Μία από τις ασφαλέστερες αεροπορικές εταιρείες θεωρείται η Lufthansa, μητρική της Germanwings, αεροσκάφος της οποίας συνετρίβη την περασμένη Τρίτη στις γαλλικές Άλπεις, παρασύροντας στον θάνατο 150 ανθρώπους.
Tο συνδικάτο των χειριστών υποστηρίζει πως η διοίκηση παραμένει αμετάπειστη και συνεχίζει την προσπάθειά της να επιβάλει πολύ πιο δυσμενείς όρους και συνθήκες απασχόλησης στους νεότερους πιλότουςΤο αεροπορικό δυστύχημα φέρνει στο προσκήνιο τα προβλήματα που αντιμετωπίζει τον τελευταίο καιρό η γερμανική αεροπορική εταιρεία...
Ο τελευταίος ισολογισμός αποτυπώνει μια αρκετά μεγάλη πτώση στα οικονομικά της Lufthansa: 732 εκατ. ευρώ κατέγραψε ως ζημίες η εταιρεία, την ώρα που τα συνδικάτα εργαζομένων προχωρούν συχνά σε απεργιακές κινητοποιήσεις, διαμαρτυρόμενα για την οικονομική πολιτική που ασκείται ως προς τους όρους πρόωρης συνταξιοδότησης, τις αμοιβές των εργαζομένων αλλά και τις συνθήκες απασχόλησης, κυρίως των νεαρών πιλότων.
Ως προς το τελευταίο, το συνδικάτο των χειριστών υποστηρίζει πως η διοίκηση παραμένει αμετάπειστη και συνεχίζει την προσπάθειά της να επιβάλει πολύ πιο δυσμενείς όρους και συνθήκες απασχόλησης στους νεότερους πιλότους.
Όλα τα ανωτέρω ζητήματα έχουν επιφέρει βαριά πλήγματα στην ομαλή λειτουργία της εταιρείας.
Χαρακτηριστικό είναι ότι, μόλις πέντε ημέρες πριν από την τραγωδία στις γαλλικές Άλπεις, συνολικά 700 πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων ακυρώθηκαν εξαιτίας της απεργιακής κινητοποίησης που είχαν κηρύξει οι χειριστές.
Ποια είναι όμως η ιστορία της Lufthansa;
Πρόκειται για μία από τις παλαιότερες αεροπορικές εταιρείες, η οποία ιδρύθηκε το 1926, την εποχή της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης. Το πρώτο πλήγμα για τη Lufthansa ήρθε κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, όταν ο Αδόλφος Χίτλερ χρησιμοποίησε τα περισσότερα αεροσκάφη της για πολεμικούς σκοπούς. Στη λήξη του πολέμου, στην εταιρεία είχαν απομείνει μόλις λίγα Junckers 52, ενώ ο υπόλοιπος στόλος είχε καταστραφεί. Η Lufthansa «ορθοπόδησε» πολύ σύντομα και το 1953, οπότε και επανασυστάθηκε από την τότε Δυτική Γερμανία, απαριθμούσε στόλο 330 αεροσκαφών.
Η Lufthansa είχε πλέον ανοίξει τα φτερά της και παρά το γεγονός ότι το όνομά της ενεπλάκη σε δύο δυστυχήματα, στο Ναϊρόμπι το 1974 (47 νεκροί) και στη Βαρσοβία το 1993 (5 νεκροί), η φήμη της παρέμεινε λαμπρή.
Η γερμανική εταιρεία άρχισε να ολισθαίνει με το πέρασμα του χρόνου λόγω πολλών παραμέτρων: οι ιδιωτικοποιήσεις, ο σκληρός ανταγωνισμός με άλλους «γίγαντες των αιθέρων», όπως η Emirates, και οι... χαμηλές πτήσεις στο χρηματιστήριο ήταν ορισμένοι από τους παράγοντες αυτούς. Έτσι, ξεκίνησαν οι περικοπές σε μισθούς, λειτουργικές δαπάνες και προσωπικό.
Σε αυτά προστίθεται και το πρόσφατο δυστύχημα, κατά το οποίο ο συγκυβερνήτης Αντρέας Λούμπιτς έριξε ηθελημένα το Airbus στις γαλλικές Άλπεις, γεγονός που έχει προκαλέσει έντονη ανασφάλεια στο επιβατικό κοινό και το οποίο πλήττει σφόδρα την αξιοπιστία της εταιρείας ως προς τους ελέγχους στους οποίους υποβάλλει τους πιλότους της.
Το τελευταίο «χτύπημα» που ήλθε προ εβδομάδας υπολογίζεται ότι θα στοιχίσει στην εταιρεία περί τα 300 εκατ. δολάρια, χρήματα τα οποία θα αναγκαστεί να καταβάλει ως αποζημιώσεις στους συγγενείς των θυμάτων.
Το εταιρικό προφίλ της Lufthansa
- H Lufthansa είναι μητρική των εξής αεροπορικών εταιρειών: Germanwings, Swiss, Austrian Airlines. Kατέχει ποσοστά στις Brussels Airlines, JeyBlue, SunExpress.
- Εργάζονται για όλο τον όμιλο συνολικά 40.000 άνθρωποι.
- Ο στόλος της ανέρχεται στα 430 αεροσκάφη.
- Διαθέτει 5.400 πιλότους.
Διαβάστε επίσης:
zougla.gr
Tο συνδικάτο των χειριστών υποστηρίζει πως η διοίκηση παραμένει αμετάπειστη και συνεχίζει την προσπάθειά της να επιβάλει πολύ πιο δυσμενείς όρους και συνθήκες απασχόλησης στους νεότερους πιλότουςΤο αεροπορικό δυστύχημα φέρνει στο προσκήνιο τα προβλήματα που αντιμετωπίζει τον τελευταίο καιρό η γερμανική αεροπορική εταιρεία...
Ο τελευταίος ισολογισμός αποτυπώνει μια αρκετά μεγάλη πτώση στα οικονομικά της Lufthansa: 732 εκατ. ευρώ κατέγραψε ως ζημίες η εταιρεία, την ώρα που τα συνδικάτα εργαζομένων προχωρούν συχνά σε απεργιακές κινητοποιήσεις, διαμαρτυρόμενα για την οικονομική πολιτική που ασκείται ως προς τους όρους πρόωρης συνταξιοδότησης, τις αμοιβές των εργαζομένων αλλά και τις συνθήκες απασχόλησης, κυρίως των νεαρών πιλότων.
Ως προς το τελευταίο, το συνδικάτο των χειριστών υποστηρίζει πως η διοίκηση παραμένει αμετάπειστη και συνεχίζει την προσπάθειά της να επιβάλει πολύ πιο δυσμενείς όρους και συνθήκες απασχόλησης στους νεότερους πιλότους.
Όλα τα ανωτέρω ζητήματα έχουν επιφέρει βαριά πλήγματα στην ομαλή λειτουργία της εταιρείας.
Χαρακτηριστικό είναι ότι, μόλις πέντε ημέρες πριν από την τραγωδία στις γαλλικές Άλπεις, συνολικά 700 πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων ακυρώθηκαν εξαιτίας της απεργιακής κινητοποίησης που είχαν κηρύξει οι χειριστές.
Ποια είναι όμως η ιστορία της Lufthansa;
Πρόκειται για μία από τις παλαιότερες αεροπορικές εταιρείες, η οποία ιδρύθηκε το 1926, την εποχή της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης. Το πρώτο πλήγμα για τη Lufthansa ήρθε κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, όταν ο Αδόλφος Χίτλερ χρησιμοποίησε τα περισσότερα αεροσκάφη της για πολεμικούς σκοπούς. Στη λήξη του πολέμου, στην εταιρεία είχαν απομείνει μόλις λίγα Junckers 52, ενώ ο υπόλοιπος στόλος είχε καταστραφεί. Η Lufthansa «ορθοπόδησε» πολύ σύντομα και το 1953, οπότε και επανασυστάθηκε από την τότε Δυτική Γερμανία, απαριθμούσε στόλο 330 αεροσκαφών.
Η Lufthansa είχε πλέον ανοίξει τα φτερά της και παρά το γεγονός ότι το όνομά της ενεπλάκη σε δύο δυστυχήματα, στο Ναϊρόμπι το 1974 (47 νεκροί) και στη Βαρσοβία το 1993 (5 νεκροί), η φήμη της παρέμεινε λαμπρή.
Η γερμανική εταιρεία άρχισε να ολισθαίνει με το πέρασμα του χρόνου λόγω πολλών παραμέτρων: οι ιδιωτικοποιήσεις, ο σκληρός ανταγωνισμός με άλλους «γίγαντες των αιθέρων», όπως η Emirates, και οι... χαμηλές πτήσεις στο χρηματιστήριο ήταν ορισμένοι από τους παράγοντες αυτούς. Έτσι, ξεκίνησαν οι περικοπές σε μισθούς, λειτουργικές δαπάνες και προσωπικό.
Σε αυτά προστίθεται και το πρόσφατο δυστύχημα, κατά το οποίο ο συγκυβερνήτης Αντρέας Λούμπιτς έριξε ηθελημένα το Airbus στις γαλλικές Άλπεις, γεγονός που έχει προκαλέσει έντονη ανασφάλεια στο επιβατικό κοινό και το οποίο πλήττει σφόδρα την αξιοπιστία της εταιρείας ως προς τους ελέγχους στους οποίους υποβάλλει τους πιλότους της.
Το τελευταίο «χτύπημα» που ήλθε προ εβδομάδας υπολογίζεται ότι θα στοιχίσει στην εταιρεία περί τα 300 εκατ. δολάρια, χρήματα τα οποία θα αναγκαστεί να καταβάλει ως αποζημιώσεις στους συγγενείς των θυμάτων.
Το εταιρικό προφίλ της Lufthansa
- H Lufthansa είναι μητρική των εξής αεροπορικών εταιρειών: Germanwings, Swiss, Austrian Airlines. Kατέχει ποσοστά στις Brussels Airlines, JeyBlue, SunExpress.
- Εργάζονται για όλο τον όμιλο συνολικά 40.000 άνθρωποι.
- Ο στόλος της ανέρχεται στα 430 αεροσκάφη.
- Διαθέτει 5.400 πιλότους.
Διαβάστε επίσης:
zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου