Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011

ΑΥΓΟΥΡΟΠΟΥΛΟΣ: Καθαριότητα: «Ανίκανοι & Ψεύτες»


Επειδή με μεγάλη μου θλίψη διαπίστωσα πως, η διοίκηση του Δήμου και ειδικά ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος δεν μπόρεσαν να δώσουν ακόμη λύση σε ότι αφορά το πρόβλημα που δημιουργήθηκε στην Καθαριότητα, είμαι υποχρεωμένος να επανέλθω.
Ποια ήταν η κατάσταση μέχρι 31/12/2010 είναι σε όλους γνωστή, οπότε οι Χολαργιώτες δεν έχουν ανάγκη την άποψη ούτε τη δικιά μου, ούτε κανενός άλλου.
Κάποιοι δηλώνουν ότι, για την απαράδεκτη εικόνα είναι υπεύθυνη η προηγούμενη διοίκηση και οι ίδιοι δεν φταίνε απολύτως σε τίποτε.
Επικαλούνται ότι η προηγούμενη διοίκηση είναι υπεύθυνη διότι, πρώτον τους άφησε χωρίς προσωπικό και δεύτερο δεν εξόφλησε ένα ένταλμα 45.000 ευρώ και από 14/04/2011 τα αυτοκίνητα έμειναν ανασφάλιστα.
·         Όσον αφορά την έλλειψη προσωπικού, κάνω γνωστό ότι πράγματι υπάρχει, όπως σίγουρα υπήρχε και επί δικιάς μας διοίκησης. Το συγκεκριμένο πρόβλημα όμως δημιουργήθηκε από τον Οκτώβριο 2009, με ευθύνη της κυβέρνησης, όταν απαγορεύτηκαν οι προσλήψεις. Και ενώ εμείς το αντιμετωπίσαμε δίνοντας υπερωρίες στο υπάρχον προσωπικό της Καθαριότητας, η σημερινή διοίκηση τις σταμάτησε, με αποτέλεσμα να μην γίνεται αποκομιδή τα Σαββατοκύριακα.
Στη συνέχεια όταν διαπίστωσαν την απαράδεκτη κατάσταση που δημιουργήθηκε, ανακάλεσαν την απόφασή τους και έδωσαν εντολή να επανέλθουν στο προηγούμενο καθεστώς, κόβοντας όμως από τους Εργαζόμενους 10 ευρώ όταν εργάζονταν τις Κυριακές. Δηλαδή έκοψαν από κάθε εργαζόμενο 40 ευρώ μηνιαίως, ήτοι για τους 30 Εργαζόμενους στην αποκομιδή των απορριμμάτων, συνολικά 1.200 ευρώ μηνιαίως. Οι Εργαζόμενοι δεν δέχτηκαν αυτή την περικοπή, με αποτέλεσμα να αντικρίζουμε όλους τους κάδους ξεχειλισμένους από σκουπίδια.
Από την προηγούμενη εβδομάδα όμως συνειδητοποίησαν ότι εξ αιτίας της κόντρας με τους Εργαζόμενους δημιουργήθηκε μεγάλο πρόβλημα, αποφάσισαν να δώσουν τα 10 ευρώ και να αρχίσει να ομαλοποιείται η κατάσταση, ειδικά στην αποκομιδή των απορριμμάτων.
Πρέπει να μας πληροφορήσουν για το πότε είχαν δίκαιο. Όταν σταμάτησαν την αποκομιδή τις Κυριακές; Όταν αποφάσισαν αποκομιδή τις Κυριακές, αλλά με μείον 10 ευρώ ανά εργαζόμενο; Ή μήπως όταν δεσμεύτηκαν ότι θα τους δώσουν τα 10 ευρώ;
Σε ότι αφορά την Ανακύκλωση, ενώ μέχρι 31/12/2010 περισυλλέγαμε 10 τόνους ημερησίως, σήμερα οι μπλε κάδοι είναι συνέχεια ξεχειλισμένοι.  
Οι κάδοι των απορριμμάτων τους τελευταίους πέντε μήνες δεν πλύθηκαν ούτε μια φορά.
Τα δε κλαδιά, ογκώδη αντικείμενα, στρώματα καναπέδες κλπ, ενώ πριν περισυλλέγονταν εντός 48 ωρών, τώρα παραμένουν στα πεζοδρόμια και σαπίζουν πάνω από δύο μήνες. Ας ελπίσουμε, τώρα που ανέβηκε η θερμοκρασία, μην βρεθεί κάποιος ανεγκέφαλος και ρίξει σπίρτο ή αποτσίγαρο στα ξερά χόρτα και τότε πολύ φοβάμαι πως θα λαμπαδιάσει ολόκληρος ο Χολαργός.
Ακόμη όσον αφορά την έλλειψη προσωπικού, πρέπει να απαντήσουν, γιατί εφόσον ο τελικός πίνακας 12 μονίμων διοριστέων από το ΑΣΕΠ ήλθε στο Δήμο στις 28/01/2011, τον έστειλαν για ΦΕΚ στις 06/05/2011;  Για δε τους 32 συμβασιούχους, γιατί ενώ το Δ.Σ. συνεδρίασε στις 03/02/2011 και 08/02/2011 το θέμα το έφεραν στις 23/02/2011 και παραπέμφθηκε στην τριμελή εξ Υπουργών Επιτροπή, κάτι που δεν προβλέπονταν πριν, με αποτέλεσμα να μην έχει έλθει ακόμη η έγκριση.
Μήπως και για τις δύο παραπάνω περιπτώσεις φταίει η προηγούμενη διοίκηση;
·         Όσον για το ένταλμα των 45.000 ευρώ για τα ασφάλιστρα, κάνω γνωστό ότι, πράγματι η προηγούμενη διοίκηση το άφησε σε εκκρεμότητα διότι προτίμησε να εξοφλήσει τις υπερωρίες και τα νυκτερινά των εργαζομένων του Νοεμβρίου.
Επειδή όμως οι διοικήσεις έχουν συνέχεια ρωτάω, γιατί η σημερινή διοίκηση δεν εξόφλησε το συγκεκριμένο ένταλμα από 02/01/2011 – 31/03/2011 όπως είχε δικαίωμα και υποχρέωση, σύμφωνα με το άρθρο 267 του ν.3452/2010 «Καλλικράτης», αλλά και την υπ΄αριθμ. 45/28-12-2010 Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών, όταν μάλιστα είχαν δηλώσει στο Δ.Σ. ότι είχαν στο ταμείο 3.000.000 ευρώ; Γιατί δεν λένε την αλήθεια πως, αποτέλεσμα αυτής της καθοριστικής παράλειψης ήταν να καταγγελθεί από την Ασφαλιστική Εταιρεία η σύμβαση στις 14/4/2011, μολονότι τους είχε γίνει προειδοποίηση από 14/3/2011; Επίσης ρωτάω γιατί μέχρι σήμερα 26/05/2011 δεν έχουν εξοφλήσει το συγκεκριμένο ένταλμα;
Καλά θα κάνουν να μην προσπαθούν να δικαιολογηθούν για τις δικές τους ευθύνες που προέρχονται από άγνοια ή  ανικανότητα λέγοντας ψέματα, ή λέγοντας τη μισή αλήθεια.
Ακόμη θα τους ρωτήσω γιατί, ενώ ενοποίησαν όλες τις υπηρεσίες των δύο πρώην Δήμων, εξαίρεσαν τις αντίστοιχες της Καθαριότητας;
Προσωπικά εάν με είχαν καλέσει, όπως επανειλημμένα έχω προσφερθεί, με τις γνώσεις και την εμπειρία που διαθέτω, θα τους είχα υποδείξει λύσεις και σίγουρα ο Χολαργός μέσα σε επτά ημέρες θα ήταν, όπως μέχρι 31/12/2010, καθαρός.
Γι΄ άλλη μια φορά θα ζητήσω, από το Δήμαρχο και Αρμόδιο Αντιδήμαρχο να συνεργαστούν με τους Εργαζόμενους. Αν το πράξουν τους διαβεβαιώνω  ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί θεαματικά, ειδικά όσον αφορά την Καθαριότητα.
Τέλος αν δεν το γνωρίζει ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος τον πληροφορώ πως, η Υπηρεσία Καθαριότητας είναι ανταποδοτική. Αυτό σημαίνει ότι, όλες τις σχετικές δαπάνες τις επιβαρύνονται οι Δημότες με τα δημοτικά τέλη που καταβάλουν. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι είναι υποχρέωση της διοίκησης να μαζεύει καθημερινά τα σκουπίδια και δεν κάνει την παραμικρή χάρη στους Δημότες. 
                                                                                Θανάσης Αυγουρόπουλος
                                                                                   Δημοτικός Σύμβουλος              
              

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου