Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ-"ΒΟΜΒΑ" ΤΟΥ ΤΙΓΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΤΥΠΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ "RED BOX PRINT"!

Δελτίο Τύπου 6

Παρεμβάσεις – Προτάσεις

                                                        2 Φεβ. 2016
Ερωτήματα
Για τις Απευθείας Αναθέσεις

Εκτυπώσεων

Με μεγάλη προσοχή διαβάσαμε την ανακοίνωση-απάντηση του Δημάρχου, σε σχετικό δημοσίευμα στον τοπικό τύπο, μέσω της οποίας διευκρινίζεται, ότι η Πρόεδρος της Κοινότητας Χολαργού κ. Γκούμα δεν έχει οποιαδήποτε σχέση με την διαφημιστική εταιρεία Red Box, της οποίας ήταν συνιδιοκτήτρια μέχρι και το 2013...

Η εν λόγω εταιρεία με την επωνυμία Red Box Print, ανήκει πλέον στην πρώην συνεταίρο της κ. Γκούμα, κ. Μαρία Γρηγορίου, στην οποία ο Δήμος Παπάγου-Χολαργού ανέθεσε κατά καιρούς, μετά την 1η Σεπ. 2014 που ανέλαβε η νέα Δημοτική Αρχή, εκτυπωτικές-διαφημιστικές εργασίες ύψους 10000,00 ευρώ, επί συνολικού ύψους 35000 ευρώ.

Ο επικεφαλής της παράταξης Κώστας Τίγκας και τα στελέχη της  Ανεξάρτητης Ενωτικής Κίνησης Παπάγου –Χολαργού, προκειμένου να εξαλειφθεί και το ελάχιστο ίχνος καχυποψίας και να μην υπάρχουν σκιές ως προς τον τρόπο των απευθείας αναθέσεων των εκτυπώσεων του Δήμου, ζητούμε να ενημερωθούμε επί των παρακάτω:

·                     Η δαπάνη των 35000,00 ευρώ που διατέθηκαν για εκτυπώσεις από τον Σεπτέμβριο 2014 μέχρι τα τέλη του 2015, δηλαδή για 16 μήνες, καλύπτουν τις ανάγκες Δήμου και των Νομικών Προσώπων ή μόνο του Δήμου;
·                     Ποιά ήταν τα κριτήρια σχεδιασμού και ανάθεσης; Έγινε προσπάθεια έγκαιρου σχεδιασμού των αναγκών ώστε να είναι συνολική η προμήθεια προκειμένου να μειωθεί το κόστος;
·                     Για εκτυπώσεις του Δήμου λ.χ. άνω των 1000,00 ευρώ ζητήθηκαν  προσφορές από περισσότερους του ενός και ποιες ήταν αυτές;(Θα θέλαμε απαντήσεις της μορφής λ.χ. Πρόγραμμα Φεστιβάλ εκτυπώθηκαν 10000 αντίτυπα, προσφορές που πήρατε, προσφορά Α, προσφορά Β, προσφορά Γ, τιμή ανάθεσης..…..ευρώ, εταιρεία που πήρε την εκτύπωση).
·                     Τα Νομικά Πρόσωπα του Δήμου προχώρησαν αυτοτελώς σε προμήθειες-εκτυπώσεις εντύπων; Ποιό ήταν το ύψος της δαπάνης κατά το 2015 και μέχρι σήμερα για το κάθε ένα;
·                     Για εκτυπώσεις των Νομικών Προσώπων λ.χ. άνω των 1000,00 ευρώ ζητήθηκαν  προσφορές από περισσότερους του ενός και ποιες ήταν αυτές;(Θα θέλαμε απαντήσεις της μορφής λ.χ. Πρόγραμμα Εκδηλώσεων ΔΟΚΜΕΠΑ ή ΔΟΠΑΠ εκτυπώθηκαν 10000 αντίτυπα, προσφορές που πήρατε, προσφορά Α, προσφορά Β, προσφορά Γ, τιμή ανάθεσης..…..ευρώ, εταιρεία που πήρε την εκτύπωση).
·                     Ποιες είναι οι εταιρείες που πήραν τις εκτυπώσεις του Δήμου και των ΔΟΚΜΕΠΑ ή ΔΟΠΑΠ( Επωνυμία και ύψος ποσού)

Συμφωνούμε ότι η οποιαδήποτε ανάθεση ή προμήθεια πρέπει να γίνεται με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα για τον Δήμο προσφορά, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη αν ο πάροχος της υπηρεσίας είναι δημότης, κάτοικος ή δραστηριοποιείται επιχειρηματικά στην πόλη μας. Ωστόσο, σε εποχές κρίσης η στήριξη της τοπικής επιχειρηματικότητας στην πράξη και όχι μόνο στα λόγια,  θα έδινε ώθηση στην τοπική οικονομία αλλά και έσοδα στο ταμείο του Δήμου.
Προτείνουμε στo Δήμαρχο να εξετάσει με σοβαρότητα τις δυνατότητες κοινωνικής επιχειρηματικότητας και startup, όπως γίνεται πλέον στις ευρωπαϊκές πόλεις και να φέρει τις θέσεις του στο Δημοτικό Συμβούλιο. Θυμίζουμε στο Δήμαρχο ότι σήμερα η τεχνολογία συναντά την επιχειρηματικότητα, προκειμένου να στηρίξει ακόμη και κοινωνικά θέματα, με στόχο την αποτελεσματικότερη ενίσχυση ευπαθών ομάδων και την διαφάνεια.

Αναμένουμε τις λεπτομερείς απαντήσεις σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου