Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΟΠΑΠ ΑΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

Λάβαμε και δημοσιεύουμε απάντηση του Προέδρου του ΔΟΠΑΠ αναφορικά με τα όσα γράψαμε για την σχέση που έχει με την νέα τοπική εφημερίδα "Η εβδομαδιαία". Επειδή τον εκτιμούμε παρά τις ύβρεις που εξαπολύει σε βάρος μας, το σχόλιο-απάντηση  της εφημερίδας μας στα όσα ισχυρίζεται θα δοθεί σε επόμενη ανάρτηση. Ευχαριστούμε κύριε Μπελιτσάκο για την απάντησή σας. Καλό είναι όμως να υπάρχει ψυχραιμία. Εμείς πάντως σας εκτιμούμε πολλά, μα πάρα πολλά χρόνια και το γνωρίζετε και σας το έχουμε αποδείξει. Γι' αυτό η απάντησή σας παραμένει αναπάντητη σε αυτή την ανάρτηση.
  
ΑΠΑΝΤΗΣΗ  ΜΠΕΛΙΤΣΑΚΟΥ  ΣΤΙΣ ΛΑΣΠΕΣ
  
Κύριε Βραχιολίδη μένω άναυδος με την ανάρτηση σας για την νέα εφημερίδα και την σχέση μου. Γνωρίζετε ότι ψεύδεστε με αυτά τα δυσφημιστικά που γράφετε διότι στο κατάστημά σας, σας είπα ότι η σχέση μου με την εφημερίδα δεν είναι οικονομική, δεν είναι δική μου, αλλά όπως και με την εφημερίδα «ΘΟΡΥΒΟΣ», απλώς στέλνω ύλη, και εκεί σταματά η ανάμιξη μου.
   Αυτό που γνωρίζω είναι ότι, για να στέλνω ύλη του Χολαργού, είχα συνομιλία με τον υπεύθυνο της εφημερίδας κ. Βεργιάννη και με κανέναν άλλον. Όπως με τον «ΘΟΡΥΒΟ» έτσι και με την « η Εβδομαδιαία» δεν ρώτησα και δεν με νοιάζει με ποιους άλλους ανθρώπους συνεργάζονται, διότι δεν έχω οικονομική ή άλλη σχέση μαζί τους.
      Γιατί μου πετάτε λάσπη για οικονομικά  υπονοούμενα; Που το βρήκατε, παρά μόνον στην σφαίρα της γνωστής λασπολογίας, του ατόμου που σας είπε αυτά που γράφετε, ότι έχω με τον οποιονδήποτε σχέσεις οικονομικές;  Σας απαγορεύω να μιλάτε για «ψυχικά» δικά μου, με τα χρήματα του Δήμου. Έναν χρόνο στον ΔΟΠΑΠ, γνωρίζετε και εσείς και οι άλλοι εκδότες ότι η διαχείριση μου είναι μόνον στο φως, και τα οικονομικά οφέλη που έχει αποκομίσει ο ΔΟΠΑΠ, από αυτήν την διαχείριση μου. 
    Μικροί και μεγάλοι οφειλέτες έχουν ΟΛΟΙ, την ίδια τύχη που προβλέπει ο νόμος. Δεν έχω να απολογηθώ σε κανέναν, γιατί δεν έχω χαριστεί σε κανέναν. Αν έχετε αντίθετη άποψη δώστε μου το όνομα που υπονοείτε, να το ελέγξω. 
  Ευχαριστώ για την «εκτίμηση σας» αλλά δεν την είδα. Εκτός εάν την τοποθετήσατε στην κατάψυξη για την προεκλογική περίοδο, για να δοθεί εκ μέρους σας χείρα βοηθείας τους φίλους σας, στις εκλογές.  Δεν περίμενα και εσείς να «κατεβείτε» στο να κατηγορείτε όσους εντίμως εργάζονται. Και μετά λέτε ότι θέλετε να μπουν έντιμοι άνθρωποι στα κοινά για να πάει ο τόπος μπροστά.
   Λυπάμαι αλλά δεν θα ξανά ασχοληθώ με την όποια λάσπη από όποιον λασπολόγο. Αφήνω το έργο μου να σας διαψεύδει.

  


1 σχόλιο:

  1. Καλές αρπαχτές κάνει ο μπελιτσακος στον δοπαπ με τα χρήματα των δημοτών. Αίσχος, να επιστρέψει τα χρήματα στον δοπαπ τόσο ο μεγάλο-οφειλέτης του δοπαπ, όσο και ο ίδιος ο μπελιτσακος που αρκετά ακούγονται για τις προσπάθειες του να συγκαλύψει τα μαύρα ταμεία του πρώην δαοχ με το αζημίωτο. Αίσχος λαμόγιο μπελιτσακο.αρκετά ανεχτήκαμε τις μίζες σας. Ντροπή

    ΑπάντησηΔιαγραφή