.
Έλαβε
υπόψη του τις διατάξεις του άρθρου 247 παρ. 2 του Π.Δ. 410/95
Μετά
από διαλογική συζήτηση.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
ΚΑΤΑ ΠΛEΙΟΨΗΦΙΑ
Ο Δήμος Χολαργού παραχωρεί δωρεάν τη χρήση των
κοινόχρηστων χώρων του,
στο Δημοτικό Κ.Ε.Κ. Χολαργού με σκοπό τη διαφημιστική
εκμετάλλευση,
σύμφωνα με το άρθρο 247 παρ. 2 του Π.Δ. 410/95, και σύμφωνα με
τους κάτωθι όρους:
Μειοψήφησε ο Δημοτικός Σύμβουλος κος Ροκόφυλλος
Ιωάννης
Λευκή ψήφο ΄΄έριξε΄΄ ο Δημοτικός Σύμβουλος κος
Δεμερτζής Παναγιώτης.
Η παρούσα απόφαση έλαβε τον αριθμό 254.
Αφού συντάχθηκε η παρούσα και
υπογράφεται όπως ακολουθεί.
Χολαργός
σήμερα την 1η του μηνός Ιουλίου του έτους 2004
ημέρα
Πέμπτη και ώρα 18.00 μμ και στο κατάστημα του Δήμου
Χολαργού,
ύστερα από έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου αυτού που επιδόθηκε την
25-6-2004 συνήλθε σε τακτική συνεδρίαση το Δημοτικό
Συμβούλιο
με παρόντες τους Συμβούλους.
οι
οποίοι νόμιμα εκλήθησαν και δεν προσήλθαν.
Επίσης
προσκλήθηκε και δεν παρίσταται ο Δήμαρχος κ. Δημήτριος Νικολάου.
Ως
ειδικός γραμματέας παρέστη ο δημοτικός υπάλληλος κ. Αλέξανδρος Πολίτης.
Αφού
διαπιστώθηκε απαρτία εφ’ όσον επί αριθμού είκοσι πέντε (25)
Δημοτικών Συμβούλων
παρίστανται 18 το Συμβούλιο
εισέρχεται στη
συζήτηση του με αριθμ. 16 θέματος που περιέχεται στην
ημερήσια
διάταξη που κοινοποιήθηκε νόμιμα :
Ο κ Πρόεδρος εισηγούμενος το ανωτέρω
θέμα στο ΔΣ δίνει τον λόγο
στον Πρόεδρο του Δημοτικού Κ.Ε.Κ. Χολαργού κ
Αυγουρόπουλο Αθ. ο
οποίος λέγει τα κάτωθι:
Με την αριθ. 42/15-3-2004 Απόφαση του
Δημοτικού Συμβουλίου
εγκρίθηκε η παραχώρηση της χρήσης των κοινοχρήστων χώρων
του Δήμου,
στο Δημοτικό ΚΕΚ Χολαργού με σκοπό την διαφημιστική εκμετάλλευση έως
31-12-2004.
Στην ανωτέρω απόφαση αναφερόταν ότι
κατόπιν Απόφασης της
Δημαρχιακής Επιτροπής το Δημοτικό Κ.Ε.Κ. οφείλει να
επενδύει
τα καθαρά κέρδη που προκύπτουν από την δραστηριότητα αυτή για
λογαριασμό του Δήμου.
Κατόπιν αυτών εισηγείται την
τροποποίηση της αριθ. 42/15-3-04
Απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου στα πλαίσια
υλοποίησης της
Απόφασης της Δημαρχιακής Επιτροπής για την καταβολή του ποσού
που αντιστοιχεί στον Δήμο Χολαργού στα Αθλητικά Σωματεία του Δήμου.
ΤΟ ΔΣ
Αφού άκουσε τον Πρόεδρο του Δημοτικού
Κ.Ε.Κ. Χολαργού κ Αυγουρόπουλο Αθ.
Είδε
τις διατάξεις του άρθρου 247 παρ. 2 του ΠΔ 410/95 ΔΚΚ
όπως τροποποιήθηκε με τις
διατάξεις του Ν. 3013/2002.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΚΑΤΑ
ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ
Την παράταση της δωρεάν παραχώρησης της χρήσης
των κοινοχρήστων χώρων του Δήμου Χολαργού, στο Δημοτικό Κ.Ε.Κ. Χολαργού με
σκοπό την διαφημιστική εκμετάλλευση, σύμφωνα με το άρθρο 247, παρ. 2 του Π.Δ.
410/95, και με τους κάτωθι όρους:
-
Η
παραχώρηση έχει διάρκεια, μέχρι 31-12-2004, και δύναται να παραταθεί με απόφαση
του Δημοτικού Συμβουλίου Χολαργού.
-
Οι χώροι
που παραχωρούνται είναι 5 θέσεις για τοποθέτηση συστημάτων PISA επί της Λ. Μεσογείων και 15 θέσεις
για τοποθέτηση συστημάτων ρακέτας επί της Λ. Μεσογείων, και 20 χώροι στεγάστρων
σε αντίστοιχες στάσεις μέσων μαζικής συγκοινωνίας.
-
Το
Δημοτικό ΚΕΚ Χολαργού οφείλει να αποδώσει στον Δημοτικό Αθλητικό Οργανισμό
Χολαργού ποσό 60.000,00 ευρώ ποσό το οποίο θα εισπράξει ως αντίτιμο από την
εκμετάλλευση των ανωτέρω χώρων. Το ποσό αυτό θα καταβληθεί προς τον ΔΑΟΧ σε δύο
δόσεις των 30.000,00 ευρώ έκαστη και εφόσον έχει εισπραχθεί από την μισθώτρια
εταιρία , στις 1-7-2004 και 31-12-2004.
Το ποσό δεν καταγράφεται στο ενεργητικό του Δημοτικού ΚΕΚ Χολαργού ως
έσοδο, καθότι το Δημοτικό ΚΕΚ Χολαργού λειτουργεί ως εισπράκτης και όχι ως
ωφελούμενος.
-
Το
ανωτέρω ποσό εισπράττεται για λογαριασμό του ΔΑΟΧ από το Δημοτικό ΚΕΚ Χολαργού
(εισπράξεις υπέρ τρίτων) ο οποίος θα το διαθέσει για την ανάπτυξη του
αθλητισμού στον Δήμο Χολαργού.
Μειοψήφησαν οι Δημοτικοί Σύμβουλοι κκ
Δασκαλόπουλος Χρ. Ζαχάρος Ν.
Η παρούσα απόφαση έλαβε τον αριθμό 159.
Αφού συντάχθηκε η παρούσα και
υπογράφεται όπως ακολουθεί.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου