Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΞΑΛΟΣ Ο ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΕΙΠΑΝ ΑΛΒΑΝΟ!!!


xrisavgitis

Έξαλλος φαίνεται πως είναι ο Βορειοηπειρώτης συνεργάτης του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Κωνσταντίνου Μπαρμπαρούση, με τα δημοσιεύματα που τον θέλουν να είναι Αλβανός!
Πρώτη είδηση και στην Αλβανία ο Χαίδης με τον τίτλο «Ένας Αλβανός μεταξύ των ταραξιών της Χρυσής Αυγής»
Η είδηση ότι ο συλληφθείς συνεργάτης του βουλευτή της Χρυσής Αυγής για την έφοδο στη λαϊκή του Μεσολογγίου, είναι Αλβανός και όχι Βορειοηπειρώτης κάνει εδώ και λίγες ώρες το γύρο του διαδικτύου.
Μάλιστα τα blogs έχουν δημοσίευση τα στοιχεία του σχολιάζοντας παράλληλα πως το όνομά του δεν θυμίζει Ελλάδα μιας και τέτοια ονόματα έχουν -κατά τα δημοσιεύματα- μόνο Αλβανοί Καθολικοί και όχι ομογενείς Ορθόδοξοι Βορειοηπειρώτες.
Ο ίδιος δεν άντεξε τη σεναριολογία γύρω απο το όνομα και την "αλβανική" καταγωγή του και αντέδρασε μέσω facebook!
"Λέγομαι Χαΐδης Ρομπέρτος γιος του Θωμά και της Αθηνάς εγγονός του Αντωνίου και της Σωτηρίας και τρισέγγονος του Αριστείδη και της Πηνελόπης. Γεννήθηκα στους Αγίους Σαράντα και μεγάλωσα στο χωριό Λούκοβο της Χειμμάρας, Ηπειρώτης με ιστορία 4000 χρονών. Όταν ήμουν στη ηλικία 1 χρόνων με εντολή εισαγγελέα βαφτίστηκα με αυτό το όνομα όταν ήρθα στην Ελλάδα ζήτησα να βαφτιστώ ξανά και ο πνευματικός μου πατήρ Γεράσιμος (σήμερα 80 ετών) στο Αγρίνιο ο οποίος γνωρίζει πολύ καλά εμένα και την οικογένειά μου, μου είπε ότι δεν επιτρέπεται δεύτερη βάφτιση. Έκανα πρωταθλητισμό στην άρση βαρών σε επαγγελματικά επίπεδα, σπούδασα και πήρα 2 πτυχία πανεπιστημίου γεωπονίας και γυμναστικής ακαδημίας δούλεψα καθηγητής στο Δέλβινο. Όταν στην Αλβανία υπήρχε το κομουνιστικό καθεστώς ζήτησα πολιτικό άσυλο στην Ελλάδα με το αίτημα "είμαι εχθρός του κομουνιστικού καθεστώτος της Αλβανίας". Το 1991 παντρεύτηκα στην εκκλησιά του Αγίου Χριστοφόρου (το παλιό) στο Αγρίνιο με παπά και με κουμπάρο, λέτε να επιτρέπει η εκκλησιά να παντρεύεται ένας αβάφτιστος;; Η γυναικά μου είναι Ελληνίδα από το Αγρίνιο και έχει επιχείρηση απο την ηλικία των 20 ετών. Την βιοτεχνία (Perfect) και αργότερα το roberto chaidi fashion επιχείρηση κατοχυρωμένη στην E.E. Στη Βόρειο Ήπειρο ιδρύσαμε την οικογενειακή επιχείρηση Hotel Palace Lukova η οποία φέτος διακρίθηκε με βραβείο από το tripadvisor. Στην Αλβανία έχω κατηγορηθεί από τα ΜΜΕ όπως το βλέπετε και στο βίντεο στη Χειμμάρα ως Έλληνας εθνικιστής και σήμερα ξαφνικά στην Ελλάδα κατηγορούμαι ως Αλβανός. Αυτοί που με κατηγορούν είναι αυτοί που πούλησαν τη Βόρειο Ήπειρο στους Αλβανούς είναι αυτοί που δεν σεβάστηκαν ποτέ το πρωτόκολλο της Κέρκυρας του 1914. Είναι τα αδέρφια των μαύρων είναι αυτοί που δεν εμφανίζουν το πρόσωπό τους. Είμαι ηπειρώτης και θα διεκδικήσω τη πατρίδα μου ως το θάνατο", δηλώνει μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο facebook ο Ρομπέρτος Χαΐδης.
aftonomi.gr

2 σχόλια:

  1. Μπράβο. Αυτός είναι πραγματικός ΕΛΛΗΝΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι ρε δεν θα περάσει ο Φασισμός. Οι άνθρωποι αυτοί εκτός του ότι απεργάζονται δεινά κατά οιουδήποτε αντιφρονούντος είναι και λίαν συστημικοί. Σε λίγο θα τρέχουν εναντίον των εργαζομένων που ήδη ξασηκώνονται κατά του κλεπτοκρατικού συστήματος που τους εξαθλιώνει με μεγαλύτερη ένταση.Είδαμε και τους "Ελληναράδες" το 1974 στην Κύπρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή