Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΠΟΥ ΠΗΡΕ Ο ΠΑΟΚ. ΔΕΙΤΕ...

Τη μετεγγραφή του Μεντί Ταρέμι στον ΠΑΟΚ...


προανήγγειλε ο μάνατζέρ του, αποκαλύπτοντας πως οι δυο πλευρές ήρθαν σε συμφωνία για διετές συμβόλαιο συνεργασίας. Ο Σαμάντ Ιμπραΐμ τόνισε πως το μόνο που απομένει είναι να ρυθμιστούν οι τελευταίες λεπτομέρειες, πριν ταξιδέψει ο πελάτης του στη Θεσσαλονίκη, για να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο. 

Χαρακτηριστικά, ο Ιμπραΐμ δήλωσε για τη μετεγγραφή του Ιρανού ποδοσφαιριστή: «Υπογράψαμε διετές συμβόλαιο με Έλληνα εκπρόσωπο που ήρθε στην Τεχεράνη. Ο Ταρεμί τώρα περιμένει να αποκτήσει άδεια εργασίας και στην συνέχεια θα αναχωρήσει για την Ελλάδα».

Από την πλευρά του, ο 24χρονος παίκτης τόνισε για το μέλλον του: «Κάθε ποδοσφαιριστής θέλει να αγωνιστεί στα top ευρωπαϊκά πρωταθλήματα και εγώ δεν αποτελώ εξαίρεση σε αυτό. Μελετάω τις προσφορές που έχω και θα επιλέξω την επόμενη ομάδα μου στις αμέσως επόμενες εβδομάδες. Τώρα είμαι 24 χρονών και αρχίζει να γίνεται αργά το βήμα μου στην Ευρώπη, γιατί θέλω να εξελιχθώ και να γίνω ολοκληρωμένος ποδοσφαιριστής».

novasports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου