Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

αποκλειστικο! ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ "ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ" Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΣΑΚΑΤΕΨΑΝ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΑΠΟΥΤΣΗ, ΟΙ ΔΗΘΕΝ "ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ"


Ο Βασίλης Μακρής είναι ο 56χρονος συμπολίτης μας, που λίγο έλειψε να χάσει τη ζωή του το βράδυ της 18ης Ιουνίου, όταν δέχθηκε δολοφονικό χτύπημα από έναν -δήθεν- "αγανακτισμένο" πολίτη,  που πρωταγωνιστούσε μαζί με άλλους 200 ομοϊδεάτες του έξω από σπίτι του Παπουτσή. 
Ήταν η μέρα κατά την οποία είχαμε πληροφορηθεί ότι 200 μηχανόβιοι «αγανακτισμένοι», κρατώντας στα χέρια τους ελληνικές σημαίες,  άρχισαν να περιοδεύουν στα σπίτια πολιτικών, εκφράζοντας τις διαμαρτυρίες τους για την κατάσταση που βιώνει η ελληνική κοινωνία. Πέρασαν από το σπίτι του Σαμαρά, του Αλογοσκούφη, του Προέδρου του ΣτΕ και έφτασαν στο σπίτι του Παπουτσή στον Χολαργό.
Εκεί έγινε το κακό, όπου είχαμε τον βαρύ τραυματισμό ενός περαστικού. Όμως, μετά το θλιβερό περιστατικό βγήκαν στην δημοσιότητα πολλά ανακριβή στοιχεία.

Εντοπίσαμε τον τραυματία Βασίλη Μακρή στο σπίτι του στον Χολαργό, σε κακή κατάσταση.
Β. ΜΑΚΡΗΣ: Αν με βλέπατε πριν από μερικές ημέρες, θα τρομάζατε περισσότερο.

«Παρατηρητής»: Σας κατηγορήσανε ότι φτύσατε ή σκίσατε μια ελληνική σημαία που κρατούσαν οι «αγανακτισμένοι» και γι’ αυτό εξαγριώθηκαν και σας χτύπησαν. 


 Β. ΜΑΚΡΗΣ: Δεν υπάρχει μεγαλύτερο ψέμα. Είμαι πατριώτης, έχω σχεδόν πάντα κρεμασμένη στο μπαλκόνι μου την ελληνική σημαία και με τα νάματα της Ορθοδοξίας και της πίστης στην Πατρίδα έχω γαλουχήσει τα τρία μου παιδιά. Όμως αυτοί που ήρθαν να διαμαρτυρηθούν, δεν ήταν οι γνωστοί «αγανακτισμένοι» πολίτες, αυτοί που έχουν φιλειρηνικές διαθέσεις.

«Παρατηρητής»:Τι εννοείτε;

Β. ΜΑΚΡΗΣ: Αυτοί είχαν μαύρα γάντια στα χέρια τους, κάποιοι από αυτούς είχαν χαραγμένο στο μπράτσο τους το σήμα του αγκυλωτού σταυρού, είχαν υψωμένες τις γροθιές τους και γενικά έδιναν από μακρυά την εικόνα των ακραίων στοιχείων. 

«Παρατηρητής»: Τι συνέβη λοιπόν;

Β. ΜΑΚΡΗΣ: Προσπάθησα να μιλήσω με κάποιον από αυτούς. Με πλησίασε ένας θηριώδης τύπος, πάνω από 1.95, σκέτη «ντουλάπα». “Τι πρόβλημα έχεις”,  μου είπε. Το μόνο που πρόλαβα να τον ρωτήσω ήταν: «Τι σχέση μπορεί να έχουν με τους αγανακτισμένους πολίτες και με την σημαία μας, ο αγκυλωτός σταυρός;». Αμέσως πετάχτηκε στον αέρα και με τεχνική καράτε, taekwondo, δεν ξέρω, με χτύπησε με το πόδι του στο πρόσωπο. Από εκείνη τη στιγμή σωριάστηκα στο έδαφος αναίσθητος. Μου είπαν ότι ήρθαν αστυνομικοί, μαζεύτηκαν γείτονες οι οποίοι είδαν το περιστατικό και ειδοποίησαν την γυναίκα μου και τα παιδιά μου. Με μετέφεραν στον «Ερυθρό Σταυρό» όπου ήμουν σε ημι-αφασία για πάνω από 12 ώρες. Απλά με ξυπνούσαν κάθε 2-3 ώρες και για μερικά δευτερόλεπτα, γιατί υπήρχε ο φόβος της εσωτερικής αιμορραγίας.

Ο τραυματισμός του Βασίλη Μακρή περιγράφεται με ακρίβεια στο πόρισμα του νοσοκομείου «Ερυθρός Σταυρός»: Εκχυμώσεις και στα δύο κάτω βλέφαρα, παρεκτόπιση ράχης ρινός (από το σφοδρό χτύπημα του στράβωσε η μύτη), κροταφογναθικές και ζυγωματικές κακώσεις, τραύμα μεσότητας άνω χείλους (του έγινε ράμμα). Αυτά και …μη χειρότερα λέει ο κ. Μακρής. 

Β. ΜΑΚΡΗΣ: Θα μπορούσε να με είχε σκοτώσει. Δεν θυμόμουν σχεδόν τίποτε για δύο 24ωρα. Μετά όμως ευτυχώς άρχισα να θυμάμαι τα πάντα. 

«Παρατηρητής»: Βρέθηκε από την αστυνομία αυτός που σας χτύπησε;

Β. ΜΑΚΡΗΣ: Δεν προσπάθησε να κρυφτεί. Παρέμεινε στο σημείο, κατάλαβε τι είχε κάνει και μόλις ήρθε η γυναίκα μου της ζητούσε συνεχώς συγγνώμη. 

«Παρατηρητής»: Θα τον μηνύσετε;

Β. ΜΑΚΡΗΣ: Όχι. Το άτομο αυτό το θεωρώ θύμα. Εγώ δεν έχω τίποτε με αυτόν. Εγώ διαφωνώ με τις εκδηλώσεις αυτού του είδους. Τι δουλειά έχουν οι διαμαρτυρίες των αγανακτισμένων πολιτών με αυτά τα ακραία στοιχεία, με τους αγκυλωτούς σταυρούς και τις ναζιστικού τύπου εμφανίσεις; Δεν θα υποβάλλω μήνυση και για τον λόγο ότι μετά από αυτό το χτύπημα φοβάμαι για την οικογένειά μου.  
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου