Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

ΤΣΟΥΝΑΜΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΚΑΤΑ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ!

ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ

Για να μην λέει ο κ. Δασκαλόπουλος ότι είμαστε εμπαθείς μαζί του. Για να μην ισχυρίζεται πως ό,τι γράφουμε είναι ψέμματα ή αποκυήματα της φαντασίας μας, παραθέτουμε το διάλογο που είχε ο ...αρμόδιος Αντιδήμαρχος με κάτοικο του Χολαργού στις 7 Ιουλίου, όπως τον απομαγνητοφώνησε ο τελευταίος σε ανοιχτή ακρόαση και παρουσία της συζύγου του, και μας τον απέστειλε σήμερα το πρωί με e-mail. .
Όπως διαπιστώνετε κύριε Δασκαλόπουλε, τα κρούσματα της αρνητικής συμπεριφοράς και παρουσίας σας στην Δημοτική Αρχή Παπάγου-Χολαργού, είναι πολλά. Και βεβαίως αυτά  έχουν αντίκτυπο σε βάρος σας αλλά και σε βάρος των δημοτών-κατοίκων. 
Ένας Αντιδήμαρχος οφείλει να μοχθεί για το καλό όλων, είτε δημότες είναι αυτοί είτε κάτοικοι. Διότι εάν ενδιαφέρεται μόνον για τους δημότες, ενδεχομένως αυτό να σημαίνει ότι νοιάζεται πρωτίστως για τον εαυτό του και τις μελλοντικές ψήφους. Πάντως σε κάθε περίπτωση, ο δημότης που ψηφίζει ή ο κάτοικος που μπορεί να επηρεάσει ψήφους θα τιμωρήσουν τον οποιονδήποτε ανεπαρκή δημοτικό σύμβουλο!

Ιδού η τηλεφωνική συνομιλία του κατοίκου με τον κο Δασκαλόπουλο

07/07/11

Β: Γεια σας είστε ο κος Δασκαλόπουλος ο αντιδήμαρχος υπεύθυνος για την δημοτική αστυνομία;
Δ: Ναι εσείς τι θέλετε;
Β: Λέγομαι Σπυριδωνίδης είμαι κάτοικος του Χολαργού. Θέλω να συζητήσω με κάποιον σχετικά με το θέμα των πεζοδρομίων και των αυτοκινήτων που τα καταλαμβάνουν με αποτέλεσμα να εμποδίζεται η πρόσβαση των πεζών.
Δ: Εσείς είστε δημότης του δήμου;   (!!!)
Β: Κατοικώ στον δήμο Χολαργού.
Δ: Είστε δημότης;                                (!!!)
Β: Δεν νομίζω ότι σας αφορά αν είμαι. Το σημαντικό είναι ότι πληρώνω τους φόρους μου στο δήμο μέσω των δημοτικών τελών. Σας πληρώνω δηλαδή για να κάνετε μια δουλειά.
Δ: Εσείς δεν με πληρώνετε.
Β: Μα πως, εσείς από που πληρώνεστε;
Δ: Δεν σας νοιάζει από που πληρώνομαι, εννοείτε ότι πληρώνομαι από τους φόρους κλπ με την ίδια λογική κι εγώ σας πληρώνω.        (!!!)
Β: Εντάξει ας συμφωνήσουμε σε αυτό αν και εγώ είμαι ιδιωτικός υπάλληλος. Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε ως υπεύθυνος τι σχεδιάζετε να κάνετε, και με τι χρονοδιάγραμμα σχετικά με το πρόβλημα της παράνομης στάθμευσης των αυτοκινήτων;
Δ: Τώρα σοβαρά θέλετε απάντηση σ’αυτό που ρωτάτε. Μα τι μου λέτε τώρα, τι να κάνουμε. Εσείς που ζείτε, δεν βλέπετε τι γίνετε στην Αθήνα. Στην Αθήνα δεν έχουν αυτό το πρόβλημα;
Β: Δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα;
Δ: Τίποτα δεν θα κάνω, απολύτως τίποτα. Μα τι θέλετε και με παίρνετε τηλέφωνο για τέτοια πράγματα, δεν ξέρετε ότι υπάρχει πρόβλημα στάθμευσης, που θα παρκάρουν αυτά τα αυτοκίνητα;
Β: Δηλαδή θέλετε να μου πείτε ότι παρόλο που σας πληρώνω για να κάνετε μια συγκεκριμένη δουλειά εσείς αδυνατείτε να την κάνετε. Και να ξαναγυρίσω στην αρχική σας θέση ότι με πληρώνετε κι εσείς...
Δ: Σας παρακαλώ πεστε μου πού θέλετε να καταλήξετε, να τελειώνουμε. Δεν έχω χρόνο γι’ αυτά.
Β: Μα σας πήρα για να συζητήσω με κάποιον....

Σ’ εκείνο το σημείο ο κος Δασκαλόπουλος μου έκλεισε το τηλέφωνο!

Σχόλιο Παρατηρητή: Καλά κύριε Δασκαλόπουλε, αφού όχι μόνον τα προβλήματα μπορείτε να επιλύσετε, ούτε με αυτά ασχολείστε γιατί -όπως λέτε- τα ίδια και χειρότερα υπάρχουν και στον δήμο της Αθήνας, αφού ούτε να συζητήσετε με τους δημότες ή κατοίκους μπορείτε επειδή... δεν έχετε χρόνο γι' αυτά, αφού είστε υπέρ των λαθρομεταναστών γιατί πωλούν φθηνότερα προϊόντα, γιατί άραγε σας ψήφισαν οι δημότες; Και πού άραγε διαθέτετε τον...πολύτιμο χρόνο σας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου