Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Η ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ! ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΝΔΡΙΚΟ...


ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Τελικά, ο ενεργός, και χωρίς παρωπίδες, δημοσιογράφος πρέπει να πηγαίνει παντού! Αυτό έκανα πάντα, εξάλλου, κι ως άνθρωπος, έψαχνα και δοκίμαζα. Παραβρέθηκα – μιας και το www.e-orfeas.gr ήταν χορηγός επικοινωνίας – στην πρεμιέρα του Μαζωνάκη και της Τάμτας, στο «ΝΑΪΤ», κι εκεί ανακάλυψα, ένα χαρισματικό κορίτσι, την Ειρήνη Παπαδοπούλου, που, βλέποντάς την, μου έκανε αμέσως κλικ, για το ενεργειακό κι αισθησιακό ροκ σόου της. Ε, αυτό ήταν! Κανονίσαμε το ραντεβού, βρεθήκαμε, τα είπαμε, τη φωτογραφήσαμε, αποκλειστικά για τον «ΟΡΦΕΑ», στο χώρο του «ΝΑΪΤ», και της οργανώνουμε κι ένα προσωπικό live, στο κλαμπ VITAMINA (14/3). Διαβάστε τι έχει να μας πει η Ειρήνη Παπαδοπούλου, κι ελάτε την Τετάρτη 14/3 στο "VITAMINA", για μια «sensual rock night», που θα σας μείνει αξέχαστη!
Ειρήνη, από τις σπουδές στο Πολυτεχνείο και το χάντμπολ, στο τραγούδι. Πως κατέληξε η διαδρομή σου στη μουσική;
Ειρήνη Παπαδοπούλου: Η μουσική υπήρχε μέσα μου, αλλά μάλλον φοβόμουν να το βγάλω, γιατί στο σπίτι έχουμε μεγαλώσει λίγο – πολύ παλαιών αρχών. Ήμουν πάντα το «πρότυπο», η καλή μαθήτρια που οι γονείς πάντα ήταν κουλ, γιατί ήξεραν ότι η Ειρήνη το ‘χει. Στο σχολείο ποτέ δε με αγχώνανε, δε με διαβάζανε. Ο μπαμπάς μου είναι πολιτικός μηχανικός και είχε μεράκι κάποιος να ασχοληθεί με αυτό. Ο αδελφός μου που, είναι μεγαλύτερος, τον κέρδισε η ηθοποιία, άρα εγώ είπα να περάσω για Δομικός, μπας και δουλέψω στο μέλλον με τον μπαμπά. Έλα, όμως, που κάπου εκεί στο τρίτο έτος, που ήταν πιο χαλαρά τα μαθήματα, αισθάνθηκα ότι με έπνιγε αυτό. Ήξερα πως ό,τι και να έκανα, θα ήμουν μισή, αλλά δεν το είχα δηλώσει ποτέ στο σπίτι, ούτε ήμουν από τα παιδάκια που τραγουδάνε μπροστά στον καθρέφτη με τη βούρτσα.

Ούτε είχες πάει στο Ωδείο να μάθεις κάποιο όργανο.
ΕΙ.Π.: Καμία σχέση. Απλά μου άρεσε από μόνη μου, όταν ήμουν στεναχωρημένη δενόμουν με κάποια τραγούδια και τα τραγουδούσα. Πίστευα μεν μέσα μου, στον εαυτό μου, ότι αν το καλλιεργήσω αυτό μπορεί να βγάλω καλό αποτέλεσμα, αλλά η ανασφάλεια ήταν τόσο μεγάλη που δεν το επεδίωκα και το καθυστερούσα. Ώσπου αυτό έσκασε στα 20-21 που πρωτοξεκίνησα και το έψαξα λίγο να δω πώς γίνεται, πώς να μπεις σε ένα μαγαζί. Εκεί που σύχναζα είδα έναν γνωστό, ρώτησα, μου είπαν γίνεται μέσω οντισιόν και το ένα έφερε το άλλο. 

Τι μουσική άκουγες; Ξένη ή ελληνική;
ΕΙ.Π.: Ακόμα και τώρα δεν έχω κάτι στάνταρ. Μπορώ να ακούσω τα πάντα αναλόγως τη διάθεση.

Εμφανίστηκες κάπου ή πήγες κατευθείαν στο X FACTOR;
ΕΙ.Π.: Εμφανίστηκα πρώτα και τραγούδησα κάπου, και μετά πήγα στο X FACTOR. Όχι σε κλαμπ, καμία σχέση. Όταν ξεκινάς, δε σου δίνεται η ευκαιρία να δείξεις τι μπορείς να κάνεις. Αρχικά, όταν ξεκινάς σε ένα μαγαζί, είναι πολύ περιορισμένος ο χρόνος που σου δίνεται και δεν επιλέγεις καν τα τραγούδια. Δηλαδή σου λένε «αυτά είναι τώρα στην επικαιρότητα, αυτά πρέπει να τα μοιραστείς με τις υπόλοιπες τραγουδίστριες». Έτσι είναι τα πράγματα. Σιγά  -σιγά με τη δουλειά μου, με το πείσμα μου (γιατί είμαι πάρα πολύ πεισματάρα), προσπαθούσα να το εξελίξω, να γίνομαι καλύτερη στη δουλειά μου, ώστε να μπορώ να κάνω αυτό που θέλω κάποια στιγμή. 

Δηλαδή ξεκίνησες με νυχτερινά μαγαζιά κατευθείαν, όχι με μικρές εμφανίσεις.
ΕΙ.Π.: Κατευθείαν σε πίστα, και μάλιστα με τον Κιάμο, στην Άνοδο, με μεγάλο σχήμα όπου εγώ ήμουν ένα άπειρο κοριτσάκι που πρώτη φορά έβγαινε. Αυτό κράτησε γύρω στον 1-1,5 χρόνο, δηλαδή ούτε δύο σεζόν. Μετά ήρθε το παιχνίδι. Ενώ δεν ένοιωθα ότι είμαι έτοιμη για να πάω, με έπνιγε αυτή η αδικία, του να μη μπορείς να επιλέξεις τραγούδια. Είχα βάλει στο κεφάλι μου ότι αν δεν έχεις δύναμη, δεν είσαι κάποιος, δεν θα μπορείς να το αποκτήσεις αυτό, ότι θα θέλει πολύ καιρό. Και λέω, θα πάω στο παιχνίδι, το συνδύασα λίγο σημαδιακά (γιατί πιστεύω στα σημάδια) και το ένα έφερε το άλλο. Σκέφτηκα στην τελευταία οντισιόν, αν είμαι στο επίπεδό τους, θα με πάρουν. Αν όχι, οκ, θα συνεχίσω.

Το «X FACTOR» το χρησιμοποίησες ως διαβατήριο στην αναγνωρισιμότητα ή πήρες και κάτι ουσιαστικό από εκεί; Γιατί, θα γνωρίζεις, ότι πολλοί έχουν υποτιμητική άποψη για τα
μουσικά ριάλιτι.
ΕΙ.Π.: Εγώ στο X FACTOR πήγαινα με το σκεπτικό ότι κάποιος μπορεί να με δει και να πιστέψει σε μένα και να με αναλάβει. Να δημιουργήσουμε δηλαδή μια ομάδα, κάνοντας ένα πλάνο, και να ξεκινήσουμε. Έλα που, όμως, τα πράγματα, σε αυτή τη δουλειά, δεν είναι έτσι όμορφα όπως τα είχα στο κεφάλι μου. Σπάνια νομίζω γίνεται κάτι τέτοιο. Δυστυχώς ή ευτυχώς, έτυχε να πέσω στην πολύ δύσκολη περίοδο αυτής της δουλειάς. Τότε, μπαίνοντας σε ένα παιχνίδι, δεν ήξερα καν τι μπορεί να πιστεύουν οι καλλιτέχνες για τα τηλεο
πτικά σόου. Εγώ πήγα με το σκεπτικό ότι ό,τι είναι ευκαιρία, προσπαθείς να την αρπάξεις. Στο παιχνίδι δεν πήγαινα για τη δημοσιότητα. Πήγαινα καθαρά για το δισκογραφικό κομμάτι, το οποίο δεν απαιτούσα να γίνει τότε, γιατί ένιωθα ότι ήθελα ακόμα δουλειά, ήθελα ακόμα ψήσιμο και σκηνικά και φωνητικά. Μέσα από το παιχνίδι, από όλο αυτό που έγινε σε μένα τουλάχιστον, ναι μεν μου έκανε εκείνη την περίοδο κακό, αλλά μελλοντικά μου έκανε καλό.

Κακό γιατί σου έκανε;
ΕΙ.Π.: Μου έκανε ψυχολογικά κακό. Πρέπει να είσαι πολύ έμπειρος για να μπορείς να το βλέπεις όλο αυτό σαν να είσαι απέξω, σαν τρίτος. Δυστυχώς, εμένα με πήρε η μπάλα, και δεν το είδα σαν ένα τηλεοπτικό σόου που μπορεί να ειπωθούν και λίγο παραπάνω πράγματα, και ούτε περίμενα τέτοιο πόλεμο προς το πρόσωπό μου. Εκεί η ανασφάλειά μου αντί να μικρύνει, μεγάλωσε στο έπακρον, και σε σημείο που να πιστέψω ότι μπορεί να μην το έχω. Μετά, όμως, μαθαίνεις και καταλαβαίνεις πολλά πράγματα. Βγαίνοντας από το παιχνίδι μου έκανε πάρα πολύ καλό που δούλεψα κατευθείαν και δέχτηκα πολλή αγάπη και στήριξη από τον κόσμο. Αυτό μου έδωσε δύναμη για να δουλέψω και να σηκωθώ πάλι στα πόδια μου. 

Ακολούθησαν εμφανίσεις σου σε πίστες, δίπλα, σε γνωστά ονόματα του χώρου.
ΕΙ.Π.: Ναι, κατευθείαν μετά το παιχνίδι έκανα εμφανίσεις με την Κοκκίνου, τον Βρεττό, τον Παντελή Καναράκη, τον Καλλίδη, την Ελεάνα Παπαϊωάννου, τον Πετρέλη, τον Τσαλίκη, τον Δάντη, τον Ρέμο και τώρα τον Μαζωνάκη και την Τάμτα.
Δηλαδή ουσιαστικά, δεν πήρες κάτι από το X – FACTOR.
ΕΙ.Π.: Για να είμαι ειλικρινής, πιστεύω ότι μουσικά δεν έχω πάρει κάτι. Πριν μπω στο παιχνίδι δεν είχα κάνει πολλά μαθήματα φωνητικής, αλλά είχα υιοθετήσει την ιδεολογία του δασκάλου που είχα τότε. Μπαίνοντας στο παιχνίδι όπου είχα άλλους δασκάλους που είχαν άλλη ιδεολογία στη φωνητική, μπερδεύτηκα. Αυτό ξεκαθάρισε αφού έφυγα από εκεί, συνεχίζοντας τα μαθήματα με τον δάσκαλό μου.  Πείσμωσα, γιατί έπρεπε να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας. 

Σε διακρίνει η δυναμικότητα, η άνεση στη σκηνή κι επικοινωνία με τον κόσμο. Επίσης, έχεις το πακέτο φωνή-ομορφιά, το επόμενο βήμα θα πρέπει να είναι η δισκογραφία. Σε ποιο είδος, ύφος και στυλ προσανατολίζεσαι;
ΕΙ.Π.: Έχουμε αποφασίσει ότι τώρα θα το πάμε στο μοντέρνο στυλ που είναι γεμάτο ενέργεια. Στο μέλλον που θέλω να κάνω το λαϊκό, είναι η ψυχή. Από μικρή τα ξεχώρισα, δεν έλεγα ότι μπορώ να κάνω και τα δύο, όταν πονούσα έλεγα τραγούδια πιο λαϊκά. Έχω, όμως, και πολλή ενέργεια και μου αρέσει να παίρνω κι από τους ανθρώπους ενέργεια.
Ως προς τους χώρους; Σε ενδιαφέρει η καριέρα σε αυτούς τους χώρους, της πίστας; Ή θα σε ενδιέφερε και μουσική σκηνή και κάποια κλαμπ;
ΕΙ.Π.: Αυτό θεωρώ ότι δεν είναι απόλυτο. Εχθές είχε έρθει ένας φίλος μου που συνεργαζόμασταν, που δουλεύαμε μαζί στον Ρέμο και λέγαμε τι ωραία εμπειρία που περάσαμε το καλοκαίρι στις συναυλίες. Οι συναυλίες θεωρώ για έναν καλλιτέχνη ότι είναι το πιο ιδανικό. Ειδικά σε συναυλίες σε γήπεδα με 10000 κόσμο. Μακάρι να μπορούσαμε να κάνουμε μόνο τουρ. Επειδή εγώ ξεκίνησα σε «πίστες», μου αρέσει αυτό, το έχω αγαπήσει. Και το κατάλαβα πηγαίνοντας, πριν γίνει η συνεργασία με τον Μαζωνάκη, στο Κολωνάκι, με τον Σαμπάνη, σε ένα μαγαζί, το οποίο ήταν σκηνή. Είχε ροκ, ποπ, λαϊκό, από όλα. Μικρός χώρος, πάρα πολύ ωραίος, αλλά μου έλειψε και η πίστα. Ένοιωθα ότι πήγαινα με δευτέρα ταχύτητα, ενώ έχω την πέμπτη. Ένοιωθα ότι μπούκωνε το σύστημα. Ήταν πιο εύκολο το έργο εκεί. Εδώ ο κόσμος που έρχεται, έρχεται και για να δει. Είτε είναι πίστα, είτε είναι σκηνή είτε είναι συναυλία, το καθένα ξεχωριστά δίνει διαφορετικό συναίσθημα. Όλα είναι μουσική.
Έχεις το τελειότερο κορμί που έχω δει, ανάγλυφο, σαν άγαλμα! Αυτό φτιάχτηκε με αυστηρή δίαιτα και κοπιαστική γυμναστική;
ΕΙ.Π.: Έτσι είμαι εμφανισιακά από μικρό παιδί. Μου άρεσε να φοράω μπουστάκια, έχοντας κοιλιακούς. Η αλήθεια είναι ότι έκανα αθλητισμό από μικρή. Πιτσιρίκα με πήγανε μπαλέτο, μετά έκανα πολλά χρόνια ποντιακούς χορούς, μετά έμπλεξα με το χάντμπολ. Απλά μετά, λόγω της δουλειάς, έπρεπε να το αφήσω λόγω της επικινδυνότητας του αθλήματος. Στην πορεία γράφτηκα στο γυμναστήριο, αλλά μου φαινόταν λίγο βαρετό κι έτσι γράφτηκα στα προγράμματα του γυμναστηρίου. Προσέχω και τη διατροφή, μέχρι εκεί.


Εξασκείς εξίσου και τη φωνή σου, κάνεις μαθήματα μουσικής κι ορθοφωνίας;
ΕΙ.Π.: Ναι. Και μάλιστα, τώρα κάνω πιο πολλά μαθήματα.
Ξεκίνησες, φέτος, μαζί με τον Μαζωνάκη και την Τάμτα στο «ΝΑΪΤ». Ποιος είναι ο δικός σου ρόλος; Τι παρουσιάζεις;
ΕΙ.Π.: Αυτή την απάντηση πρέπει να μου τη δώσεις εσύ που είδες live όλο το πρόγραμμα και μπορείς να ξεχωρίσεις.
Μου έκανε εντύπωση που δεν είσαι από τις κοπελίτσες που βγαίνουν και λένε δυο τραγούδια περνώντας απαρατήρητες. Τράβηξες την προσοχή. Παρουσιάζεις ένα μίνι σόου μέσα στο πρόγραμμα!
ΕΙ.Π.: Δεν ξέρω αν θα το πω σόου, γιατί ούτε χορευτές έχουμε ούτε τίποτα. Η κίνηση είναι τελείως αυθόρμητη. Όσο περνάνε οι μέρες είμαι πιο χαλαρή, γίνεται σιγά σιγά δικιά μου η πίστα. Θέλω να δίνω ενέργεια. Αν το καταφέρνω αυτό, είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη. Επιτυχία για μένα είναι να δω φεύγοντας από τη σκηνή, τον κόσμο να χορεύει.

Η γνώμη σου για τους δυο πρωταγωνιστές. Τι θα ήθελες να πάρεις απ’ αυτούς, που θα είσαι είναι χρήσιμο για την δική σου καριέρα;
ΕΙ.Π.: Προσωπικά ακόμα δεν τους ξέρω πολύ καλά για να πω για κάποιο στοιχείο από τον χαρακτήρα τους. Σκηνικά και καλλιτεχνικά, όμως, θαυμάζω πάρα πολύ την Τάμτα φωνητικά, τη θεωρώ πάρα πολύ καλή τραγουδίστρια. Άρα, θα «κλέψω» κάποια τραγούδια ή κάποια πράγματα που κάνει με τη φωνή της. Από τον Γιώργο θα ήθελα να έχω την τρέλα του, το ότι είναι αυθόρμητος, και φαίνεται στον κόσμο ότι δεν είναι στημένο. Θεωρώ ότι όλοι οι καλλιτέχνες έχουμε μια δόση τρέλας και καλό θα ήταν να μην αντιγράφουμε τους άλλους.


Λιονταρίνα στο ζώδιο. Έτσι είσαι κι ως χαρακτήρας – εντός κι εκτός σκηνής;
ΕΙ.Π.: Συγκρούονται λίγο μέσα μου πολλά πράγματα, τα οποία όσο μεγαλώνω, μεγαλώνουν κι αυτά. Είμαι πάρα πολύ δυναμική, αλλά συνάμα, πάρα πολύ ευαίσθητη, κάτι που έξω δε δείχνω ποτέ. Πλέον έχω κάνει μεγάλη διατριβή στον όρο «άνθρωπο» κι έχω καταλάβει ότι κάποιες κατηγορίες ανθρώπων δεν αξίζουν καν να ασχοληθείς μαζί τους.

Σε ενοχλεί που μια μερίδα κοινού και δημοσιογράφων, κατηγορεί το είδος του τραγουδιού που ακούγεται στις πίστες και τα προγράμματα που περιέχουν θέαμα και σόου ως «εμπορικά»; ή ενοχοποιεί την ομορφιά; Τι θα τους απαντούσες;
ΕΙ.Π.: Αυτό δεν μπορώ να καταλάβω καν πώς βγήκε. Αν ο καθένας ξεχωρίζει και λέει εγώ είμαι στο έντεχνο, εσύ στο μοντέρνο και ο άλλος στο λαϊκό, οκ. Άρα δεν παίζω στο γήπεδό σου, άρα δε σε ενοχλώ κιόλας. Γιατί να ενοχλείσαι με το μοντέρνο; Εγώ δεν ενοχλούμαι με τίποτα. Έχω κάνει και κάποιες εμφανίσεις πχ. στο Οξυγόνο για να δω μήπως ταιριάζω εκεί πιο πολύ. Και εκεί μου πήγε, αλλά πάλι κάτι μου έλειπε.

Εσύ γιατί νομίζεις ότι γίνεται αυτός ο πόλεμος; Είναι θέμα ανασφάλειας από την άλλη πλευρά, επειδή δεν μπορούν να κάνουν αυτά που κάνετε τα κατηγορούν και τα υποβαθμίζουν;
ΕΙ.Π.: Μπορεί. Δε θα είμαι εγώ αυτή που θα τους κρίνει.

Εσείς μονίμως κρίνεστε. Δεν έχω ακούσει κανέναν τραγουδιστή πίστας να κρίνει τους άλλους.
ΕΙ.Π.: Κι εμείς όταν θέλουμε να πάμε σε κάποια μουσική σκηνή λέμε «α, πάμε για κουλτούρα». Όλα τα χρειάζεται ο άνθρωπος. Εκεί θα πας για να ακούσεις. Εδώ θα χαλαρώσεις και λίγο, είναι ψυχαγωγία. Θεωρώ ότι όποιος ασχολείται και επιμένει σε τέτοιου είδους διαχωρισμούς, έχει κόμπλεξ ή είναι ρατσιστής. Για μένα ένας καλλιτέχνης για να λέγεται μάγκας, θα πρέπει να λέει όλα τα ήδη.

Ο στόχος σου είναι να κάνεις καριέρα τραγουδίστριας ή παράλληλα να είσαι και show woman;
ΕΙ.Π.: Ευελπιστώ στο μέλλον να μπορώ να παρουσιάσω κάτι σε show, αλλά παράλληλα, να κάνω και κάτι για να βγάλω την ψυχή μου, να τραγουδήσουμε όλοι μαζί παρέα.
Να περιμένουμε δισκογραφικά κάτι σύντομα;
ΕΙ.Π.: Επειδή έχω απογοητευτεί τόσο πολύ και τόσες πολλές φορές, πια δε θέλω να λέω τίποτα. Όταν θα έχω κάτι έτοιμο και χειροπιαστό, τότε θα πω. Γιατί στο παρελθόν έχω πει ότι ετοιμάζω κάτι και δεν έγινε ποτέ. Άρα, είμαι πιο συγκρατημένη. Πάντως, έχω το μεράκι να βγάλω το δικό μου cd και όχι σε μορφή digital. 

Ως νέα κοπέλα με ομορφιά, δυναμισμό κι ενέργεια πως βλέπεις την όλη θλιβερή οικονομική κατάσταση της Ελλάδας; Θα μπορούσες να μας πεις κάτι το αισιόδοξο, να κλείσουμε έτσι την κουβέντα μας;
ΕΙ.Π.: Στη δουλειά μας εφτά φορές θα πέφτεις κάτω και μία θα σηκώνεσαι. Έτσι τώρα κι αυτή η εποχή που έχει πάρει την κατηφόρα, στο μέλλον θα βγει σε καλό. Ναι, μεν τώρα θα ζοριστούμε πάρα πολύ, αλλά θεωρώ ότι θα βγει σε καλό, γιατί σιγά σιγά αρχίζουμε και εκτιμάμε πράγματα που τα είχαμε λίγο δεδομένα. Ζούσαμε ένα μεγάλο πάρτι. Πιστεύω πως, μέσα από όλη αυτή την κατάσταση, μπορεί να βγει τουλάχιστον κάτι δημιουργικό. Στο μέλλον θα εμφανιζόμαστε σε μικρούς χώρους κι εμένα μου αρέσει αυτό.

Τάσος Καραντής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου