Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΑΠΑΤΗΜΕΝΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΙΟΥΧΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ:


ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΡΑΜΑΤΑ 
ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΠΑΣΟΚ-Ν.Δ.!



·   «ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΟΛΚΗΣ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ»
  • «ΜΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΑΝ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΧΑΝΟΝΤΑΝ  ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΡΧΟΤΑΝ Η ΣΥΝΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ»
  • «ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ  ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΙΣ ΚΛΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ»

του Μάκη Βραχιολίδη
Οργή δίχως τέλος για τους εξαπατημένους από το ΠΑΣΟΚ και τη Ν.Δ. ομολογιούχους του Δημοσίου. Πόνος, κατάθλιψη, και οικονομική καταστροφή, συνθέτουν το δράμα χιλιάδων οικογενειών που εμπιστεύθηκαν τις αποταμιεύσεις μιας ζωής, στις θεωρούμενες ασφαλέστερες καταθέσεις.
Τα δύο κόμματα όμως που σύναψαν τη δανειακή σύμβαση, εξαπάτησαν τον κόσμο με πρωταγωνιστή τον Βενιζέλο, που διαβεβαίωνε δημοσίως ότι οι αποταμιεύσεις των φυσικών προσώπων δεν θα «κουρεύονταν». Κόποι μιας ολόκληρης ζωής εκλάπησαν μονομιάς για χάρη των δανειστών της Ελλάδος!!!
Η «Ελεύθερη Ώρα» επικοινώνησε με τρεις οικογένειες ομολογιούχων του Δημοσίου. Τα ανθρώπινα δράματα που ξετυλίγονται μπροστά μας, είναι άνθρωποι της διπλανής πόρτας, αυτοί που βιώνουν ανείπωτη καταστροφή, επειδή η Κυβέρνηση Παπαδήμου αποφάσισε να τούς αρπάξει το βιος τους! Οι  περισσότεροι από αυτούς ζουν με χάπια αντικαταθλιπτικά, άλλοι έχουν τάσεις αυτοκτονίας και άλλοι κινδυνεύουν να τους κατάσχουν το σπίτι!
Αυτό το δράμα έχει την υπογραφή των δύο κομμάτων, ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. που ψήφισαν το PSI. Όλως συμπτωματικώς ο Βενιζέλος που έβαλε πρώτος την υπογραφή του, δεν είχε επενδύσει σε ομόλογα του Δημοσίου!   

 «ΠΑΜΕ ΣΕ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΣΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ. ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΕΝΟΙ ΜΑΣ ΦΙΛΟΙ»
Ο Κώστας Μωραϊτης εργάζεται από 13 ετών στις οικοδομές. «Χτίζω τούβλα, και από την πολλή δουλειά έχω πάθει ηλιακή κνίδωση», λέει και συνεχίζει. « Ό,τι κατάφερα να αποκτήσω στη ζωή μου με αίμα, τόσο εγώ όσο και η γυναίκα μου η οποία έχει δουλέψει ως καθαρίστρια και στα φασόν, τα βάλαμε σε ομόλογα του Δημοσίου.  Ο ίδιος ο διευθυντής της Τραπέζης μας σύστησε να πάρω ομόλογα του Δημοσίου. Όταν τον ρώτησα εάν υπάρχει εγγύηση,  μου απάντησε «βεβαίως, εγγύηση είναι το ελληνικό δημόσιο». Τι άλλο χρειαζόταν για να το εμπιστευτώ; Αγράμματος είμαι,  το δημοτικό  τελείωσα, δεν είμαι επενδυτής. Έμεινα ήσυχος ότι μετά από 5 χρόνια θα παίρναμε τα λεφτά μας για να βοηθήσουμε με κάποια άνεση τα παιδάκια μας» .
Μέσα σε ένα βράδυ όμως, το PSI άρπαξε όλο το βιος της οικογένειας του κ. Μωραϊτη. «Έπεσα θύμα μεγάλης απάτης, από το κράτος, από την Τράπεζα και βεβαίως από τον αρμόδιο Υπουργό (Βενιζέλο). Δεν με ενημέρωσαν ότι τα χρήματά μου έμπαιναν σε επενδυτικό προϊόν, ούτε μας ειδοποίησαν να σηκώσουμε έγκαιρα τα λεφτά μας, γιατί το PSI θα τα «κούρευε». Μας καταστρέψανε. Είμαστε ξεκρέμαστοι πια. Έχουμε πάει σε ψυχολόγους και δίνουμε λεφτά στα ψυχοφάρμακα. Έλεγα, “και άνεργος να μείνω, δεν πειράζει, έχω μια καβάντζα 100.000 ευρώ, θα τα βγάλω πέρα”. Τώρα, μου τα πήραν  όλα, δεν έχω και δουλειά. Δουλεύω για μια βδομάδα και μετά τίποτα…Με βοηθούν οικονομικά τέσσερις -πέντε στενοί μου φίλοι».   

«ΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΡΑΓΩΔΙΑ. ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΜΟΥ’ΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΠΗΔΗΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ»


Η Τούλα Μπιάλα με τον σύζυγό της δούλευαν μια ζωή για να συγκεντρώσουν ένα κομπόδεμα 50.000 ευρώ. Στερήθηκαν τα πάντα, δεν είχαν πάει ούτε ταβέρνα για να μπορέσουν με ιδρώτα και αίμα να αποταμιεύσουν τα χρήματα τα οποία και κατέθεσαν σε ομόλογα του Δημοσίου  Η κ. Μπιάλα εργάστηκε ως πωλήτρια σε κατάστημα και αργότερα με σύμβαση στο δήμο Κερατσινίου, αλλά εδώ και καιρό είναι απολυμένη.  Ο σύζυγος εργάζεται στον ΟΣΕ με μετάταξη. Έπαιρνε 1300 ευρώ αλλά με τις περικοπές, ο μισθός του σήμερα έπεσε στα 980 ευρώ.
«Είμαστε σε άθλια κατάσταση δεν κοιμόμαστε. Ζούμε μια τραγωδία. Το Πάσχα δεν κάναμε Πάσχα. Τι να σας πω, ότι φάγαμε κοτόπουλο Πασχαλιάτικα; Είμαι στα όρια κατάθλιψης. Ελάτε στη θέση μας, που εγώ τα λεφτά αυτά τα έδινα κάθε χρόνο και συμπλήρωνα με αίμα ψυχής άλλες 3000 ευρώ για να πληρώνω το δάνεια για το σπίτι μου. Και τώρα με παίρνουν τηλέφωνο και χάνω και το σπίτι μου. Καταλάβετέ με, θα τρελαθώ! Μου έκλεψαν τα λεφτά, μου παίρνουν και το σπίτι γιατί δεν μπορώ να πληρώσω το δάνειο!
Όταν πήγαμε να καταθέσουμε τις οικονομίες μας, στην ALPHA BANK μας ώθησε η ίδια η τράπεζα να αποταμιεύσουμε τα χρήματα σε ομόλογα του Δημοσίου. Μάλιστα για να μας πείσουν, μας είπαν ότι είναι απολύτως ασφαλή και μόνον εάν γίνει πόλεμος ή έρθει η συντέλεια του κόσμου, θα κινδύνευαν τα λεφτά μας.
 Όταν με πήραν στο τηλέφωνο οι ίδιοι  για να μου πουν ότι τελικά τα ομόλογά μας «κουρεύτηκαν», κόντεψα να πηδήξω από το μπαλκόνι. Θα πάθαινα εγκεφαλικό».

Το δράμα της οικογένειας δεν σταματάει εδώ,  Με δυο παιδιά, το ένα 16 και το άλλο 22 χρονών, το οποίο και σπουδάζει εφαρμογές βιοϊατρικής στην Λαμία, αντιμετωπίζει και το πρόβλημα με τα έξοδα που απαιτούν οι σπουδές:. «Πληρώνουμε και ενοίκιο για τις σπουδές του παιδιού μας στην Λαμία και παρακαλάμε τον γιο μας να τελειώσει γρήγορα τις σπουδές του γιατί δεν αντέχουμε άλλο. Ο μπαμπάς μου δίνει τα 500 ευρώ της σύνταξής του για να μπορέσουμε να πληρώσουμε μέρος από τα έξοδα του γιου μας στην επαρχία. Επειδή του είπαμε ότι δεν αντέχουμε οικονομικά και θα σταματήσουμε τον γιο μας από το Πανεπιστήμιο δίνει όλη του τη σύνταξη στον εγγονό του. Ο ίδιος ο πατέρας μου δεν ξέρει ότι μας έκλεψε το κράτος τιις αποταμιεύσεις, διότι αν το μάθει, θα πεθάνει την ίδια στιγμή».    

«ΜΟΥ ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΟΥΣ ΜΟΧΘΟΥΣ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ»

Η Ντόρα Παπαπάνου είναι ένα ακόμη θύμα, ομολογιούχος του Δημοσίου η οποία αγόρασε ομόλογα αξίας 100.000 ευρώ από την Eurobank Γαλατσίου. Οι προσωπικές αποταμιεύσεις μετά από 29 χρόνια σκληρής δουλειάς, έγιναν «αέρας κοπανιστός»! Το θύμα, εργαζόταν σε θέσεις υψηλής ευθύνης και συγκεκριμένα ως διευθύντρια πωλήσεων σε μεγάλη εταιρεία τροφίμων. Επί 12 έως 15 ώρες καθημερινά  η κ. Παπαπάνου  πάσχιζε  να τα βγάλει πέρα για να μπορέσει να μεγαλώσει τα δυο παιδιά της. Χωρισμένη  μητέρα, με υψηλό αίσθημα ευθύνης μοχθούσε να εξασφαλίσει τις καλύτερες προϋποθέσεις για το μέλλον των παιδιών της, αποταμιεύοντας τους κόπους μιας ζωής σε ομόλογα του Δημοσίου, όπως την είχαν συμβουλέψει να κάνει και από την τράπεζα.
Σήμερα όμως, μετά την εξαπάτηση που υπέστη η κ. Παπαπάνου, βρίσκεται σε απελπιστικό σημείο. Ο ένας της γιος, 31 ετών, είχε χάσει την δουλειά του για μεγάλο διάστημα και μόλις ξανάπιασε δουλειά ως ωρομίσθιος. Το άλλο της παιδί είναι 17 ετών, ανήλικο. Είναι αυτό που έκανε την κ. Παπαπάνου να βγάλει πρόωρη σύνταξη ως μητέρα με ανήλικο παιδί, ώστε να είναι περισσότερες ώρες κοντά του. Η ίδια όμως μετανιώνει για αυτή την πρόωρη σύνταξη: «Ήταν λάθος μου που συνταξιοδοτήθηκα, διότι δεν μπορούσα να φανταστώ ότι μέσα σε λίγο διάστημα θα μου κοβόταν η σύνταξη κατά 30%  και αυτό τον μήνα θα κοπεί και άλλο! Το κράτος λήστεψε το βιος μου. Είναι σαν να με βγάλανε από το σπίτι μου και να μου είπαν “σήκω φύγε, είναι δικό μας”. Δούλευα 29 χρόνια για να μου κλέψουν τα λεφτά των παιδιών μου. Βρίσκομαι λίγο πριν από την κατάθλιψη».

«ΕΠΑΧΘΕΣ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ»
«ΩΣ ΚΟΙΝΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΕΝΗΡΓΗΣΑΝ ΠΑΣΟΚ-Ν.Δ.»

Συσσωρευμένη οργή και μίσος είναι τα συναισθήματα που πλημμυρίζουν τους ομολογιούχους του Δημοσίου, για την απάτη που υπέστησαν από το ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. που υπερψήφισαν το PSI.
Η κ. Τούλα Μπιάλα τονίζει: «Τα δύο μεγάλα κόμματα μας φέρανε σε αυτή την κατάσταση. Αυτά ευθύνονται για όλα. Έχω μεγάλο θυμό και οργή. Είμαι από τους γονείς που ήθελαν και θέλουν τα παιδιά τους κοντά τους, τώρα όμως λέω στα παιδιά μου να φύγουν τρέχοντας από την Ελλάδα, δεν υπάρχει μέλλον εδώ.
Το PSI  έγινε για να καταστραφούν τα φυσικά πρόσωπα. Και έχει το θράσος  ο Βενιζέλος να λέει ότι ήταν επιτυχία. Οι ξένοι παίρνουν τα λεφτά τους πίσω, το ίδιο και οι τράπεζες με την ανακεφαλοποίηση. Θέλανε να μας πάρουν τα λεφτά. Εγώ πλέον φοβάμαι και για του κόσμου τις καταθέσεις. Έτσι κι αλλιώς εγώ δεν έχω ούτε ένα ευρώ σε καταθέσεις, δεν έχω καν βιβλιάριο. Φοβάμαι όμως και για τις απλές  καταθέσεις  του κοσμάκη στις τράπεζες. Σε φίλους και γνωστούς το λέω, να μην αφήνουν τις καταθέσεις τους στις τράπεζες. Να τις σηκώσουν, γιατί εν μία νυκτί μπορεί να τους τις πάρουν.  
Είμαστε αστοί φορολογούμενοι. Δεν χρωστάω στην εφορία ούτε ένα ευρώ. Μπορεί να μην έχω να πληρώσω τα χαράτσια αλλά από φίλους, από δανεικά βρήκα να τα πληρώσω, έτσι που σε αυτούς δεν χρωστάω τίποτα. Το κράτος μου χρωστάει. Και τα λεφτά μας άρπαξε και την ψυχική μας γαλήνη και ηρεμία».

Η κ Ντόρα Παπαπάνου, δεν κρύβει την οργή της προς το πρόσωπο του κ. Βενιζέλου: «Ο Βενιζέλος μας εξαπάτησε. Μας έλεγε συνέχεια, δεν θα πειράξει το PSI τα φυσικά πρόσωπα. Αυτό που έκανε ο Βενιζέλος είναι απάτη ολκής Από το καλοκαίρι έβλεπα την πτώση της χρηματιστηριακής και τα ποσό είχε φτάσει στις 85.000 ευρώ. Εάν τα σήκωνα από τότε θα έχανα μόνο τα 15.000 ευρώ. Με τις διαβεβαιώσεις όμως του Βενιζέλου ότι, δήθεν, δεν υπήρχε κίνδυνος για τα ομόλογα, άφησα εγώ όπως και χιλιάδες άλλοι τις καταθέσεις μου στο Δημόσιο, με αποτέλεσμα να μου τα πάρουν σχεδόν όλα! Και συνεχίζουν την κοροϊδία με το να μου δίνουν 1500 ευρώ το χρόνο και τα τελευταία πέντε χρόνια μέχρι το 2042, 1.600 ευρώ, όταν εγώ θα έχω γίνει σκόνη στο υπερπέραν. Αυτό που έκανε ο Βενιζέλος είναι ληστεία, επαχθές έγκλημα».

Ο κ. Κώστας Μωραϊτης αναφέρεται σε διαρκή απάτη που θα συνεχιστεί για πολλά χρόνια σε βάρος των ομολογιούχων: «Εξακολουθούν και μας εξαπατούν, λέγοντας ότι θα πάρουμε σιγά-σιγά κάποια χρήματα από το 2022 μέχρι το 2042. Μέχρι τότε, θα παίρνουμε χάπια!!! Θα μας έχουν πεθάνει μέχρι τότε!  Πάνε να μας εξαφανίσουν. Έχουν «κάψει» οικογένειες και οικογένειες.  Αυτοί δεν έχουν τον Θεό τους. Σήμερα είμαι εγώ, αύριο είναι ο άλλος. Πολιτικοί και τράπεζες ήξεραν να βγάλουν τα λεφτά τους έγκαιρα. Εμείς που δεν ξέραμε, μάς... κρέμασαν. Κερδοσκόπησαν πάνω στις πλάτες του φτωχού λαού, των βιοπαλαιστών. Μας κλέψανε τα λεφτά και μας πήρανε μόνο να μας το ανακοινώσουν! Νιώθουμε οι πιο ταπεινωμένοι και εξαπατημένοι Έλληνες».
.
«ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΤΕ ΠΑΣΟΚ – Ν.Δ.»
Η κ. Παπαπάνου ζητάει από τον κόσμο να εκδηλώσει την οργή του εναντίον των δύο κομμάτων εξουσίας, μέσα από τις κάλπες: «Αυτά τα κόμματα πρέπει να φύγουν από τη μέση. Κυβερνάνε την Ελλάδα 35 χρόνια, είναι οι μεγάλοι ένοχοι της κλοπής των αποταμιεύσεών μας.  Τα δύο κόμματα ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. γονατίσαν την Ελλάδα. Το μεν ένα, χρησιμοποιώντας σαν φερετζέ τον σοσιαλισμό και το άλλο, τον νεοφιλελευθερισμό, καταληστέψανε τον τόπο. Είτε με ο σκάνδαλο Siemens είτε με τα υποβρύχια, με το Βατοπέδι και δεν ξέρω ‘γω με τι άλλο...Όποιος είχε κάποια θέση ευθύνης λήστευε το κράτος. Δηλαδή εμάς, τους εργαζόμενους και τους συνταξιούχους.
Όποιος ψηφίσει αυτά τα κόμματα, ΠΑΣΟΚ-Ν.Δ. που συνήνεσαν στην δανειακή σύμβαση, θα είναι άξιος της τύχης του». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου