Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ!

Υποθετω οτι αυτη η δημοσίευση μου θα έχει τα λιγότερα likes και τις περισσότερες διαγραφές. Αλλά τι να κάνουμε. Μια ζωη έλεγα αυτο που πίστευα. Τώρα θα αλλάξω. Με ρωτούν αρκετοί φίλοι τι θα ψηφίσω στις εκλογες της 25ης Ιανουαρίου. Τους απαντώ τι ΔΕΝ θα ψηφίσω. ΔΕΝ θα ψηφίσω τον ΣΥΡΙΖΑ γιατι δεν ειμαι αριστερός, φοβάμαι την απειρία τους και τις ιδεολογικές αγκυλώσεις τους και δεν εμπιστεύομαι τον Τσίπρα ως πρωθυπουργό. ΔΕΝ...


θα ψηφίσω τη ΝΔ, μολονότι προέρχομαι απο αυτη. Γιατι εχει γινει πολυ δεξιό για τα γούστα μου κομμα. Διότι επιδεικνύει μεγάλο αυταρχισμό κι ανικανότητα στη διαχείριση της κρίσιμης κατάστασης και μας εχει φλομωσει στο ψέμα. Νομίζω οτι η ΝΔ χρειάζεται αλλαγή εκ βάθρων. ΔΕΝ θα ψηφίσω τη Χρυσή Αυγη και το ΚΚΕ διότι όλη μου τη ζωη ειμαι απέναντι στον Ναζισμο και στον Σταλινισμο και σε καθε μορφής Ολοκληρωτισμο. ΔΕΝ θα ψηφίσω τους ΑΝΕΛ διότι οι άνθρωποι ειναι Καμμενοι. Στην κυριολεξία. Άσχετοι, χαμηλού επιπέδου, πολιτικα νήπια. ΔΕΝ θα ψηφίσω το ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου γιατι δεν απέφυγε την πλήρη ταύτιση του με τον Σαμαρα, μολονότι αναγνωρίζω τις δυσκολίες που αντιμετώπισε. ΔΕΝ θα ψηφίσω το κομμα του ΓΑΠ διότι το θεωρώ ένα κακόγουστο αστειο σε μια χωρα που δοκιμάζεται σκληρά κι εξαιτίας του. ΔΕΝ θα ψηφίσω το Ποτάμι γιατι αποτελεί έναν ιδεολογικοπολιτικο αχταρμά, λιγο απο σόουμπιζ, πολυ απο ΔΗΜΑΡ, πολυ απο Δράση. Δήθεν κεντροαριστεροί και σοσιαλδημοκράτες μεταρρυθμιστές μαζι με φιλελεύθερους που εχουν φάει τα μούτρα τους σε όλες τις εκλογες. Πέραν του οτι ο Θεοδωρακης μας ειπε ψέμματα οτι δεν θα χρησιμοποιήσει παλιούς πολιτικούς. Υπό τις συνθήκες αυτές σκεπτομαι μάλλον να ψηφίσω για πρώτη φορα στη ζωη μου Λευκό.
Γιάννης Λοβέρδος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου