To συμβούλιο του Monash στα Νοτιοανατολικά της Μελβούρνης, αποφάσισε να
αναζωογονήσει τις προσπάθειές του στην εξυπηρέτηση των πολιτών
δημιουργώντας έναν Πίνακα Εγγυημένων Υπηρεσιών.
Ο στόχος είναι οι δημότες να γνωρίζουν το χρονοδιάγραμμα και τις προδιαγραφές που μπορούν να περιμένουν από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
.
Υπάρχουν 40 συγκεκριμένοι στόχοι, που ξεκινούν από το πόσο ξεκάθαρες και εξυπηρετικές είναι οι απαντήσεις στα τηλέφωνα, μέχρι πόσα νέα μέτρα πεζοδιαδρομών δημιουργούνται κάθε χρόνο.
Δείτε τον πίνακα εδώ
http://www.monash.vic.gov.au/contact/customer-service-guarantee.htm
Ο δήμαρχος Geoff Lake, εκτιμάει ότι όλοι οι στόχοι είναι επιτεύξιμοι, με πολλά πρότυπα εγκεκριμένα από το Δημοτικό Συμβούλιο
Όπως αναφέρει ο Δήμαρχος "θέλουμενα στείλουμε ένα σαφές μήνυμα στην κοινότητά μας για το υψηλό επίπεδο των υπηρεσιών που μπορούν να περιμένουν από εμάς και θέλουμε η κοινότητά μας να μας αξιολογήσει για τους στόχους αυτούς. Όταν αποτυγχάνουμε να ανταποκριθούμε σε ένα στόχο, τότε η κοινότητα θα ξέρει ποια δράση θα αναπτύξουμε για διορθώσουμε τις επιδόσεις μας".
Το Monash έχει παράδοση στις έρευνες κοινής γνώμης κατά τις οποίες οι κάτοικοι διατυπώνουν τις απόψεις τους για τις επιδόσεις του δήμου τους. Ετσι εντοπίστηκε ότι, οι κάτοικοι εκφράζουν την άποψη ότι η εξυπηρέτηση πελατών είναι ένα πράγμα που θα μπορούσε να γίνει καλύτερα.
Μέσα στο 2013 έγιναν σημαντικές βελτιώσεις με κυρίαρχη δράση, την συγκρότηση μιας εξειδικευμένης ομάδας εξυπηρέτησης πολιτών, η οποία αποτελεί το πρώτο σημείο επαφής με τους κατοίκους για τα αιτήματα και τις ερωτήσεις τους, και τους καθοδηγεί έτσι ώστε να περιηγηθούν και να απευθυνθούν με τον σωστό τρόπο στις κατάλληλες υπηρεσίες του Δήμου για να πάρουν τη βοήθεια που χρειάζονται.
Η Διευθύνων Σύμβουλος κα Andi Diamond, είχε εισάγει ένα παρόμοιο πίνακα εγγυήσεων στο Δήμο Yarra επίσης στα περίχωρα της Μελβούρνης, όπου ο πίνακας αυτός συνέβαλε στην εξασφάλιση ενός σταθερά υψηλού επιπέδου παρεχόμενων υπηρεσιών.
Το συμβούλιο του Monash όμως φιλοδοξεί τώρα να γίνει leader στην εξυπηρέτηση των πολιτών στην Αυτοδιοίκηση.
Κάθε τρίμηνο, το συμβούλιο του Monash θα συντάσσει μια έκθεση για τις επιδόσεις σε κάθε έναν από τους στόχους και θα τον αναρτά στην ιστοσελίδα του. Αυτή η έκθεση θα είναι ανοιχτή για να συμπληρωθεί και από τους πολίτες για κάθε τομέα ξεχωριστά που θα χρειάζεται βελτίωση.
myota.gr
Ο στόχος είναι οι δημότες να γνωρίζουν το χρονοδιάγραμμα και τις προδιαγραφές που μπορούν να περιμένουν από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
.
Υπάρχουν 40 συγκεκριμένοι στόχοι, που ξεκινούν από το πόσο ξεκάθαρες και εξυπηρετικές είναι οι απαντήσεις στα τηλέφωνα, μέχρι πόσα νέα μέτρα πεζοδιαδρομών δημιουργούνται κάθε χρόνο.
Δείτε τον πίνακα εδώ
http://www.monash.vic.gov.au/contact/customer-service-guarantee.htm
Ο δήμαρχος Geoff Lake, εκτιμάει ότι όλοι οι στόχοι είναι επιτεύξιμοι, με πολλά πρότυπα εγκεκριμένα από το Δημοτικό Συμβούλιο
Όπως αναφέρει ο Δήμαρχος "θέλουμενα στείλουμε ένα σαφές μήνυμα στην κοινότητά μας για το υψηλό επίπεδο των υπηρεσιών που μπορούν να περιμένουν από εμάς και θέλουμε η κοινότητά μας να μας αξιολογήσει για τους στόχους αυτούς. Όταν αποτυγχάνουμε να ανταποκριθούμε σε ένα στόχο, τότε η κοινότητα θα ξέρει ποια δράση θα αναπτύξουμε για διορθώσουμε τις επιδόσεις μας".
Το Monash έχει παράδοση στις έρευνες κοινής γνώμης κατά τις οποίες οι κάτοικοι διατυπώνουν τις απόψεις τους για τις επιδόσεις του δήμου τους. Ετσι εντοπίστηκε ότι, οι κάτοικοι εκφράζουν την άποψη ότι η εξυπηρέτηση πελατών είναι ένα πράγμα που θα μπορούσε να γίνει καλύτερα.
Μέσα στο 2013 έγιναν σημαντικές βελτιώσεις με κυρίαρχη δράση, την συγκρότηση μιας εξειδικευμένης ομάδας εξυπηρέτησης πολιτών, η οποία αποτελεί το πρώτο σημείο επαφής με τους κατοίκους για τα αιτήματα και τις ερωτήσεις τους, και τους καθοδηγεί έτσι ώστε να περιηγηθούν και να απευθυνθούν με τον σωστό τρόπο στις κατάλληλες υπηρεσίες του Δήμου για να πάρουν τη βοήθεια που χρειάζονται.
Η Διευθύνων Σύμβουλος κα Andi Diamond, είχε εισάγει ένα παρόμοιο πίνακα εγγυήσεων στο Δήμο Yarra επίσης στα περίχωρα της Μελβούρνης, όπου ο πίνακας αυτός συνέβαλε στην εξασφάλιση ενός σταθερά υψηλού επιπέδου παρεχόμενων υπηρεσιών.
Το συμβούλιο του Monash όμως φιλοδοξεί τώρα να γίνει leader στην εξυπηρέτηση των πολιτών στην Αυτοδιοίκηση.
Κάθε τρίμηνο, το συμβούλιο του Monash θα συντάσσει μια έκθεση για τις επιδόσεις σε κάθε έναν από τους στόχους και θα τον αναρτά στην ιστοσελίδα του. Αυτή η έκθεση θα είναι ανοιχτή για να συμπληρωθεί και από τους πολίτες για κάθε τομέα ξεχωριστά που θα χρειάζεται βελτίωση.
myota.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου