Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016

ΑΥΤΗ Η ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΚΕΡΔΙΣΕ ΓΙΑ 5η ΣΥΝΕΧΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ 10 ΧΛΜ. ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ! ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗ...

Μετά τον τερματισμό τους οι νικητές και νικήτριες στον αγώνα των 10 χλμ. του Μαραθωνίου της Αθήνας, δήλωσαν πως ήταν ένας δύσκολος...



αγώνας αλλά είναι τιμή να τερματίζεις στο Καλλιμάρμαρο.

Αναλυτικά:

Δημοσθένης Μπουντούλης (1ος):
 «Χάρηκα πάρα πολύ που τερμάτισα πρώτος φέτος, γιατί πέρσι ήμουν δεύτερος. Ηταν ένας εξαιρετικός αγώνας, είναι τιμή να τερματίζεις στο Καλλιμάρμαρο».

Δημοσθένης Μαγγίνας (2ος): «Ηταν πολύ ωραίος αγώνας. Δεν μπορούσα να λείψω από αυτή τη γιορτή. Υπήρχε έντονος συναγωνισμός, ειδικά στα τελευταία μέτρα. Εκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα και είμαι χαρούμενος που πήρα μέρος».

Ιάσων Ιωαννίδης (3ος): «Εκανα ατομικό ρεκόρ. Ηταν πολύ δύσκολη διαδρομή, με δυνατούς αθλητές, σε έναν εξαιρετικό αγώνα. Εχω τρέξει πολλά χρόνια σε αγώνες, αλλά σαν το Καλλιμάρμαρο δεν υπάρχει πουθενά».

Αναστασία Καρακατσάνη (1η): «Ηταν σχετικά δύσκολος αγώνας, καθώς είχε συμμετοχή από αθλήτριες που συμμετείχαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο. Ηθελα να κερδίσω για 5η φορά σε αυτή τη μεγάλη γιορτή. Θέλω να ευχαριστήσω τους χορηγούς μου που είναι η οικογένειά μου και κυρίως τον προπονητή και την οικογένειά μου, που με στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια».

Λίλυ Λούικ (Εσθονία, 2η): «Ηταν καλός αγώνας, το τελευταίο κομμάτι με δυσκόλεψε πάρα πολύ, αλλά με "τράβηξε" η πρώτη αθλήτρια για να πάω πιο γρήγορα».

Ελενα Λεβεντάκη (3η): «Ηταν ένας υπέροχος αγώνας και έκανα προσωπικό ρεκόρ. Ηταν τόσο όμορφα που έτρεχα με χαμόγελο».

novasports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου