Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Δήλωση Θανάση Αυγουρόπουλου



Ο Θανάσης Αυγουρόπουλος, επί χρόνια στενός συνεργάτης του Δ. Νικολάου και σε σημαντικά πόστα της διοίκησης του Δήμου, σπεύδει να προλάβει με την παρακάτω  επιστολή του, όσους σπεύσουν να του καταλογίσουν αχαριστία απέναντι στον Νικολάου. Εξηγεί τους λόγους που τον έκαναν να διαχωρίσει τη θέση του από τον επικεφαλής της παράταξης "Ενεργοί Δημότες"

"Δυστυχώς μετά από 14 χρόνια συνεργασίας με τον κ. Νικολάου Δημ. αναγκάστηκα «να πάρω πολιτικό διαζύγιο» και να διαχωρίσω από εδώ και στο εξής τη θέση μου.
Τη συγκεκριμένη απόφαση την πήρα αφού προηγουμένως εξήντλησα όλα τα περιθώρια υπομονής και αντοχών που μου απέμειναν για μια γόνιμη και αποτελεσματική συνεργασία, αλλά κυρίως για να περιφρουρήσω την προσωπική μου αξιοπρέπεια. Τα όρια όμως έχουν και αυτά τα... όριά τους και με λύπη μου διαπίστωσα ότι, «δεν πάει άλλο». Δεν διεκδικώ το αλάθητο. Εκτιμώ πως έπραξα το καλύτερο και αυτό το οποίο μου επέβαλε η συνείδησή μου και μελλοντικά θα αποδειχθεί αν έπραξα σωστά.
Αναμφισβήτητα δεν είμαι αχάριστος και αγνώμων. Σε καμία περίπτωση δεν ξεχνώ τη δυνατότητα που μου έδωσε ο κ. Νικολάου, αφού τα τελευταία οκτώ χρόνια μου εμπιστεύτηκε τις σημαντικότερες έμμισθες θέσεις στο Δήμο. Αν ανταποκρίθηκα θετικά  και αν τον δικαίωσα για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε το γνωρίζει πολύ καλά ο ίδιος. Σίγουρα όμως το γνωρίζουν οι περισσότεροι Χολαργιώτες και ιδιαίτερα όσοι με τιμούν για επτά τετραετίες με τη ψήφο τους. Προσωπικά δεν ξεχνώ απολύτως τίποτε, τον ευχαριστώ για ότι μου «προσέφερε» και θα του είμαι πάντα ευγνώμων.

Σίγουρα η απόφασή μου αυτή δεν σημαίνει «λιποταξία», ούτε «προδοσία», αφού θα παραμείνω «Ενεργός  και μάχιμος Δημότης», τουλάχιστον μέχρι το τέλος της τρέχουσας τετραετίας . Ξεκαθαρίζω πως δεν προτίθεμαι να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος. Το τι θα κάνω κατά τις επόμενες δημοτικές εκλογές, τουλάχιστον αυτή τη χρονική στιγμή, δεν το έχω αποφασίσει.
Θανάσης Αυγουρόπουλος"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου