Τρίτη 24 Ιουλίου 2018

ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ! ΑΦΗΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΚΑΕΙ! ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ: "ΡΩΤΗΣΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ, ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΕΓΚΛΩΒΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ...ΚΑΝΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΥ! ΠΑΡΑΚΟΥΣΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΧΙΣΑΜΕ ΜΟΝΟΙ ΤΟΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΑΔΙΑΒΑΤΟ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΣΩΣΑΜΕ ΜΟΝΟΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ"!

Μια συγκλονιστική μαρτυρία του ιατρού Νίκου Παπαχρήστου:
Καταγγέλλω δημόσια την ανικανότητα όλων των κρατικών μηχανισμών..Η γυναίκα μου μαζί με τον 4 μηνών υιό μας και το ανηψάκι...

μας αποκλείστηκαν στο Μάτι από την πυρκαγιά...Ρώτησα αστυνομία, λιμενικό και πυροσβεστική τι θα κάνουν για να απεγκλωβίσουν τον κόσμο που θα καιγόταν και μου απάντησαν κανε τον σταυρό σου..Τελικά παράκουσα τις οδηγίες της αστυνομίας και μαζί με τον μπατζανάκη μου και την αδερφή της γυναίκας μου διασχίσαμε μόνοι μας με gps τον υποτίθεται αδιάβατο από τη φωτιά παραλιακό δρόμο που οδηγεί από Ραφήνα στο Μάτι και σώσαμε μόνοι μας τα παιδιά μας..Τον ίδιο δρόμο που θα μπορούσαν να διασχίσουν η αστυνομία και η πυροσβεστική και να απεγκλωβίσουν τον κόσμο, αφού υπήρχε πρόσβαση. Αντ' αυτού όμως, το μόνο που ήξεραν είναι να κλείσουν την Μαραθώνος.. Σχέδιο μηδέν,οργάνωση υπό το μηδέν..Ανίκανοι όλοι.. Σε αυτό το κράτος αν θες να κάνεις κάτι σωστό πρέπει να το κάνεις μόνος σου.. Αν είχα στηριχθεί στους δημόσιους φορείς η γυναίκα μου,ο υιός μου και ο ανιψιός μου πιθανότατα θα είχαν χαθεί....Η οργή μου είναι τεράστια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου