Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

ΜΟΥΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: «ΔΗΜΑΡΧΕ ΕΙΣΤΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ ΜΟΥ»



Ο διαγραφείς από την δημοτική ομάδα του Δημάρχου Αγίας Παρασκευής, δημοτικός Σύμβουλος Αλέξανδρος Μουστόγιαννης (φωτό), με εξώδικο καταγγέλλει ως συκοφάντη του τον Δήμαρχο Β. Ζορμπά, απαιτώντας να αποκαταστήσει δημοσίως την τιμή και υπόληψή του, σε διαφορετική περίπτωση θα στραφεί δικαστικά εναντίον του με μήνυση και αγωγή.   
Ο Δήμαρχος Αγίας Παρασκευής άφησε βαριές σκιές επάνω στον νεαρό δημοτικό σύμβουλο, ότι καταχράστηκε το ταμείο του Δημοτικού Ωδείου, ενώ όπως φαίνεται από την επιστολή του Αλέξανδρου Μουστόγιαννη, τα γεγονότα δεν έχουν καμία σχέση με τις κατηγορίες που εκτόξευσε εναντίον του ο Β. Ζορμπάς. 
Ο διαγραφείς δημοτικός σύμβουλος σημειώνει χαρακτηριστικά στο εξώδικό του:
“… με έχετε διαγράψει από τη Δημοτική Ομάδα και την παράταξη χωρίς την τήρηση οιασδήποτε προβλεπόμενης διαδικασίας και προηγούμενης ενημέρωσης-ακρόασης, και ενώ προηγουμένως με έχετε ήδη διαπομπεύσει πλήρως σε ολόκληρη την πόλη μέσω επίσημης ανακοίνωσης σας τα μεσάνυκτα της Κυριακής η οποία έχει πολλαπλώς αναπαραχθεί από τα ΜΜΕ αναφέροντας ως αιτιολογία την τήρηση της «ηθικής», της «διαφάνειας» και τη «διαχείριση του δημοσίου χρήματος». Με τον τρόπο αυτό καταστήσατε την κοινωνική μου υπόσταση πλήρως αποδυναμωμένη και μου προκαλέσατε ηθική βλάβη δυσχερώς επανορθώσιμη, δεδομένου ότι είμαι 26 ετών και μόλις ξεκίνησα την ανάμειξή μου με τα κοινά του Δήμου μας με ανιδιοτελή διάθεση προσφοράς, ενώ ταυτοχρόνως προκαλέσατε τεράστιο πλήγμα στην κοινωνική και επαγγελματική υπόσταση της οικογένειάς μου, και περισσότερο του πατέρα μου ο οποίος δραστηριοποιείται επαγγελματικά με υπευθυνότητα και εντιμότητα επί πολλά έτη στην περιοχή μας.
Η δε κατηγορία που μου καταλογίζετε … είναι πλήρως ανυπόστατη και εντείνει την προσβολή της προσωπικότητάς μου καθόσον τα χρήματα στα οποία αναφέρεστε βρίσκονταν, όπως γνωρίζετε, στο χρηματοκιβώτιο του Οργανισμού όπου, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, φυλάσσονταν λόγω έλλειψης μέσων ασφάλειας στο Δημοτικό Ωδείο της Αγίας Παρασκευής. Ενώ η διαπόμπευσή μου συνεχίστηκε εκ μέρους σας μέσω νέας «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ» στον κεντρικό ιστότοπο του Δήμου, όπου αναφέρεστε τόσο στην εξώδικο πρόσκληση-δήλωση όσο και σε κατατεθείσα εκ μέρους σας μήνυση, ενώ προηγουμένως ήδη με έχετε διαπομπεύσει μέσω της ανακοίνωσής σας την Κυριακή τα μεσάνυκτα, προσπαθώ ήδη να βρω τρόπο να αμυνθώ στην αναιτιολόγητη επίθεση που δέχομαι. Εμφανίζομαι, ως εκ τούτου, την Τετάρτη 13 Ιουλίου στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου όπου και σας παραδίδω ενώπιον του συνόλου του σώματος και παρευρισκομένων πολιτών τα χρήματα που υποτίθεται παρακρατούσα (!), τα οποία με εμφανή εκνευρισμό πετάτε στο έδαφος ερχόμενος σε πλήρη αναντιστοιχία με τις προσκλήσεις και επιταγές σας μέχρι εκείνη τη στιγμή”.
           “…Με τη νεφελώδη και αιφνιδιαστική αυτή ανακοίνωση, η οποία ουδέν λεπτομερές στοιχείο αναφέρει επί της ουσίας, ουδεμία αναλυτική αιτιολογική βάση έχει, δημιουργείται ένα «πέπλο» αμφιβολιών στον αναγνώστη σε σχέση με την εν γένει σχέση μου με τις έννοιες που αναφέρονται, καθιστώντας προφανή την πλήρη απαξίωση στο πρόσωπό μου καθόσον παρουσιάζομαι εν γένει ανήθικος, αδιαφανής και μη διαχειριζόμενος ορθά το δημόσιο χρήμα… Αυτή η γενίκευση μέσω της εκδοθείσας ανακοίνωσης αποτελεί κατάφωρη παραβίαση της προσωπικότητάς μου και με δυσφημεί σκαιότατα και συκοφαντικά στο σύνολο των συμπολιτών μου”.
Ο Αλέξανδρος Μουστόγιαννης, καταλήγει στο εξώδικό του, με την εξής προς τον Δήμαρχο, προειδοποίηση:

“Επειδή, με τις πράξεις σας, με τις ανακοινώσεις σας, με τις ανυπόστατες κατηγορίες που εξαπολύετε προς το πρόσωπό μου, καθώς και με την παράλειψη άρσης της προσβολής στο πρόσωπό μου, προσβάλλετε υπαιτίως με βάναυσο τρόπο την προσωπικότητά μου μέσω συκοφαντικών πληροφοριών προς το πρόσωπό μου οι οποίες πολύ καλά γνωρίζετε ότι δεν ευσταθούν, διαμαρτύρομαι εντόνως και σας καλώ, με επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου, όπως, το αργότερο εντός τριών (3) ημερών από της λήψεως της παρούσης:
 Να αρθεί η ως άνω προσβολή στην προσωπικότητά μου και να μην επαναληφθεί στο μέλλον.
 Να εκδώσετε επίσημη ανακοίνωση στην οποία να ανακαλέσετε πλήρως τις αναφορές σας περί παράβασης εκ μέρους μου των αρχών της ηθικής, της διαφάνειας και της χρηστής διαχείρισης δημοσίου χρήματος και να ανασκευάσετε οποιαδήποτε σχετική κατηγορία με αφορά.
Να μην επαναληφθεί επανάληψη αναφορών προς το πρόσωπό μου σχετικά με τις ανυπόστατες κατηγορίες που απευθύνετε.
                                                                                                                  
             Άλλως, σας Δηλώνω ότι θα προσφύγω στην δικαιοσύνη για την άμεση και κατά νόμο προστασία οιουδήποτε δικαιώματός μου”.

Μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να έχει υπάρξει από τον Β. Ζορμπά κάποια αντίδραση και όπως φαίνεται ο Δήμαρχος θα οδηγηθεί σε δίκη με την κατηγορία της συκοφαντικής δυσφήμησης.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου