Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

ΙΔΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ "ΤΟΞΟΤΗΣ": Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ! ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ, Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ ΔΕΔΔΗΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ!!!

Φωτογραφία του Νικος Βραχιολιδης.
από τον Νίκο Βραχιολίδη
Με αυτόν τον εργολάβο συνεργάζεται το ΔΕΔΔΗΕ!
Τοξότης με το όνομα! Του γνωστού αριστερού εργολάβου Χρήστου Καλογρίτσα (φωτο)! Οι περισσότεροι υπάλληλοι του, αλλοδαποί! 
Ήθελα να ήξερα με ποια κριτήρια και ποια ISO καταθέτουν για να πάρουν ...

δουλειές από το ΔΕΔΔΗΕ και γενικά το Δημόσιο; Τόσους υπαλλήλους έχουν οι οποίοι είναι και απλήρωτοι τις περισσότερες φορές! Κανένας έλεγχος δε γίνεται από τους ιθύνοντες; Ούτε διεύθυνση δεν έχουν, για να μην τους βρίσκεις ποτέ! Ο συγκεκριμένος έχει διεύθυνση σε δέντρα! 
Κάτι πρέπει να γίνει και σύντομα!!! 
ΕΛΕΟΣ!!

Μεγάλη εξαπάτηση καταναλωτών της ΔΕΗ!!
Πρόσφατα ένας υπάλληλος της εταιρείας Τοξότης Α.Ε. με επισκέφτηκε για να εγκαταστήσει ρολόι σε νέα παροχή της ΔΕΗ! Αρχικά παρατήρησα ότι φορούσε ίδια φόρμα με τους ηλεκτρολόγους της ΔΕΗ χωρίς το σχετικό λογότυπο και ο ίδιος μου είπε ότι ειναι υπάλληλος της ΔΕΗ! Μου έκανε εντύπωση ομως ότι δεν είχε το λογότυπο η φόρμα του! Θέωρησα πολυ σημαντικό που δημόσιος υπάλληλος ήρθε να κάνει την δουλειά του μετά την παρέλευση του 8ωρου σαν στοιχείο υπέρ του! Ξαφνικά μου λέει ότι δεν μπορεί να κάνει την εγκατάσταση γιατί ο ηλεκτρολόγος στην έκθεση του λέει ότι η παροχή μου ειναι 3x10mm αλλά η πραγματική παροχή μου ειναι 2x10mm και για αυτο τον λόγο θα πρέπει να δηλώσει την εγκατάσταση με έλλειψη και ότι θα πρέπει να πάω να πληρώσω πρόστιμο 30€ στην ΔΕΔΔΗΕκαι ή να αλλάξω την έκθεση του ηλεκτρολόγου να γράφει 2x10mm ή να κάνω την εγκατάσταση της παροχής! Με έβαλε και υπόγραψα το δελτίο ελλείψεων και έφυγε! Έτσι λοιπόν έκανα μια έρευνα για την εταιρεία ΤΟΞΟΤΗΣ Α.Ε. με το τηλέφωνο και την διεύθυνση που έχει στο συμβόλαιο! Όπως θα παρατηρήσετε το συμβόλαιο έχει 9ψήφιο τηλέφωνο ενώ τα τελευταία 15 χρόνια τα τηλέφωνα της αττικης ειναι 10ψήφια! Έβαλα την διεύθυνση να μου βγάλει που ειναι και ειδα ότι ειναι ένα χωράφι με ελιές σε ένα στενό δρόμο στις Αχαρνές! Ψάχνοντας στο διάδυκτιο είδα ότι υπάρχει εταιρεία Τοξότης Α.Ε. η οποία ειναι στην Νέα Σμυρνη με άλλο τηλέφωνο και φυσικά άλλη διεύθυνση! Επικοινώνησα μαζί τους και ειπα ότι ειμαι δημοσιογράφος και ρωτούσα στοιχεία για την εταιρεία είχαν εριστικό ύφος με αποτέλεσμα να μου πει η τηλεφωνήτρια να τελειώνω γρήγορα γιατί θα έχει πολλές γραμμές!!! Ζήτησα προϊστάμενο τους αλλά δεν ήταν εκεί και μου είπε να κάνω καταγγελία στην ΔΕΔΔΗΕ!
Σας εφιστώ την προσοχη! Ποτέ και για κανένα λόγο δεν πληρώνουμε την εταιρεία τοξότης η οποία σε χαρτί που μας ζητάει λεφτά οταν η ίδια έχει μη αληθή στοιχεία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου