Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Aνταπάντηση στον κ. Τίγκα για την λαϊκή στην 25η Μαρτίου


Κύριε Τίγκα,
Διάβασα κι εγώ με προσοχή το κείμενό σας. Mέσα σε αυτό διακρίνω   υπεροψία και την απροθυμία να ζητήσετε μια συγγνώμη στους αγανακτισμένους δημότες για την λανθασμένη απόφασή σας. Εκτός αυτού με χαρακτηρίζετε θύμα παραπληροφόρησης και ότι δεν είμαι υπεύθυνα ενημερωμένη σχετικά με τον τρόπο που εξελίχτηκε αυτή η διαδικασία.
Οι πληροφορίες μου κ Τίγκα βασίζονται σε πρακτικά του ΔΣ και σύμφωνα με το παρακάτω απόσπασμα των πρακτικών της συνεδρίασης στις 23/6/11 ήσασταν ο πρώτος που πρότεινε την 25η Μαρτίου για την θέση της λαϊκής: «…Διότι αν θέλατε να κάνετε μια τολμηρή πρόταση, κόψτε ένα διάστημα την 25ης Μαρτίου κάντε λαϊκή στην 25ης Μαρτίου. Πώς η Πίνδου κόβεται και δεν μπορεί να κοπεί η 25ης Μαρτίου; Εάν μου πείτε ότι υπάρχουν προβλήματα στην εκτροπή της κυκλοφορίας, βεβαίως. Λύστε τα…» Αφού λοιπόν ήταν δική σας η λανθασμένη έμπνευση να πραγματοποιείται η λαϊκή σε αυτή την θέση, έκανα αναφορά στο όνομά σας, χωρίς να υπάρχει κάποιος λόγος από αυτούς που εσείς φαντάζεστε. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να απολογούμαι για αυτό.
Χωρίς να με γνωρίζετε, με προσβάλλετε υπονοώντας ότι αποτελώ φερέφωνο κάποιου Δημοτικού Συμβούλου και βασίζομαι σε ανεύθυνα στοιχεία «αλαλαζόντων Δημοτικών Συμβούλων  ή επίδοξων Υποψήφιων Δημάρχων». Αυτά είναι ιστορίες συνομωσίας. Δεν έχω ανάγκη υποβολέα κ. Τίγκα για να εκφράσω  παράπονα και απόψεις σχετικά με θέματα του Δήμου μας. Εμάς τους δημότες δεν ενδιαφέρουν οι «αλαλάζοντες» αντίπαλοί σας και δεν μας αγγίζουν οι προσωπικές σας αντιπαραθέσεις.
Θα ήθελα επίσης να σχολιάσω κ . Τίγκα την πρόθεσή σας σύμφωνα με όσα γράψατε, να καταθέσετε μια νέα πρόταση προ ημερήσιας στο ΔΣ στις 26/4/12. Αναφέρετε κατά λέξη: «θα καταθέσω πλήρως τεκμηριωμένη πρόταση, που οι συνεργάτες μου και εγώ ετοιμάσαμε και αφορά στη μεταφορά της Λαϊκής Αγοράς σε άλλη περιοχή μακράν της 25ης Μαρτίου». Γιατί κ. Τίγκα  δεν καταθέσατε από την αρχή την «πλήρως τεκμηριωμένη πρότασή σας» αντί αυτής της 25ης Μαρτίου; Γιατί παρεμβαίνετε τώρα μετά την δημοσίευση της επιστολής μου; Θα έπρεπε δηλαδή «πρώτα να πάθουμε για να μάθετε». 
Τέλος, αντί να φεύγετε από το θέμα μας χρησιμοποιώντας άστοχους χαρακτηρισμούς, προσβολές και κατηγορίες, αντί να περηφανεύεστε για τις «εφτά παρεμβάσεις – προτάσεις» σας, θα μπορούσατε απλά να παραδεχτείτε το λάθος σας και να ζητήσετε μια συγγνώμη από τους Χολαργιώτες!
Ράνυ Γεωργουδάκη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου