Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

"ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΛΑΒΑΝ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΥΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ"

Σοβαρή καταγγελία σε βάρος της Δημοτικής Διοίκησης Παπάγου-Χολαργού, κάνει μέσω της εφημερίδας μας η κα Ντίτσου, για λογαριασμό του γιου της Γεράσιμου Ντίτσου, του οποίου απορρίφθηκε η αίτηση πρόσληψης με δίμηνη σύμβαση στη Δασοπροστασία του Δήμου. 
Η κα Ντίτσου, μας είπε: "Είναι απαράδεκτοι. Ο γιος μου πληρούσε με το παραπάνω όλα τα κριτήρια για να προσληφθεί. Έχει ήδη προϋπηρεσία στην Δασοπροστασία για 2 χρόνια. Τα κοινωνικά κριτήρια τα πληροί όλα: είναι πολύτεκνος, έχει τρία χρόνια κάρτα ανεργίας και είναι προστάτης. Αναρωτιέμαι, και οι 10 ή 11 που προσέλαβε ο Δήμος, πληρούσαν περισσότερο τα κριτήρια αυτά ώστε να απορρίψουν τον γιό μου; Ζήτησα να μου δώσουν τα ονόματα των νεοπροσληφθέντων ώστε να δούμε για ποιο λόγο απέρριψαν τον Γεράσιμο και μου είπαν ότι θα δημοσιευτούν τα ονόματά τους στην Διαύγεια. Ήθελα νά'ξερα ήταν και οι 11 πολύτεκνοι ή και οι 11 είχαν παραπάνω χρόνια κάρτα ανεργίας από το παιδί μου, ήταν και οι 11 προστάτες; Ντροπή τους! Φαίνεται ότι κατάλαβαν τι έκαναν και με φώναξαν για να με ρωτήσουν εάν θέλει ο γιος μου να τον προσλάβουν στην καθαριότητα. Μα, αφού ο Γεράσιμος έκανε αίτηση να διοριστεί μόνον  στην Δασοπροστασία γιατί έχει πρόβλημα κήλης και δεν μπορεί να σκύβει ή να σηκώνει βάρη. Μας δουλεύουν και από πάνω;"
Η καταγγελία όπως είπαμε είναι πολύ σοβαρή, διότι με αυτή προκύπτει ένα σοβαρό ερώτημα: Λαμβάνονται πραγματικά υπ'όψιν τα κοινωνικά κριτήρια  στις προσλήψεις δίμηνης σύμβασης ή τελικά είναι για το θεαθήναι και ουσιαστικά οι δίμηνες συμβάσεις αποτελούν ευκαιρία για πρόσληψη των ...δικών μας παιδιών;

1 σχόλιο:

  1. έχετε βγάλει τα αποτελεσματα διμήνου για πυροσπροστασια και μασ κοροιδευετε και τηλεφωνικα που σας καλέσα μου είπατε ότι δέν βγήκάν ακόμη για να κάνετε ακόμη και σε αυτου του τύπου κρίση καθε τύπου και κανέτε ρούσφετολόγικες προλήψεις υα καάνω αναφορα-καταγγελια σε συμβούλιο επικρατειας άρειο παγο λκαι συνήγορο πολίτη και άσεπ για παράνομό τρόπο επίλογής των δικών σας παιδίων ακόμη και τώρα είσθε απαράδεκτος ώσ δήμος και ώς δήμαρχος και δήθεν σε διάυγεια τα αποτελέσματα των δίμηνων ρουσφετολόγικού χαρακτήρα εε?θα αντιμέτωπίσουνε πρόβλήμα και σεις υπάληλοι δήμου και αυτοί που πιασουνε δουλειά θα γίνει καταγελλια για νομιμότητα προσσλήψεων και τρόπου που εγιναν αυτές αντίο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή