Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΣΤ' ΚΛΕΙΣΘΕΝΕΙΑ! 2522 ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΘΕΝΗ! ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
_____________________

“ΣΤ’ ΚΛΕΙΣΘΕΝΕΙΑ 2014”
2522 χρόνια μετά Δημοκρατικές Μεταρρυθμίσεις Κλεισθένη
___________________________________________________

Η Οργανωτική Επιτροπή των  Κλεισθενείων
(που ξεκίνησαν το 2009 από το Ελληνικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας
 και συνεχίζονται από το Δημοβούλιο Πολιτών και άλλες οργανώσεις)
 καλεί όλους τους ενεργούς πολίτες και συλλογικότητες
να λάβουν μέρος στο διάλογο και τις πρωτοβουλίες για την αναζήτηση και δημιουργία της  Ελλάδας του μέλλοντός μας.

Α. Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014-Παγκόσμια Ημέρα Δημοκρατίας  και ώρα 18:00 στην Πνύκα ξεκινά ο εορτασμός
των ΣΤ’ Κλεισθενείων, με την κλασσική ετήσια εκδήλωσή μας:
 «Τις αγορεύειν βούλεται;»,
πάνω από το ιστορικό Βήμα Αγορητή της Πνύκας,
με κεντρικό θέμα:
«Αναζητώντας την μελλοντική Ελλάδα» και απαντήσεις των πολιτών στα 20 ερωτήματα, που αναρτώνται
 στην ιστοσελίδα www.s120s.gr  και σε διάλογο με ερωτήματα:

- Ποια είναι η σημερινή κατάσταση της χώρας
- Ποιος ευθύνεται για την κατάσταση αυτή
- Τι πρέπει να γίνει, για την έξοδο από την κατάσταση αυτή
- Πως μπορούμε από κοινού να αντιδράσουμε στη μη καταβολή ΕΝΦΙΑ;

Β. Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014 και ώρες 19:00-21:00 στον πολυχώρο «Βρυσάκι»(Βρυσακίου 12, πίσω από τη στοά του Αττάλου, Θησείο)
στην παρουσίαση βιβλίου του δικηγόρου και συντονιστή του
Ελληνικού Κινήματος Άμεσης Δημοκρατίας
Γιώργου Κόκκα με τίτλο
“Δημιουργώντας την Ελλάδα του μέλλοντος μας
Σ.Ε.Δ.οκρατία
(το κράτος των Σύγχρονων «Εκκλησιών του Δήμου»)”

Γ. Το Σαββατοκύριακο 20 & 21 Σεπτεμβρίου  2014 και ώρα
10:00 π.μ. στην αίθουσα «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ»
 (έναντι Κρατικού Θεάτρου Β. Ελλάδος – Λ. Πύργος)
Στη διημερίδα διαλόγου με θέμα:
«Πώς, η Ελληνική κοινωνία, μπορεί να ορθώσει ανάστημα
στις δυνάμεις που την έχουν αιχμαλωτίσει ύπουλα και τη βασανίζουν».

Προϋπόθεση συμμετοχής είναι η έγγραφη συνοπτική απάντηση στα 13 ερωτήματα που αναρτώνται στην ιστοσελίδα: www.s120s.gr/?p=1251

Η εκδήλωση αποτελεί συνέχεια και μέρος της προσπάθειας που έχουν ήδη ξεκινήσει οι συλλογικότητες: Δίκτυο ΣΠΙΘΩΝ “ΕΛ.ΛΑ.Δ.Α” ,  “ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ”, “ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ”, Πανελλήνια κίνηση Γυναικών “ΗΛΕΚΤΡΑ”,  Κίνηση “ΘΕΡΜΑΪΚΟΣ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ” , “ΛΕΥΚΟ”, “ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ”

για την επανασυγκρότηση μίας παλλαϊκής συσπείρωσης των 
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ/ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΩΝ/ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΩΝ δυνάμεων της κοινωνίας, ικανής να ελευθερώσει την Ελληνική κοινωνία από την ύπουλη αιχμαλωσία της στις εξωχώριες δυνάμεις που τη βασανίζουν.


  Την πρωτοβουλία στηρίζει η ανεξάρτητη και αντιστεκόμενη εφημερίδα “ΤΟ ΧΩΝΙ”.


Δημιουργήσαμε τη νέα ιστοσελίδα: www.s120s.gr  για να χρησιμεύσει ως κοινό μέσο έκφρασης και επικοινωνίας όλων όσων πιστεύουμε ότι πρέπει να ενεργοποιήσουμε  άμεσα την αντίστασή μας με κάθε μέσο, σύμφωνα με την πρόβλεψη του άρθρου 120 του Συντάγματος στη βίαιη κατάλυσή του πλέον.


Επικοινωνία στα τηλέφωνα: 2103648300 και2392075106 και στις ηλ. Διευθύνσεις:
dimovoulio@dimovoulio.gr & kleistheneia2014@gmail.com

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΛΕΙΣΘΕΝΕΙΑ
Τα Κλεισθένεια ως θεσμός ξεκίνησαν και ωρίμασαν με πρωτοβουλία και οργάνωση από το Ελληνικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας. Ο ανεξάρτητος φορέας του Δημοβουλίου Πολιτών αναλαμβάνει από φέτος να συνεχίζει ανελλιπώς τη διοργάνωσή τους διευρύνοντας την ισότιμη συμμετοχή πολλών κινημάτων, συλλογικοτήτων ή και ενεργών πολιτών, ώστε η φωνή του να συσπειρώσει όλους τους συνέλληνες.
Τα Κλεισθένεια λοιπόν, συνεχίζουν την ήδη εξαετή παράδοση ετησίων γιορτών για αμεσοδημοκρατικές μεταρρυθμίσεις που πρόδρομός τους υπήρξε το 2006 η σύγχρονη εκκλησία του Δήμου Ροδίων και μετά την ανακήρυξη από τον ΟΗΕ το 2008 της 15ης Σεπτεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Δημοκρατίας, ανελλιπώς το Ελληνικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας τα συνδιοργανώνει από 15 Σεπτεμβρίου, με διαφορετικό θέμα κάθε φορά και με διάφορες συλλογικότητες ή ενεργούς πολίτες.
Μέχρι φέτος που το θέμα των Στ΄ Κλεισθενείων αναφέρθηκε ήδη, αξιοποιήθηκαν οι γιορτές των Κλεισθενείων για διαβούλευση και ψηφίσματα στα εξής θέματα:
Α) Άμεση Δημοκρατία στην Ευρώπη (2009)
Β) Άμεση Δημοκρατία στην Τοπική Αυτοδιοίκηση (2010)
Γ) Συσπείρωση για την Δημοκρατία με ένωση των κινημάτων των πλατειών (2011)
Δ) Συντακτική Εθνοσυνέλευση και άλλο Σύνταγμα για την Ελλάδα (Ναύπλιο 2012)
Ε) Αρχές Αλληλέγγυας Οικονομίας σε ένα Κοινωνικό Κράτος Άμεσης Δημοκρατίας (2013)

 ΣΤ’ ΚΛΕΙΣΘΕΝΕΙΑ 2014”
2522 χρόνια μετά Δημοκρατικές Μεταρρυθμίσεις Κλεισθένη
___________________________________________________
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ  ΓΙΑ ΑΓΟΡΗΤΕΣ  ΔΕΥΤΕΡΑΣ 15 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2014 στην ΠΝΥΚΑ:
Δυνατότητες Ενιαίας Κοινωνικής Απελευθερωτικής Δράσης (ΕΚΑΔ).
  1. Λειτουργεί η Δημοκρατία στην σημερινή Ελλάδα;
  2. Λειτουργεί η Δημοκρατία στην Ευρωπαϊκή Ένωση;
  3. Είναι η ύπαρξη της Τρόικας συμβατή με τους δημοκρατικούς θεσμούς;
  4. Αν όχι, έχουμε κατάλυση του Συντάγματος;
  5. Δικαιούμαστε να κάνουμε άμεσα χρήση του άρθρου 120 του Συντάγματος και πώς μπορεί να εκδηλωθεί συλλογικά η επιταγή του «Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία».
  6. Μέσα αντίστασης, από κοινού, των Ελλήνων ενάντια στην κατάλυση του Συντάγματος.
  7. Μπορεί το Δημοβούλιο Πολιτών (www.dimovoulio.gr), μετά από τρία χρόνια εθιμοτυπικής λειτουργίας του, να θεωρηθεί ότι εκφράζει μια μορφή λαϊκής κυριαρχίας στην Ελλάδα;
  8. Αν ναι, το Εθιμικό Δίκαιο, με βάση το οποίο λειτουργεί το Δημοβούλιο Πολιτών, υπερτερεί, είναι ίσο ή υποδεέστερο από τον τρόπο λειτουργίας της Βουλής των Ελλήνων;
  9. Εκτός από το Δημοβούλιο Πολιτών και την Βουλή των Ελλήνων ποιος άλλος Εθιμικός ή Συνταγματικός θεσμός υπάρχει που να μπορεί να διεκδικήσει τον ρόλο έκφρασης της λαϊκής κυριαρχίας και της συνταγματική αρχής, ότι όλες οι εξουσίες πηγάζουν από τον λαό και υπάρχουν υπέρ αυτού και του έθνους;
  10. Μπορεί να θεωρηθεί ότι η λαϊκή κυριαρχία ασκείται και σε τοπικό επίπεδο ανεξάρτητα από το εθνικό;
  11. Αν ναι, μπορεί κάθε βαθμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Δήμος, Περιφέρεια ή και Κοινότητα) να θεωρηθεί ότι ασκεί αυτοτελή λαϊκή κυριαρχία, πέρα και υπεράνω της Εθνικής Κυριαρχίας για τοπικού ενδιαφέροντος θέματα που γίνονται τυπικά και τοπικά Δημοψηφίσματα ή και της κυριαρχίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Διεθνών Συνθηκών, Μνημονίων με βάση την αρχή της επικουρικότητας;
  12. Μπορεί το Αυτοδιοίκητο του Αγίου Όρους, όπως προκύπτει από τις Διεθνείς Συνθήκες που σέβονται και αναγνωρίζουν τις υπεραίωνες εθιμικές του λειτουργίες, να αξιοποιηθεί ως πρότυπο για να διεκδικηθούν ανάλογα Αυτοδιοικητικά πρότυπα Εθιμικού Δικαίου στις υπόλοιπες πόλεις-νομούς ή Καλλικρατικούς Δήμους της χώρας;  
  13. Μπορεί τοπικές πρωτοβουλίες ενεργών Δημοτών, χωρίς αναφορές σε πολιτικά κόμματα, να συγκροτήσουν Σώματα Ενεργών Δημοτών (ΣΕΔ) σε κάθε Δήμο της χώρας, που θα παρακινήσουν, με βάση τις αρχές της Κοινωνικής Οικονομίας, στον Δήμο τους την λειτουργία Τοπικών Δημοβουλίων, Συγχρόνων Εκκλησιών του Δήμου, που θα δύνανται να αφαιρούν αρμοδιότητες με Δημοψηφίσματα τοπικά από το κεντρικό κράτος και την Ευρωπαϊκή Ένωση, ασκώντας τυπική κυριαρχία για όλα τα θέματα εκτός Εθνικής Άμυνας, Εξωτερικής Πολιτικής, Δημόσιας Υγείας και Ασφάλειας, που θα είναι και τα μόνα που θα παραμείνουν στην αποκλειστική άσκηση εξουσίας του κεντρικού Ελληνικού κράτους. (ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ Γ.ΚΟΚΚΑΣ)
  14. Μπορεί να νοηθεί και να εφαρμοστεί ένα εναλλακτικό μοντέλο φορολόγησης του λαού σε κάθε Δήμο, Πόλη ή Νομό του Ελληνικού κράτους με βάση ρυθμίσεις που θα αποφασίζουν τα Τοπικά Δημοβούλια, οι σύγχρονες Εκκλησίες του Δήμου και θα αποδίδουν από τους φόρους αυτούς μόνο ότι αποδεδειγμένα χρειάζεται το Ελληνικό κράτος για δαπάνες Εθνικής Άμυνας, Εξωτερικής Πολιτικής, Δημόσιας Υγείας και Ασφάλειας και συντονιστικών εθνικών αναγκών της γενικής κυβέρνησης.  
  15. Μπορεί ένα τέτοιο μοντέλο πραγματικής Αυτοδιοίκησης των Ελλήνων που θα λειτουργεί με τοπικές αποφάσεις και τοπικά ή εθνικά δημοψηφίσματα, που εκφράζουν το όλον των Ελλήνων, τοπικό ή εθνικό, να υποκαταστήσει την λειτουργία του αντιπροσωπευτικού συστήματος μέσω πολιτικών κομμάτων;
  16. Μπορεί ένα τέτοιο μοντέλο διοίκησης να ενώσει μεγάλες πλειοψηφίες του ελληνικού λαού, πέρα από κομματικούς μηχανισμούς και άλλα κομματιάσματα της ελληνικής κοινωνίας;
  17. Μπορεί ένα τέτοιο μοντέλο έμπρακτης περιφερειακής λειτουργίας των Τοπικών Δημοβουλίων – συγχρόνων Εκκλησιών του Δήμου να δώσει ένα όραμα Δημοκρατικής Συσπείρωσης των Ελλήνων σε έναν κοινό αγώνα διεξόδου από την οικονομική κρίση;
  18. Μπορεί να διεκδικήσουμε, ενόψει της ειδικής κατάστασης που βρίσκεται η Ελλάδα με τα τεράστια υπαρκτά ή ανύπαρκτα χρέη, έναν ειδικό ολοκληρωμένο οικονομικό πρόγραμμα του μοντέλου αυτού πιλοτικής εφαρμογής από την Ευρωπαϊκή Ένωση; Και αυτή η χρηματοδότηση από την Κεντρική Ευρωπαϊκή Τράπεζα να αποτελέσει την αρχή για την ανάπτυξη και άλλων κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που βρίσκονται σε οικονομική κρίση;
  19. Η υιοθέτηση ενός μοντέλου κράτους των Σύγχρονων Εκκλησιών του Δήμου (ΣΕΔοκρατία) τι είδους Σύνταγμα απαιτεί για την λειτουργία της ελληνικής πολιτείας; Και αν αυτό μπορεί να προκύψει από Συνταγματική Αναθεώρηση του υπάρχοντος Συντάγματος ή απαιτείται Συντακτική Εθνοσυνέλευση για την δημιουργία και λειτουργία μιας άλλης πραγματικής δημοκρατικής Ελλάδας;  
  20. Μέχρι να προκύψει ένα τέτοιο Σύνταγμα εφαρμοσμένης λειτουργίας του κράτους των σύγχρονων εκκλησιών του Δήμου, μπορεί μεταβατικά να λειτουργούμε εναλλακτικά και παράλληλα τους θεσμούς αυτούς; Και ποιας μορφής πολιτικός οργανισμός όλων των Ελλήνων πολιτών πρέπει να υπάρξει για να στηρίζει και εφαρμόσει στην πράξη την λειτουργία αυτών των θεσμών παράλληλα και ανεξάρτητα από τις υπάρχουσες χρεωκοπημένες δομές της Κοινοβουλευτικής δήθεν Δημοκρατίας;

Για μια Ελληνική Γ.Ρ.Ο.Θ.Ι.Α.

(Γενική Ριζοσπαστική Οραματική Θεσμική Ιδεολογική Ανανέωση)!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου