"Με αφορμή την ανάρτησή σας στις
20/08/2012, με τίτλο ΣΤΟ ...ΒΡΟΝΤΟ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΡΙΞΕΙ ΣΤΟ ΙΚΑ ΧΟΛΑΡΓΟΥ; , η οποία αφορά στη σχετική διαμαρτυρία του
κ. Κώστα Φιλιούση, σημειώνουμε τα εξής, μετά από επικοινωνία με το Υποκατάστημα
και διερεύνηση της υπόθεσης:
Τα στοιχεία που παραθέτονται είναι
ανακριβή, ενώ η εν λόγω μεμονωμένη περίπτωση δεν αποτυπώνει σε καμία περίπτωση την
πραγματικότητα, δημιουργώντας κλίμα ανασφάλειας και αβεβαιότητας στους
ασφαλισμένους του Ιδρύματος.
Ο κος Κ. Φιλιούσης εκπροσωπεί τη θεία
του, η οποία είχε καταθέσει αίτηση για επαναχορήγηση του ΕΚΑΣ τον Μάιο του 2012.
Στις 20/08/2012, ο εν λόγω κύριος επικοινώνησε επανειλημμένως τόσο με το Τμήμα
Πληρωμών Συντάξεων όσο και με το γραφείο της Διεύθυνσης, και οι υπάλληλοι παρ’ όλη
την πίεση και την επιθετική συμπεριφορά εις βάρος τους, τον εξυπηρέτησαν άμεσα,
διεκπεραιώνοντας μάλιστα το αίτημά του κατ' εξαίρεση.
Όσον αφορά τέλος στην αναφορά για
πρόωρη αποχώρηση των υπαλλήλων, σημειώνουμε ότι τούτο είναι απολύτως αναληθές, καθώς
το Υποκατάστημα Χολαργού λειτουργεί εύρυθμα, με το προσωπικό να τηρεί απαρέγκλιτα
το προβλεπόμενο ωράριο.
Οι υπάλληλοι των Υπηρεσιών του
Ιδρύματος εξυπηρετούν τους συναλλασσόμενους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο,
καταβάλλοντας μεγάλες προσπάθειες, παρά τις αντιξοότητες που αντιμετωπίζουν και
τις ελλείψεις σε προσωπικό.
Συγκεκριμένα δε, οι υπάλληλοι του ΙΚΑ
Χολαργού έχουν δεχτεί επανειλημμένως συγχαρητήρια, ακόμη και με επιστολές, οι
οποίες έχουν κοινοποιηθεί στην Διοίκηση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.
Παρακαλούμε λοιπόν για την
αποκατάσταση της αλήθειας και για την εκ των προτέρων διασταύρωση των στοιχείων
που θα δημοσιεύονται στο εξής και θα αφορούν στον μεγαλύτερο ασφαλιστικό
οργανισμό της χώρας, προς αποφυγή μελλοντικών παρόμοιων παρεξηγήσεων.
ΑΠΟ ΤΟ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
&
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ"
ΑΠΑΝΤΗΣΗ "ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ": Η εφημερίδα μας σεβόμενη τους αναγνώστες και ειδικά όσους υπογράφουν επωνύμως και όχι ανωνύμως, οφείλει να δημοσιοποιεί τα παράπονά τους. Αυτό είναι το διαδίκτυο και έτσι λειτουργεί. Αυτό κάναμε κι εμείς. Ο κ. Φιλιούσης λοιπόν εξέφρασε την άποψή του η οποία πρέπει να σας ενδιαφέρει, διότι κάθε πελάτης θεωρείται ιερός και ως τέτοιο τον εξυπηρετήσατε.
Όπως θα προσέξατε, μετά από δύο ημέρες δημοσιεύσαμε την άποψη άλλου αναγνώστη ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΙΚΑ ΧΟΛΑΡΓΟΥ, η οποία ήταν αντίθετη με την πρώτη και σας έδινε τα εύσημα. Πρέπει δηλαδή να "θάβουμε" τα αρνητικά σχόλια και να δημοσιεύουμε μόνο τα θετικά ή τα αρεστά; Εσείς ως ΙΚΑ Χολαργού γίνεστε δέκτες μόνον θετικών σχολίων; Η αρνητική εντύπωση που σχημάτισε ο κ. Φιλιούσης είναι η μοναδική που έχετε συναντήσει στα χρόνια που λειτουργείτε ως ΙΚΑ Χολαργού;
Μην μας εγκαλείτε λοιπόν. Πιστεύουμε ότι τα αρνητικά σχόλια πρέπει να σας ενδιαφέρουν περισσότερο, διότι έτσι ενδεχομένως το ΙΚΑ βελτιώνεται περισσότερο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου