Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015

ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΕΛ ΜΕΤΑ ΤΟ "ΝΑΙ" ΣΤΟ 3ο ΜΝΗΜΟΝΙΟ! ΔΕΙΤΕ...

Βαριές καταγγελίες και παραιτήσεις σε βάρος του Πάνου Καμμένου μετά το ΝΑΙ στο 3ο Μνημόνιο. Ήδη, δυο σημαντικά στελέχη υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους με ανακοινώσεις τους (τις οποίες ανήρτησε ο Σταύρος Καρκαλέτσης στο προφίλ του). 
Δείτε τις...

ΜΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ, ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΝΕΛ ΚΥΠΡΟΥ:
Να ενημερώσω όλα τα μέλη της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης, οτι μετά απο χθεσινή μου επιστολή προς την γενική γραμματεία του κινήματος των Ανεξάρτητων Ελλήνων παύω να είμαι τομεάρχης / πρόεδρος της συντονιστικής επιτροπής Κύπρου και ζήτησα την διαγραφή μου απο το καταστατικό και τα μητρώα του κινήματοςταστατικό και τα μητρώα του κινήματος. Για οποιαδήποτε επίσημη επαφή με εκπροσώπους των Ανεξάρτητων Ελλήνων στη Κύπρο παρακαλώ επικοινωνήστε με τα μέλη της συντονιστικής Χάρη Φαλα και Σταυρό Γρηγοριαδη.

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΠΑΡΟΥΔΑΚΗΣ, ΣΤΕΛΕΧΟΣ/ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ ΑΝΕΛ ΧΑΝΙΩΝ (και από τους πιό αγνούς συναγωνιστές που γνώρισα στους ΑΝΕΛ):
Από την πρώτη στιγμή που ο Πάνος Καμμένος ανακοίνωσε την ίδρυση του πολιτικού φορέα Ανεξάρτητοι Έλληνες, στρατεύτηκα δίπλα του μαζί με τους συναγωνιστές μου της Σπίθας Αποκορώνου, στην οποία ήμουν συντονιστής, προκειμένου να συνδράμομε τον αγώνα του.
Πίστεψα απόλυτα στις αρχές και στις αξίες της ιδρυτικής μας διακήρυξης καθώς και στον φλογερό πατριωτικό λόγο του Προέδρου και ήμουν πάντα δίπλα του στους δύσκολους αγώνες που έδινε, μαζί με την Κοινοβουλευτική μας Ομάδα και όλους τους συναγωνιστές του κινήματος, χωρίς ποτέ να έχω δεχτεί ούτε ένα ευρώ, αλλά πάντα επιβαρύνοντας τον οικογενειακό μου προυπολογισμό.
Ο Πρόεδρος, πιστός λόγω και έργω πάντα στις αρχές της ιδρυτικής μας διακήρυξης, μας έδινε δύναμη και μας έκανε περήφανους που αγωνιζόμασταν στο πλάι του.
Θέλω να τον ευχαριστήσω για την τιμή να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο των ΑΝΕΛ στα Χανιά επί τρεις εκλογικές αναμετρήσεις.
Σήμερα, έχουμε ΔΥΣΤΥΧΩΣ κοσμογονική αλλαγή των δεδομένων στο κόμμα (πλέον) των ΑΝΕΛ με θεαματική αυτοεκτόξευση και κυβίστηση του Προέδρου και της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, με παταγώδη προσγείωση στην αντίπερα όχθη του ποταμού.
Σε αυτήν την όχθη που βρίσκονται οι δυνάμεις εκείνες που παρέδωσαν άνευ όρων την πατρίδα και τον λαό μας στην πυρά ...βρίσκονται εκείνοι που τόσα χρόνια μας πολεμούσαν και τους πολεμούσαμε. 
Πέρασαν στο ίδιο στρατόπεδο με εκείνους που μέχρι χθες ο ίδιος ο Πρόεδρος, έλεγε δοσίλογους, εθνοπροδότες, προσκυνημένους, ότι κάθονται στα τέσσερα και πολλά άλλα...
Βρίσκονται στο ίδιο "κλαμπ" με εκείνους τους ανθρώπους ..."που πιστεύουν στην Γερμανία".
Επειδή προσωπικά παραμένω πιστός στις αρχές και στις αξίες της Ιδρυτικής Διακήρυξης και στον φλογερό πατριωτικό λόγο του Προέδρου, πριν την "συνθηκολόγηση" ...ΑΠΟΧΩΡΩ ΟΡΙΣΤΙΚΑ από το αυτό το μόρφωμα που ουδεμία σχέση έχει πλέον με το Κίνημα των Ανεξαρτήτων Ελλήνων που εγώ πίστεψα και που όλα αυτά τα χρόνια αγωνίστηκα.
Καλό τους ταξίδι
Για εμάς ο αγώνας συνεχίζεται



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου