Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΙ ΟΜΟΛΟΓΙΟΥΧΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ: «ΛΗΣΤΕΙΑ ΜΕΤΑ ΔΟΛΟΥ, ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ ΟΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ-ΣΑΜΑΡΑΣ»


·        «Ανήκω στην κατηγορία αυτών που πρόκειται να αυτοκτονήσουν, αλλά εάν το κάνω, θα πάρω μαζί μου κι ένα από αυτά τα καθίκια, που μ’ έφεραν ως εδώ»
·        «Σαμαράς & Βενιζέλος κατέστρεψαν την Ελλάδα, τι άλλο μπορούν να…προσφέρουν;»
·        «Αυτή είναι η πραγματική χούντα που ζούμε. Είναι μια κλασική, αδίστακτη χούντα κοινοβουλευτικής δικτατορίας,  που έχει καταστρέψει τον κόσμο»
·        «Δεν είναι “κύριος” ο Βενιζέλος. Προδότης είναι»
·        «Με τα λεφτά που μας φάγανε, οι Βενιζέλος-Σαμαράς επιχορήγησαν τα κόμματά τους για τις δύο εκλογές»
·        «Παπανδρέου-Βενιζέλος-Σαμαράς, πρέπει να περάσουν από Γουδή»

από τον Μάκη Βραχιολίδη
Αν κάποιοι συμπολίτες μας οδηγούνται σήμερα στην αυτοκτονία ή σε άλλες ακραίες καταστάσεις, ως ένα βαθμό οφείλεται και στις υπογραφές των Βενιζέλου-Σαμαρά, οι οποίοι με το περίφημο «κούρεμα» του PSI, κατακρεούργησαν τις αποταμιεύσεις των ομολογιούχων του ελληνικού Δημοσίου. Άνθρωποι που τοποθέτησαν τις ελάχιστες οικονομίες μιας ζωής με την εγγύηση του κράτους και χωρίς κανένα ρίσκο, σήμερα βρίσκονται επί ξύλου κρεμάμενοι. Από την μια μέρα στην άλλη, δεν έχουν στον ήλιο μοίρα, ενώ παράλληλα υποχρεώνονται να πληρώσουν όλα τα χαράτσια και τους ανηλεείς φόρους που επινόησε ο κ. Βενιζέλος. Με ποια όμως χρήματα, αφού τους τα κατέσχεσε το περίφημο «κούρεμα»; Αυτοί οι συμπατριώτες μας, είναι αντιμέτωποι με ακραίες καταστάσεις που τους επέβαλαν οι κ.κ. Βενιζέλος-Σαμαράς.
Φίλες και φίλοι της «Ελεύθερης Ώρας», σας παρουσιάζουμε μερικές από τις τραγικές ιστορίες συμπολιτών μας, που φέρουν φαρδιά-πλατιά, την υπογραφή των Βενιζέλου-Σαμαρά.

«ΜΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ, ΑΝ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ, ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΙ  ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΦΕΡΑΝ ΩΣ ΕΔΩ»
Δημήτρης Αντωνάκης:  Ο κ. Αντωνάκης είναι μακροχρόνια άνεργος μαθηματικός. Το 2009 αποταμίευσε 20.000 ευρώ, με τις εγγυήσεις του  ελληνικού Δημοσίου. Με προθεσμιακή κατάθεση τριών χρόνων, προσδοκούσε ότι θα του επέστρεφαν τα χρήματά του με τον αναλογούντα μικρό τόκο, στις 20 Μαρτίου. Τα χρήματά του «κουρεύτηκαν». Ο ίδιος μάς λέει:  «Πρόκειται για εις βάρος μου έγκλημα που δεν πρόκειται να ξεχαστεί ποτέ. Χρήματα που έβγαλα με ιδρώτα και  αίμα. Ήταν τα μόνα χρήματα που είχα και περίμενα πώς και πώς, να μπορέσω να τα εξαργυρώσω, για να μπορέσω να ζήσω. Τώρα, ζητιανεύω».
Αναφορικά με το πώς αντιμετωπίζει την νέα κατάσταση εδώ και τρεις μήνες, που άλλαξε ξαφνικά προς το χειρότερο η ζωή του, υπογραμμίζει: «Έχω χάσει τον ύπνο μου με αυτό που μου κάνανε, έχω πάθει σοκ και ετοιμάζομαι για ακραίες καταστάσεις. Αλλά εάν φτάσω σε αυτό το σημείο, δεν θα πάω μόνος μου, θα πάρω μαζί μου και κάποιο από αυτά τα καθίκια! Ζω σ’ ένα μικρό σπιτάκι στο Ρέθυμνο μαζί με την μητέρα μου αλλά με τους νόμους και τα χαράτσια τους, θα μου το πάρουν κι’ αυτό. Με τα χρήματα αυτά που αποταμίευσα, τα οποία δεν αντιστοιχούν ούτε στο μισό ρολόϊ της Λαγκάρντ ή των τραπεζιτών και προδοτών εγχωρίων και ξένων, περίμενα να ζήσω μια αξιοπρεπή ζωή. Σαν ποσό μπορεί να φαίνεται για πολλούς αστείο,  αλλά ήταν το μόνο που είχα. Μου το πήραν και αυτό και είναι σαν να μου πήραν από τα χέρια την ίδια μου την ζωή. Είμαι στην κατηγορία αυτών, που ανά πάσα στιγμή μπορεί  να αυτοκτονήσει. Είμαι ένας κατεστραμμένος 50άρης. Δεν χρώσταγα πουθενά και το κράτος με κλέβει εν ψυχρώ. Όπως άλλοι αυτοκτονούν, είμαι κι εγώ κοντά σε αυτό το σημείο, αλλά ξαναλέω, δεν θα πάω μόνος μου. Όταν αποφασίσω ν’ αυτοκτονήσω, θα πάρω έστω κι ένα καθίκι μαζί μου. Αυτή είναι η θέση μου».
Με το αφορολόγητο που περιόρισε ο κ. Βενιζέλος στα 5.000 ευρώ αν και άνεργος, προβλέπεται να πληρώσετε και από πάνω. Έτσι δεν είναι;
«Ευτυχώς, δεν κάνω δήλωση. Και προτρέπω όλο τον κόσμο από το να κάνει πορείες, να μην κάνει φορολογική δήλωση. Μπορεί να είμαι «μακάκας» αλλά δεν είμαι πολύ «μακάκας». Εκεί που πονάει στην χούντα των τραπεζών, την οποία θεωρώ αποδεδειγμένα ότι έχουμε, είναι η αντίδραση του κόσμου. Και η καλύτερη αντίδραση, είναι να μην κάνουμε φορολογικές δηλώσεις».
Τι έχετε να πείτε για τον κύριο Βενιζέλο;
«Πρώτον, δεν τον λέω κύριο. Μεγάλη του τιμή να τον λέμε κύριο. Είναι ένας προδότης. Αυτά που υπέγραψε είναι προδοσία της Ελλάδος. Και δεν εννοώ μόνο τα ομόλογα, μιλάω και για την ασυλία και για το  Μνημόνιο γενικά. Ο Βενιζέλος υπέγραψε την υποταγή της Ελλάδος στους τραπεζίτες. Aυτή τη στιγμή έχουμε έναν πόλεμο οικονομικό. Δεν υπάρχει το άμεσο αίμα από έναν πραγματικό πόλεμο, αλλά οι συνέπειες και τα σε βάρος μας αποτελέσματα είναι τα ίδια. Τι έκαναν οι Γερμανοί στην κατοχή; Ήρθαν, πήραν τη γη, πήραν τα σπίτια, το χρυσό της χώρας, τα αρχαία, την περιουσία μας. Όλα αυτά, τα οποία υπέγραψε ο Βενιζέλος να μην τα διεκδικήσουμε ποτέ.  Για ποια «χούντα» του Παπαδόπουλου μιλάνε; Αυτή είναι η πραγματική χούντα που ζούμε. Επί Παπαδόπουλου η οικονομία ήταν στα πάνω της, η Παιδεία και το κράτος λειτουργούσε, έργα γίνανε. Οι δρόμοι που έχουμε  στην Κρήτη και συγκεκριμένα ο βόρειος άξονας, είναι έργο της «χούντας». Οι υπεύθυνοι της τότε «χούντας» δεν πλούτισαν, πέθαναν πάμφτωχοι , αγωνίστηκαν για την Πατρίδα όπως το νομίζανε αυτοί. Ενώ, αυτό που ζούμε εδώ και δύο χρόνια, είναι μια κλασική, αδίστακτη χούντα κοινοβουλευτικής δικτατορίας,  που έχει καταστρέψει τον κόσμο. Έρχονται και μιλάνε για το κακό που έκανε ή θα κάνει η «Χρυσή Αυγή»! Για κάτσε ρε φίλε, Τι κακό σου έκανε η «Χρυσή Αυγή» αυτή τη στιγμή, και τι κακό σου έκανε ο Βενιζέλος, ο Σαμαράς και ο Γιωργάκης; Ένα χαστούκι της «Χρυσής Αυγής», μπορεί να συγκριθεί με όσα δεινά έχουν φέρει στον κόσμο οι παραπάνω;».
Ο κ. Αντωνάκης καταφέρεται και εναντίον του κ. Παπανδρέου, τον οποίο θεωρεί ως τον μεγάλο υπεύθυνο για το κακό που έφερε στον τόπο: «Με το “λεφτά υπάρχουν” κατάφερε να πάρει πλασματική πλειοψηφία στην βουλή και αφού συνεννοήθηκε προηγουμένως με τον Στρός Καν, έβαλε την χώρα στο ΔΝΤ με την γνωστή παραποίηση στοιχείων και άρχισε να υλοποιεί το σχέδιο ξεπουλήματος της χώρας.  Ποιος έδωσε το δικαίωμα στον Παπανδρέου και στον Βενιζέλο με μια πλασματική πλειοψηφία, να βάζουν τέτοιες υπογραφές και να καταστρέφουν τον κοσμάκη; Είναι μια αυταπόδεικτη, καθαρή προδοσία, θέλει «Γουδή» για όλους, και για τον Σαμαρά, που και αυτός είναι προδότης».

«ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ ΛΗΣΤΕΙΑ ΜΕ ΔΟΛΟ, ΟΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ-ΣΑΜΑΡΑΣ»
ΚΛΕΙΩ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ: Πολύτεκνη μάνα τεσσάρων παιδιών. Το μεγαλύτερο παιδί της είναι 30 χρονών, το οποίο αναγκάστηκε λόγω κρίσης να φύγει μετανάστης, το δε μικρότερο παιδί της είναι 24 χρονών. Τα τρία από τα τέσσερα παιδιά της ζουν στην ανεργία.  Εργάστηκε επί 37 χρόνια στην θυγατρική της Εθνικής Τράπεζας, την «Εθνοκάρτα» και κατάφερε με τις στερήσεις και τους κόπους μιας ζωής, να συγκεντρώσει το ποσό των 200.000 ευρώ. Τώρα, μετά την οικονομική καταστροφή που τις επεφύλαξαν οι Βενιζέλος-Σαμαράς,  το Δημόσιο της… εγγυάται μέχρι το 2043 το ποσό των 70.000 ευρώ!!!
Η κα Παπαδοπούλου, μας λέει: «Αν και θα μπορούσα να αγοράσω ένα διαμέρισμα, αποταμίευσα τις οικονομίες μου με την εγγύηση του Δημοσίου, για να μπορέσω να βοηθήσω τα παιδιά μου όταν ξεκινήσουν τη ζωή τους. Εμπιστεύτηκα την Τράπεζα διότι η ίδια μου πρότεινε τα Ομόλογα Δημοσίου, λόγω του ότι είχαν μηδενικό ρίσκο. Επειδή επί τόσα χρόνια μέσα εργαζόμουν στο τραπεζικό σύστημα, ήμουν πάντα καχύποπτη με τους τόκους, πίστευα όμως ότι εμένα, που υπήρξα τόσα χρόνια στην Τράπεζα, αλλά και επειδή ήμουν πολύτεκνη και επειδή δεν είχα αποταμιεύσει ποτέ ούτε ένα σεντ σε άλλη Τράπεζα, δεν θα μου δίνανε συμβουλή με ρίσκο. Όμως, κατέκλεψαν το βιος μου».   
Τι έχετε να πείτε στους κ.κ. Βενιζέλο και Σαμαρά που υπέγραψαν το λεγόμενο «κούρεμα»;
« Μας φάγανε τα δικά μας τα λεφτά και με αυτά που μας πήρανε, επιχορήγησαν τα κόμματά τους για τις δύο εκλογές, για να κάνουν αφισοκολλήσεις και άλλες διαφημιστικές καμπάνιες. Αυτό που έκαναν σε βάρος μου, είναι ληστεία με δόλο. Τα ομόλογα τα πήρα τον Μάρτιο του 2010. Εγώ δεν ήξερα τι γινόταν πίσω από τις πλάτες μου. Όμως ο κ. Παπανδρέου είχε έρθει σε συνεννόηση με τον άλλο τον «ερωτιάρη» τον Στρός Καν, από το καλοκαίρι του 2009,  και από τον Νοέμβριο είχαν δρομολογήσει την πορεία για το ΔΝΤ. Αυτοί και φυσικά η Εθνική Τράπεζα, ήξεραν τα πάντα πολύ καλά και μου αρπάξανε τα χρήματα. Πληρώνω τα χαράτσια μου, πληρώνω τα δάνειά μου, διότι και το σπίτι που μένω, είναι με δάνειο. Μου έχουν καταληστεύσει τη σύνταξη που δούλεψα 37 χρόνια για να την αποκτήσω και να μπορέσω με αυτή να πάρω ένα δώρο στα εγγόνια μου, εάν μου κάνουν τα παιδιά μου, αλλά αυτοί μου πήρανε όλο το βιός. Σε αυτούς πήρανε κάτι; Αυτός είναι ισότητα των Ελλήνων;  Έχουν καταστρέψει την οικογένειά μου, τα παιδιά μου. Μας αναγκάζουν να κάνουμε περικοπές ακόμη και στο φαγητό».
Εάν η Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ μπορέσουν να σχηματίσουν κυβέρνηση μετά το αποτέλεσμα των εκλογών, μπορείτε να αισιοδοξείτε για κάτι καλύτερο;
«Τα δυο αυτά κόμματα μας έφτασαν ως εδώ, κατέστρεψαν την Ελλάδα. Τι καλύτερο μπορούν να προσφέρουν; Μπορεί να μην θέλω να φύγω από την Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά λαθρεπιβάτη με βάλανε εκεί. Δεν το ήξερα ότι με έβαλαν λαθρεπιβάτη. Με κάνανε να νομίζω ότι ήμουν Ευρωπαία, για να την πληρώσουν τελικά τα παιδιά και τα εγγόνια μου…».

ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ 
ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΙΟΥΧΩΝ
Ο κ. Αντωνάκης όμως, επιρρίπτει ευθύνες για χαλαρή αντίδραση και στον Σύλλογο των Ομολογιούχων: «Δυστυχώς, έχω απογοητευτεί και με την στάση του Συλλόγου των Ομολογιούχων, διότι δεν ασκεί αγωγές, έστω και σαν μορφή πίεσης. Ήθελα νά’ξερα, δικηγόρος δεν υπάρχει  να κινήσει διαδικασία αγωγών σε βάρος του Δημοσίου; Αυτός που δήθεν εγγυάται, έρχεται και σε κλέβει εν ψυχρώ. Είναι δυνατόν, επειδή κάποιοι προδότες έβαλαν κάποιες υπογραφές να έρχονται εν ψυχρώ και να σου κλέβουν τις καταθέσεις σου;  Ούτε σε κομμουνιστικό κράτος δεν έχει γίνει τέτοια δήμευση.  Η αγανάκτησή μου γίνεται μεγαλύτερη διότι δεν βλέπω καμία συμπαράσταση από πουθενά».

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΑΣΡΙΔΟΥ: «Κύριε Βραχιολίδη, εμείς αγοράσαμε ως  αποταμιευτές  από την πρωτογενή αγορά τα ομόλογα εμπιστευόμενοι το κράτος, και αυτοί ουσιαστικά μας κατέσχεσαν τις αποταμιεύσεις μας, δηλαδή το υστέρημά μας. Το μόνο που αισθάνομαι είναι απογοήτευση και οργή για την αδικία αυτή εις βάρος μας».

Ν.Β. Είναι εν ενεργεία υπάλληλος της ΔΕΗ, γι’ αυτό τον λόγο δεν αναφέρεται το ονοματεπώνυμό του. Πατέρας ενός παιδιού, ζει με την άνεργη σύζυγό του στην Αθήνα: «Αποταμίευσα τις ελάχιστες οικονομίες μου, ύψους 15.000 ευρώ. Μου τις κατέκλεψαν. Μου έχουν κάνει την ζωή αβίωτη, διότι και τον μισθό μου έχουν πετσοκόψει και χρήματα που παίρνουν από αυτό για την αποπληρωμή του δανείου που έχω πάρει για το σπίτι μας. Δεν μπορώ να τα φέρω βόλτα. Με έχουν οδηγήσει σε απόγνωση»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου