Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

ΑΠΑΝΤΗΣΗ-ΣΦΥΡΟΚΟΠΗΜΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ "ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΟΥΛΑ" ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ" ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!

Πολύ θόρυβο προκάλεσε η ανάρτησή μας "Οι πραγματικοί λόγοι για τους οποίους ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 5ου Δημοτικού Σχολείου Ωραιοκάστρου δεν δεν θέλει τα προσφυγόπουλα στο σχολείο του"!  Δείτε το σχόλιο σε βάρος της Μαρίας και την ανταπάντηση που δίνει η ίδια: 

"Η αναγνώστριά σας Μαρία δεν γνωρίζει ότι : οι άνθρωποι αυτοί οι οποίοι είναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ και όχι ζώα οπως τείνει να τους παρουσιάσει με απαξιωτικούς...

χαρακτηρισμούς προέρχονται από μια περιοχή που σπαράζεται από εμφύλιο πόλεμο. Αν δει κανείς φωτογραφίες πριν τον πόλεμο θα δει τις κατεστραμμένες πόλεις καλύτερες από την Αθήνα. Με μεγάλες λεωφόρους με τεράστια εμπορικά κέντρα με ακριβά αυτοκίνητα. Αυτοί οι άνθρωποι ήρθαν εδώ για να σώσουν τις ζωές και τα παιδιά τους από τον θάνατο. Δεν είχαν καμμιά όρεξη να αφήσουν τα σπίτια και τις δουλειές τους για να έρθουν στην "φιλόξενη" Ελλάδα και να έχουν αντιμετώπιση κατωτέρων ανθρώπων. Η Μαρία που από την ασφάλεια του σπιτιού της κάνει κριτική για βρώμικους και άρρωστους πρόσφυγες πως θα αισθανόταν αν μία βόμβα σκότωνε τους γονείς και τα αδέρφια της και έπρεπε η ίδια να πάει με τα παιδιά της σε άλλη χώρα για να επιβιώσει. Κατηγορουν το Ισλάμ με τον άκρατο φονταμενταλισμό και τους τρομοκράτες αλλά εμείς ως ορθόδοξοι το "αγαπάτε αλλήλους" το έχουμ ξεχάσει. Ας αντιμετωπίσουμε ως ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ με το ίδιο αίμα την.ίδια καρδιά τα ίδια μάτια αυτούς του δυστυχισμένους και ας αφήσουμε στην άκρη το μίσος και την απακίωση. Άλλωστε εμείς ως Έλληνες γνωρίσαμε την προσφυγιά πολύ καλά το 22 με την καταστροφή της Σμύρνης. Τίσο γρήγορα ξεχνάμε....τόσο γρήγορα ο "Ξένιος Ζεύς" θυσιάστηκε στο βωμό της ξενοφοβίας και του ρατσισμού;"

Η ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ:
Αγαπητέ συνσχολιαστή ΑΝΩΝΥΜΟΣ 10.35,
Φυσικά και ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.  Δεν φύτρωσα, όπως ενδεχομένως νομίζετε.  Εδώ ζω κι εγώ, μαζί με σας.  Δεν μίλησα για ζώα.  Το ότι έχουν ελονοσία και ηπατίτιδα, τι σημαίνει; Ότι είναι ζώα; Όχι βέβαια! Έχουν όμως και ελονοσία και ηπατίτιδα και φυματίωση. 
Όσο για το ότι ζούσαν πλουσιοπάροχα και τώρα σπαράζονται από πόλεμο, ΟΚ, συμφωνώ.  Έχουν πόλεμο και στο Μπαγκλαντές; Και στο Πακιστάν; Και στο Αφγανιστάν;  Όλοι όσοι έρχονται εδώ, έρχονται από πόλεμο; Όλοι; Μηδενός εξαιρουμένου;
Και στην Αιθιοπία έχουν συρράξεις.  Και ακραία φτώχεια, και πείνα και εξαθλίωση.  Πόσους Αιθίοπες έχετε δει να έχουν έρθει εδώ; Δεν σας κάνει εντύπωση; Πόσους έχετε δει από την Ακτή Ελεφαντοστού; Πόσους από την Ερυθραία; Πόσους από την Αίγυπτο;

Κατά τα λοιπά, ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ αγαπητέ μου συνσχολιαστή που οι άνθρωποι αυτοί έχουν ελονοσία.  Άλλοι φταίνε.  Και αυτοί που φταίνε, είναι αυτοί οι ίδιοι που βομβαρδίζουν τη Συρία και μετά στέλνουν ανθρωπιστική βοήθεια.  Όπως ο Κατρούγκαλος, ένα πράγμα.  Πρώτα σου κόβει τη σύνταξη και μετά σου δίνει επίδομα θέρμανσης.
Εγώ τους «αγαπώ τους αλλήλους».  Το θέμα είναι, αυτοί με αγαπάνε εμένα; Και γιατί, δηλαδή, πρέπει να γίνω εγώ μουσουλμάνα για να μη θιχτεί η κυρία με το τσαντόρ; Γιατί να μην γίνει η κυρία με το τσαντόρ χριστιανή; Γιατί πρέπει τα παιδιά μου σε λίγα χρόνια να φοβούνται να λένε ότι είναι χριστιανοί; Γιατί να μην μπορώ να κυκλοφορήσω στην Ομόνοια; Γιατί να μην μπορώ να κυκλοφορήσω στην Πλατεία Κουμουνδούρου;  Έχετε σκεφτεί ότι σε λίγα χρόνια τα «προσφυγόπουλα» θα είναι οι γιατροί που θα σας χειρουργούν, οι δικαστές που θα σας δικάζουν, οι δάσκαλοι που θα σας μορφώνουν;  Και ότι θα σας δικάζουν με τη Σαρία και θα σας χειρουργούν ενδεχομένως με τα δικά τους πιστεύω και θα σας μορφώνουν με ό,τι αυτοί (και οι πρόθυμοι κυβερνώντες που έχουν αλλεργία σε οτιδήποτε ελληνικό) θέλουν;

Και γιατί όλοι αυτοί οι αλληλέγγυοι δεν ήρθαν να χτυπήσουν την πόρτα της μάνας μου που είναι χήρα και ζει με 420 ευρώ σύνταξη μετά από 45 χρόνια δουλειάς και που εάν δεν της πάρω εγώ τα φάρμακα θα πεθάνει;
Γιατί όλοι αυτοί οι αλληλέγγυοι ξεφύτρωσαν ξαφνικά τώρα και ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, και ουδεμία κίνηση γίνεται για τους ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΠΕΝΟΝΤΑΙ; Γνωρίζετε τι χρήμα παίρνουν οι διάφοροι αλληλέγγυοι; Πώς ζουν; έχετε αναρωτηθεί; με αλληλεγγύη χορταίνουν;

Γιατί πρέπει να πληρώνω εισφορά αλληλεγγύης η οποία δεν ξέρω πού πάει; Και αν πάει κάπου, σίγουρα πάει στους «πρόσφυγες».  Για να μην σου πω ότι πάει σε διάφορες «τσέπες».  Είπε ο κος Τσίπρας ότι θα δώσει τα χρήματα που πήρε από τις τηλεοπτικές άδειες σε «ευπαθείς ομάδες».  Πάει κάπου το μυαλό σας; Εμένα πάει. Και πάει στους «πρόσφυγες».  Αλλά δυστυχώς έχω και μια μάνα που πένεται! Θα της δώσει ο κος Τσίπρας την τρεις φορές κομμένη της σύνταξη πίσω;

Και γιατί όταν πήγα τον ετοιμοθάνατο πατέρα μου στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ γινόταν της τρελής από «πρόσφυγες» και έπρεπε να περιμένω στον διάδρομο για να ευαρεστηθεί κάποιος να έρθει να μας δει; ΚΑΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ;
Και εγώ γιατί πληρώνω ΕΝΦΙΑ, τέλη κυκλοφορίας, ΦΠΑ, φόρο ακινήτων, τέλη κινητής και σταθερής, φόρο στον καπνό, φόρο στα καύσιμα, φόρο στον καφέ, φόρο στην εξετάσεις υγείας, φόρο στα φάρμακα, φόρο στα νοσοκομεία, φόρο εδώ, φόρο εκεί; ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ «ΑΝΑΞΙΟΠΑΘΟΥΝΤΕΣ» ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ; Και γιατί πρέπει να νοσηλεύονται ΑΥΤΟΙ ΔΩΡΕΑΝ ΚΙ ΕΓΩ ΟΧΙ; Εξηγείστε μου.  Γιατί;

Δεν είναι η Ελλάδα, αγαπητέ μου συνσχολιαστή, χώρα που μπορεί να θρέψει όλα αυτά τα πεινασμένα στόματα.  Για τον λόγο αυτό, και όλα αυτά τα στόματα γίνονται πιράνχας και έρχονται και κατασπαράζουν εσάς, εμένα, τα παιδιά μας, την περιουσία μας, την γη μας, την πατρίδα μας, την ιστορία μας, τις παραδόσεις μας.  Τώρα, εάν δεν σας ενδιαφέρει η περιουσία σας και θέλετε να την δώσετε βορά στους πεινασμένους, είναι άλλο θέμα.  Εάν δεν σας ενδιαφέρει η υγεία των παιδιών σας και σας ακούγεται «ομορφιά» (όπως είπε και ο Υπουργός) το να κάθεται το παιδί σας σε θρανίο που το πρωί έκατσε ένα αμφιβόλου υγείας προσφυγόπουλο ή μεταναστόπουλο, είναι άλλο θέμα.  Εάν δεν σας ενδιαφέρει το να παίρνει το «προσφυγόπουλο» την πέτρα και να σπάει το τζάμι του σχολείου και μετά εσείς κι εγώ να πληρώνουμε τη ζημιά, είναι άλλο θέμα.

Η ανθρώπινη ζωή, αγαπητέ μου, δεν έχει καμία αξία για τους ανθρώπους αυτούς.  Σφάζουν και σκοτώνουν για το ρύζι και το μέλι που τους τάζει το Κοράνι.  Σας αρέσει εσάς αυτό; Εμένα πάντως, όχι. Σκοτώνουν και λιθοβολούν για το τίποτα, διότι αυτό επιτάσσει η πίστη τους.  Πώς δηλαδή θα ενσωματωθούν όλοι αυτοί οι βάρβαροι;  Όταν βγάζει το μαχαίρι για ψύλλου πήδημα, πώς μπορείς να το διαχειριστείς αυτό; Και γιατί θα πρέπει όλοι να γίνουμε κότες, και να μην ανασαίνουμε για να μην τυχόν και προσβληθεί ο Μπαγκλαντεσιανός; Για πείτε μου; Εκείνος, δηλαδή, νοιάζεται που ενοχλούμαι εγώ; Προφανώς και όχι.  Εγώ γιατί να νοιαστώ; Εδώ δεν υπάρχουν λεφτά για να εμβολιαστούν τα ελληνόπουλα κατά της φυματίωσης.  Θα δώσουμε εκατομμύρια για τους «πρόσφυγες»; Και πού θα τα βρούμε;

Όσο για τη βόμβα που είπατε, ΟΚ συμφωνώ, εάν συμβεί θα πρέπει να αναζητήσω κι εγώ την τύχη μου κάπου αλλού.  Εύχομαι αυτό να μη συμβεί ποτέ σε κανέναν από εμάς, και ευχής έργον θα ήταν να μην συμβαίνει γενικώς.  Αυτό όμως, αγαπητέ μου, δεν έχει καμιά σχέση με την ελονοσία και την ισλαμοποίηση της πατρίδας μας.  Καμία απολύτως.

Πάντως, κι εσείς υποθέτω από την ασφάλεια του σπιτιού σας γράφετε όσα γράφετε.  Και από την ασφάλεια του σπιτιού σας λέτε ότι είστε ανθρωπιστής και ότι πρέπει να αγαπάμε αλλήλους.  Πήρατε κάποια οικογένεια στο σπίτι σας από προσφυγόπουλα; Εάν πήρατε, σας συγχαίρω.  Είστε παράδειγμα προς μίμηση.  Εάν όμως δεν πήρατε, τότε... πώς αποδεικνύετε ότι αγαπάτε αλλήλους; Στα λόγια; Κι εγώ αγαπάω όλο τον κόσμο.  Τι σημαίνει αυτό; Και ο Ομπάμα όλον τον κόσμο αγαπάει.  Και  ο Πούτιν, και η Μέρκελ, και ο Σόϊμπλε, και ο Ιμάμης στην Κωνσταντινούπολη, και ο Βούλγαρος πρωθυπουργός, και ο Φινλανδός πρωθυπουργός.  Όλοι αυτοί αγαπάνε αλλήλους.  Άμα τους ρωτήσετε, αυτό θα σας πουν.  Ότι αγαπάνε αλλήλους.

Και ο κος Τσίπρας από την ασφάλεια του σπιτιού του γεμίζει την Ελλάδα με «πρόσφυγες».  Δεν είδα να πάρει να φιλοξενήσει δυο-τρεις οικογένειες.  Και τα παιδιά του τα στέλνει σε ιδιωτικό σχολείο, εάν τυχόν σας διαφεύγει.  Δεν τα στέλνει σε σχολείο με «ομορφιές».  Και η κυρία Τασία, και ο κος Φίλης, και ο κος Κατρούγκαλος, όλοι από την ασφάλεια του σπιτιού τους πασάρουν στο σπίτι το δικό μου την ελονοσία.

Μήπως πήγατε να ρωτήσετε αυτούς τους ανθρώπους στην Ειδομένη που άνοιξαν τα σπίτια τους και υποδέχθηκαν τους «πρόσφυγες» τι πάθανε μετά; Πόσοι από αυτούς αγόρασαν κουμπούρια για να σώσουν το τομάρι τους και την περιουσία τους από τους «πρόσφυγες»; Μήπως έχετε μιλήσει με όσους ζουν στα νησιά; Που έχουν πήξει οι παραλίες στα περιττώματα και στα σκουπίδια, και οι δρόμοι έχουν γίνει απλώστρες με μπλούζες και σώβρακα, και τις νύχτες κλείνονται και αμπαρώνονται όλοι στα σπίτια τους μη και τυχόν βρεθούν μπροστά σε κανέναν «πρόσφυγα»; Ή το μόνο που βλέπετε είναι τα εντελώς δημοκρατικά τηλεοπτικά κανάλια, που έτσι και βρεθεί κανείς με αντίθετη γνώμη από την πολιτικώς ορθή, τον τρώει το μαύρο σκοτάδι και πέφτουν αμέσως διαφημίσεις;

Είπατε επίσης ότι τους αντιμετωπίζουμε ως κατώτερους ανθρώπους.  Όχι αγαπητέ μου.  Δεν είναι κατώτεροι ως άνθρωποι.  Είναι κατώτερης παιδείας.  Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.  Ξέρετε τι έλεγε ο λαός παλιότερα; Άνθρωπος αγράμματος, ξύλο απελέκητο.  Συμφωνείτε ή διαφωνείτε; Δεν λέω ότι στην Ελλάδα είμαστε όλοι με την ανώτερη παιδεία που θα μπορούσε να υπάρξει.  Το ίδιο ισχύει και για μας.  Άμα έχεις μεγαλώσει σε κακό και δύσκολο περιβάλλον, κάτι θα σου βγει.  Δεν γίνεται. Ή άμα βλέπεις όλη μέρα τον πατέρα σου να δέρνει τη μητέρα σου, κάτι θα σου βγει.  Άμα βλέπεις την οικογένειά σου να σνιφάρουν όλοι από το πρωί έως το βράδυ, κάτι θα σου βγει.  Δεν είναι θέμα λοιπόν κατώτερου ανθρώπου.  Είναι θέμα παιδείας και καλλιέργειας.  Εάν θεωρείτε ότι το Κοράνι καλλιεργεί το πνεύμα, ΟΚ, πάω πάσο.
Όχι αγαπητέ μου, εγώ την ελονοσία δεν την θέλω δίπλα στο σπίτι μου και στον άντρα μου και στα παιδιά μου και στη μάνα μου.  Εάν την θέλει κάποιος άλλος, ας την πάρει.  Εγώ όχι.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Μαρία


116 σχόλια:

  1. Αγαπητή Μαρία
    Σε πολλά συμφωνώ σε πολλά διαφωνώ . Δεν θα ανταπαντήσω γιατί δεν έχει νόημα ο διάλογος . Για ενημέρωσή σου είμαι γιατρός και έμεινα δυόμιση μήνες στην Ειδομένη σε συνθήκες τριτοκοσμικές. Θα σου αναφέρω μόνο την κατάληξη της ομιλίας του Γιουνκέρ για το μέλλον της Ευρώπης. Τα υπόλοιπα θα τα σκεφτείς μόνη σου

    «είμαι τόσο νέος, όσο και η ιδέα της Ευρώπης... για την ακρίβεια, είμαι λίγο μεγαλύτερος... Η Ευρώπη έχει μία αποστολή τόσο στο εσωτερικό της, όσο και το εξωτερικό... Η Ιστορία δεν θα θυμάται τα ονόματά μας... Η Ιστορία θα θυμάται την αποφασιστικότητα απέναντι στις πεποιθήσεις μας ...και τα σφάλματά μας... Θα κριθούμε για τη δύναμη της θέλησής μας και των πεποιθήσεών μας».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ συνόνοματε... δεν σε πιστεύουμε ότι είσαι γιατρός... και αν είσαι τότε να σκίσεις το πτυχίο σου και την άδεια εργασίας σου γιατί έχεις βιάσει τον όρκο του Ιπποκράτη όταν ξαφνικά θυμήθηκες ότι είσαι γιατρός όταν έγιναν τα στρατόπεδα ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ και δεν λες τίποτα για τους γείτονες σου που πεθαίνουν γιατί δεν έχουν φάρμακα, δεν έχουν δικαίωμα να κάνουν εξετάσεις... αν είσαι, που είμαι σίγουρος ότι δεν είσαι, είσαι ντροπή της ιατρικής!

      Διαγραφή
    2. Γιατρέ.. δώσατε τον όρκο του Ιπποκράτη ή του Υποκριτή;

      Διαγραφή
    3. Αν πράγματι είστε γιατρός, και αγαπάτε αυτή την χώρα, ελάτε να στελεχώσετε ένα από τα αγροτικά ιατρεία που έχουν μείνει άδεια, γιατί προτεραιότητα για την κυβέρνηση είναι η εξυπηρέτηση των λαθρομεταναστών. Έχω να σας προτείνω αρκετά τέτοια ιατρεία στην ακριτική Χίο.

      Διαγραφή
    4. Αγαπητε ανωνυμε πειτε μας ποσα σας δινουν για αυτεςσας τις αποψεις; γιατι εαν δεν τα περνατε θα γραφατε και το ονομα σας

      Διαγραφή
    5. Η ελονοσία δεν μεταδίδεται με την επαφή και όλα αυτά τα παιδιά είναι πολύ πιό καλό εμβολιασμένα ακόμα και από τα δικά μας.To 10% του πληθυσμού της Συρίας είναι χριστιανοί,δηλαδή 2,2 εκατομμύρια άνθρωποι.Αυτοί είναι και οι πρώτοι που εκδιώχθηκαν.
      Στην Ελλάδα είναι υποχρεωτική η εκπαιδευση όπως στίς περισσότερες χώρες του κόσμου και ορθώς.Ειναι προτιμότερο αυτοί οι άνθρωποι να μορφωθούν και να εκπολιτιστούν παρά να γίνουν αγρίμια.Όσο γιά παραπονα του στίλ "Είναι πολλοί,θα μας πάρουν τις δουλειές κτλ κτλ" ,να πάτε να τα κάνετε στούς "εταίρους" μας.Τέλος όποιος είναι τόσο μάγκας και δε μασάει ας καθήσει όταν γίνει πόλεμος και του έρθει το σκατό στον κ'''λο να περιμένει να βγάλει βίζα γιά να φύγει.

      Διαγραφή
    6. Στον αλκοολικό αναφέρεστε; Το πασίγνωστο αλκοολικό Γιούνκερ βεβαίως.... δε του συστήνετε -σαν γιατρός που είστε- ένα καλό πρόγραμμα (αυστηρό γιατί είναι στα τελευταία στάδια) να σώσει το τομάρι του καταρχήν που "σαπίζει" από το αλκοόλ και κατόπιν να μάθει να διαχειρίζεται τις εξαρτήσεις και τα πάθη του; Έχει πάρα πολύ δρόμο μπροστά του αυτός για να δίνει "συμβουλές" στην ανθρωπότητα ή για να ελπίζει ότι θα τον πάρουν σοβαρά όταν μιλάει.... εκτός αν πρόκειτε για όσους υπηρετούν τα σχέδια τα δικά του και της παρέας του... σαν εσάς δηλαδή...
      Βέβαια, εσείς, λόγω ιδιότητας, αναγκαστηκά βρίσκεστε όπου υπάρχει πρόβλημα, βλέπω όμως ότι υπηρετείτε κιόλας κανονικά τα ιδεώδη του ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΥ.

      Διαγραφή
    7. MATTHIAS RATH. ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ. Στο βιβλίο του "ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΤΗΣ ΕΕ ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΩΝ" (που μπορεί ο κάθε ένας να το κατεβάσει δωρεάν σε όποια γλώσσα θέλει) με ονόματα δείχνει ότι αυτοί που χρηματοδότησαν και τους 2 παγκόσμιους πολέμους και τις 2 πλευρές και είδαν ότι δεν κατόρθωσαν να υποδουλώσουν το κόσμο με τα όπλα, είναι οι ίδιοι που ίδρυσαν την ευρωπαϊκή ένωση για να υποδουλώσουν τους λαούς με το χρέος!!!!!! Ο πρόσφυγας πάει στο διπλανό κράτος και δεν διασχίζει θάλασσες όταν υπάρχει οδικός δρόμος. Πάει σε πλούσια χώρα και όχι εκεί που πεινάει ο κόσμος. Το 95% από τους "πρόσφυγες" είναι ηλικίας 18-30 ετών και χωρίς οικογένεια. Για στρατό μιλάμε και οχι για το καμουφλάζ με τα παιδιά που για αυτούς δεν έχουν αξία. Γιατρέ ήσουν και εσύ με τους γιατρούς και τους δικηγόρους που πήγαν στο λιμάνι του Πειραιά και όλοι εκεί οι πρόσφυγες τους είπαν ότι θέλουν να πάνε στην Ευρώπη και η αστυνομία τους κρατά υποχρεωτικά Ελλάδα? ΗΣΟΥΝ???? όποιος είναι αληθινός δεν κρύβει το πρόσωπο του και είναι ανώνυμος.- γιατρεεεεεε

      Διαγραφή
    8. Tos αληθεια αφου οι Συριοι ειναι 10%Χριστιανοι (2,2 εκατομμυρια) οπως γραφεις εδω γιατι ερχονται μονο μουσουλμανοι??

      Διαγραφή
    9. Ο ΓΙΟΥΝΚΕΡ ΕΙΝΑΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΗΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΙ ΛΕΣ?ΠΑΣ ΚΑΛΑ?ΔΕ ΠΑ ΝΑ ΣΕ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΚΑΝΑΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ..ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ/ΧΑΠΙΑ ΣΚΟΤΩΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ+ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ..ΨΕΜΜΑΤΑ+ΦΟΝΟΥΣ..ΕΧΕΙΣ ΠΑΘΕΙ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ?ΞΕΦΤΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΣΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ..ΝΑ ΔΩ ΠΩΣ ΘΑ ΣΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΔΑΙΜΟΝΕΣ+ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΥΣ ΒΡΕΦΟΚΤΩΝΟΥΣ ΠΑΙΔΟΦΑΓΟΥΣ ΑΝΩΜΑΛΟΥΣ ΣΟΔΟΜΙΤΕΣ...ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ ΠΙΑ

      Διαγραφή
    10. Και ποιός καθορίζει τι είναι η Ευρώπη και τι αξίες πρεσβεύει?Οι Βρυξέλλες ή οι λαοί της?Γιατί η πλειονότητα των λαών της Ευρώπης δεν τους θέλει τους ''πρόσφυγες'' οπότε ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι με τις ηλιθιότητες που υποστηρίζεις προάγεις την δημοκρατία στην Ευρώπη...βλάκα τζάμπα οι σπουδές σου...άντε κάνε το παπαγαλάκι του κάθε Γιούνκερ αστοιχείωτε...

      Διαγραφή
    11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    12. Η Ευρώπη θα μείνει στην ιστορία η μεγαλύτερη δολοφόνος του κόσμου... το μόνο που έχει κάνει είναι να παράγει σκλάβους, να κάνει πολέμους για να πάρει των ορυκτό πλούτο και έχει ξεκληρίσει φυλές και φυλες .... προσωπικά δεν θέλω να ανήκω στην Ευρώπη.... γιατι ώς ελλην δέν έχω κανένα κοινό στοιχείο με αυτούς.... όσο αφορα τα ΜΚΟ οι πληρωμές πάνε ως εξης: εργάτης 650 ευρω καθαρα (εργατης), αν είσαι ξένος που δουλεύεις στην εταιρια ΜΚΟ... παίρνεις απο 6.000 ευρω το μηνα... αν είσαι ξένος και είσαι σε μεγαλύτερο ποστο παίρνεις πάνω απο 10.000 ευρω τον μηνα.... με όλα τα έξοδα πληρωμένα.... για αυτο μην μου λέτε αλληλέγγυοι και μαλακίες.... δεν υπάρχει φιλανθρωπία εκτός μόνο απο δουλεία....

      Διαγραφή
    13. Την παροιμία την γνωρίζετε?
      Ουδέν μωρότερον των ιατρών, αν δεν υπήρχαν οι δημοδιδάσκαλοι!
      (Δεν υπάρχει τίποτα πιο ανόητο από τους γιατρούς, αν δεν υπήρχαν οι δημοδιδάσκαλοι!)

      Διαγραφή
  2. Χιλιάδες Έλληνες στην Χίο εναντίον ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΜΑΣΤΩΝ και αριστερών κατσαπλιάδων του ΣΥΡΙΖΑ . Θάρθει η ώρα θάρθει . Φωτιά είναι και θα γίνει ΠΥΡΙΝΗ ΛΑΙΛΑΠΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την Παρασκευή θα γίνει Γενικός Ξεσηκωμός στην Χίο εναντίον των ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξέρετε πως είμαστε πάρα πολλοί άνθρωποι μαζί σας, από όλη πιστεύω την Ελλάδα αλλά και από την Αθήνα, το κακό είναι, πως εμείς που είμαστε μαζί σας, δε βγάζουμε μήνα οικονομικά και δεν μπορούμε να έρθουμε ως εκεί να ενωθούμε .... αλλά είστε ακρίτες, κρατήστε θερμοπύλες ....

      Διαγραφή
  4. Το ''αγαπάτε αλλήλους'' μήπως το είδαν στον πόλεμο που κάνουν οι εχθροί του Άσαντ εναντίον των Συρίων Χριστιανών;;;
    Αυτοί που φεύγουν από την Συρία σε ποια παράταξη ανήκουν; Στην παράταξη του Άσαντ ή στην παράταξη των εχθρών του Άσαντ;;; Ξέρει να μας πληροφορήσει κανείς;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκουσε να δεις,όσοι έχουν έρθει στην Ελλάδα από τη Συρία είναι Σουνιτες μουσουλμανοι,είναι οι αντιπαλοι του Ασαντ,έφυγαν όταν ο Πουτιν ξεκίνησε τους βομβαρδισμους πέρσι ακομη.Οσοι βλέπεις στις φώτο να πολεμανε,άντρες και κοπέλες είναι χριστιανοι και τάσσονται στο πλευρό του Ασαντ.Τωρα πια έχουν μετακινηθεί σε ασφαλή εδαφη.Οτι άλλο ακούσεις από τα βρωμοκαναλα για Συριους ντεμεκ πρόσφυγες μη μασας,είναι όλοι του Ισις που λακισαν και φυσικά δεν πολεμισαν γιατί έκλασαν μεντες λόγο του Πουτιν!,!Αυτα.

      Διαγραφή
    2. Οι άλλοι που εμειναν,ξέχασα να σου πω είναι Σιητες και είναι Χριστιανοί.

      Διαγραφή
  5. Κάθε μέρα που περνά χιλιάδες ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ λεηλατούν την Χίο και τα άλλα νησιά του Αιγαίου . Οι ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΤΕΣ εισβολείς θα κάψουν τα πάντα σε μια διαλυμένη χώρα που την ελένγχουν κομμουνιστές ανθέλληνες προδότες διεφθαρμένοι και καθάρματα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΙΑ...ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΑΝ ΘΕΛΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ Η ΟΧΙ...ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ...ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΟΥΣ..ΤΟ ΟΤΙ ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΕΘΙΜΟ ΤΟΝ ΒΙΑΣΜΟ ΜΙΚΡΩΝ ΑΓΟΡΙΩΝ ΤΟΝ ΛΙΘΟΒΟΛΙΣΜΟ ΤΟΝ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΜΟ ...ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΝΥΠΑΡΞΩ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ...ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ 72 ΧΩΡΕΣ ΦΥΛΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΕΜΟ...ΓΙΑΤΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΗ;;;ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΟΜΟΕΘΝΑ ΚΡΑΤΗ;;;ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΝΕΑΡΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΔΕ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ;;;ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΒΑΡΚΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΙΦΟΝ Η ΤΑ ΤΑΜΠΛΕΤ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ;;;;ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΒΙΑΖΟΥΝ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΝ ΚΛΕΒΟΥΝ;;;;ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΛΕΙ...ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΛΕΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΝΥΠΑΡΞΩ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΕΤΟΙΑΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΜΠΛΕΝΤΕΡ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ...ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΘΕΛΗΣΩ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΩ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΕΓΩ Ο ΙΔΙΚΤΗΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ...ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ...ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΠΟ ΓΝΗΣΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ...ΠΩΣ ΝΑ ΥΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΧΥΘΗΚΕ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑΣ...ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΦΕΡΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ...ΑΣ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ..ΟΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΥΛΕΣ ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΥΠΑΡΞΟΥΝ ...ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ...ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΡΦΩΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΗΘΗ ΜΑΣ...ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ...ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ...ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΙΦΙΟΚΤΗΤΗ...Η ΕΛΛΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δηλαδή εσύ που γράφεις το παραπάνω σχόλιο θε ρείς τον εαυτό σου ΓΝΗΣΙΟ ΕΛΛΗΝΑ ; Μετά από 400 χρόνια τούρκικης κατοχής ; Όσο Έλληνας είναι ο Πακιστανός και ο Αλβανός που ζουν σ αυτό τον τόπο άλλο τόσο είσαι και σύ. Οι επιμειξίες των διαφόρων φυλών των τούρκων όπως Αιγύπτιοι Μογγόλοι κλπ δεν άφησαν ίχνος από τα γονίδια των ένδοξων προγόνων σου. Και κάτι άλλο. Όταν τη δεκαετία του 20 και τη δεκαετία του 50.οι έλληνες μετανάστευαν κατά χιλιάδες στην Αυστραλία και στη Γερμανία οι χώρες αυτές δεν τους αντιμετώπιζαν σαν παρείσακτους αλλά τους έδιναν δουλειά περίθαλψη κλπ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1) Έρευνες έδειξαν ότι είμαστε γνήσιοι απόγονοι των αρχαίων ΕΛΛΗΝΩΝ.
      http://www.pronews.gr/portal/20160626/genika/epistimes/27120/terastia-ereyna-8-panepistimion-katharo-dna-ton-ellinon-kai-idio-me

      2) Οι ΕΛΛΗΝΕΣ μετανάστευαν με όλες τις νόμιμες διαδικασίες κι έτσι μεταναστεύουν και τώρα (δεν βούλιαζαν βάρκες π.χ. για να τους σώσουν και να τους μεταφέρουν στη χώρα διάσωσης).

      Τι δεν καταλαβαίνεις;
      Μήπως είναι κινέζικα, ακαταλαβίστικα, αυτά που γράφω;

      Διαγραφή
    2. Απάντησέ μου, παρακαλώ, αν γνωρίζεις βέβαια, σε δυο ερωτήματα:
      1) κόβεται το νερό ή το ρεύμα σε σπίτια Ελλήνων;
      2) κόβεται το νερό ή το ρεύμα σε HOT SPOT;

      Διαγραφή
    3. ΝΑΙ είμαστε φιλάνθρωποι.
      ΝΑΙ είμαστε φιλόξενοι.
      Αυτός που φιλοξενείται σέβεται τους κανόνες της φιλοξενίας ή θέλει να επιβάλει τους δικούς του κανόνες;

      (Οι Έλληνες, όταν μετανάστευαν στην Αυστραλία ή την Γερμανία, έκλειναν π.χ. τις σιδηροδρομικές γραμμές ή τους δρόμους;)

      Διαγραφή
    4. Και μόνο που οι μισοί Ελληνες είναι ρουφιάνοι και μισούν τους άλλους μισούς σημαίνει ότι είμαστε γνήσιοι απόγονοι
      Χαχαχαχαχαχαχα!!!!!!

      Διαγραφή
    5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    6. Καλά στη μάθανε την παραμύθα στην Κουμουνδούρου περί εξαφάνισης των Ελλήνων (σα να παίζει κασσέτα είναι όταν μιλάτε ζωντόβολα) αλλά δεν ισχύει και σύντομα θα το νιώσεις στο τομαράκι σου ....

      Διαγραφή
  8. Όταν οι Έλληνες μετανάστευαν στην Αυστραλία στην Γερμανία στην Αμερική είχαν περάσει όλοι ιατρικές εξετάσεις και ήταν όλοι ΝΟΜΙΜΟΙ με χαρτιά βίζες διαβατήρια προσκλήσεις και δεν έκλεβαν δεν σκότωναν χιλιάδες για 10 δολάρια δεν βίαζαν μικρά παιδιά δεν βίαζαν κάθε μέρα ανυπεράσπιστες γυναίκες όπως κάνουν στο Ελληνικό Αφγανοί και Πακιστανοί ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ . Χιλιάδες είναι τα εγκλήματα των ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ εναντίον ανυπεράσπιστων ηλικιωμένων ανθρώπων που τους φιμώνουν μέσα στα σπίτια τους και βρίσκουν φρικτό θάνατο για να τους πάρουν τα λίγα ευρώ που έχουν . ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ Αφγανοί εγκληγματίες ΝΑ ΒΙΑΖΟΥΝ ΑΓΟΡΑΚΙΑ ΠΑΡΑ ΦΥΣΗ και εσύ να μην μιλάς . Όλοι πρέπει να το καταλάβουμε ότι ο σκοπός του ΣΥΡΙΖΑ είναι η ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ της χώρας και η ΕΞΟΝΤΩΣΗ του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ . Οι ΈΛΛΗΝΕΣ μετανάστες ποτέ δεν ήταν παρείσακτοι πάντα είχαν ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ και ΠΑΝΤΑ ΣΕΒΟΝΤΟΥΣΤΑΝ τα ήθη και τα έθιμα των χωρών που τους φιλοξένησαν . Εσύ νπου έγραψες το σχόλιο θα πρέπει να γνωρίζεις ότι τα εγκλήματα της σημερινής ΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΟΧΙΚΗΣ ΨΕΥΤΟΚΙΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ εναντίον του Ελληνισμού είναι χιλιάδες . Η φτώχεια η εξαθλίωση , τα χιλιάδες σπίτια που αρπάζει κάθε μέρα από Έλληνες η ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΊΑ ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ , η ανεργία και οι ληστρικοί φόροι θα έχουν πολύ άσχημο τέλος για τους ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ και ΦΑΣΙΣΤΕΣ της αριστεράς . Το μίσος είναι ΘΑΝΑΣΙΜΟ .................. ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ . ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ . ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όταν οι Έλληνες μετανάστευαν στην Αυστραλία στην Γερμανία στην Αμερική είχαν περάσει όλοι ιατρικές εξετάσεις και ήταν όλοι ΝΟΜΙΜΟΙ με χαρτιά βίζες διαβατήρια προσκλήσεις και δεν έκλεβαν δεν σκότωναν χιλιάδες για 10 δολάρια δεν βίαζαν μικρά παιδιά δεν βίαζαν κάθε μέρα ανυπεράσπιστες γυναίκες όπως κάνουν στο Ελληνικό Αφγανοί και Πακιστανοί ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ . Χιλιάδες είναι τα εγκλήματα των ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ εναντίον ανυπεράσπιστων ηλικιωμένων ανθρώπων που τους φιμώνουν μέσα στα σπίτια τους και βρίσκουν φρικτό θάνατο για να τους πάρουν τα λίγα ευρώ που έχουν . ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ Αφγανοί εγκληγματίες ΝΑ ΒΙΑΖΟΥΝ ΑΓΟΡΑΚΙΑ ΠΑΡΑ ΦΥΣΗ και εσύ να μην μιλάς . Όλοι πρέπει να το καταλάβουμε ότι ο σκοπός του ΣΥΡΙΖΑ είναι η ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ της χώρας και η ΕΞΟΝΤΩΣΗ του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ . Οι ΈΛΛΗΝΕΣ μετανάστες ποτέ δεν ήταν παρείσακτοι πάντα είχαν ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ και ΠΑΝΤΑ ΣΕΒΟΝΤΟΥΣΤΑΝ τα ήθη και τα έθιμα των χωρών που τους φιλοξένησαν . Εσύ που έγραψες το σχόλιο θα πρέπει να γνωρίζεις ότι τα εγκλήματα της σημερινής ΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΟΧΙΚΗΣ ΨΕΥΤΟΚΙΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ εναντίον του Ελληνισμού είναι χιλιάδες . Η φτώχεια η εξαθλίωση , τα χιλιάδες σπίτια που αρπάζει κάθε μέρα από Έλληνες η ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΊΑ ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ , η ανεργία και οι ληστρικοί φόροι θα έχουν πολύ άσχημο τέλος για τους ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ και ΦΑΣΙΣΤΕΣ της αριστεράς . Το μίσος είναι ΘΑΝΑΣΙΜΟ .................. ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ . ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ . ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι Πακιστανοί και Αφγανοί θεωρούν τον βιασμό μικρών παιδιών κάτι το φυσιολογικό . Μέσα στην Κουλτούρα τους και στα έθιμα τους αυτό το κάνουν πράξη κάθε μέρα . Αυτό κάνουν και στην Ελλάδα . Αυτά τα εγκλήματα ο ΣΥΡΙΖΑ τα κρύβει γιατί είναι πολλοί από αυτούς τους αριστερούς είναι παιδόφιλοι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και συ που γράφεις το παραπάνω σχόλιο και συγκρίνεις τους Έλληνες του εξωτερικού με αυτους που με το έτσι θέλω μπαίνουν στην Ελλάδα. Εγώ είμαι μεταναστρια από 15 χρονών. Εμείς που φύγαμε αγαπητέ μου μας δεχτηκανε σε άλλες χώρες γιατί ήμασταν νόμιμοι. Μας δεχτηκανε γιατί σεβάστηκαμε τη χώρα που μας δέχτηκε. Πρόσφεραμε. Σεβάστηκαμε στους νόμους της. Δεν απαίτησαμε με τσαμπουκά αλλά με αξιοπρεπεια. Μας πρόσφερε και ακόμα μας προσφέρει η χώρα που ζούμε γιατί έχει τη δυνατότητα και γιατί είμαστε νόμιμοι πολίτες αυτής της χώρας. Εμείς εδώ που ζούμε φέραμε τον πολιτισμό μας και την αξιωπρεπεια μας που είναι ξακουστα στα πέρατα του κόσμου και όχι άγρια και αιμοβόρος εθιμα. Όποιος από τους μετανάστες παρανομουσε με έγκλημα δεν τον έβαζαν απλά φυλακή αλλά τον έστελναν πίσω στη χώρα του. Βάζεις λοιπόν εμάς που μεταναστευσαμε, στο ίδιο καζάνι με αυτους τους ανθρωπους? Που η θρησκεία τους η κουλτούρα τους τα βιώματά τους είναι βουτυγμενα μέσα στο αιμα? Που η παιδεραστία είναι εθιμο τους? Που δεν έχουν κανένα απολύτως σεβασμό προ τις γυναίκες? Μπορώ να σου γράψω και άλλες πολλές διαφορές ανάμεσα σε αυτούς και σε μας. Όλοι πονάνε όταν βλέπουμε μικρά παιδιά να υποφέρουν αλλά άλλο το ενα και άλλο το άλλο. Αααααα και κάτι άλλο για να μην λέτε συνέχεια τους Έλληνες ρατσιστές. Ύστερα από όσα κάνουν οι μουσουλμάνοι, κανένα μα κανένα κράτος δεν τους θελει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και δεν τους θέλει κανένα Κράτος και σίγουρα ούτε αυτό που ζεις εσύ, τα ξέρουμε αυτά, καθημερινά ενημερωνόμαστε, αυτοί οι ηλίθιοι νομίζουν ότι είναι οι "γραμματιζούμενοι" και οι "ευαίσθητοι" που θα νουθετίσουν τους ... "άτακτους" που είναι αποκομμένοι από όλο τον υπόλοιπο κόσμο, δεν ξέρουν τι γίνεται, ξέρουν μόνο ότι τους λένε οι ΜΚΟ και οι Συριζαίοι.... και φυσικά εκεί ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ σου όπως και όλοι οι υπόλοιποι να υποθέσω, κρατήσεις για περίθαλψη, κ.λ.π. ή στα πληρώνουν οι ιθαγενείς από τις δικές τους κρατήσεις επειδή είναι "ανθρωπιστές" και "αλληλέγγυοι" ;

      Διαγραφή
  12. «Τη φρικιώδη κατάστασιν των Ελλήνων αναγιγνώσκομεν εν τη Δέμβερ του Κολοράδου συναδέλφω “Νέα”. Κατά την εν συναδέλφον ταύτην, ήτις δημοσιεύει εν πλάτει την έκθεσιν του εκεί αστυάτρου, 800 Έλληνες ζώσιν υπό τους χειρίστους της υγιεινής και ανθρωπότητος κανόνας.
    Η αστυνομία εύρε περί τους 25 Έλληνας κοιμώμενους και διαιτωμένους εις εν στενότατον δωμάτιον.
    Αμέσως η αστυνομία εξεδίωξε τούτους εκείθεν και απολύμανε καταλλήλως το δωμάτιον τούτο, εξ ού ηπειλείτο η υγεία του περίοικου πληθυσμού. Ένεκα τούτου η συνάδελφος εφημερίς επιτίθεται δριμύτατα κατά των Ελλήνων, λέγει δ’ ότι εκ της ελεεινής τούτων υγιεινής καταστάσεως απειλείται η υγεία όλης της πόλης»

    Μερικές δεκαετίες αργότερα, στην άλλη μεριά του Ατλαντικού, και συγκεκριμένα στην Γερμανία για να προσδιορίσουν τους έλληνες και ιταλούς μετανάστες χρησιμοποιούσαν τον βαυαρικό υποτιμητικό ιδιωματισμό Katzelmacher που χαρακτήριζε όσους προερχόνταν από φτωχές χώρες του νότου. Κι αυτά είναι μερικά από όσα «συνόδευσαν» τα μεταναστευτικά ρεύματα των Ελλήνων που μπάρκαραν να κυνηγήσουν το εκτός ελληνικών συνόρων όνειρο.

    Όπως υπογράμμιζε κι ο D.Barley ήδη από το 1966 στο βιβλίο του «Βασικές αρχές και προβλήματα της κοινωνιολογίας», «το Ξένο και το Άγνωστο θεωρείται γενικά ύποπτο, απειλή για την γνωστή, σταθερή τάξη πραγμάτων», κάτι που παρατηρεί κανείς να συμβαίνει και σήμερα όπου ο φόβος είναι παρών σαρώνοντας την ελληνική επικράτεια, λησμονώντας τις μελανές σελίδες της ιστορίας των ελληνικών μεταναστευτικών ρευμάτων.
    Το 1960 μάλιστα, την εποχή της μεγάλης εξόδου, υπογράφεται η ελληνογερμανική συμφωνία «Περί απασχολήσεως Ελλήνων εργατών στην Γερμανία». Μόνο στην Γερμανία θα μεταναστεύσουν περίπου 1.000.000 Έλληνες. Η Αμερική, ο Καναδάς, η Αυστραλία, το Βέλγιο θα αποτελέσουν με τη σειρά τους κέντρα υποδοχής μεταναστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά που γράφεις τι σημαίνουν;;;
      Ότι οι Έλληνες μετανάστες δεν πήγαιναν εκεί νομίμως;;;
      Ότι η χώρα υποδοχής δεν έπρεπε να τηρεί τους κανόνες υγιεινής;;;

      Απορώ γιατί τα αναφέρεις.

      Διαγραφή
  13. Με διαβατήρια και νόμιμα με ιατρικές εξετάσεις πήγαν σε άλλες χώρες και μεγαλούργησαν . Δεν κραύγαζαν θάνατος στους απίστους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι η αλήθεια. Σε μερικούς όμως δεν αρέσει η αλήθεια.
      Σημειωτέον ότι και Γενοκτονία των Ποντίων είναι μια αλήθεια, αλλά η αλήθεια αυτή σε μερικούς δεν αρέσει.

      Διαγραφή
  14. Άλλοι 650.000 χιλιάδες συνταξιούχοι γράφει το Έθνος θα βρουν τις συντάξεις τους ψαλιδισμένες από τον ΙΜΠΡΑΧΗΜ TSOGLAN MR ALEXIS MADE IN USA .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο σταλινισμός έχει κάνει αποτρόπαια αμαρτήματα, αλλά η προπαγάνδα τα κρύβει.

    1) Ο Στάλιν εξόντωσε 20.000.000 πολιτικούς αντιπάλους του !!!

    topontiki.gr/article/138083/i-staliniki-periodos-apo-tis-metarrythmiseis-stis-ekkathariseis-kai-tis-dikes

    Οι σύντροφοι Χρουστσόφ και Τρότσκι επιβεβαιώνουν τα σταλινικά καμώματα
    marinisbooks.gr/title39.htm

    2) Ο Μάο εξόντωσε 45.000.000 πολιτικούς αντιπάλους του !!!

    tovima.gr/world/article/?aid=355168

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημερα στα σκοταδια σας... https://www.youtube.com/watch?v=PHcz9ArLrxE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως δεν κατάλαβες ότι αυτοί που προκαλούν προβλήματα, πολέμους και δυστυχία, το παίζουν κατεξοχήν ''φιλάνθρωποι'' και ''αντιρατσιστές''.
      Οι Αμερικανοί κόπτονται για τα δικαιώματα των ανθρώπων, το ίδιο και οι φίλοι και σύμμαχοί τους στη Δύση και στην Ανατολή.

      Δες τι έκαναν μέχρι τώρα:
      Γενοκτονία γηγενών Ινδιάνων στην Αμερική
      Πόλεμος στο Βιετνάμ
      Ατομική βόμβα στην Χιροσίμα
      Πόλεμος στην Γιουγκοσλαβία
      Πόλεμος στο Αβγανιστάν
      Πόλεμος στο Ιράκ
      Πόλεμος στη Λιβύη
      Πόλεμος στη Συρία (ενίσχυση αντιπάλων του Άσαντ).

      Υποκρισία, υποκρισία, υποκρισία.

      Διαγραφή
    2. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΣΑΤΑΝΙΣΤΗ ΠΑΙΔΟΦΙΛΕ ΑΝΩΜΑΛΕ ΠΟΥ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΜΕ ΝΕΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΙΧΝΕΙΣ...Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ..ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΕ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΜΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ?ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΕ

      Διαγραφή
  17. ................................................................................................................
    Ποιοι ήταν φίλοι των ναζί;

    Οι σταλινιστές ήσαν σύμμαχοι με τον Χίτλερ και απολάμβαναν την φιλία τους με το σύμφωνο Μολότοφ-Ρίμπεντροπ (23 Αυγ. 1939).

    enet.gr/?i=news.el.article&id=233988

    Βίντεο
    https://www.youtube.com/watch?v=ZvijJCmNQ0I

    Φωτογραφία κατά την υπογραφή της συμμαχίας
    https://el.wikipedia.org/wiki/Γερμανοσοβιετικό_Σύμφωνο_μη_Επίθεσης
    ................................................................................................................
    Ποιοι ήταν φ ί λ ο ι των ναζί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα 8.500.000 Ρώσων νεκρών ήταν αποτέλεσμα αυτής της φιλίας...Η ιστορία φίλε δεν διαστρεβλώνεται από κάτι στόκους σαν κι εσένα...αλοίμονο αν...

      Διαγραφή
    2. .................................................................................................
      Εγώ, επειδή είμαι, όπως λες ''στόκος'', αν και στόκος δεν μπορώ να διαστρεβλώσω τα γεγονότα.
      Τα γεγονότα δεν διαστρεβλώνονται.
      Γι' αυτό τα γεγονότα που παρέθεσα με ντοκουμέντα δεν καταρρίπτονται. Μπορείς να τα καταρρίψεις εσύ που δεν είσαι στόκος;;;
      Δεν ήταν φίλοι των ναζί;;;

      Η φιλία και συμμαχία κράτησε μέχρι το 1941. Τότε ο Χίτλερ έσπασε τη φιλία με τους σταλινιστές και επετέθηκε στη ΡΩΣΙΑ.
      Την φιλία δεν την χάλασε ο Στάλιν, αλλά ο Χίτλερ !!!

      Αφού του επιτέθηκε, επόμενο ήταν να πολεμήσει ο Στάλιν.
      Τα θύματα της Ρωσικής αντίστασης είναι γεγονός, δεν αμφισβητούνται.

      Κατά την διάρκεια της ανωτέρω συμμαχίας και φιλίας συνέβησαν φοβερά γεγονότα:

      1) Λίγες μέρες μετά την υπογραφή του ανωτέρω συμφώνου την 1 Σεπτ. 1939 τα δυο φιλαράκια, ο Χίτλερ και ο Στάλιν, εισέβαλαν στην Πολωνία και την μοίρασαν για πάρτη τους.

      http://clubs.pathfinder.gr/ilovepoland/344002

      2) Λιγάκι αργότερα, στις 30 Νοεμβρίου 1939, το φιλαράκι του Χίτλερ, ο Στάλιν, εισέβαλε στην Φιλανδία, αλλά έπαθε πανωλεθρία, γιατί οι αξιωματικοί του Ρώσικου στρατού υστερούσαν σε εμπειρία (είχε παλαιότερα εκτελέσει ή φυλακίσει 30.000 έμπειρους αξιωματικούς).

      https://el.wikipedia.org/wiki/Ρωσοφινλανδικός_πόλεμος_του_1939
      ..................................................................................................
      Χωρίς ντοκουμέντα εγώ δεν βγάζω άχνα.

      Διαγραφή
    3. ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ;
      ''ο Χίτλερ και ο Στάλιν εισέβαλαν στην Πολωνία και την μοίρασαν για πάρτη τους''.
      ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ.
      ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΤΗ ΜΟΙΡΑΣΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ.
      ΠΟΙΟΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΟΤΙ Ο ΣΤΑΛΙΝ ΚΑΙ Ο ΧΙΤΛΕΡ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1941;

      Διαγραφή
    4. Σεπτέμβριος 1938 Τσαμπερλαιν Νταλαντιέ Χίτλερ Μουσολίνι Τσιανο. Συμφωνία μη επιθέσεως γνωστή ως "Συμφωνία του Μονάχου"....Αυτά...

      Διαγραφή
    5. 6:10 μ.μ.,
      Αυτή "Συμφωνία του Μονάχου" (1938) αναιρεί την φιλοναζιστική στάση των σταλινιστών που υπογράφηκε το 1939 με το σύμφωνο
      Μολότοφ-Ρίμπεντροπ ;;;

      Ποιοι ήταν φίλοι των ναζί;;;
      Κατάγραψέ τους και καταδίκασέ τους.
      Θα το κάνεις; Εγώ τους καταδικάζω με αποτροπιασμό.
      Έλα, καταδίκασέ τους.

      Κατάλαβες τώρα ότι τα γεγονότα δεν αμφισβητούνται;
      Κάλιο αργά παρά ποτέ.

      Διαγραφή
    6. Στο Κατυν της Πολωνίας στο ομώνυμο δάσος 22.000 Πολωνοί αξιωματικοί και στρατιώτες εκτελέστηκαν από την τότε NKDV που αργότερα μετονομάστηκε σε KGB. Βεβαίως και τα εγκήματα ειναο καταδικαστέα και βεβαίως τα καταδικάζω . Άλλωστε τα 12.000.000 νεκρών εξ αιτίας της χιτλερικής Γερμανίας ωχριούν στα 25.000.000 νεκρών της σταλινικής περιόδου. Η ιστορία φίλε όπως σου είπα και πριν δεν διαστρεβλώνεται . Η ένστασή μου είναι να μην βλέπουμε μόνο τη μια πλευρά. Μην ξεχνάμε ότι τσ μεγαλύτερα εγκήματα έγιναν στο όνομα του χριστιανισμού. Άλωση της Ιερουσαλημ στην πρώτη σταυροφορία. Το αίμα των απίστων μουσουλμάνων έφτανε στο γόνατο σύμφωνα με τις μαρτυρίες των σταυροφόρων. Αυτό βέβαια δεν εξαγνίζει τπυς δολοφόνους και κτηνάνθρωπους τρομοκράτες στο όνομα της Τζιχάντ.

      Διαγραφή
    7. Έχω να κάνω μια παρατήρηση.
      Η Σταυροφόροι φορούσαν τον μανδύα του Χριστιανού. Δεν πήγαν να απελευθερώσουν τους Αγίους Τόπους, αλλά να κατακτήσουν γαίες.
      Απόδειξη ότι το 1204 πολιόρκησαν το Ορθόδοξο Χριστιανικό Βυζάντιο και το κατέκτησαν.

      Διαγραφή
    8. Στο όνομα του Χριστοανισμού όμως...όπως και οι Ιεροεξεταστές όπως και οι δήμιοι που έκαιγαν γυναίκες επειδή γεννήθηκαν με κόκκινα μαλλιά όπως και οι Βυζαντινοί που έσφαξαν 10.000 Έλληνες στο θέατρο της Θεσσαλονίκης όλοι στο όνομα του Χριστιανισμού....Η μισαλλοδοξία δεν έχει Θεό φίλε.

      Διαγραφή
    9. Η σφαγή που αναφέρεις (10.000) δεν έγινε στο όνομα του Χριστιανισμού, ήταν αποτέλεσμα ενός θυμού του Θεοδοσίου, γιατί κάποιοι σκότωσαν αξιωματούχους του στρατού του. Ο αριθμός των σφαγιασθέντων είναι άγνωστος. Ο Θεοδόσιος κατακρίθηκε από τον Ορθόδοξο επίσκοπο και ζήτησε συγχώρηση γονατιστός.

      Διαγραφή
    10. Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ, Πρύτανις στο Πανεπιστήμιο της Σορβόνης, βιβλίο «Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ», έκδοση «Ψυχογιός» σελ. 17:
      «Πράγματι κατά τη βασιλεία του Θεοδοσίου ο χριστιανισμός γίνεται η θρησκεία του κράτους. Εναντίων των ειδωλολατρών (διάβαζε Ελλήνων) εφαρμόσθηκαν μέτρα, που πήραν συχνά το χαρακτήρα πραγματικών διώξεων. Το μαντείο των Δελφών υποχρεώθηκε να σιγήσει, οι Ολυμπιακοί αγώνες και τα Ελευσίνια μυστήρια απαγορεύτηκαν, τα ιερά λεηλατήθηκαν από τους χριστιανούς, οι ιερείς, όπως γράφει ο Λιβάνιος υποχρεώθηκαν «να σιγήσουν ή να πεθάνουν».

      Ωστόσο είναι άξια απορίας τα φρικτά βασανιστήρια κι οι απάνθρωπες ποινές που εφαρμόστηκαν, καθ' όλη τη διάρκεια της αυτοκρατορίας αυτής, παρ' όλα τα «αγαπάτε τους εχθρούς υμών» και τα «καλώς ποιείται τοις μισούσιν υμάς». Όπως και να το κάνουμε, θρησκεία της αγάπης λέγεται. Κι όμως. Οι φρικαλεότητες εκτινάχθηκαν σε απίστευτα ύψη. Η απανθρωπιά των Βυζαντινών μας προκαλεί τεράστιες δέος και τρομερή κατάπληξη για το απίστευτο μέγεθος της διαστροφής, στην οποία μπορεί να περιέλθουν ανθρώπινα όντα.

      Διαγραφή
    11. Η Βυζαντινή Αυτοκρατορία είναι η συνέχεια του Ελληνισμού:

      1) Διάβαζε τις φρικαλεότητες στην αρχαία Ελλάδα, φρικαλεότητες που ήταν το αποτέλεσμα συνεχών πολέμων μεταξύ των Ελληνικών πόλεων.
      Αθηναίοι εναντίον των Σπαρτιατών και τανάπαλιν.
      Βοιωτοί εναντίον και Σπαρτιατών και τανάπαλιν.
      Αθηναίοι εναντίον των Συρακουσίων.
      Μακεδόνες εναντίον Αθηναίων κ.λ.π. κ.λ.π.

      2) Οι αρχαίοι Αθηναίοι όσους δεν συμφωνούσαν με την επικρατούσα θρησκευτική αντίληψη ή φονεύονταν π.χ. Σωκράτης ή εξορίζονταν π.χ. Αναξαγόρας.

      Τι διαφορετικό έκαναν οι Βυζαντινοί από αυτά που έκαναν οι αρχαίοι Έλληνες;

      Διαγραφή
    12. Η διαφορά φίλε είναι ότι οι Έλληνες έκαναν φρικαλεότητες έως και ανθρωποθυσίες αν και μόνο ενδείξεις υπάρχουν για αυτο και οχι αποδειξεις , στο όνομα του Δια και της Αθηνας . Ενώ οι Βυζαντινοί.έκανα φρικαλεότητες και εγκλήματα στο όνομα του Χριστού. Ο δε Κωσταντίνος ο "μέγας" δολοφόνησε τον γιο του Κρίσπο και τη σύζυγό του Φαύστα την οποία έβρασε με καυτό νερό ζωντανη. Αυτόν τον κατα συρροή δολοφόνο η 4η Σύνοδος τον αγιοποίησε.

      Διαγραφή
    13. 11:39 μ.μ..
      Έρχεσαι ακριβώς στα λόγια μου, δηλαδή ότι οι Βυζαντινοί κάνουν αυτά που τους κληροδότησαν οι αρχαίοι Έλληνες:

      Ο μέγας Κωνσταντίνος, για τον οποίο λες ότι έκανε τα παραπάνω εγκλήματα (δεν είναι βέβαιο ότι τα έκανε, μαρτυρούνται από ένα ιστορικό που έζησε ένα αιώνα μετά τον Κωνσταντίνο), αυτά τα εγκλήματα τα έκανε ως ειδωλολάτρης κι όχι ως Χριστιανός.
      Ο Κωνσταντίνος βαπτίστηκε ως Χριστιανός λίγο πριν πεθάνει.
      Άρα τα εγκλήματα, αν τα έκανε, πρέπει να τα αποδώσεις στην πρακτική της ειδωλολατρίας.
      Επιχειρείς μάταια τα εγκλήματα που κάνει η εκάστοτε εξουσία να τα αποδώσεις στην Ορθοδοξία.

      Διαγραφή
    14. Ο ίδιος ιστορικός Ζώσιμος αναφέρει ότι ο Κωνσταντίνος ζήτησε από τους εθνικούς ιερείς εξιλέωση γι’ αυτά τα ειδεχθή του εγκλήματα και όταν αυτοί του την αρνήθηκαν στράφηκε προς τους χριστιανούς, οι οποίοι του την πρόσφεραν απλόχερα με αντάλλαγμα την υποστήριξή τους. Με αυτό τον τρόπο ο Κωνσταντίνος “καθαρίσθηκε στο εξιλεωτικό αίμα του Χριστού” για τα μεγάλα εγκλήματά του και μπόρεσε να ανακηρυχτεί μετά το θάνατό του “Άγιος” και “Ισαπόστολος”. Η άφεση των αμαρτιών ήταν έτσι κι αλλιώς και είναι πάντα μια εύκολη υπόθεση για τον αφιλοσόφητο Χριστιανισμό. Αρκεί να “μετανοήσεις” και να δώσεις ένα καλό μπαξίσι στον ιερέα που θα σε εξιλεώσει και αυτός θα σε παραδώσει μετά ολόλευκο σαν περιστερά στο Θεό.

      Δεν είναι όμως τα προηγούμενα ανόσια εγκλήματα του Κωνσταντίνου μοναδικά. Διέπραξε πολλές άλλες επίσης αποτρόπαιες πράξεις στους διάφορους πολέμους και εκστρατείες που διεξήγαγε με τη βοήθεια των Χριστιανών στρατιωτών του, όπου επέδειξε ένα πνεύμα απαράμιλλης σκληρότητας και θηριωδίας, κατασφάζοντας και κατακαίοντας ζωντανούς αιχμαλώτους και προκαλώντας μεγάλες γενοκτονίες στους αντιπάλους του.

      Πολλοί αμφισβητούν αν έγινε πραγματικά ποτέ ο ίδιος Χριστιανός ή ακόμα αν ποτέ βαπτίσθηκε. Γενικά πάντως υποστηρίζεται ότι βαπτίστηκε λίγο πριν το θάνατό του. Όπως και να είναι, αγκάλιασε πλήρως το Χριστιανισμό, δεχόμενος την αμέριστη βοήθειά του και προσφέροντάς του τη δική του μέσα σε ένα πνεύμα κοινής συνεργασίας και αμοιβαίου συμφέροντος. Το έκανε αυτό σύμφωνα με τον Friedrich von Schlegel (1772-1829) όχι βέβαια από μια αίσθηση δικαιοσύνης, ή από μεγαλοψυχία ή ακόμα πολύ λιγότερο από οποιαδήποτε σύνδεσή του με τη χριστιανική θρησκεία, αλλά για λόγους “κοσμικής σύνεσης. Θέλησε να συνδεθεί με τους χριστιανούς για να υποστηρίξει τη θέση του". Ο Εδουάρδος Γκιμπόν αναφέρει ανάλογα και ειρωνικά ότι ο θρόνος του αυτοκράτορα θα ήταν πολύ πιο σταθερός και μόνιμος “εάν μάθαιναν όλοι οι υποτελείς του, αγκαλιάζοντας το χριστιανικό δόγμα, να υποφέρουν και να υπακούουν". Ο Βολταίρος πάλι τον κατηγορεί σε ένα ποίημά του ότι έκανε τους βωμούς της εκκλησίας υποπόδιο του θρόνου του.

      Διαγραφή
    15. Με αυτά που γράφεις για τον Μέγα Κωνσταντίνο θέλεις να προσάψεις εγκλήματα στην Ορθοδοξία;

      1) Η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είχε πολιτική εξουσία, δεν είχε στρατό, δεν είχε όπλα. Τους πολέμους τους κάνει η πολιτική εξουσία. Στην πολιτική εξουσία του Βυζαντίου ανήλθαν και αυτοκράτορες που καταδίωκαν τους Ορθοδόξους π.χ. Ιουλιανός.

      2) Σε προκάλεσα να μου πεις τι διαφορετικό έκανε ο Μ. Κωνσταντίνος από τους ειδωλολάτρες της αρχαίας Ελλάδας και δεν μου απάντησες.
      Ο Μ. Κωνσταντίνος δημιούργησε την μεγαλύτερη αυτοκρατορία που υπήρξε ποτέ στον κόσμο.
      Τα σύνορά της έφθαναν από την Μ. Βρετανία ως την Βόρεια Αφρική, από την Πορτογαλία ως την Μέση Ανατολή.
      Βλέπε χάρτη
      lib.utexas.edu/maps/historical/shepherd/roman_empire_395.jpg
      Γι' αυτήν την τεράστια αυτοκρατορία δεν μιλάνε, κάνουν ''μούγκα'.
      Οι αρχαίοι Έλληνες προκαλούσαν φρικαλέους και συνεχείς πολέμους με αποτέλεσμα να παρακμάσουν και να υποδουλωθούν στους Ρωμαίους το 146 π.Χ. Οι πόλεμοι αυτοί της ειδωλολατρίας δεν έχουν φρίκη και θύματα; Μόνο τα θύματα των πολέμων του Μ. Κωνσταντίνου βλέπεις;

      3) Εσύ τι πρόβλημα έχεις με την Ορθοδοξία που τον συγχώρησε και τον Αγιοποίησε; Αν δεν τον έκανε Άγιο, τα γεγονότα θα ήταν διαφορετικά, θα παραγράφονταν τα ιστορικά γεγονότα;

      Διαγραφή
  18. Απ' ό,τι καταλαβαίνω υπάρχουν ακόμη Έλληνες που δεν υπέκυψαν στην προπαγάνδα της μεταπολίτευσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πέντε εξι και πολλούς σου λέω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πριν σπό λίγα χρόνια η ΕΤ3 είχε δείξει τι σπέγιναν οι 40.000 χιλ. περίπου Σοβιετικοί αιχμάλωτοι Στρατιώτες όταν επέστρεψαν στην Πατρίδα τους με την λήξη του β παγκόσμιου πολέμου . Ο ΧΑΣΑΠΗΣ και ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΣΤΑΛΙΝ είχε κάποιες πληροφορίες μέσω KGB ότι μερικοί από αυτούς (ίσως 350) είχαν δώσει κάποιες πληροφορίες στους Γερμανούς έπειτα από ΦΡΙΚΤΑ ΒΑΣΑΝΗΣΤΗΡΙΑ . Το αποτέλεσμα ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ που δεν χωράει ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΝΟΥΣ . Όταν επέστρεφαν στην Πατρίδα τους με τα τρένα και σε διάφορα σημεία έξω από την Μόσχα τους περίμεναν οι ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΕΡΥΘΡΟΦΡΟΥΡΟΙ και τους εκτέλεσαν όλους μετα μυδράλια πίνοντας ΒΟΤΚΑ . Όσοι επέζησαν τους ΕΣΦΑΞΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΞΙΜΦΟΛΟΝΓΧΕΣ . Οι περισσότεροι από τους 40.000 χιλ. Σοβιετικούς Στρατιώτες ήταν αγροτόπαιδα και οι άλλοι παιδιά φτωχών εργατικών οικογενειών μέλη ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥ ΚΚΣΕ . Τότε ήταν που ο ΗΡΩΑΣ του Β Παγκοσμίου Πολέμου Σοβιετικός Στρατάρχης Ζούκωφ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ (ο Στρατηγός της Νίκης όπως τον αποκάλεσαν οι Αμερικανοί) έκανε ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ για να ανατρέψει τον ΣΦΑΓΕΑ του Ρωσικού Λαού το ΚΤΗΝΟΣ ΣΤΑΛΙΝ όπως τον απολάλεσε ο ΚΡΟΥΤΣΩΦ (μετέπειτα ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΑΤΕΑΣ του ΚΚΣΕ) αλλά δεν τα κατάφερε . Ο ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ Στάλιν ήθελε να εκτελέσει τον Σοβιετικό ΗΡΩΑ και Στρατάρχη ΖΟΥΚΩΦ σλλά φοβήθηκε την ΛΑΙΚΗ ΟΡΓΗ και τον εξόρισε στην Σιβηρία . Ο ΖΟΥΚΩΦ ΗΤΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ . ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΟΣ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΙΣΑΚΤΟΣ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΣ ΚΑΘΕ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΑΞΙΑΣ . ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το γεγονός το αγνοούσα. Καλά έκανες και το ανέφερες.

      Διαγραφή
  21. Αν με λενε φανατικη επειδη υπερασπιζομαι την ορθοδοξη πιστη μου στο χριστο και την μανα Ελλαδα, πολυ ΦΑΝΑΤΙΚΑ τοτε ναι ειμαι φανατικη μεχρι τελικης πτωσεως ..........Επισης το να εισαι φασιστρια το 2016 σε μια Ελλαδα που ξεπουλιεται, αποχριστιανοποιηται, και ανθελληνιζεται ειναι πλεον ηρωικο......γιατι??? γιατι πας κοντρα σε ολο το εβραιομασονικο συστημα που θελει τους λαους ενωμενους για ενα και μονο σκοπο....για να γινουμε μπουρδελο ....και να ερθει μετα σαν σωτηρας αυτος που περιμενουν οι ΕΒΡΑΙΟΙ , να επιβαλλει την παγκοσμοιοποιηση ως σωτηρια λυση.....το να εισαι φασιστρια το 2016 ειναι ηρωικο γιατι στην καλυτερη θα μου ριξουν το προφιλ αναρχοαπλυτοι (μαγκες) του πληκτρολογιου για να μου κοψουν το λογο......ποιοι??? οι δημοκρατες, οι φιλελευθεροι που μαχονται για την ελευθερια του λογου ........στην χειροτερη θα μαζευτουνε 5-6 με κουκουλες και καδρονια και θα με σπασουν στο ξυλο.....γιατι??? γιατι θελω να περπαταω στον δρομο χωρις να φοβαμαι.... γιατι θελω να ακουω τις καμπανες να χτυπανε...... γιατι θελω να φοραω σταυρο και να μην φοβαμαι μην προσβληθει κανενας μουσουλμανος και μου τον βγαλει με την βια..Με ειπαν φασιστρια. με ειπαν ρατσιστρια.
    με ειπαν γραφικη με ειπαν αδικη απεναντι προς τους συνανθρωπους μου
    με συκοφαντουν επειδη ειμαι ΕΛΛΗΝΙΔΑ η ζωη μου, το 2016, ειναι παρα πολυ δυσκολη, μου απαγορευουν καθε τι ελληνικο
    δεν μπορω πια να ζησω ελευθερη και ΕΛΛΗΝΙΔΑ..
    πρεπει να αρνηθω οτιδηποτε αφορα ΕΣΕΝΑ μανα μου Ελλαδα σε ξεπουλανε μπροστα στα ματια μου σε πονανε και σε διαμελιζουν χωρις να μου δινουν λογο
    με αγνοουν.. δεν με ρωτουν για τιποτα αποφασιζουν ερημην μου για το ΘΑΝΑΤΟ ΣΟΥ
    μαζι σου ποναω και αιμορραγω και εγω.. δεν θελουν να σηκωνω κεφαλι δεν θελουν να σε προστατευω
    θελουν να σιωπησω και να σε παραδωσω......θελουν να σε ξεχασω και να παρουν οτιδηποτε μου εμεινε.
    θελουν να τους δωσω την ψυχη μου και μαζι κι εσενα....... θελουν να σε ΠΡΟΔΩΣΩ......... πανε να σε αρπαξουν μεσα απ τα χερια μου.....την ιδια μου την ψυχη
    πανε να με σκοτωσουν, να με αφανισουν
    πανε να εξαφανισουν καθε ιχνος Ελληνικο απο τη γη........γιατι θελω να αμυνθω? γιατι σηκωνω το κεφαλι κι αντιδρω σ αυτη τη μεγαλη αδικια???γιατι θελω να ξεσηκωθω και να φωναξω ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ????? δεν πρεπει να αμυνθω? δεν πρεπει να δωσω την ψυχη μου, την καρδια και την ανασα μου για τον Χριστο και την πατριδα????για να ζησουν και τα παιδια ολων μας ελευθερα και ευτυχισμενα σε μια ειρηνικη γη? ποιο ειναι το προβλημα τους?? γιατι πολεμανε τοσο πολυ τον Χριστο και την Ελλαδα γιατι σε αδικουν τοσο πολυ ΠΑΤΡΙΔΑ μου?
    Ποιον και ΓΙΑΤΙ φοβουνται τοσο πολυ??? δεν τους πειραξαμε ποτε γιατι μας πειραζουν?? μια ζωη μας θυμαμαι να αμυνομαστε, με νυχια και με δοντια, για να κρατησουμε τη χωρα, την θρησκεια τα ηθη και τα εθιμα μας, τη γλωσσα μας και την ιστορια μας...... κανεναν δεν πειραξαμε κι ομως ολοι θελουν να μας κανουν κακο..
    γιατι μας χαρακτηριζουν ετσι???? γιατι θελουν να παραιτηθουμε??? τι θα τους απαντουσε σημερα αραγε αν ζουσε ο Λεωνιδας και ο Μεγας Αλεξανδρος???? Χαιρομαι που εφυγα απο την μαζα χαιρομαι που με λενε φασιστρια σημαινει οτι δεν ειμαι δικια τους ξεχωριζω....... μπορει να ειμαι και απο τις τελαιυτεες Ελληνιδες που σκευτονται ετσι
    ετσι πρέπει να παραμεινω αν θελω να υπαρξουν κι αλλοι Ελληνες......μονο μια κουβεντα βγαινει απ την ψυχη μου πατριδα μου......ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ......Χριστε μου δωσε μου δυναμη και κουραγιο να αντεξω ολα αυτα που ερχονται
    στασου πλαι μας τωρα που ολοι ειναι εναντιων μας βοηθησε την Ελλαδα μας να μην γονατησει στους αντιχριστους ΓΕΝΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΡΕΣ ΚΑΝΕΝΑ ΓΚΟΜΕΝΟ ΝΑ ΞΕΛΑΜΠΙΚΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ

      Διαγραφή
    2. 9:33 μ.μ.
      Τιμώ όσους αγωνίζονται για την Ορθοδοξία και την Πατρίδα.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμε 15 Σεπτεμβρίου 2016 - 10:50 μ.μ.
      Μπορείς να μας πεις τι δεν είναι σωστό από αυτά που έθιξε στο σχόλιό της;
      Μπορείς να αρθρώσεις επιχειρήματα;

      Διαγραφή
    4. Το επιχείρημα είναι για να απαντήσω εγώ αντί του προηγούμενου είναι ότι οι "θεούσες" είναι συνήθως μπάζα και επειδή δεν βρίσκουν γκόμενο το ρίχνουν στη θρησκεία.

      Διαγραφή
    5. 11:41 μ.μ.,
      Από πού προκύπτει ότι εσύ που δεν πιστεύεις στον Θεό, δεν είσαι μπάζο;;;
      Περιμένω τεκμηριωμένη απάντηση.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμε 15 Σεπτεμβρίου 2016 - 11:41 μ.μ.
      Θα σου κάνω μιαν ερώτηση.
      Η παροιμία ''είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα'',
      ξέρεις τι σημαίνει;

      Διαγραφή
    7. Εγώ γλυκέ μου είμαι 23 ετών πηγαίνω στην εκκλησία μόνο την Ανάσταση πιστεύω στο Θεό που ονομάζεται "συνείδηση" και χαίρομαι τη ζωή την αγάπη και το σεξ σαν κάθε φυσιολογική κοπέλα. Δεν ρίχνω κορώνες του κώλου τυπου ελλάς ελλήνων χριστιανών. Κατάλαβες ; φιλάκια !!

      Διαγραφή
    8. 1) Το αν είσαι μπάζο ή όχι εξαρτάται από την ηλικία; Αν κάποιος έχει άλλη ηλικία είναι μπάζο;

      2) Αν κάποιος πιστεύει στον Θεό της Ορθοδοξίας και πηγαίνει κάθε Κυριακή στην Εκκλησία είναι μπάζο;

      3) Αν κάποια κοπέλα δεν κάνει σεξ είναι μπάζο; (Βλέπε βιογραφίες Αγίων της Ορθοδοξίας).

      4) Πολλές γυναίκες διατηρούν την παρθενία μέχρι το τέλους της ζωής. Αυτές είναι μπάζα;

      5) Αυτά που γράφεις περί μπάζων είναι κορώνες του κώλου.
      Κατάλαβες; Φιλάκια !!

      Διαγραφή
    9. Το γεγονός ότι δεν μπορείς να με αντιμετωπίσεις με επιχειρήματα, αλλά με προσβλητικές εκφράσεις, δείχνει την πνευματική σου γύμνια.
      Έπαιξες και έχασες. Εγώ πάντως δεν ευθύνομαι για το πνευματικό σου ποιόν.

      Διαγραφή
    10. Το γεγονός ότι είμαι άνθρωπος με κάνει να νιώθω άφθαστη ικανοποίηση.
      Η πνευματική ανεπάρκεια και τα ζωώδη ένστικτα, θα με έκαναν να ομιλώ στον συνομιλητή μου ή στον συνάνθρωπό μου, όπως ομιλείς εσύ.
      Τέτοιον ξεπεσμό δεν θα μπορούσα να τον αντέξω.
      Ευχαριστώ και δοξολογώ τον Θεό που με έκανε άνθρωπο.

      ''Ως χαρίεν εστ’ άνθρωπος όταν άνθρωπος ή'' !..

      (Τι όμορφο είναι να είσαι άνθρωπος, όταν πραγματικά είσαι άνθρωπος)

      Διαγραφή
    11. 2:37 μ.μ.
      ΕΑΝ ΕΣΥ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ Π.Χ. ΩΣ ΖΩΟ ΚΑΙ
      ΕΚΕΙΝΗ ΠΕΡΝΑ ΚΑΛΑ Π.Χ. ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ,
      ΕΣΥ ΤΙ ΖΟΡΙ ΤΡΑΒΑΣ;
      ΕΣΥ ΔΕΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ;
      ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ
      ΚΑΙ ΦΘΟΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ;

      Διαγραφή
    12. Μόλις φάει μιά χοντρή ψωλάρα και δεί τη γλύκα τότε θα γράψει στο μουνί της και την πνευματική ανωτερότητα και όλες τια μαλακίες που λές. Όταν είσαι αγάμητη ασχολείσαι με κάθε είδους μαλακία. Μόλις φας τον πούτσο και ξελαμπικάρεις τότε ασχολείσαι με πιο σοβαρα θέματα.

      Διαγραφή
  22. Εξαιρετικο σχόλιο εύγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κυρία μου, τι να σας πω! Δεν είμαι σίγουρη ότι οι σημερινοί κυβερνώντες γνωρίζουν τον Λεωνίδα ή τον Μέγα Αλέξανδρο που επικαλείστε. Αν διάβαζαν το σχόλιό σας ίσως να νόμιζαν ότι είναι κανένα νέο παιχνίδι κυνηγιού πόκεμον!

    Διότι μόνον μόνον πόκεμον είναι ικανοί να πιάνουν. Δυστυχώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπάρχει ένα εκπληκτικό βιβλίο που έγραψε πριν πεθάνει ο πρώην Γεν. Γραμματέας του ΚΚΕ Ελευθέριος Σταυρίδης μετανιωμένος για τα εγκλήματα του ΚΚΕ . Το βιβλίο αυτό πρέπει να το αγοράσουν όλοι και έχει τίτλο ΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ ΤΟΥ ΚΚΕ - ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ Εκδόσεις ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ . Στην σελίδα 5 με τίτλο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΟΝΤΩΣΕΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΥΛΗΣ λέει τα εξείς . Πολιτικός ρόλος του ΚΚΕ θα ανακύψει μόνο οι Βουλγαρικαί και Αλβανικαί Ορδαί καταφέρουν να καταλάβουν την Ελλάδα . Μόνο έτσι θα Σοβιετοποιηθεί και θα εκσλαυισθή τελείως . Οι δε Έλληνες όσοι δεν γίνουν κομμουνιστές θα ριφθούν μέσα στας σλαυικάς στρατιάς για να αποθάνουν . Όλα τα Ελληνόπουλα θα έχουν την τύχη των 28.000 αρπαγέντων και οι υπόλοιποι γυναίκες και γέροντες θα σταλούν στην Σιβηρία να τους εξοντώσουμε γιατί είναι δύσκολο να τους ξεριζώσουμε την Ορθόδοξη Πίστη και τον Ελληνικό Πολιτισμό . Αυτά και πολλά άλλα γράφει ο Σταυρίδης σε αυτό το φρικιαστικό βιβλίο που περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια τα ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΤΗΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΚΚΕ . Το βιβλίο αυτό προσπάθησαν οι κκεδες κατά διαστήματα να το εξαφανήσουν χωρίς επιτυχία και οι πωλήσεις έχουν ξεπεράσει το 1.000.000 βοβλία . Τσ κτήνη αυτά υπάρχουν στο Ελληνικό κοινοβούλιο και αποτελούν την ΜΕΓΑΛΗ ΝΤΡΟΠΗ της ΕΛΛΑΔΑΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οι ίδιοι οι αριστεροί δεν έχουν σχηματίσει καλή εντύπωση για τον σταλινισμό.
    Δείτε το τελευταίο 10λεπτο σ' αυτό το βίντεο, μιλούν αριστεροί

    https://www.youtube.com/watch?v=33MnbyzDI5A

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Οι Αμερικάνοι έχουν κάνει σουρωτήρι τον ΣΥΡΙΖΑ με χαφιέδες και πράκτορες ξένων μυστικών υπηρεσιών . Προστάτης και χρηματοδότης του ΣΥΡΙΖΑ είναι ο ΣΟΡΟΣ και το Τουρκικό Προξενείο Θράκης . Τέτοιους προδότες και δοσίλογους δεν έχει βγάλει ποτέ η Ελλάδα . Είναι όλοι τους κόκκινοι Φασίστες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η μακρινή Τασκένδη πριν από πολλά χρόνια βάψτηκε με το αίμα χιλιάδων Ελλήνων . Το 1952 30.000 Έλληνες κομμουνιστές μαζεύτηκαν στην πόλη αυτή και με διαδηλώσεις ζητούσαν να επιστρέψουν στην Ελλάδα . Οι ΕΡΥΘΡΟΦΡΟΥΡΟΙ του Στάλιν και πολλά σταλινικά μέλη του ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΚΕ τους έσφαξαν σαν τα αρνιά με πριόνια κάτω στο χώμα . Κοκκίνησε ο κάμπος από το αίμα 12.000 Ελλήνων κομμουνιστών που ΝΟΣΤΑΛΓΗΣΑΝ την Πατρίδα τα σπίτια τους και τους δικούς τους ανθρώπους . Οι παλιοί πρώην κομμουνιστές γνωρίζουν πολλά . Οι νέοι πρέπει να τα μάθουν . Το 1950 στα σκόπια 200 Έλληνες κομμουνιστές Δάσκαλοι ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ να μετατρέψουν τα 28.000 αρπαγέντα Ελληνόπουλα σε ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥΣ ΣΛΑΥΟΥΣ και τους έσφαξαν με εντολή Ζαχαριάδη . Φονιάδες Δολοφόνοι και ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ είναι η κάθε ηγεσία του ΚΚΕ η οποία και στηρίζει τέτοια ΦΡΙΚΙΣΤΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το ότι θέτουν τα παιδιά τους σε θανάσιμο κίνδυνο βάζοντας τα σε σαπιοκάραβα για να φύγουν από μια χωρα όπου ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ, [Τουρκια] για να πάνε σε χώρες που έχει μάσα, δείχνει ποσο εκτιμούν την ανθρώπινη ζωή.

    Αυτό το έγκλημα περνα ντούκου.

    ΓΙΑΤΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΞΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΙΜΑΜΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΖΑΜΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ . Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΞΕΝΟΦΕΡΤΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΜΟΡΦΩΜΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τα αιματηρά γεγονότα στην Τασκένδη το 1952 και η σφαγή χιλιάδων κομμουνιστών που ήθελαν να γυρίσουν στην Ελλάδα είναι ένα από τα χειρότερα εγκλήματα του Δολοφόνου Στάλιν και υποτακτικών του ΚΚΕ στην Ιστορία της ανθρωπότητος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Συμφωνώ πάρα πολύ με την Μαρία και διαφωνώ με τον αυταποκαλουμενο γιατρό ! Δεν θα μπω στη διαδικασία να απαντήσω σε αυτά που λέει !! Ο λόγος της Μαρίας , μάθημα για όλους ! Ας τον προβάλουμε όσο μπορούμε και ας σταματήσουμε να διχαζομαστε με την πρώτη ευκαιρία ! Αυτό θέλει η "κος" Τσιπρας και οι συγκυβερνωντες , αυτό θέλει η παγκόσμια ελίτ , αυτό θέλει η παγκοσμιοποιηση ! Να χαθεί η αλληλεγγύη μεταξύ συμπατριωτων και να ασχολούμαστε με ασήμαντα θέματα ώστε οι ίδιοι να κυβερνούν ανενόχλητοι και με δογματισμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. πατρίδα θρησκεία οικογένεια.....όλα έχουν σβηστεί από μνήμης του Eλληνα. όλοι λέτε λόγια λόγια λόγια.............. χωρίς μια πράξη, χωρις τίποτα ουσιώδες και ωφέλιμο απο το ενα στο αλλο , εχουν ακουστεί πολλά απο πολλούς. Eνα δεν ακούστηκε, οτι εδω και πολλα χρονια απο την ελλαδα χαθηκε η νεολαια μας, ο σεβασμός το ηθος η ηθική της ταυτότητας, όλα τα άλλα περιττά και ανούσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Την 25η Μαρτίου φέτος, είχα δημοσιεύσει το παρακάτω κείμενο στο λογαριασμό μου στο Facebook.
    ....
    Ισως να γίνω κακός (που σίγουρα θα γίνω) με αυτά που θα γράψω, αλλά βλέποντας τη κατάντια της πατρίδος μου, το χρωστώ στους προγόνους μου(-ας).

    Γέμισε οι Ελλάδα πρόσφυγες. Είναι όμως πρόσφυγες; ΟΧΙ δεν είναι. Με επίσημα στατιστικά μόνο το 32% από αυτούς είναι πράγματι αυτοί που κινδυνεύουν στη πατρίδα τους και αποφάσισαν να φύγουν. Οι υπόλοιποι 68% είναι οικονομικοί μετανάστες.

    Ερχομαι τώρα στο 32% των προσφύγων. Οι μισοί και ίσως παραπάνω είναι άνδρες 20-40 χρονών. Αυτοί ΔΕΝ είναι πρόσφυγες. Αυτοί είναι ΛΙΠΟΤΑΚΤΕΣ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΠΟΛΕΜΟΥ. Αδίκημα που τιμωρείται με θάνατο σε όλες ανεξαιρέτως τις χώρες. Δείλιασαν να πολεμήσουν και την κοπάνησαν. Τα γυναικόπαιδα, ναί, είναι πρόσφυγες.

    Αλλά και αυτοί οι ελάχιστοι (τα γυναικόπαιδα δηλαδή), με τις ενέργειες τους αποδεικνύουν ότι σκοπός τους δεν είναι να γλυτώσουν από τον θάνατο, αλλά να περάσουν μια εύκολη ζωή στην Ευρώπη.

    Οταν σκοπός σου είναι να γλυτώσεις τον θάνατο, οπουδήποτε και να πας και να μην ακούς σφαίρες να περνάνε δίπλα σου είναι καταφύγιο. Αρα καταφύγιο είναι και η Αίγυπτος, καταφύγιο είναι και η Τουρκία, καταφύγιο είναι και η Σαουδική αραβία. Γιατί η Ελλάδα;; Γιατί η Γερμανία;; Γιατί η Ευρώπη γενικότερα;

    Οταν ο παππούς μου και η γιαγιά μου πέρασαν το 1922 από τη Σμύρνη στη Μυτιλήνη, έμειναν εκεί. Δεν κοίταξαν να πάνε Αθήνα ή κάπου αλλού. Τους έφτανες ένα μέρος που δεν κινδύνευε το κεφάλι τους από τις σπάθες των Τούρκων.

    Αυτά χωρίς καμία πολιτική προκατάληψη. Σαν ελάχιστο φόρο τιμής στους προγόνους μας που σαν σήμερα σήκωσαν κεφάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ρε φιλαράκι εσύ τι ζόρι τραβάς ; Στο σβέρκο σου κάθονται οι πρόσφυγες ; Το 22 ενάμιση μύριο μικρασιάτες ήρθαν στην Ελλάδα. Τότε τις γυναίκες τις έλεγαν "παστρικιες" λόγω καθαριότητας επειδη οι Ελληνίδες πλένονταν μια φορά το μήνα. Οπότε μη μου λες για το 22 γιατί τα ξέρω από πρώτο χέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι παππούδες μου ήλθαν εδώ από την Σμύρνη.
      Ήταν ΕΛΛΗΝΕΣ και ήρθαν στην Πατρίδα τους. Αυτό το γεγονός δεν έχει καμιά σχέση μ' αυτό που συμβαίνει σήμερα.

      Απορώ πώς συγκρίνετε τα ασύγκριτα.
      Αυτοί που έρχονται εδώ ως μετανάστες είναι Έλληνες;
      Αυτοί που έρχονται εδώ ως μετανάστες, γιατί δεν πηγαίνουν σε συγγενικούς λαούς, π.χ. στην Σαουδική Αραβία, στο Ντουμπάι. στην Τουρκία ή στην Αίγυπτο;

      Αυτό δεν σε προβληματίζει;

      Τι δεν καταλαβαίνεις;

      Διαγραφή
    2. ΕΙΣΑΙ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΣ Η ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ΦΑΣΗ ΚΑΙ ΕΤΣΙ?ΛΟΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΜΗΔΕΝ ΠΙΑ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ+ΕΞΥΠΝΑΚΗΔΕΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ!ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ..ΧΟΡΕΨΕ ΚΟΡΟΙΔΟ

      Διαγραφή
  35. Κάθισα και διάβασα μερικά απο τα σχόλια....οκ με κάποια συμφωνώ απόλυτα με ορισμένα καθόλου γιατί είσαστε τελείως πορωμένοι και με κάποια μερικώς....Οι δικοί μας ναι μετανάστευσαν σε άλλες χώρες και ήταν νόμιμα όλα και με χαρτιά.
    Αυτοί, όχι όλοι και σε αυτό συμφωνώ, φύγαν άρον άρον, αφήνοντας τα πάντα για να σωθούν απο τον πόλεμο και μετά να σωθούν στην διαδρομή πηγαίνοντας σε διπλανές χώρες, απο Τζιχάν βιαστές και δολοφόνους και αφού κατέυθασαν Τουρκία, απο λαθρεμπόρους που δήθεν τους έσωζαν αλλά τους θαλασσόπνιγαν.....
    Αυτοί που έρχονται απο πόλεμο χρειάστηκαν και πάνω απο 2 και 3 χρόνια να περιφέρονται προσπαθώντας να σωθούν απο όλα τα δεινά που τους κυνηγούσαν μέχρι να έρθουν εδώ.
    Το κακό είναι ότι μαζί με αυτούς, μεταφέρθηκαν και όσοι ήθελαν να φύγουν απο μιζέρια στις χώρες τους, κυνηγημένοι απο κράτος κλπ κλπ και δυστυχώς και το δικό μας κράτος δεν μπόρεσε απο την αρχή να βάλει κάποια τάξη, να γίνεται έλεγχος να μή φτάσουμε σε αυτά τα σημεία.
    Κι έτσι μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά.
    Τώρα όσον αφορά για τις διάφορες ασθένειες, νομίζω είναι φυσικό αποτέλεσμα της όποιας κατάστασης ζούν όλοι αυτοί.Αυτό μπορεί να λυθεί με έλεγχο κ θεραπεία και να μήν υπάρξει συνέχεια.
    Μή τρελαίνεστε όλοι εσείς Ελληνάρες Εθνικιστές που δεν θέλετε κανέναν στην χώρα σας....
    Κι εγώ έχω μικρό παιδί και ανησυχώ αλλά δεν βάζω βέτο.
    Ανησυχώ για πολλά άλλα πράγματα εκτός απο αυτό.
    Να ανησυχείτε μή γίνει κανένας πόλεμος στην χώρα μας και έχουμε το ίδιο μέλον με αυτούς τους ανθρώπους αλλά και την ίδια συμπεριφορά αντιφιλοξενίας απο εκεί που θα καταφύγουμε εμείς κ τα παιδιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ, που δεν είσαι Ελληναράς Εθνικιστής, δεν πας να μείνεις ως μετανάστης σε αυτές τις χώρες από τις οποίες έρχονται μετανάστες που τους αγαπάμε και μας αγαπάνε; Πχ στο Πακιστάν.
      Κάνε μιαν προσπάθεια και μετά έλα να μας πεις τις εντυπώσεις σου.
      Αν δεν θέλεις να πας εκεί για να νιώσεις την φιλοξενία και την αγάπη, φιλοξένησε δυο τρεις μετανάστες στο σπίτι σου. Η φιλοξενία προκαλεί μεγάλη ικανοποίηση και στον φιλοξενούντα και στον φιλοξενούμενο.

      Διαγραφή
    2. ....... ΜΑΘΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΣΑΣ
      Η όποια προπαγανδα που γινεται εν μέσω κατοχης υπερ του λαθροπροσφυγικου, συνιστά συνέργεια σε βίαιη κατάλυση του συντάγματος. Που σημαίνει ότι ο κάθε πολίτης δικαιούται και υποχρεούται βάσει του άρθρου 120 να ενεργήσει με οποιοδήποτε μέσο (ΑΥΤΟΔΙΚΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΚΤΈΛΕΣΗ) εναντίον του όποιου εν μέσω κατοχης και βίαιης κατάλυσης του συνταγματος , προπαγανδιζει υπερ του λαθρομεταναστευτικου-λαθροπροσφυγικου . Και προκαλώ εδώ δημόσια τον όποιον νομικό, Συνταγματολόγο, ή άλλο δικαστικό όργανο.(, ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ.

      Διαγραφή
  36. Το "φυσικό αποτέλεσμα της όποιας κατάστασης ζουν όλοι αυτοί" όπως το αναφέρετε αγαπητή κυρία Ρούλα, δεν σας νοιάζει;
    Σας φαίνεται δηλαδή φυσιολογικό να κυκλοφορούν ανάμεσά μας και στις γειτονιές μας "φυσικά αποτελέσματα φυματίωσης και ελονοσίας";
    Αν όλο αυτό το δούμε ως "φυσικό αποτέλεσμα", τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Για τον λόγο αυτό στοχοποιήθηκαν και οι κάτοικοι στο Ωραιόκαστρο, διότι δεν το βλέπουν ως "φυσικό αποτέλεσμα".

    Δεν διαφωνώ μαζί σας. Προφανώς και θα έπρεπε να υπάρχει μέριμνα πριν και όχι μετά.
    Με το να λέμε όμως όλοι "μην ανησυχείτε, κι εγώ έχω παιδί αλλά δεν ανησυχώ για αυτά, αλλά για άλλα", ποια είναι δηλαδή τα άλλα;
    Δεν ανησυχείτε που δεν υπάρχει μέριμνα να εμβολιασθεί το παιδί σας και το δικό μου παιδί; δεν ανησυχείτε που δεν υπάρχει μέριμνα για το πώς θα ενσωματωθούν αυτά τα παιδιά (τα "προσφυγόπουλα") με τόσες διαφορές μέσα στα σχολεία μας; δεν ανησυχείτε που δεν υπάρχουν ειδικοί δάσκαλοι; δεν ανησυχείτε που άλλα παιχνίδια παίζουν αυτά και άλλα τα δικά μας παιδιά; δεν ανησυχείτε μην γίνουν κλίκες και συμμορίες και εκφοβίζουν τα δικά μας παιδιά; δεν ανησυχείτε μη βγει κανένα μαχαίρι σε κανένα διάλειμμα;
    τι σας ανησυχεί, δηλαδή;

    Διότι αυτό ακριβώς επιδιώκουν και οι κυβερνώντες και όσοι εποφθαλμιούν την πατρίδα μας. Το να είμαστε εμείς φυτά (έχουμε γίνει, ήδη) και να λέμε "δεν ανησυχώ".
    Και βέβαια, ο στόχος έχει ήδη επιτευχθεί, όσο κι αν κάποιοι από εμάς αντιδρούμε με τον άλφα ή βήτα τρόπο.

    Μ.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον προηγούμενο μπορώ να απαντήσω ότι μάλον δεν κατάλαβε αυτά που έγραψα....ανέφερα ότι άλλο αυτοί που ήρθαν λόγω πολέμου στην χώρα τους κ άλλο οι οικονομικοί μετανάστες ή οι διωγμένοι απο τις χώρες τους λόγω διαφόρων λόγων.....όσο για το άν έχω φιλοξενήσει μετανάστες, πήγα η ίδια στην Ιδομένη 3 φορές να προσφέρω βοήθεια στην σίτιση και να απασχολήσω με παιχνίδι τα παιδάκια.Άν το σπίτι μου ήταν μεγάλο ευχαρίστως να φιλοξενούσα και κάποια μητέρα με το παιδί της βλέποντας την κατάσταση εκεί....

      Στον φίλο ανώνυμο 2, θα πώ ότι συμφωνώ απόλυτα σε ότι λές για την μέριμνα και τον εμβολιασμό αλλά γι αυτό είναι υπεύθυνοι άλλοι.
      Όσο για την ενσωμάτωση στα σχολεία νομίζω ότι αυτό έχει γίνει εδώ και πολλά χρόνια πίσω, τις κλίκες δεν θα τις δημιουργήσουν τώρα αυτά τα παιδιά και αυτά είναι που θα ειπωστούν booling απο τα δικά μας λόγω αυτών που ακούνε απο τις οικογένειές τους .
      Μήπως τώρα στα σχολεία μας πάνε μόνο καθαρά Ελληνόπουλα? ή μήπως δεν υπάρχουν κλίκες και μπούλινγκ? υπήρχαν όλα αυτά και πρίν 30 χρόνια που ήμουν κ εγώ στο δημοτικό.
      Δυστυχώς δεν υπάρχουν χώρες που έχουν μόνο καλούς ανθρώπους και χώρες μόνο με κακούς...παντού είναι μοιρασμένα τα πράγματα.Ίσως είμαι παραπάνω ευαίσθητη? δεν το ξέρω αυτό αλλά θα συνεχίσω να βοηθάω όπως μπορώ και όπου υπάρχουν παιδιά που χρειάζονται βοήθεια κ χαμόγελο.
      Αυτά και δεν αναφέρομαι μόνο σε προσφυγόπουλα αλλά και σε Κέντρα παρατημένων κ ορφανών στην Θεσσαλονίκη.

      Διαγραφή
  37. Α... και ξέχασα να ρωτήσω. Δεν σας απασχολεί το ότι όλα αυτά τα "προσφυγόπουλα" θα διανεμηθούν σε δημόσια και όχι σε ιδιωτικά σχολεία;
    Θα πάρει δηλαδή ο κος Τσίπρας μερικές εκατοντάδες "προσφυγόπουλα" να τα πάει στη σχολή Χιλλ που είναι και τα δικά του παιδιά;
    Διότι εκεί μια χαρά νομίζω θα ήταν τα "προσφυγόπουλα". Θα έκαναν και παρέα με τον Ερνέστο, θα έτρωγαν εξαίρετο φαγητό, θα είχαν εξαίρετους δασκάλους. Ε; τι λέτε;

    Μ.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ....... ΜΑΘΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΣΑΣ
      Η όποια προπαγανδα που γινεται εν μέσω κατοχης υπερ του λαθροπροσφυγικου, συνιστά συνέργεια σε βίαιη κατάλυση του συντάγματος. Που σημαίνει ότι ο κάθε πολίτης δικαιούται και υποχρεούται βάσει του άρθρου 120 να ενεργήσει με οποιοδήποτε μέσο (ΑΥΤΟΔΙΚΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΚΤΈΛΕΣΗ) εναντίον του όποιου εν μέσω κατοχης και βίαιης κατάλυσης του συνταγματος , προπαγανδιζει υπερ του λαθρομεταναστευτικου-λαθροπροσφυγικου . Και προκαλώ εδώ δημόσια τον όποιον νομικό, Συνταγματολόγο, ή άλλο δικαστικό όργανο.(, ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ.

      Διαγραφή
  38. ....... ΜΑΘΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΣΑΣ
    Η όποια προπαγανδα που γινεται εν μέσω κατοχης υπερ του λαθροπροσφυγικου, συνιστά συνέργεια σε βίαιη κατάλυση του συντάγματος. Που σημαίνει ότι ο κάθε πολίτης δικαιούται και υποχρεούται βάσει του άρθρου 120 να ενεργήσει με οποιοδήποτε μέσο (ΑΥΤΟΔΙΚΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΚΤΈΛΕΣΗ) εναντίον του όποιου εν μέσω κατοχης και βιαιης κατάλυσης του συνταγματος , προπαγανδιζει υπερ του λαθρομεταναστευτικου-λαθροπροσφυγικου . Και προκαλώ εδώ δημόσια τον όποιον νομικό, Συνταγματολόγο, ή άλλο δικαστικό όργανο.(, ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μάθαν ότι γαμιόμαστρ και πλακώσανε κι οι γύφτοι. Ρε τι μυαλό κουβαλάτε ρε. Εδώ ο ΣΥΡΙΖΑΣ σας έχει πάρει και τα σώβρακα κι εσείς ασχολείστε με τους πρόσφυγες ; Όλοι στο Σύνταγμα ρε να τους πετάξουμε στη θαλασσα. Χέστηκα εγώ για τους Αφγανους όταν το παιδί μου πεινάει. Ό άλλος αραδιαζει για το άρθρο του συνταγματος ενω δεν εχει να φαει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΟΡΘΙΟ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ. ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΙΣΤΗΣ. ΑΥΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ. ΣΕ ΛΙΓΟ ΟΛΟΙ ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ ΑΡΑΒΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ Η ΕΡΤ ΔΕΛΤΙΟ ΣΤΑ ΑΡΑΒΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μμπορει να συμφωνει κάποιος με την μικρή Μαρία…αλλα βλέπεις είναι μικρή και δεν ξερει…ότι ακούει…αναπαραγάγει… από τους φοβικους μεγαλύτερους της…και εξηγώ γιατί:
    1. Ελονοσία και ηπατίτιδα αν έχουν….ειναι πολύ λιγα τα κρουσματα…και αυτό λογο το ότι εχουν περάσει από πολλες άλλες χώρες…(το λένε οργανώσεις διεθνείς υγείας και όχι εγώ)…Αλλωστε δεν ξερω αν γνωριζεις πόσοι τσιγγάνοι …κλπ στα ιδια ποσοστα έχουν παρουσιαση τέτοια κρουσματα….αλλα δεν το γνωρίζεις….να διώξουμε και τους τσιγγανους λοιπόν;
    2. Ξέρεις ότι οι πρώτοι Ελληνες που πήγαν Αμερική και Αυσταλία ήταν λαθρομετανάστες….
    3. Στο Πακιστάν και στο Αφγανιστάν οι συνθηκες επιβίωσης είναι ακρως επικινδυνες….οι γυναικες είναι ποιο φτηνές από τα ζώα…κλπ…Δεν είναι αναγκη οποσδήποτε να γινεται πόλεμος για να φύγει κάποιος….εαν η ζωή είναι εξαθλιωμένη…ενας ανθρωπος που θελει μια καλυτερη ζωή…φευγει….
    4. γράφει: «ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ αγαπητέ μου συνσχολιαστή που οι άνθρωποι αυτοί έχουν ελονοσία…..»
    Πάντως ούτε ΑΥΤΟΙ ΦΤΑΙΝΕ που έχουν ΕΛΟΝΟΣΙΑ…Αντί να τα βάζουμε με αυτούς ας τα βάζουμε με ΑΥΤΟΥΣ που ΦΤΑΙΝΕ, που κάνουν τους πολέμους… Δεν άκουσα από κανεναν (μόνο από λίγους …) ότι για όλα αυτά που γινονται σχετικά με την ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ λογω πολέμου ή εξαθλιομενων συνθηκων ζωής ΦΤΑΙΝΕ οι ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ, ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ , ΟΙ ΡΩΣΟΙ, κλπ.
    5. Η μικρή Μαρία δεν εχει πάει ποτέ σε πολιτισμένες χώρες όπως η Αμερική , ο Καναδάς, όπου στην πλειοψηφία τους οι ανθρωποι αυτοί λόγω νοοτροπίας και εφαρμογής νόμων ο ενας οφείλει και το κανει: να σεβεται τον άλλο, και ας είναι διαφορετικου χρώματος φυλής ή και θρησκειας….Στις χώρες αυτές φαινεται ότι δεν γνωρίζει η Μαρία ότι υπάρχουν δικαστές και γιατροί Κινέζοι, μαυροι, Χριστιανοί, μουσουλμάνοι, κλπ. Εκεί ο ΚΑΘΕΝΑΣ κανει την δουλειά του σύμφωνα με τους νόμους του κράτους, ανεξάρτητα σε τι θεό πιστεύει ο καθενας….
    6. το αν ο Τσίπρας έκαψε τις συντάξεις ή πειναει ο κοσμακης δεν φταίνε οι πρόσφυγες ή λαθρομεταναστες όπως τους αποκαλεί…ο κοσμακης ο πολύς τον ψήφισε..και πληρώνει τώρα τα σπασμένα…όπως πληρώνει τα σπασμένα… πολιτικές 30 ετών όταν ψήφιζε τα άλλα 2 κόμματα….ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ….
    7. Γράψε στην μικρή Μαρία ότι και «πολιτισμενοι» άνθωποι λογο συμφερόντων (βλέπε σταυροφορίες, συμφεροντα κρατών, κλπ) σφάζουν και σκοτώνουν όχι μεμονομένους και 10 ή 100 ή 500 ανθρώπους, αλλα εχουν αφανίσει ολόκληρους λαούς ή φυλές….
    8. Να της πεις να διαβάσει καλα την ιστορία όχι μόνο το βιβλίο του σχολείου..αλλα κα άλλα ιστορικα ντοκουμεντα…(ξένους ιστορικους…από διαφορετικές χώρες…).
    9. όταν ο Χριστός είπε «αγαπάτε αλλήλους» το είπε να το κάνουμε πράξη και όχι να είναι μονο λόγια, γιατί αυτό είναι υποκρισία….οπως είναι υποκριτές οι περισσοτεροι πολιτικοί….
    10. και επειδή ΟΛΑ είναι θέμα ΠΑΙΔΕΙΑΣ και ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ δεν νομίζω ότι αυτά που γράφει η μικρή Μαρία είναι επιπέδου ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΜΕΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ….γιατί το να καλλιεργείς την απέχθεια απέναντι στον ΑΛΛΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, το να μην σέβεσαι τα δικα του πιστεύω, να τον φοβάσαι, αντί να τον βοηθήσεις που έχει την αναγκη σου τον διώχνεις….αν αυτό λέγεται ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ…χάσαμε τον ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ….χάσαμε τα πραγματικά μας πιστεύω …χανουμε την ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΜΑΣ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο 1ΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΗΣ ΚΟΡΟΙΔΟ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ ΝΕΟΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΣΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ..Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑΡΘΟΥΝ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ ΣΑ ΓΥΝΑΙΚΩΤΟΣ..ΑΛΛΑ ΘΑΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΤ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΙΧΕΝΕΤΑΙ ΨΕΥΤΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ+ΨΕΥΤΟΑΝΘΡΩΠΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΙΧΕΝΕΤΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΑΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ..ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΧΑΛΑΣΑΝΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ..ΔΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΑΣ Ο ΘΕΟΣ..ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΟΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ..ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΓΙΑ ΕΙΣΒΟΛΗ ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΛΛΑΧ=ΔΙΑΒΟΛΟ..ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΠΗΡΕΣ ΧΑΜΠΑΡΙ ΑΚΟΜΑ?ΟΤΙ Ο ΑΛΛΑΧ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ?ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΡΕ ΓΜΤ..ΤΙ ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ..ΑΜΑ ΔΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ ΒΡΕΦΟΦΑΓΙΑ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΤΟΤΕ ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ..ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΧΕΣΑΙ ΝΑ ΒΙΑΖΟΥΝ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΤΡΩΝΕ...ΕΧΕΙΣ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ?ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟΣ ΑΚΟΥΓΕΣΑΙ?ΤΑ "ΚΑΛΑ" ΕΡΓΑ ΣΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΧΕΣΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ,ΞΥΠΝΑ..ΓΙΑ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΝ ΠΕΡΝΑΣ?ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΠΑΣΟΚ ΝΔ ΣΥΡΙΖΑ ΚΚΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΗΣ?ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΕΦΕΡΑΝ ΩΣ ΕΔΩ ΝΑ ΣΕ ΓΛΙΤΩΣΟΥΝ?ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΙ ΣΕ ΕΦΕΡΑΝ ΕΔΩ..ΕΠΙΤΗΔΕΣ..ΞΥΠΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ..ΠΟΥ ΖΕΙΣ?ΞΥΠΝΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΩΘΕΙΣ...ΝΤΡΟΠΗ ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ..ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΗΔΗ ΧΑΣΕΙ..ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΝ ΒΡΕΙΣ ΠΟΤΕ..ΧΕΣΕ ΜΕ..ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ..ΑΝ ΚΑΙ ΘΑΝΑΙ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΙΚΟ

      Διαγραφή
  42. Μικρέ Ανώνυμε, είσαι πολύ μικρός αγαπητέ μου.
    Και επειδή είμαι σίγουρα πολύ μεγαλύτερή σου, αν και χαίρομαι που με λες μικρή, θα αναφερθώ μόνο στο σημείο 5 από τα 10.
    Άμα σου απαριθμήσω, λοιπόν, μικρέ ανώνυμε, τις χώρες στις οποίες έχω πάει, θα πέσεις ανάσκελα.

    Καληνύχτα μικρέ ανώνυμε. Και εσύ που είσαι πιο καλλιεργημένος από μένα, κάνε κάτι διαφορετικό λοιπόν.

    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω αναντρίχιασα !!! Έτσι εξηγείται το μένος για τους πρόσφυγες. Καγιέν με θαλασσοδάνειο Λουι Βουιτον με δοσεις και ταξίδια με διακοποδάνειο. Τώρα όμως που έσφιξαν οι κώλοι μικρη Μαρία που είσαι πουρόγρια κατά τα λεγόμενά σου ξεσπάς στους πρόσφυγες επειδή έχασες την ρύθμιση των 300 δόσεων στη ΔΕΗ. Κλάψε για τα μεγαλεία που έχασες μικρή μεγάλη Μαρία με τα πράσινα. Και προφανώς φανατική πασόκα μια ζωή...προφανέστατα...

      Διαγραφή
  43. Γυναικοπαιδα πολυ λιγωτερα απο οσα θα περιμενε κανεις να δει σε μια τετοια ελευση προσφυγων.Ερωτηση....Εψαξε κανεις "ανθρωπιστης" απο αυτους και βγαινουν και τιτιβιζουν,ΠΟΣΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΧΘΕΝΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ?ΠΟΣΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΧΘΕΙΣΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ?Ποσα γυναικοπαιδα χρησημοποιουνται σαν δουλοι του ερωτα?Προφανως σε αυτα τα παιδια,τα μαρανε η παιδεια.Ποσα απο αυτα θα γινουν "ανταλλακτικα"για κοπριτες ευρωπαιους αληταραδες?
    Αφιστε το ψυχοπονιαρικα,και αρχιστε να πιεζετε οχι τους ΕΛΛΗΝΕΣ ρε κοπριτες που δικαιως φοβουνται,αλλα τους συνενοχους εμπορους και ευρωπαιους αληταραδες που περιμενουν "ανταλακτικα" αν φυσικα θελετε να λεγεστε ανθρωποι.Πιεστε,ολο τον συρφετο της "Πολιτικης" Ευρωπαικης μαφιας,που συνεργαστικε με την περαν του ατλαντικου,για να φτωχοποιησουν τον πλανητη.Μαθε επιτελους να ριχνεις τις ευθυνες στους εχοντας ευθυνη,αλλοιως παψε,γιατι εισαι ανευθυνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να αφυπνιστείτε, όσοι ήδη είναι αφυπνισμένοι, καταβάλουν μεγάλη προσπάθεια, αλλά σε ποιον λαό αγαπητή μου; Να στηρίξουν την προσπάθεια τους; Σ' αυτόν τον λαό που τρέχει πίσω από αθίγγανους; Και εξυβρίζει όσους μιλάνε για ψυχή και αφύπνιση; Σ' αυτόν τον λαό, που πιστεύει ακόμα σε είδωλα, αντί στην ίδια του την ψυχή και την υπόσταση;

      Είμαι μαζί σας, το θέμα είναι πόσοι είμαστε ίδιοι και πόσοι καταλαβαίνουμε, τι θα πει ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΦΥΠΝΙΣΗ...

      Και σας το λέω, χωρίς να ανήκω πουθενά, σε κανέναν κόμμα σε κανένα μαντρί. σε καμιά ομάδα, ανήκω μόνο στην πατρίδα και στην αρχαία ψυχή που φέρω!

      Διαγραφή
  44. Αγαπητή Μαρία,
    όταν ξυπνήσης από την νάρκωση που σου έχουν κάνη τα ΜΜΑ (Μέσα Μαζικής Αποβλακώσεως), τότε θα έχης άλλη γνώμη γιά τους "πρόσφυγες" την "προσφυγιά" τους και το παιχνίδι που παίζεται εις βάρος σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  45. Όταν ήρθαν πρόσφυγες οι παππούδες των πιο πολλών από μας, το 1922 ήταν ΕΛΛΗΝΕΣ!! Τότε ήρθαν και 12χιλ περίπου Αρμένιοι από την Πόλη. που δεν ήταν η σάρα και η μάρα...


    Οι ΕΛΛΗΝΕΣ ήταν ΕΛΛΗΝΕΣ αγνοί καθαροί και ήρθαν εδώ λόγω της ανταλλαγής του πληθυσμού... Το 1922 έγινε η ανταλλάγη και ήρθαν ΈΛΛΗΝΕΣ από την Ανατολική Θράκη, Πόντιοι από τον Πόντο και Ίωνες = Μικρασιάτες από την τωρινή τουρκία...

    Απέδειξαν δε, πολύ σύντομα εδώ που ήρθαν, στους ΕΛΛΗΝΕΣ του τότε, πως ήσαν η ίδια φυλή με εκείνους και το έκαναν με τον τρόπο του νοικοκυριού και του ίδιου σκεπτικού..


    Κόψτε τα σάπια, κόψτε τις μπούρδες με το ψυτοανθρωπιστικό σας, πληρώνεται αδρά ότι και να σας κάνουν, ότι και να κάνετε εσείς οι λεγόμενοι ανθρωπιστές... Οι πρόσφυγες, είναι λαθροματανάστες, η πρώτη χώρα που τους δέχτηκε ήταν η τουρκία, εκεί ήταν πρόσφυγες, εδώ ΟΧΙ...

    Εδώ στην πατρίδα μας, είναι λαθραίοι και όσο ανθρωπιά και να σας πουλάνε και να μας πουλάτε, δεν είναι όλοι Σύριοι... δεν είναι όλοι από πόλεμο...

    Σε λίγο καιρό, όταν θα τους δώσουν το οκ... θα δείτε τι θα μας κάνουν... και δεν εννοώ το ΟΚ με τα λόγια, αλλά στο DNA τους...


    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μ αρέσει που σβήνεισ τα σχόλια που λένε για γαμήσια και ψωλές και δεν σβήνεις τις μαλακίες για διαβόλους και σατανάδες. Ελευθερη διακίνηση απόψεων. Αν ξαναμπώ στο σαιτ σου να με χέσεις. Πάω για χέσιμο τώρα να χέσω τη Μαρία με τα κίτρινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δεν καταλαβαίνω τι προτείνει η κυρία και όλοι όσοι έχουν λυσσαξει πια για τους πρόσφυγες μετανάστες -λαθρομεταναστες - λαθροπιθηκια- και όπως αλλιως τους αναφέρουν. Επέλεξαν αυτοι να έρθουν στην Ελλάδα; Η όλοι αυτοι οι υποκριτές εταίροι μας επέλεξαν να τους εγκλωβίζουν εδώ για να φαγωθουμε μεταξύ μας και να ξεχάσουμε την αφαίμαξη που μας κανουν; Αυτοι θέλαν καλυτερο μέλλον για τα παιδιά τους -ή έστω, για την παρτη τους, αφού είναι "ζώα" και δεν υπολογίζουν τα παιδιά τους, όπως λεει. Λέτε να είπανε "πού θα πάμε, πού θα πάμε, πάμε στην Ψωροκωσταινα να σωθούμε"; Δεν υποστηριζω ουτε Τσίπρα , ουτε κανέναν απ αυτους τους κεραταδες που ανεβοκατεβαίνουν για να γεμίζουν τις τσέπες τους και μονο. Αλλά τι προτείνει η κυρία;;; Να τους πνιγαμε όταν θαλασσοδερνονταν; Να τους κλείσουμε σε κοντέινερ και να ανοιξουμε το γκάζι; Να τους στησουμε στον τοίχο και να τους εκτελέσουμε; Τους χειρότερους φονιάδες, βιαστές, παιδεραστές τους ταΐζουμε για χρονια και τους αφήνουμε μετα παλι αναμεσα στα παιδιά μας. Την πειράζει η θρησκεία τους; Εκατομμύρια μουσουλμάνοι σε όλον τον κοσμο διασκορπισμένοι! Πρεπει να τους μαζεψουμε ολους μαζί και να φτιάξουμε την "Μουσουλμανια" μακρια απο μας; Στην Ανταρκτικη καλά είναι; Για το "παρτε τους στα σπιτια σας" (αλλη καραμελα!), μηπως ολοι αυτοι οι φιλελληνες εχουν παρει καποιο αστεγο, ανεργο, φτωχο ελληνα στα δικα τους σπιτια; Όσο για την ελονοσία απαξιω να απαντήσω γιατί στα σχολεια (και επιτρεψτε μου να ξέρω απο μέσα) πληθαίνουν κάθε χρονο οι αντιεμβολιαστες που μας φέρνουν τα παιδιά τους να γραφτούν χωρίς κανένα εμβολιο και ο νόμος τους δίνει αυτό το δικαίωμα. Όσο για μένα, τα τελευταια χρόνια έχουν περάσει απο τη τάξη μου η Μπιντουρ , η Άγια, ο Μωχάμετ, ο Αχμέτ, ο Άνας , ο Γιουσέφ, ο Ιμπραήμ και πολλοί ακόμα και τους αγάπησα όσο όλα τα παιδάκια μου και τ άλλα παιδάκια τους αγάπησαν κι έγιναν φιλοι και δεν φοβομασταν μήπως ανατιναχτουν μέσα στο νηπιαγωγείο αυτοι ή οι γονεις τους (που ποτε δεν μας δημιούργησαν πρόβλημα, σε αντίθεση με αλλους της Άριας φυλής). Ευχαριστώ για το χρονο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Είπαμε πριν σβήσει το σχόλιο ο Βραχιολίδης ότι η αγάμητη Μαρία μόλις φάει μια χοντρή πούτσα θα ηρεμήσει. Το ξαναλέμε λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙ. ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΕΞ. ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ Η ΜΑΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΧΑΡΑ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ.

      Διαγραφή
  49. Εκπληκτικό άρθρο,

    επιτέλους αποσαφηνίζεται "και το άλλο μάγουλο"!!!

    Κεραυνοί καθολικού ιερέα:

    «Αφήστε τους πασιφισμούς.

    Οι Χριστιανοί έχουν ηθικό καθήκον

    να αμυνθούν κατά της τρομοκρατίας»


    Παρασκευή, 29 Ιουλίου 2016

    Ένας καθολικός ιερέας ζήτησε από τους Χριστιανούς να πάρουν θέση κατά της ισλαμικής τρομοκρατίας, υποστηρίζοντας ότι ο πασιφισμός μπροστά σε έναν θανάσιμο κίνδυνο είναι κάτι το ανήθικο και αντιχριστιανικό.

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ………………………………………

    http://redskywarning.blogspot.gr/2016/07/blog-post_2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΑΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΝ ΑΝΩΝΥΜΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή