Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

ΚΟΤΖΙΑΣ: ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ! ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ 800 ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΟΥΤΕΣ ΜΕ ΑΙΜΑ!!!

Κοτζιάς: Έχω πάρει 800 επιστολές με απειλές κατά της ζωής μου και της οικογένειας μου – Ακόμα και κούτες με αίμα

Η ρητορεία του μίσους γίνεται ανεκτή και διευκολύνεται από τη στάση ...

της ΝΔ υποστήριξε ο υπουργός Εξωτερικών

Σε αποκαλύψεις ότι δέχεται απειλές για τη ζωή του για τη συμφωνία για το Σκοπιανό προχώρησε ο υπουργός Εξωτερικών, Ν. Κοτζιάς, ο οποίος κατηγόρησε τη ΝΔ ότι με τη στάση της για το Σκοπιανό διευκολύνει και καθιστά ανεκτή τη ρητορική του μίσους.

«Έχω πάρει 800 επιστολές με απειλές κατά της ζωής μου και της οικογένειάς μου.
Έχω πάρει κούτες με αίματα και με χώματα ποτισμένα με αίμα.

Πού είναι ο εισαγγελέας; Μιλάμε για βαριά κακουργήματα στα οποία δεν βλέπω κανείς να αντιδρά.

Βρήκα τα τηλέφωνα τις διευθύνσεις και τα ονόματα ανθρώπων που με απειλούν τηλεφωνικά.
Οι αρχές κάνουν απλώς συστάσεις.
Όλο αυτό θυμίζει την περίοδο 63-65.

Έχουμε εκτροπή σε ρητορική μίσους.
Έχετε δει κανέναν εισαγγελέα να ενοχλείται;» διερωτήθηκε μιλώντας στο ραδιόφωνο 24/7 ο κ.Κοτζιάς, ο οποίος υποστήριξε ότι η ΝΔ με τη στάση της διευκολύνει αυτή τη ρητορεία μίσους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου