Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΞΥΔΗΣ ΑΠΑΝΤΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΜΑΣ




Αγαπητέ Κύριε Βραχιολίδη
Αναφερόμενος στο με τίτλο "ΜΗΠΩΣ ΑΡΓΗΣΑΤΕ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ;" δημοσίευμά σας στην ιστοσελίδα της εφημερίδας της 5ης τρέχοντος μηνός, εκτιμώ ότι αδικήσατε τόσο εμένα όσο και τους συνεργάτες μου για τη φημολογούμενη «μετακόμιση» της ΔΟΥ Χολαργού στη ΔΟΥ Αγίας Παρασκευής εκδηλώθηκε καθυστερημένα.
Εκτιμώ ότι αυτή εντύπωσή σας είναι λανθασμένη αφού η αντίδρασή μου εκδηλώθηκε αμέσως μόλις στοιχειοθετήθηκαν οι πληροφορίες για συνένωση των ΔΟΥ Παπάγου και Χολαργού με έδρα την Αγία Παρασκευή. Αυτή η αντίδρασή μου ολοκληρώθηκε με δύο επιστολές που απέστειλα στις 4 και 6 τρέχοντος μηνός στον Υφυπουργό Οικονομικών κ. Γεώργιον  Μαυραγάνην. Μ’ αυτές τις επιστολές μου εξέφρασα στον Υφυπουργό την αντίθεσή μου για την στέγαση της νέας ενοποιημένης Υπηρεσίας σε μισθωμένο κτίριο στην Αγία Παρασκευή αντί να στεγαστεί στο κτίριο που τώρα στεγάζεται η ΔΟΥ Χολαργού το οποίο είναι ιδιοκτησίας του δημοσίου και έχει κατασκευαστεί ειδικά για να στεγάσει τις υπηρεσίες της ΔΟΥ.
Όπως ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Οικονομικών, το θέμα της συνένωσης των διαφόρων ΔΟΥ της χώρας είναι υπό εξέταση από Επιτροπή που συστάθηκε στις αρχές Σεπτεμβρίου στο Υπουργείο Οικονομικών. Αυτή Επιτροπή θα συντάξει τις προτάσεις της και στο τέλος του τρέχοντος μηνός θα τις υποβάλει στον αρμόδιο Υπουργό.
Από το συσχετισμό των ημερομηνιών των δύο επιστολών μου και της σύστασης της Επιτροπής που προανέφερα γίνεται αντιληπτό ότι ουδεμία καθυστέρηση υπήρξε εκ μέρους εμού και της Δημοτικής Αρχής. Αντιθέτως η έγκαιρη αντίδρασή μου και το «καυτό» περιεχόμενο των επιστολών εκτιμώ ότι θα επηρεάσει την απόφαση του Υπουργείου και η διευρυμένη ΔΟΥ θα λειτουργεί στην πόλη μας.
Είμαι βέβαιος ότι θα δημοσιοποιήσετε το περιεχόμενο αυτής της επιστολής, ώστε να μη δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις, γι’ αυτό και σας ευχαριστώ.
Φιλικά
Βασίλειος Ξύδης
Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού

ΣΧΟΛΙΟ-AΠΑΝΤΗΣΗ: Ελπίζουμε να δικαιωθείτε απόλυτα κύριε Δήμαρχε και οι επιστολές σας να πιάσουν τόπο για το καλό των Παπαγιωτών-Χολαργιωτών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου