Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

Η ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΦΙΜΩΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ!


Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΣΑΣ ΒΡΩΜΑΕΙ ΣΑΠΙΛΑ
(Γράφει χρήστης του Facebook)
Χτες το fb με απέκλεισε για 24 ώρες, γιατί ένα κείμενο μου, το οποίο το...

κατέβασε (αλλά σας το ανεβάζω στο 1ο σχόλιο) θεωρήθηκε ότι παραβιάζει τους φοβερούς εκείνους όρους του fb, όπου απαγορεύεται να πεις κάτι για το Ισλάμ ή τον Ρουβίκωνα, αλλά επιτρέπεται φυσικά να πεις ό,τι θέλεις για μολότοφ, βίαιες επιθέσεις και «φασίστες» κατοίκους.
Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ δεν ποστάρω λουλούδια, γατούλες, ηλιοβασιλέματα, τα πόμολα της πόρτας και τα πλακάκια του μπάνιου μου, ώστε να ζουζουνίζουμε όλοι μαζί κάτω από το ποστ «Υπέροχο Μαρία μου, Καλημέρα Κώστα μου, Φιλάκια Αναστασία μου κτλ κτλ». Είναι λίγο πιο ταλιμπανικά τα ποστ μου να πω την μαύρη αλήθεια.
Τέλος πάντων. Οι σημερινοί ναζί έχουν άλλη άποψη, η οποία ειναι και της μοδός ως φαίνεται και ξεκινάει από το απλό κυνήγι μαγισσών του 24ωρου αποκλεισμού ως το advanced level που περιλαμβάνει τις μηνύσεις. Και δεν ξέρω αν τελικά δεν πιάσουν και αυτές οι μέθοδοι, για να βουλώσουν αναίμακτα μερικά στόματα, μήπως αρχίσουμε τελικά να γαζώνουμε τους ¨αντιδραστικούς» στα σκαλιά των σπιτιών τους, έτσι όπως έχουμε γίνει Κολομβία σε αυτή την χώρα με το καθεστώς να ξεδιπλώνει όλα του τα ταλέντα.
Οψόμεθα (τώρα θα τους βάζω να ανοίξουν και λεξικό. Δεν πειράζει. Να μάθουν και καμιά καινούρια λέξη)

Υ.Γ. Εφτιαξα δεύτερο λογαριασμό, την Gina Lollobrigida, τον οποίο τον κατέβασαν εν μία νυκτί κυριολεκτικώς. Θα φτιάξω άλλον έναν καλού κακού και θα ενημερώσω, γιατί οι άνθρωποι έχουν λαλήσει.

Ελένη Παπαδοπούλου

Αυτά εδώ τα προφίλ τηρούν τους όρους του Facebook κύριοι ….
η απλά φράζετε μόνο τις ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ???
είστε ΜΑΔΟΥΡΟΦΑΣΙΣΤΕΣ ΟΛΚΗΣ….




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου