Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ: "Ε, ΛΟΙΠΟΝ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ ΟΥΤΕ ΦΑΣΙΣTΑΣ"



Απάντηση στην επιστολή του κύριου Κουγιουμτζόπουλου στον ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ.



Θα έλεγε κανείς ότι ο κύριος Κουγιουμτζόπουλος πραγματικά πίστεψε και ο ίδιος το μύθευμα που κατασκεύασε, ότι δηλαδή έχω σχέση με την ακροδεξιά. Για ποιο άλλο λόγο με προκαλεί να του πω γιατί αρνήθηκα να καταδικάσω τη Χρυσή Αυγή (τώρα λέει ότι αρνήθηκα, στο πρώτο του δημοσίευμα στις 30 ΜΕΡΕΣ έλεγε ότι απέφυγα να τη καταδικάσω γιατί αποχώρησα). Όπως επίσης, ρωτάει γιατί ψήφισα ότι ο Παπάγος ήταν αρχηγός δύο εθνικών πολέμων. Καμμία αναφορά βέβαια για τη φωτογραφία που ανάρτησε με όλα τα υπονοούμενα που άφησε η εικόνα στο μυαλό των αναγνωστών του.

Μου ζητάει να απαντήσω. Αν δεν δώσω μια απάντηση, τότε ΠΡΟΦΑΝΩΣ έχω σχέση με την ακροδεξιά. ΠΡΟΦΑΝΩΣ έχουν σχέση και όλοι οι άλλοι που έλαβαν μέρος στη ψηφοφορία και υποστήριξαν τη θέση του Δημάρχου ή ΠΡΟΦΑΝΩΣ μόνο εγώ; Θα ρωτήσει και τους άλλους ή μόνο εμένα;

Η εφημερίδα του κυκλοφόρησε με βασικό άρθρο που είχε τίτλο: «Να πούμε ΟΧΙ στο σκοταδισμό», όπου ξεκαθαρίζει απ’ την αρχή ότι θεωρεί τεράστιο ολίσθημα τη σύλληψη των μελών της Χρυσής Αυγής. Μερικά άρθρα παρακάτω με τίτλο «Ούτε τη Χρυσή Αυγή δε καταδίκασαν», αναρτεί φωτογραφία μου με τον Τούτουζα και σε επιστολή του στον ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ μου ζητάει ξεκάθαρα να καταδικάσω τη Χρυσή Αυγή, αλλιώς είμαι ακροδεξιός. Αυτός έχει το δικαίωμα της γνώμης του, αλλά εγώ πρέπει να απολογηθώ;

Κι όμως κύριε Κουγιουμτζόπουλε, η αλήθεια γίνεται πολλές φορές θύμα της δημοσιογραφίας. Με τον κατάλληλο χειρισμό της γλώσσας και τις σωστές φωτογραφίες, μπορεί κάποιος να κάνει θαύματα. Μπορεί να μεταμορφώσει κάποιον σε ελέφαντα και να του ζητήσει να αποδείξει ότι δεν είναι. Μπορεί και σε φασίστα και να του ζητήσει να αποδείξει ότι δεν είναι.

Ε, λοιπόν, δεν είμαι ούτε ελέφαντας ούτε φασίστας.

1 σχόλιο:

  1. Όταν όμως ο Κουγιουμτζόπουλος με τις κατάλληλες λέξεις και φωτογραφίες παρουσίαζε το Νικολάου ως κλέφτη και τραμπούκο, ώστε να βγάλει εσένα και τον Ξύδη και να καταστρέψετε το Χολαργό, ήταν καλός, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή