Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ ΠΟΥ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ! ΠΕΣ ΤΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ...

Λέγομαι Κωνσταντίνος Μανίκας και είμαι μαθητής της πρώτης Λυκείου...

στο 10ο Λύκειο Δραπετσώνας. Αποφάσισα να γράψω αυτό το κείμενο, θέλοντας να εκφράσω τον αποτροπιασμό και την αγανάκτησή μου για το θράσος και την υποκρισία και αυτών που μας κυβερνούν καθώς και όλων αυτών των δημοσιογράφων και ΜΜΕ που τους βοηθάνε για να επιβάλλουν τα άνομα και ανήθικα σχέδια τους σε βάρος των μαθητών και της νέας γενιάς...

Αφορμή είναι η απεργία των καθηγητών μου , μέσα στην εξεταστική περίοδο και τα κροκοδείλια δάκρυα πολιτικών και δημοσιογράφων για το μέλλον μου ,που «κινδυνεύει» απ αυτήν.
Τι λέτε;;;;;
Τι μέλλον έχω , -εξαιτίας σας - κι από ποιους πραγματικά κινδυνεύει;;;;
Ας δούμε πρώτα, ποιος διαμόρφωσε το μέλλον και την ζωή όλων, από παλιά.
- Ποιος έφτιαξε το μέλλον του παππού μου και το έντυσε με τα αποφόρια της ΟΥΝΤΡΑ, στέλνοντας τον μετανάστη στη Γερμανία;
- Ποιος κακοδιαχειρίστηκε και κατάκλεψε αυτόν τον τόπο;
- Ποιος ανάγκασε την μητέρα μου να δουλεύει απ το πρωί ως το βράδυ για 530 ευρώ, που αφού πληρώσει λογαριασμούς και φαγητό , δεν περισσεύουν -όχι για να μου πάρει παπούτσια- αλλά ούτε ένα βιβλίο που θέλω απ τον πάγκο του παζαριού;;;;;
- Ποιος μείωσε στο μισό τον μισθό του πατέρα μου;
- Ποιος τον συκοφάντησε ,τον απείλησε με επιστράτευση , απόλυση -αυτόν και όλους τους συναδέλφους του στις μεταφορές- όταν κατέβηκαν σε απεργίες μόνο και μόνο γιατί ήθελαν να ζήσουν με αξιοπρέπεια;
- Ποιος θέλει να κλείσει την σχολή που διάλεξε ο αδερφός μου για να πραγματοποιήσει τα όνειρα του, στο Πανεπιστήμιο;
- Ποιος μου έδωσε φωτοτυπίες αντί για βιβλία;
- Ποιος με άφησε να παγώνω χωρίς θέρμανση στην τάξη μου;
- Ποιος φταίει που μαθητές λιποθυμάνε απ την πείνα;
- Ποιος άφησε τόσους άνεργους;
- Ποιος οδήγησε χιλιάδες ανθρώπους στην αυτοκτονία;
- Ποιος άφησε τους παππούδες μας χωρίς περίθαλψη και φάρμακα;
Οι καθηγητές μου ή ΕΣΕΙΣ τα κάνατε όλα αυτά;;;;
Λέτε επίσης ότι οι καθηγητές μου , με την απεργία , θα καταστρέψουν τα όνειρα μου.
Ποιος σας είπε ότι όνειρο μου είναι να είμαι ένας ακόμα άνεργος στο 67% των νέων ανέργων;
Ποιος σας είπε ότι όνειρο μου είναι να δουλεύω ανασφάλιστος και χωρίς ωράρια για 350 ευρώ το μήνα -όπως ψηφίσατε στην τελευταία σας τροπολογία-;
Ποιος σας είπε ότι όνειρο μου είναι να γίνω οικονομικός μετανάστης ;
Ποιος σας είπε ότι όνειρό μου είναι να γίνω delivery boy;
Δυο λόγια θέλω να πω και στους δασκάλους μου , σ όλη τη χώρα.
Δάσκαλοι μου , έχετε υποχρέωση απέναντι σ όλους τους μαθητές ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ .
Αν υποχωρήσετε στον δίκαιο αγώνα σας τότε πραγματικά θα έχετε παίξει με το μέλλον μου και θα το χετε υποθηκεύσει.
Όποια υποχώρηση και να κάνετε , όποια νίκη της κυβέρνησης , θα μου στερήσει το δικαίωμα να χαμογελάω , να ονειρεύομαι , να ελπίζω, να αγωνίζομαι για καλύτερη ζωή για μια ανθρώπινη κοινωνία.
Στους γονείς , τους συμμαθητές μου και σ όλη την κοινωνία έχω να πω τα εξής:
Θέλετε αυτοί που μας διδάσκουν να ζουν μες στην εξαθλίωση;
Θέλετε να μας στοιβάξουν σαν εμπορεύματα στις αίθουσες;
Θέλετε να κλείσουν τα σχολεία και να χτίσουν φυλακές;
Θα αφήσετε τους δασκάλους μας μόνους τους σε αυτόν τον αγώνα ;
Έτσι θα μας μάθετε να φωνάζουμε αλληλεγγύη ;
Θέλετε ο δάσκαλος να είναι παράδειγμα σε μας, αυτοσεβασμού , αξιοπρέπειας μαχητικότητας η παράδειγμα υποδούλωσης;;;
Θέλετε τελικά να ζήσουμε σαν δούλοι ;
Από αύριο κιόλας , καταλήψεις σε όλα τα σχολεία από μαθητές και γονείς για να στηρίξουμε τους δασκάλους μας μ' ένα τραγούδι , ένα σύνθημα : «εμπρός να τσακίσουμε τυράννους φασίστες»
Όλοι μαζί  να αγωνιστούμε για δημόσια δωρεάν και ποιοτική παιδεία .
Όλοι μαζί για να ανατρέψουμε αυτούς που κλέβουν το γέλιο μας ,το γέλιο των παιδιών σας.
ΥΓ. όχι από ματαιοδοξία αλλά για να στερήσω από κάποιους το γελοίο επιχείρημα πως «απλά θέλω να χάσω μαθήματα» , παραθέτω τους βαθμούς μου.

6 σχόλια:

  1. Μπραβο του. Δεν ξερω αν ολο αυτο το εγραψε ο συγκεκριμενος μαθητης απο μονος του. Δεν εχει σημασια...Σημασια εχει οτι υπαρχει σαν κειμενο !!! Εγω δεν εκλεψα ..εσυ δεν εκλεψες...αλλοι πολλοι δεν εκλεψαν...Ειναι συγκεκριμενοι αυτοι που μας εκλεψαν. ΜΟΝΟ ΟΛΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΖΙ...ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ..ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ...ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΙΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ..ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ...ΤΗΝ ΜΙΑ ΧΤΥΠΑΝΕ ΤΟΥΣ ΜΕΝ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟΥΣ ΔΕ....ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ. ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΣΧΗΜΕΣ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ.. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ..ΤΕΤΟΙΟ ΚΙΝΗΜΑ ΘΕΛΟΥΜΕ. ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΧΑΣΚΟΓΕΛΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ!! ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ...!! OΛOI MAZI. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ..ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΤΗΝ ΕΥΧΕΡΕΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ. ΑΡΧΙΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΝΟΤΙΑ ΕΥΡΩΠΗ. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΜΕ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ . ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΦΤΩΧΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ.!!!! Η ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ( ΕΛΕΓΧΟΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΦΙΜΩΣΗ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΗ...) ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ....!!! ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το παιδί αυτό δεν βλέπει τίποτε άλλο εκτός από καταλήψεις και φασίστες . Τα χάλια της ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ δεν τα βλέπει . Όπως δεν βλέπει την συμμορία ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ που ρήμαξε την χώρα . Αλληλέγγυος με παροπίδες είναι το παιδί αυτό και δεν βλέπει ότι οι κομμουνιστές δεκαετίες έχουν κάνει τα σχολεία μας ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ με ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ και ΞΥΛΟΔΑΡΜΟΥΣ όσων καθηγητών δεν είναι αλληλέγγυοι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην το αδικείς το παιδί. Κατά κάποιον τρόπο έχει δίκιο. Άλλο κεφάλαιο οι "καταλήψεις" και οι απαξίωση της "Ελληνικής Παιδείας", από τους ίδιους τους "εμπλεκόμενους" (βλ. καθηγητές & δασκάλους)
    Δεν ευθύνονται αυτοί που τους έδωσαν το "πτυχίο" ενώ είναι ανεπαρκείς για να διδάσκουν τους νέους και είναι αμόρφωτοι. Όλο αυτό "εξυπηρετεί" και το σύστημα των κάτω του μετρίου πολιτικάντηδων!!!
    Επίσης απαντώ και στον άλλο φίλο, -για τους δημόσιους υπάλληλους-ναι, να απολυθούν όλοι οι τεμπελχανάδες δ.υ. που για χρόνια μας κοροϊδεύουν και ζουν εις βάρος της υπόλοιπης κοινωνίας. Έχω αρκετούς από δαύτους, που μου έλεγαν -και ακόμη λένε- ό,τι ``μόνο τα κορόϊδα και τα ρολόγια δουλεύουν!!!΄΄
    Αρκετά πλήρωσα σαν εργαζόμενος στον ιδ.τομέα, ως ελεύθερος επαγγελματίας, φόρους που δεν μου αναλογούσαν, για να παίρνουν "αυτοί" τον παχυλό μισθό τους,(κομματόσκυλα γαρ) "δουλεύοντας 3 ώρες για 4 ημέρες την εβδομάδα δλδ, 12 το πολύ 14 ώρες και 140-150 ημέρες το έτος...και σύνταξη-εφάπαξ(!) από τα 47 τους!!! Αϊ στον αγύριστο όλοι οι κηφήνες του δημοσίου, να εξυγιανθεί επιτέλους το δημόσιο και να μείνουν μόνον οι άξιοι και αυτοί που Σέβονται το λειτούργημά τους, τον μισθό τους και το "δικαίωμα" στην εργασία!!!
    ``ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ΄΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ανακοίνωση αυτή του μαθητή μου θυμίζει ΑΝΤΑΡCIA MADE IN USA . Ποιους τυράννους φασίστες καλεί την νεολαία να τσακίσει ; Όχι πάντως τον ΣΦΥΡΙΖΑ και τον χοντρομπαλά ανθέλληνα Φίλη . Δεν υπάρχουν ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ από τα ΣΤΑΛΙΝΙΚΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ του ΣΦΥΡΙΖΑ . Μόνο εάν τους τσακίσουμε θα δούμε καλύτερες ημέρες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διαβάστε το άρθρο που δημοσιεύει η Νταλίλα Στραματσόνι στο Eglimaticotita gr με τίτλο ΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ... ΑΝ ΤΟΛΜΑΤΕ .... και κάντε μια σύγκριση με αυτό που έγραψε ο αριστερός μαθητής από την Δραπετσώνα . Λίγα Ελληνόπουλα έχουν Ελληνική Παιδεία και αγάπη στην Πατρίδα . Οι Γ..... Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων έχουν μετατρέψει τα Ελληνόπουλα σε ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥΣ και ΣΤΑΛΙΝΟ ΦΑΣΙΣΤΕΣ που μισούν την Ιστορία τον Πολιτισμό και τις Παραδόσεις του τόπου μας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μεγάλο καρκίνωμα για τον Δήμο Παπάγου Χολαργού οι αριστεροί σύλλογοι γονέων οι οποίοι στηρίζουν την διεφθαρμένη κυβέρνηση συριζα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή